quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeklyquote:Op donderdag 9 december 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
Kade walk wow, lijkt alsof hij in zijn reet is geneukt
Alles om mama op zondag blij te makenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
Gaat voor een frau, maar wil eigenlijk een man
Onderzoek gestart vanuit Marcoquote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Fosive het volgende:
[..]
Heeft hij het kindermisbruik erkend?
En een single moeder.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Die is dus binnen vier maanden zwanger.
Ja uiterlijk maakt niet uitquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Die is dus binnen vier maanden zwanger.
Nee deze jongen heeft nul eisen. Blij ei.quote:
Ze heeft zaad nodigquote:Op donderdag 9 december 2021 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud…
Van de baarmoeder.
Dan is het klaar, maar missie behaald.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nu heeft ze nog een mooi figuur, binnen vier maanden ben je dat kwijt.
Kruk aan de bar stond ook los.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voelt als een klap in mijn gezicht.
Type jongen (uitgesproken) dat het opwekt bij dat soort sukkeltjes.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
Dacht altijd trouwens dat Groningen best een open minded stad is.
tepelpiercings ookquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voelt als een klap in mijn gezicht.
Madelon zonder Kenrich is nòg leukerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef DKUp het volgende:
Madelon en Kenrich zij wel leuk op zich
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Type jongen (uitgesproken) dat het opwekt bij dat soort sukkeltjes.
Submissive jongen ook nog.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Fosive het volgende:
Zielig voor deze vrouw dat ze aan een kast-gay gekoppeld wordt
Ja, dat zal wel: makkelijker herkenbaar als zodanig.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Type jongen (uitgesproken) dat het opwekt bij dat soort sukkeltjes.
Sporten en reizuhquote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
altijd dat sporten....
WAT DOE JE NA JE WERK? SPORTEN.
Nee het irriteert ze gewoon.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel: makkelijker herkenbaar als zodanig.
uit de kast ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef DKUp het volgende:
Jeetje te veel informatie, hij is er beter uitgekomen
Nu cursussen gevenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef DKUp het volgende:
Jeetje te veel informatie, hij is er beter uitgekomen
Ik wil wel doneren hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
ze kan beter naar de zaadbank gaan.
Die hebben het einde niet geredquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
HOE IS HET AFGELOPEN MET DAT OUDE STELLETJE DAN?
Ja vriend van me werd vegetariër nadat hij cowspiracy en zo'n andere Greta documentaire had gezienquote:
Sommigen zijn er vatbaarder voor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vriend van me werd vegetariër nadat hij cowspiracy en zo'n andere Greta documentaire had gezien
Andere gozer had wel gelijk vond ik, je hoeft niet per se een uiterste te kiezen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vriend van me werd vegetariër nadat hij cowspiracy en zo'n andere Greta documentaire had gezien
Vind ik ook. Ik eet lang niet elke dag vlees. Als ik het eet, dan is het van de lokale slager die alles hier van de Veluwe haalt. Ik eet alleen niet de helft, eerder het dubbele.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Andere gozer had wel gelijk vond ik, je hoeft niet per se een uiterste te kiezen.
Ben iets te laatquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:42 schreef Coco het volgende:
@:Caland en @:Lenny_leonard komen zo ook
En BNN maar scoutenquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
Lijkt wel of de helft van Nederland homo is.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Er zijn wel goede activiteiten om de doelgroep gemakkelijk te vinden, dat scheelt.
Kontneuken, pijpen, fisten en gangbangenquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Er zijn wel goede activiteiten om de doelgroep gemakkelijk te vinden, dat scheelt.
Zwaardvechten,quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kontneuken, pijpen, fisten en gangbangen
Je hebt wel gelijk de corona-veilige activeiten danquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kontneuken, pijpen, fisten en gangbangen
Een zeikrugquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
ze zit zo raar met dat hoofd naar voren.
Marokkanen met 2 k's.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Helemaal geen Nederlandse kinderen in haar klas?
[ afbeelding ]
Tenenkrommend dat zoete geneuzel.quote:
Geen kumming auwt vraag lolquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Dat uit de kast gesprek ga je toch missen als het niet voorkomt
Kon je beetje zien aankomen:quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:51 schreef Hexagon het volgende:
Wel jammer dat zo'n knappe jongedame zo'n doos blijkt te zijn qua karakter
quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Decent, maar die outfit is imo veel te erg volgens de laatste mode.
Datquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou nee zeggen wegens dat kind op komst.
Dat jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Beugel vonden de ouders niet nodigquote:
Ik zit de Mosconi cup te kijken…quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
@:tja77 mist de avond van degelijke meisjes
die mag nu naar de kaakchirurg om alles recht te laten zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beugel vonden de ouders niet nodig
Rekening van 20 euro dus 2 euro fooi geven….quote:
Is in de mode jopiequote:Op vrijdag 10 december 2021 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Ze heeft de broek wel op opa hoogte, of is dat weer hip?
Haha en hopen dat niemand dat ziet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rekening van 20 euro dus 2 euro fooi geven….
quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze wil dus wel keertje neuken maar verder te saai
Bovenarmen overtreft menig manquote:
Ze weet het wel goed te verbergen met kledingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |