SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Vroeg is een relatief begrip hè?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
‘ Nee hoor, ik ga echt handbal kijken, daar komt niemand aan, ik stop vroeg met werken vandaag’...je raadt vast wel wie er nu nog gewoon boven aan het werk is
Leuke sport wel, maar gemeen wel. Heb het in de jeugd zelf gedaan maar in de buurt van de cirkel kreeg je soms wel een gemeen tikje. Waterpolo zou nog erger zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
‘ Nee hoor, ik ga echt handbal kijken, daar komt niemand aan, ik stop vroeg met werken vandaag’...je raadt vast wel wie er nu nog gewoon boven aan het werk is
Gemene sporten ja, tikken, krabben en nog meerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Leuke sport wel, maar gemeen wel. Heb het in de jeugd zelf gedaan maar in de buurt van de cirkel kreeg je soms wel een gemeen tikje. Waterpolo zou nog erger zijn.
Je moet echt eens wat meer aan jezelf denken en wat minder aan je baas, livelink.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:36 schreef livelink het volgende:
Hier konden we stoel en beeldschermen en dergelijke meenemen van kantoor. Maar ja, dat was voor mij natuurlijk geen optie met de bus. Toen mocht ik vervolgens wel een stoel bestellen en declareren en wilde mijn leidinggevende wel mijn scherm komen brengen, maar dat vond ik allemaal te veel gedoe en ik dacht ook iedere keer weer dat het allemaal wel tijdelijk zou zijn, dus dat het ook niet nodig was![]()
En inmiddels vind ik het wel best met mijn gewone stoel en laptopscherm. Ik heb ook echt enorm veel moeite met zaken declareren. Dat voelt voor mij alsof werk en privé veel te veel door elkaar heen gaat lopen. Alsof de werkgever dan de eigenaar is van spullen die ik thuis heb staan of (in geval van mijn beeldschermbril) voor spullen die van mij persoonlijk zijn. En dat ik dan ook het gevoel heb dat ik dan een goedkope beeldschermbril moet kopen zonder toeters en bellen. Dus ook dat laatste heb ik niet gedeclareerd. Terwijl mijn beeldschermbril wel echt een rechtstreeks gevolg is van het thuiswerken, helaas.
of livelink wilde gewoon niet dat haar werkgever bij haar thuis kwamquote:Op donderdag 9 december 2021 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat meer aan jezelf denken en wat minder aan je baas, livelink.
Je doet genoeg voor je werkgever, dus hij mag ook best iets terug doen voor jou.
Dat speelde ook wel mee, ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
of livelink wilde gewoon niet dat haar werkgever bij haar thuis kwam
Hebben jullie dan helemaal geen moeite met declareren van spullen die ook voor eigen gebruik zijn?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat meer aan jezelf denken en wat minder aan je baas, livelink.
Je doet genoeg voor je werkgever, dus hij mag ook best iets terug doen voor jou.
Nee, helemaal niet. Sterker nog..... ik vind dat we best meer mogen vragen. Ik loop er de kantjes niet vanaf op het werk. En aangezien het bedrijf waarvoor ik werk nog flinke winsten maken die naar de aandeelhouders gaan, en de managers bonussen krijgen als er bepaalde doelen gehaald zijn, dan vind ik dat ook degene die onderaan de ladder staan wel eens wat extra mogen krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie dan helemaal geen moeite met declareren van spullen die ook voor eigen gebruik zijn?
Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
Het gaat me ook niet om het geld zelf, maar om het gevoel dat de werkgever op een of andere manier een claim heeft op spullen die je thuis hebt staan. Ik kan het niet goed uitleggen, maar dat voelt voor mij niet prettig.
Ik vind het andersom eerder onprettig: dat je werkgever er vanuit gaat dat jij jouw privespullen op eigen kosten dermate op orde hebt dat je zonder problemen thuis je werk kunt verrichten.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
Het gaat me ook niet om het geld zelf, maar om het gevoel dat de werkgever op een of andere manier een claim heeft op spullen die je thuis hebt staan. Ik kan het niet goed uitleggen, maar dat voelt voor mij niet prettig.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik heb toch maar gewoon besteld waar ik recht op had. Ik gebruik eigen spullen, en ik declareer eigenlijk ook nooit iets, dus ik heb zonder enig schuldgevoel besteld.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb hier een pc en printer staan die van Concordia is. Als ik mijn "werk" goed moet doen moet ik wel goede apparatuur hebbenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eerder onprettig: dat je werkgever er vanuit gaat dat jij jouw privespullen op eigen kosten dermate op orde hebt dat je zonder problemen thuis je werk kunt verrichten.
'quote:Op donderdag 9 december 2021 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hier een pc en printer staan die van Concordia is. Als ik mijn "werk" goed moet doen moet ik wel goede apparatuur hebben
Preciesquote:Op donderdag 9 december 2021 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hier een pc en printer staan die van Concordia is. Als ik mijn "werk" goed moet doen moet ik wel goede apparatuur hebben
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies
De telefoon van het werk komt voorlopig ook niet, want de leverancier lijkt in lucht opgelost te zijn
Ik heb geeeen idee, het lijkt vooral allemaal te draaien om het aan het werk houden van projectmanagers. Toevallig is dat in dit geval dezelfde die eerst op het andere project zat en die daar nu als schakel tussenuit isquote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Met wat voor zaken doen ze daar zaken?
Met een firma die niet waar kan maken wat ze beloven.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Met wat voor zaken doen ze daar zaken?
Mijn werkplek thuis is uitsluitend bedoeld voor mijn werk en niks anders.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie dan helemaal geen moeite met declareren van spullen die ook voor eigen gebruik zijn?
En dat terwijl het met dit weer geen weer is om de zee op te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met een firma die niet waar kan maken wat ze beloven.
Er zijn meer scholen mee het schip in gegaan.
Groot gelijk! Lekker ontspannen dan!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
Ingetuned, maar ik ga zo wel in bad. Heb daar ineens heel erge behoefte aan.
Precies, daarom staan de geste stuurlui ook aan walquote:Op donderdag 9 december 2021 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat terwijl het met dit weer geen weer is om de zee op te gaan.
Heb je ook zo’n fijne bruisbal of iets dergelijks?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
Ingetuned, maar ik ga zo wel in bad. Heb daar ineens heel erge behoefte aan.
Dat vind ik zelfs nog te dicht bij zee.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies, daarom staan de geste stuurlui ook aan wal
Ik heb een heleboel badspullen, ja. Allemaal verschillende geurtjes; afhankelijk van mijn stemming.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n fijne bruisbal of iets dergelijks?
Hoorde laatst van iemand die als die in bad ging, ook allemaal dingen had, als kaarsjes, een plank over het bad om het boek op te leggen en zo.....quote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel badspullen, ja. Allemaal verschillende geurtjes; afhankelijk van mijn stemming.
Ben je nou alweer bij Ikea geweest?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn werkplek thuis is uitsluitend bedoeld voor mijn werk en niks anders.
Die is qua ICT middelen dus compleet ingericht/betaald door mijn werkgever.
Vandaag heb ik toevallig overigens wel zelf een verhoging voor mijn laptop bij Ikea aangeschaft…
Het enige wat ik zelf geregeld/betaald heb is een bureau, een bureaulamp en een bureaustoel.
Maar die stoel had ik al voor de thuiswerktijd bij mijn muziekdesk, die 1 meter verderop staat. Twee stoelen op de vierkante meter vond ik wat overdreven…
Plank hebben wij ook. En kaarsjes staan er ook, want die doet mijn dochter aan als ze in bad gaat. Ik gebruik de plank zelf niet, maar de kinderen allebei wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoorde laatst van iemand die als die in bad ging, ook allemaal dingen had, als kaarsjes, een plank over het bad om het boek op te leggen en zo.....
Ik zou daar geen geduld voor hebben.
Dat deed ik in mijn vorige huis (en daarvoor in het huis van mijn ouders ook)quote:Op donderdag 9 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoorde laatst van iemand die als die in bad ging, ook allemaal dingen had, als kaarsjes, een plank over het bad om het boek op te leggen en zo.....
Ik zou daar geen geduld voor hebben.
Ja, er moesten 3 draadloze stopcontacten bij voor de verlichting van de kasten…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ben je nou alweer bij Ikea geweest?
Ik ken het wel, maar weet verder niet van wie het is.quote:
Oh, Red Hot Chili Peppers wist ik eigenlijk ook best wel. Dat dacht ik nog bij de eerste tonen.quote:
nee, computer is ondertussen afgeschreven en doet het nog goed en toen ik de printer (net nieuw) wilde teruggeven of terubetalen zei de penningmeester "hou die maar"quote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Maar moet je die dan teruggeven als je stopt bij Concordia?
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sinds een week of twee a drie is het nu zo dat iedere keer als ik een bericht plaats in Fok! dat als ik een tweede bericht wil plaatsen eerst uit het topic moet gaan ( of naar een vorige pagina binnen het topic) en dan het pas het bericht kan plaatsen anders blijft het op bezig staan.
Redelijk willekeurig maar hebben zijn er ook anderen die dit "probleem" ervaren?
Mij helaas/gelukkig niet bekend.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sinds een week of twee a drie is het nu zo dat iedere keer als ik een bericht plaats in Fok! dat als ik een tweede bericht wil plaatsen eerst uit het topic moet gaan ( of naar een vorige pagina binnen het topic) en dan het pas het bericht kan plaatsen anders blijft het op bezig staan.
Redelijk willekeurig maar hebben zijn er ook anderen die dit "probleem" ervaren?
Mooi dingquote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Deze verhoging heb ik dus bij Ikea aangeschaft, met laatje om alle pennen, papiertjes en niet altijd gebruikte kabeltjes op te bergen:
[ afbeelding ]
Heeft Symph op de pc ookquote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik heb er meer mensen over gehoord. Had Symph daar ook geen last van?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Net geen 20 euro en prima om mijn laptop er op te zetten.quote:
Ik heb ook regelmatig dat soort problemen. Wat ik ook heb, is dat er een nieuw bericht verschijnt, maar dat dit vervolgens weer uit beeld is, omdat het reactievak er overheen schuift.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goede avond, 11.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig dat soort problemen. Wat ik ook heb, is dat er een nieuw bericht verschijnt, maar dat dit vervolgens weer uit beeld is, omdat het reactievak er overheen schuift.
Goedenavond allen, trouwens
Ik heb het in chrome en firefoxquote:Op donderdag 9 december 2021 19:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aha, gebruikt hij als browser toevallig ook Firefox?
Ik gebruik Chrome (ook op de iPad in mobiele modus) en heb nooit problemen met Fok…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig dat soort problemen. Wat ik ook heb, is dat er een nieuw bericht verschijnt, maar dat dit vervolgens weer uit beeld is, omdat het reactievak er overheen schuift.
Dat Issue heb ik nog niet meegemaakt, ook niet echt praktisch neequote:Op donderdag 9 december 2021 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik gebruik zowel Firefox als Chrome voor FOK!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik Chrome (ook op de iPad in mobiele modus) en heb nooit problemen met Fok…
Volgens mij ben jij gewoon heel erg toe aan kerstmis.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
Het is totaal geen kerstnummer, maar toch roept het zo'n kerstgevoel op. Knap wel.
Brave? Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik gebruik Chrome en Brave en heb deze problemen ook nooit.
Ik ben heel erg toe aan kerstvakantie (van de kinderen dan). Even rust in huis. Ik hoop dan ook iedere keer weer heel hard dat het idee van een verlengde kerstvakantie door gaat. Maar nee....quote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon heel erg toe aan kerstmis.
Heb je het kerstnummer van Elton met Ed Sheeran al gehoord? Een en al kerstbelletjesquote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
Het is totaal geen kerstnummer, maar toch roept het zo'n kerstgevoel op. Knap wel.
Ook een browser. Gewoon proberen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brave? Wat heb ik nu weer gemist?
Frankie Goes to Hollywood - The Power Of Love
is dat definitief afgeblazen ?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben heel erg toe aan kerstvakantie (van de kinderen dan). Even rust in huis. Ik hoop dan ook iedere keer weer heel hard dat het idee van een verlengde kerstvakantie door gaat. Maar nee....
Maar als de kinderen kerstvakantie hebben, dan is het toch juist rumoeriger in huis?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben heel erg toe aan kerstvakantie (van de kinderen dan). Even rust in huis. Ik hoop dan ook iedere keer weer heel hard dat het idee van een verlengde kerstvakantie door gaat. Maar nee....
Nee, nog niet. Ik heb er wel over gehoord. Dat het inderdaad wat over the top was.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je het kerstnummer van Elton met Ed Sheeran al gehoord? Een en al kerstbelletjes
Ja, volgens mij vandaag afgeblazen door het kabinet. Hoe definitief dat is weet ik niet.quote:
Was er in 2019 niet wat "gedoe" met brave en hun Brave Ads toevoeging?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik gebruik Chrome en Brave en heb deze problemen ook nooit.
Ja, maar nu is er veel stress in huis. Beide kinderen hebben het enorm druk op school en zijn erg gestressed. En waar mijn kinderen vooral goed in zijn is om alle stress bij mij neer te leggen. Of ik ben heel goed in het ontvangen van die stress, dat kan natuurlijk ook. En dan zijn zij er allang van af en zit ik er nog mee.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als de kinderen kerstvakantie hebben, dan is het toch juist rumoeriger in huis?
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Fiction Factory - Feels Like Heaven…
Dat doe je niet goed dan. Ik kan wel zeggen.... probeer het los te laten, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar nu is er veel stress in huis. Beide kinderen hebben het enorm druk op school en zijn erg gestressed. En waar mijn kinderen vooral goed in zijn is om alle stress bij mij neer te leggen. Of ik ben heel goed in het ontvangen van die stress, dat kan natuurlijk ook. En dan zijn zij er allang van af en zit ik er nog mee.
Wat een vervelende song is dat.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je het kerstnummer van Elton met Ed Sheeran al gehoord? Een en al kerstbelletjes
Kortom, geen langere kerstvakantie dus…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar nu is er veel stress in huis. Beide kinderen hebben het enorm druk op school en zijn erg gestressed. En waar mijn kinderen vooral goed in zijn is om alle stress bij mij neer te leggen. Of ik ben heel goed in het ontvangen van die stress, dat kan natuurlijk ook. En dan zijn zij er allang van af en zit ik er nog mee.
daar zullen een hoop werkende ouders blij mee zijn. Ik hoorde inderdaad al dingen van geen snipperdagen meer hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, geen langere kerstvakantie dus…
Ik heb vandaag een mail gedaan naar HR dat ik graag 30 snipperdagen wil laten uitbetalen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
daar zullen een hoop werkende ouders blij mee zijn. Ik hoorde inderdaad al dingen van geen snipperdagen meer hebben.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Walking 9n The Frontline - EddyGrant
Ha, die andere van Eddy dus…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Walking 9n The Frontline - EddyGrant
Zonde, maar de belastingdienst is er erg blij mee…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mail gedaan naar HR dat ik graag 30 snipperdagen wil laten uitbetalen.
Dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonde, maar de belastingdienst is er erg blij mee…
Eindelijk een nieuwe auto aangeschaft…?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker.
En ik ook. Cadeautje voor mezelf is iets te duur uitgevallen.
Radio 2 knipt het intro er steeds af. Ironisch zijn dat juist unieke opnames: Ed Sheeran zingt daar over een niet-generieke akkoordenprogressie...quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker.
En ik ook. Cadeautje voor mezelf is iets te duur uitgevallen.
Dat duet van Elton met Dua Lipa is ook al zo vervelend.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een vervelende song is dat.
Ik vind die nieuwe van Miss Montreal leuker…
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk een nieuwe auto aangeschaft…?
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
Linkin Park - Breaking the Habit?
Al die nieuwe duetten van Elton zijn strontvervelend…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat duet van Elton met Dua Lipa is ook al zo vervelend.
Elton vanaf Nikita is vervelend. En die samenwerkingen helemaal jaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die nieuwe duetten van Elton zijn strontvervelend…
Ik heb nog 27,5 dag heb ik vandaag bekeken. Ik zal nog wel wat uurtjes vrij nemen deze maand, maar zo'n 25 dagen hou ik wel over. Heb er aan gedacht om ze uit te laten betalen, maar dat had ik voor morgen moeten regelen. Toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee..... als het goedgekeurd wordt, bestel ik een nieuwe pc. En die is de helft duurder dan gepland.
Is het uiteindelijk gelukt via Alternate?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee..... als het goedgekeurd wordt, bestel ik een nieuwe pc. En die is de helft duurder dan gepland.
Jij hebt ze dan ook regelmatig nodig voor spoedgevallen en zo. Dus wel verstandig. En voor die lekkere vakantie die je jezelf komend jaar cadeau doet.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog 27,5 dag heb ik vandaag bekeken. Ik zal nog wel wat uurtjes vrij nemen deze maand, maar zo'n 25 dagen hou ik wel over. Heb er aan gedacht om ze uit te laten betalen, maar dat had ik voor morgen moeten regelen. Toch maar niet gedaan.
Ah…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk gelukt via Alternate?
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah…![]()
Ik heb nog zo'n 160 vakantie-uren staan door mijn 'ziekte'-periode dit jaar en omdat je toch nergens normaal heen kan, maar die bewaar ik wel totdat ik een keer 2 maanden vrij wil nemen of zo…
en dat brengt het totaal op hoeveel pc's ?quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij kan helemaal geen 2 maanden gemist worden op het werk.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
en dat brengt het totaal op hoeveel pc's ?
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt wel.
Vandaag zijn er plannen goedgekeurd voor het werk dat ik voorheen deed.
Vrijwel exact zoals ik had voorgesteld, maar toen was het niet mogelijk.
Zo niet onmisbaar ben ik dus…
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt wel.
Vrijwel exact zoals ik destijds had voorgesteld, maar toen was het niet mogelijk.
Met zo'n figuur staat alles goed. Helaas heeft ze dat figuur ook niet meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze jaren 60 stijl haar helemaal niet staan.
Daarvoor ziet ze er te modern uit.
Het zal je niet verbazen dat ik de uitvoering van It's A Sin door Elton John en Years & Years prima te pruimen vind. Vooral het pianospel van Elton; prima gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die nieuwe duetten van Elton zijn strontvervelend…
nou ja zeg...quote:Op donderdag 9 december 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt wel.
Vrijwel exact zoals ik destijds had voorgesteld, maar toen was het niet mogelijk.
Dat is ook luxe.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor het eind van dit jaar had ik de keuze of uren laten uitbetalen of nog verlof in plannen.
Dus heb nu 2 weken kerstvakantie, en kon dan nog 5 dagen meenemen naar het volgende jaar dus dat is wel fijn.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk een nieuwe auto aangeschaft…?
Goed gedaanquote:Op donderdag 9 december 2021 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor het eind van dit jaar had ik de keuze of uren laten uitbetalen of nog verlof in plannen.
Dus heb nu 2 weken kerstvakantie, en kon dan nog 5 dagen meenemen naar het volgende jaar dus dat is wel fijn.
Ga je carnaval vieren?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan vakantie tussen medio december en medio januari wel vergeten. Ik heb in november een weekje gehad en waarschijnlijk pak ik in februari ook weer een week.
Ja, het doet wel wat pijn na alles wat er heeft plaatsgevonden, maar na mijn uitvallen was de pleuris uitgebroken, omdat ik inderdaad geen vervanging had en er niks meer gebeurde op mijn aandachtsgebied. Kennelijk heeft dat bij een paar personen de ogen geopend en wordt alles nu toch vereenvoudigd met de verantwoordelijkheid ergens anders…quote:
Ik neem mijn overuren mee voor de verhuizing. Gelukkig valt de kerstvakantie laat dit jaar (voor mij gunstig)quote:Op donderdag 9 december 2021 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ja, daar kwam ik net pas achter. Dat het echt pas de 24e kerstvakantie is. Ik had echt gehoopt dat het al een week eerder zou zijn. De weken voor de feestdagen zijn toch altijd leuker dan er na.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem mijn overuren mee voor de verhuizing. Gelukkig valt de kerstvakantie laat dit jaar (voor mij gunstig)
en dan toch proberen los te latenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het doet wel wat pijn na alles wat er heeft plaatsgevonden, maar na mijn uitvallen was de pleuris uitgebroken, omdat ik inderdaad geen vervanging had en er niks meer gebeurde op mijn aandachtsgebied. Kennelijk heeft dat bij een paar personen de ogen geopend en wordt alles nu toch vereenvoudigd met de verantwoordelijkheid ergens anders…
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken…
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Eric Clapton - Forever Man was dat net…
En dit is Girlie Girlie van Sophia George…
Die ken ik niet eens.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:42 schreef MadMaster het volgende:
En nu je toch al 2 reggae platen hebt gedraaid, kan Boobs (Here We Come) van Sly en Robbie er ook wel bij.
Robbie Shakespeare is gisteren overleden…
Badder ze.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu echt in bad. Begin het nu ook koud te krijgen, dus dat is een teken.
Dank je wel Melting
Who's Bad?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting
Fijne avond nog toegewenst livelinkquote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who's Bad?
Unfinished Sympathy - Massive Attack
Deelde de buschauffeur ze uit?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij kregen vandaag nog een Tony chocoladeletterreep in de bus![]()
Karamel zeezout melk,net als de laatste letters die ik dinsdag nog bij de Aldi vondquote:Op donderdag 9 december 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Deelde de buschauffeur ze uit?![]()
Welke smaak had je? Toch wel puur hè?
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Vicky Leandros - Ich hab die liebe gesehen
That reminds me..... ben jij je letters nog kwijt, Mad?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Karamel zeezout, net als de laatste letters die ik dinsdag nog bij de Aldi vond
Nee, ik ben nog niet op pad geweest daarvoor, heb geen idee waar ik ze hier kwijt kan…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
That reminds me..... ben jij je letters nog kwijt, Mad?
Vast wel, maar wat lastig te bereiden, vrees ik…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dinosaurussouvlaki, zou dat lekker zijn?
See you!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien, maar ik haak af voor vanavond.
Fijne avond, aRd.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
kan een uitdaging voor de kerst zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast wel, maar wat lastig te bereiden, vrees ik…
Fijne avondquote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik zal onze slager er eens naar vragen…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
kan een uitdaging voor de kerst zijn
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal onze slager er eens naar vragen…
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:03 schreef just me het volgende:
Over "letters" gesproken, ik heb een heerlijke kaas-letter op en ik had ook een letter gekregen van witte chcolade met banaansmaak
quote:
Klinkt niet alleen goed, de smaak wel zeker erg goedquote:Op donderdag 9 december 2021 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt wel goed een kaasletter
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Dit is vast voor livelink, Frozen…
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Heeft ze een ijsbad genomen dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Het badwater is bevroren nadat livelink in bad ging.quote:
Dat nummer inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
https://m.facebook.com/10(...)lk/1038404966580945/
Die ga ik straks nog wel even terugkijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zo'n schijthekel aan dit door Guus gezongen nummer
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Het origineel van Udo is wel mooiquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
quote:
Erg mooi, maar ook erg kippenvel.quote:
Iedere keer weerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Erg mooi, maar ook erg kippenvel.
Dat wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen, maar zijn stem zit er dicht in de buurt…
Is het ookquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit nog best wel te pruimen…
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Op het werk worden de ingezonden lijstjes voor de Top 2000 verzameld en daar wordt dan weer een lijst van gemaakt voor het werk.
Er werd verzocht om een verhaal bij je inzending mee te sturen en ik heb dat epistel vandaag geschreven.
Misschien dat ik aan de hand van dat verhaal mijn lijstje hier volgende week ga draaien.
Doe ik ook eens een lijstje…
En zijn het nummers die je zelf hebt toegevoegd, of stonden ze al in de voorkeuzelijst?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Op het werk worden de ingezonden lijstjes voor de Top 2000 verzameld en daar wordt dan weer een lijst van gemaakt voor het werk.
Er werd verzocht om een verhaal bij je inzending mee te sturen en ik heb dat epistel vandaag geschreven.
Misschien dat ik aan de hand van dat verhaal mijn lijstje hier volgende week ga draaien.
Ja leukquote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn hele muzikale vorming vanaf mijn geboorte tot heden beschreven, op basis van alle muzikale stromingen die ik actief meegemaakt heb.quote:
Ik had er 12 zelf toegevoegd, geloof ik…quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En zijn het nummers die je zelf hebt toegevoegd, of stonden ze al in de voorkeuzelijst?
mijn zwaartepunt uit 1981 was de geboorte van Merelquote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele muzikale vorming vanaf mijn geboorte tot heden beschreven, op basis van alle muzikale stromingen die ik actief meegemaakt heb.
Het zwaartepunt ligt in het jaar 1981…
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
mijn zwaartepunt uit 1981 was de geboorte van Merel
En die is vandaag jarig, begrijp ik dan nu.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
The Alternative Way - Annie Temeier & Hans Vermeulen
Kijk, het begin is erquote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Volgens de muzikale wetenschap zou je dan omstreeks 1963-1964 geboren moeten zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele muzikale vorming vanaf mijn geboorte tot heden beschreven, op basis van alle muzikale stromingen die ik actief meegemaakt heb.
Het zwaartepunt ligt in het jaar 1981…
Vertel eens over die dagquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stel mijn lijstje ook alleen maar samen voor de totaallijst van het werk.quote:
Iets later, ik ben uit '66…quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens de muzikale wetenschap zou je dan omstreeks 1963-1964 geboren moeten zijn.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die is vandaag jarig, begrijp ik dan nu.
Gefeliciteerd!
Ik kan me de ochtend na haar geboorte nog heel goed voor de geest halen, het was wit, de hele wereld was witquote:
Kreeg je politie-escorte naar huis?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me de ochtend na haar geboorte nog heel goed voor de geest halen, het was wit, de hele wereld was wit![]()
en toen ik uit het zkh gehaald zou worden was de auto van mijn ex kapot en toen is mijn vader me komen halen
dat zou helemaal mooi geweest zijn maar het was met de auto van mijn ouders.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kreeg je politie-escorte naar huis?
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Liefde is een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker…
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Er zit een geweldige beat in dit nummer, mijn koptelefoon staat op standje 'Irritatie bij mw. MM'…
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Santana - Jingo
Of toch de versie van Jellybean?
1x per show moet kunnenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Only Love - Nana Nana Nana Mouskouri
En weervrek in souvlaki…
Yep, hij produceerde haar eerste platen…quote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Had Jellybean niet een connectie met Madonna?
quote:Het werd gebruikt als titelmuziek voor de miniserie Mistral's Daughter, die was gebaseerd op de gelijknamige roman van Judith Krantz.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Only Love - Nana Nana Nana Mouskouri
En weer trek in souvlaki…
Mistral's Daughter,quote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit was volgens mij een thema van een TV serie… 🤔
Het werd gebruikt als titelmuziek voor de miniserie Mistral's Daughterquote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit was volgens mij een thema van een TV serie… 🤔
Ah... je had het zelf ook al gevonden.quote:
Ik denk het zo langzamerhand wel…quote:Op donderdag 9 december 2021 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Is dit niet de titelsong van Mistrals Daughter?
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Is dit niet de titelsong van Mistrals Daughter?
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het zo langzamerhand wel…
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
Uh.... ik was al spuit 11quote:Op donderdag 9 december 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij was dat de titelsong van Mi....
Oh... laat ook maar. Als jullie maar wel snappen dat ik Spuit 11 ben
Thee tegen m’n schermquote:Op donderdag 9 december 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Verdorie..... weer nieuwe thee zetten.quote:
Dat is Merel.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting en nog een fijne verjaardagsavond!
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me de ochtend na haar geboorte nog heel goed voor de geest halen, het was wit, de hele wereld was wit![]()
en toen ik uit het zkh gehaald zou worden was de auto van mijn ex kapot en toen is mijn vader me komen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |