quote:Dit klopt niet.
2-0quote:Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
Helaas had niemand had Ajax - Sporting goed.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
18:45 Real Sociedad - PSV
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-1
@:Lenny_Leonard
@:Oriente
@:El-Stinho
@:fetX
@:JR-Style-93
@:Scrummie 3-4
@:Neef_Wuppie
@:tong80
@:T3hTommay
@:superniger
@:PSVCL
@:Lange_Lans
@:Buitendam
@:Dj_day-V
@:zipportal
1-3.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Lenny_Leonard 2-0
@:Oriente 2-1
@:fetX 2-1
@:JR-Style-93 3-1
@:Neef_Wuppie 0-0
@:tong80 1-2
@:T3hTommay 1-3
@:superniger 2-1
@:Buitendam 1-2
@:zipportal 2-0
@Frozen-assassin 1-2
@GwaiLow 2-4
@Luctor.et.Emergo 2-3
@KingRoland 2-3
2-1quote:Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef Coco het volgende: Helaas had niemand had Ajax - Sporting goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. 18:45 Real Sociedad - PSV Zeg het maar @:maxi-mus 1-1 @:Lenny_Leonard @:Oriente @:El-Stinho @:fetX @:JR-Style-93 @:Scrummie 3-4 @:Neef_Wuppie @:tong80 @:T3hTommay @:superniger @:PSVCL @:Lange_Lans @:Buitendam @:Dj_day-V @:zipportal
2-1quote:Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
wtfquote:Op donderdag 9 december 2021 18:15 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:wereldgozer en ik juichen samen voor Real Sociedad.
hoe oud is diequote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zei jij dat nou over de dochter van Linda de Mol?
Jazeker. Sta ik nu op een hitlist van Sjon?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Pics?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Omdat ze niks beters hebben, dacht jij dat ze pech hadden?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neemt PSV dit wel serieus? Waarom hebben ze een C elftal staan?
oh graag picsquote:Op donderdag 9 december 2021 18:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Born: December 30, 1999 (age 21 years)
U bent voor de Borussen?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:49 schreef Slobeend het volgende:
Oh nee Felix Zwayer. Schandalig slechte scheids.
wacht is dat de dochter van linda de mol? wtf doet gewoon verslag van conference leaguequote:
Waar zijn Max Zahavi en Madueke?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze niks beters hebben, dacht jij dat ze pech hadden?
Ik kan hem mij alleen actief herinneren dat ie steeds de VAR was op het WK.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat vond ik daarvoor al. Valt me vaker op hoe slecht hij is.
Vast omdat ze zoveel talent heeft.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wacht is dat de dochter van linda de mol? wtf doet gewoon verslag van conference league
Die heeft zelfs al een ochtendshow op de radio gekregen onder een andere naam. Alsof ze dan niet meer teert op haar familienaamquote:Op donderdag 9 december 2021 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wacht is dat de dochter van linda de mol? wtf doet gewoon verslag van conference league
Zahavi blessa en die andere 2 nog niet voldoende fitquote:Op donderdag 9 december 2021 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zijn Max Zahavi en Madueke?
1-2quote:Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Kan je gewoon geblesseerd zeggen?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zahavi blessa en die andere 2 nog niet voldoende fit
Ik zeg het tegenwoordig gewoon expres om deze opmerkingen uit te lokken.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg het tegenwoordig gewoon expres om deze opmerkingen uit te lokken.
Ha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat je het voorheen klaarblijkelijk echt zo noemde staat gelijk aan eeuwige schaamte.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg het tegenwoordig gewoon expres om deze opmerkingen uit te lokken.
Ha.
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:59 schreef Coco het volgende:
[..]Ja oke deze is wel terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zo bedoelde ik het niet. Ik noem het pas zo sinds dat steeds wordt geroepenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het voorheen klaarblijkelijk echt zo noemde staat gelijk aan eeuwige schaamte.
Bedankt Coquote:Op donderdag 9 december 2021 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke ik zie een hoop die op elkaar lijken
Lijken wel Aziaten.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke ik zie een hoop die op elkaar lijken
sow koekoekquote:
Vooral veel mensen die goed een palmboom kunnen nadoen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er hier weer oerwoudgeluiden worden gemaakt
GOOTED volgens mijquote:Op donderdag 9 december 2021 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Real Sociedad op vijfde plaats
"Nog in race voor Champions League plaats"
Nee echt, we zijn nog niet eens halverwege seizoen, mafkees
Wie is commentator??
Buitenspelval werkte primaquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buitenspelval werkte prima
Nee joh, ze zijn nu hastikke #gewaarschuwdquote:
Raar, met Mauro en Mwenequote:Op donderdag 9 december 2021 19:08 schreef Coco het volgende:
Verdediging van PSV is mokerzwak.
Iedere aanval is gevaarlijk.
Dat is inclusiviteit he. Iedereen hoort erbij.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je God moet betrekken in het gevloek van je
Hoe omschrijf jij dan de conferentie liga?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:18 schreef Perrin het volgende:
Ah de Champions League voor minder getalenteerde teams is weer bezig.
De Champions League voor teams met zware beperkingen op gebied van getalenteerdheid.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij dan de conferentie liga?
Een soort Downy-leaguequote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Champions League voor teams met zware beperkingen op gebied van getalenteerdheid.
