abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 15 december 2021 @ 20:07:00 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202636625
volgens mij is dat weer een beetje projectie. Eens zien wat de R's voor ideeen hebben:

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202636808
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, obsessief-compulsief reageren op mensen die je van het padje af acht.

Zegt een hoop.
Wat meer zegt is dat er na 60+ rechtszaken nog steeds totaal geen bewijs is voor grootschalige fraude, maar dat jij zonder ook maar enige onderbouwing te geven blijft geloven van wel :')

Je voldoet echt aan alle kenmerken van een cultvolger.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_202636872
Oh, ik vergat hihi ;( Hèt steekhoudende argument van de trumpcultist hier. Mea culpa.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 december 2021 @ 20:28:08 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202637249
Van de volgende personen zijn ook de telefoongegevens opgevraagd door de 6/1 commissie.

Lauren Boebert
Andy Biggs
Mo Brooks
Madison Cawthorn
Matt Gaetz
Louie Gohmert
Paul Gosar
Marjorie Taylor Greene
Jody Hice
Jim Jordan
Scott Perry

Vandaar de sneue gezichten.
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202639483
Ohhhh spannend hoor 6 januari, zal het dan eindelijk gebeuren na 4 lange jaren vol hoop?
pi_202639964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef Chivaz het volgende:
Ohhhh spannend hoor 6 januari, zal het dan eindelijk gebeuren na 4 lange jaren vol hoop?
Ohhhh eigenlijk stelt het allemaal niets voor? Net als alle andere onwetmatige handelingen die Trump verrichtte om aan de macht te komen/ te blijven mmv de GOP?

Vind je het eik uberhaupt belangrijk dat uitgezocht wordt of het een vooropgezet plan was om de democratische procedure in het Congres te herroepen/vertragen?

Oh wacht het is volgens jou allemaal 'niet sjiek' natuurlijk maar 'het systeem' werkt! Verantwoording afleggen daarover hoeft niet zolang het Trump & Co betreft :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 15-12-2021 22:58:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 15 december 2021 @ 22:45:07 #232
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202640394
Hij vindt dat Biden het ook mag doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202640662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef Ulx het volgende:
Hij vindt dat Biden het ook mag doen.
Tuurlijk niet net zomin als 'what about her emails!' Hillary Clinton. Dan is het ineens een heel ander verhaal :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202640841
quote:
85s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tuurlijk niet net zomin als 'what about her emails!' Hillary Clinton. Dan is het ineens een heel ander verhaal :')
Onze grote vriend Chivaz eiste al bijna een verbod op de Democratische partij omdat prominente Democraten zich achter BLM schaarden.

Maar Trump die vol lof is over de bestorming van het Capitool en die mafketels die er verantwoordelijkheid voor waren, is in zijn ogen dan weer geen probleem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202640883
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:32 schreef QuidProJoe het volgende:
During January 6 Hearing, Schiff Doctored Text Messages Between Mark Meadows And Rep. Jim Jordan
[..]
Hihihi. Als je geen bewijs hebt, dan maak je het toch gewoon. Waar hebben we dat toch eerder gezien? Je zou ze maar geloven.
Wat een lulverhaal weer. Er is helemaal niets beweerd over de bedoelingen van Jim Jordan met zijn email. Sterker nog zijn naam is helemaal niet genoemd door Schiff. Het punt is dat Meadows weigert te komen getuigen zodat hij de vragen die de Commissie voor hem heeft over dit soort emails niet beantwoord worden.

twitter


Samengevat: De Commissie heeft gewoon aangegeven dat het een deel van een text van een lawmaker betrof en dat ze vragen aan Meadows hadden willen stellen over de context daarvan. Aan de text zelf was helemaal niet te zien dat deze door Jordan geforward was dus dat konden ze helemaal niet weten. Pas toen zijn naam gelekt werd deed hij zijn mond open dat de text van hem afkomstig was. Waarom deed hij dat niet eerder?

Trouwens wat betreft Jim Jordan zelf en het argument in zijn HELE text om electors te vervangen, Lawrence O'Donnell legt nog eens glashelder uit waarom beide vol met BS zijn:

Lawrence: Jim Jordan is afraid of the Jan. 6 Select Cmte.

De regering (en dus ook Pence) heeft helemaal geen bevoegdheid om eenzijdig te bepalen wat wel of niet ongrondwettelijk is, Hamilton schreef die quote ook helemaal niet mbt de elector college en hij schreef het nog voor er een regering gevormd was.

'The text Jim Jordan send to the COS is a jumble of historical and legal madness' :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 16-12-2021 06:28:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202641025
quote:
81s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat een lulverhaal weer. Er is helemaal niets beweerd over de bedoelingen van Jim Jordan met zijn email. Sterker nog zijn naam is helemaal niet genoemd door Schiff. Het punt is dat Meadows weigert te komen getuigen zodat hij de vragen die de Commissie voor hem heeft over dit soort emails niet beantwoord worden.
Jamaar "your facts ain't my facts!" kinda bullshit incoming. En gehuil met de gebruikelijke stopwoordjes.

Ondertussen, 22.12 gmt, nog steeds geen bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_202641245
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Onze grote vriend Chivaz eiste al bijna een verbod op de Democratische partij omdat prominente Democraten zich achter BLM schaarden.

Maar Trump die vol lof is over de bestorming van het Capitool en die mafketels die er verantwoordelijkheid voor waren, is in zijn ogen dan weer geen probleem.
Hij denkt ook dat het allemaal één grote hoax is omdat Trump 4 jaar lang als president helemaal niet vervolgd KON worden en (geholpen door de GOP in de Senaat) tweemaal niet afgezet is na zijn terechte impeachments.

Een onzinnige conclusie natuurlijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202641636
We zullen zien, ik riep tijdens het muh Russia verhaal, het Kavanaugh circus en het Ukraine geleuter dat het niets anders is dan politiek theater. Tot nu toe heb ik van alle drie de keren drie keer gelijk gehad, ik denk dat nummer vier ook mijn kant op zal gaan al zullen jullie er vast anders in staan.
  donderdag 16 december 2021 @ 00:04:28 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202641927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:44 schreef Chivaz het volgende:
We zullen zien, ik riep tijdens het muh Russia verhaal, het Kavanaugh circus en het Ukraine geleuter dat het niets anders is dan politiek theater. Tot nu toe heb ik van alle drie de keren drie keer gelijk gehad, ik denk dat nummer vier ook mijn kant op zal gaan al zullen jullie er vast anders in staan.
Wow 3x op de hoeveel?
Kijk dit zijn trumpestieken ondanks dat je de rest dus niet juist hebt zijn deze dan wel weer belangrijk.

Nja zullen we even terug komen op de 30 prestaties ik was wat vergeten volgens jou welke was dit?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202641941
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wow 3x op de hoeveel?
Kijk dit zijn trumpestieken ondanks dat je de rest dus niet juist hebt zijn deze dan wel weer belangrijk.

Nja zullen we even terug komen op de 30 prestaties ik was wat vergeten volgens jou welke was dit?
Je raaskalt weer eens.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 december 2021 @ 00:12:05 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202641968
twitter


Het mogelijke vervolg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202642214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:44 schreef Chivaz het volgende:
We zullen zien, ik riep tijdens het muh Russia verhaal, het Kavanaugh circus en het Ukraine geleuter dat het niets anders is dan politiek theater. Tot nu toe heb ik van alle drie de keren drie keer gelijk gehad, ik denk dat nummer vier ook mijn kant op zal gaan al zullen jullie er vast anders in staan.
Nope het enige waar je gelijk in had was de uitkomst in die drie gevallen maar dat was ook niet zo moeilijk, dat zag echt iedereen aankomen. Sterker nog, McConnell had zijn besluit bij de tweede impeachment van Trump al ver van te voren aangekondigd nog voor hij alle belastende bewijzen gehoord had :')

De drie gevallen die je noemt waren een politieke procedure (omdat een zittende president niet vervolgd kan worden en bij Kavanaugh ging het om zijn benoeming) die de Republikeinen aan alle kanten konden dwarsbomen vanwege hun meerderheid in de Senaat waarbij ze hun plicht aantoonbaar verzaakt hebben en er een totale farce van maakten. Maar dat is nu helemaal niet meer van toepassing aangezien de Republikeinen ten eerste die macht niet meer hebben in de Senaat en ten tweede omdat Trump geen president meer is. Dat jij dit vierde geval daarmee vergelijkt slaat dus helemaal nergens op

Maar geef nou eens gewoon antwoord op mijn vraag (ongeacht de uitkomst):

quote:
81s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef Kijkertje het volgende:

Vind je het eik uberhaupt belangrijk dat uitgezocht wordt of het een vooropgezet plan was om de democratische procedure in het Congres te herroepen/vertragen?


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 16-12-2021 04:16:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202642285
Politiek theater gespot :')

twitter

twitter


Al net zo'n oplichter als Trump aan het worden :Y

[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 16-12-2021 04:32:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202642289
De leugenaar Rand Paul bij de leugenfabriek Fox News:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202642293
twitter

Domvolk :')

En deze dan :|W

twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 16-12-2021 04:40:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202642304
Er moet wel fraude zijn! Het geloof is sterk, het is echt net een religie en Trump is hun God :Y

“Religion is an insult to human dignity. Without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion.” ― Steven Weinberg
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202642306
twitter

Goed punt dat is wat ze doorgaans graag doen als de waarheid verdoezeld moet worden :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 16-12-2021 05:02:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202642316
Ik verwacht niet anders: trouw, volgzaam en hetzelfde beperkte denkraam :D

twitter

'Only the best!' :')

Nog zo'n licht:

twitter

Geeft ook wel mooi de incompetentie aan :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202642320
Ook uit de Freedom Caucus:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 16 december 2021 @ 06:39:55 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202642405
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 00:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je raaskalt weer eens.
Nee hoor op pagina 3 van dit deel vroeg ik welke ik vergeten was.

Dat jezelf vind dat 3x gelijk hebben in dit topic heel veel is vind ik wel een mooie vergelijking.

De oompaloempa had ook vast wel x gelijk in zijn 4 jaar..
Maar hij vertelde wel tienduizenden leugens die ik hier geregeld gepost heb maar niet bepaald ontkracht werden..
Dus ja zolang het tegendeel niet weerlegd kan worden blijven dit gewoon leugens.

Zelfde als het bewijs voor de fraude, zolang er gewoon niks kan worden aangetoond blijft ook dat een dikke vette leugen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')