Meestal omdat niemand met hem meeloopt of opmerktquote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan iemand nou weer zo vrij staan op rand 16?
sowquote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef Zorro het volgende:
Drommel gaat nu opstaan!
Nadat ie doelloos naar de verkeerde hoek is gedoken.
Wie is die lamlul die niet meeliep?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal omdat niemand met hem meeloopt of opmerkt
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen weer overschakelen naar Welmoed.
Nouja deze teams hebben ook gewoon een hogere begroting dus dan kan het gebeuren, als je Braga en Midtjylland loot moet je gewoon top 2 eindigen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, met alle respect, maar de Europa League is ook gewoon te hoog gegrepen. Is niks mis mee, kan gebeuren.
Zonder Schmidt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sympathieke poging van PSV. Volgend jaar beter
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit moet je niet in De Goffert doen
Al besprokenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Zorro het volgende:
We gaan zien of dit beter gebouwd is dan de Goffert.
Mssn dat als psv in de rust positief getset word op covid, dat ze tweede helft 2 weken kunnen uitstellen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Zorro het volgende:
We gaan zien of dit beter gebouwd is dan de Goffert.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit moet je niet in De Goffert doen
Die weten vaak niet eens wat een wedstrijdkaartje isquote:Op donderdag 9 december 2021 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel successupporters of gloryhunters.
Wanneer komt onze grote vriend weer terug eigenlijkquote:
Denk dat je het als PSV tegen een nummer 2 team uit de ECL eerder redt in een playoff dan tegen een borussia, barcelona of porto in dat opzicht en hoe men nu aan het voetballen is.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:31 schreef Bolasie het volgende:
Dus van net geen Champions League naar zo goed als Conference League.
Het kan snel gaan.
Het was niet eens zo’n slechte poging eigenlijk.quote:
Mwah, over 44 minuten mag ook.quote:
Op zich is de missie niet anders.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, over 44 minuten mag ook.
De enige echte liga is de Premier Ligaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Spaanse ploegen.
Vervelend, zuigen, irriteren, balletjes wegtrappen, continu zeuren op de scheids.
En dat doen alle spelers, bij iedere club in de la liga.
Ga huilen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Spaanse ploegen.
Vervelend, zuigen, irriteren, balletjes wegtrappen, continu zeuren op de scheids.
En dat doen alle spelers, bij iedere club in de la liga.
Dat merk ik eigenlijk nu pas opquote:Op donderdag 9 december 2021 20:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Perr Schuurs denkt dat het echt is, bij Babel.
Ik denk dat ik misschien een Grolsch winterbokje pakquote:
Niks mis mee, hele fles.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een rood wijntje
Een beetje gay is immers oké
Beaujolais Primeur.quote:
Als mn pilsje op is ws een cornet smoked oid, meer omdat ik vergeten ben om normale pils te halen, dan om het weg te drinken oid.quote:
Rode wijn is niet gayquote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een rood wijntje
Een beetje gay is immers oké
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schmidt wisselgod
Gakpo eruit jawel
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
VBL / Roger Schmidt moet ontslagen wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het Schmidt topic!
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd naar de mening van @klaasweetalles hieromtrentquote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Shreyas PSV laat duidelijk weer de EL lopen om met twee vingers in de neus kampioen te worden.
Mssn dat hij wel tegen Advocaat opkijkt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schmidt wisselgod
Gakpo eruit jawel
» Er is al 43 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
VBL / Roger Schmidt moet ontslagen worden
Maakt PSV tenminste kans in de play-ioffs.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef Caland het volgende:
Ach, de conference league is toch ook eigenlijk veel leuker
Ajax met zijn zwakke verdediging had in deze poule ook niks klaargespeelt en waarschijnlijk gewoon 4de geworden.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Shreyas PSV laat duidelijk weer de EL lopen om met twee vingers in de neus kampioen te worden.
Madueke kan wel voetballen op zichquote:
Die kans zit er vanavond best in met Diemers, Teixeira en Bannis.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil Feyenoord uitlachen, is leuker.
Eind juniquote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer zijn die spelers van PSV een keer fit?
Bij de exit van Schmidt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat dachten we bij Boilesen in het begin ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Madueke kan wel voetballen op zich
Details misschien, maar toch
Goed puntquote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dachten we bij Boilesen in het begin ook.
tijdens de winterstop.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tagliano in DRT / 2022 PDC World Darts Championship #5 Voorverwarmd Badquote:Op donderdag 9 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Vrees van niet maar kan even zoeken
Overigens kan ik melden dat @:maxi-mus zich binnenkort weer onder de levenden zal begeven!!
wowquote:Op donderdag 9 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Vrees van niet maar kan even zoeken
Overigens kan ik melden dat @:maxi-mus zich binnenkort weer onder de levenden zal begeven!!
Phillips heeft al een jaar of 30 geleden afscheid genomen van PSVquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef damsco het volgende:
Phillips kan zich beter bezighouden met lampen maken
Ze moeten nog een tussenronde he, kunnen ze zomaar een Union Berlin loten.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef Drekkoning het volgende:
PSV offert zich op om punten voor Nederland te sprokkelen in de Peren Liga
hebben ze niet meerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef damsco het volgende:
Phillips kan zich beter bezighouden met lampen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |