Pfff, dank je wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die site luistert heel nauw en hij pakt em (gelukkig) wel met de titel Question (Albumversie)
FOK!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef peaceman het volgende:
Wederom op nummer 1, met maar liefst 24 stemmen: Child in time - Deep Purple.
Hier ligt nog de 7" in huis. Keek wel even raar op toen die van mijn moeder bleek te zijn en niet van mijn vader.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef peaceman het volgende:
Snap ik, maar ik vind het ook wel een hele vrouwelijke plaat eigenlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier ligt nog de 7" in huis. Keek wel even raar op toen die van mijn moeder bleek te zijn en niet van mijn vader.
Kijk, hier word ik blij vanquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef peaceman het volgende:
Question als uitvaller kon ik me bijna niet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die site luistert heel nauw en hij pakt em (gelukkig) wel met de titel Question (Albumversie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien klaagde Annemiek over het niet mogen draaien van de liveversie van Ten Years After en welke liveversie denk je dat niet is toegevoegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Ik schrok ook. Wel op Max gestemd overigens.quote:Op zondag 12 december 2021 21:57 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik las de posts van onder naar boven, schrok me kapot
Misschien dat in 2018 twee extra nummers op de keuzelijst zijn gezet van hem. Daar staan er nu 3 namelijkquote:Op maandag 13 december 2021 00:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Is Paolo Conte trouwens in 2018 ergens in opspraak geraakt ofzo? Het nummer Max stond echt altijd heel stabiel rond plek 500 en ineens stond het dik boven de 1000.
Zet in op Voila. Hier onder de Fok!kers ook de hoogste binnenkomerquote:Op maandag 13 december 2021 11:41 schreef Tussle266 het volgende:
Kunnen we nu we alle nieuwkomers kennen al inzetten op de klapper van het jaar voor komende donderdag? Ik ga, gezien de omvang van de George-bonus, niet voor een plaatje uit 2021, maar voor Hold me now. Vooral omdat die tweedelige documentaire er ook mee eindigde, dat heeft letterlijk bonusstemmen opgeleverd.
Donderdagmiddag, maar het is me niet duidelijk hoe laat.quote:Op maandag 13 december 2021 12:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer wordt die lijst eigenlijk bekend gemaakt? Ik ben vandaag veel te productief op mijn werk.
Volgens mij was het in de uitzending bij Annemieke. Ergens tussen 12 en 2 dus.quote:Op maandag 13 december 2021 12:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag, maar het is me niet duidelijk hoe laat.
Dan had eigenlijk die uitzending van "Even tot hier' over de Snottebellekes een week eerder moeten plaatsvinden.quote:Op maandag 13 december 2021 12:05 schreef cafca het volgende:
Ik ben bang voor Links Rechts als hoogste binnenkomer
Wat een smaakvol forum!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:47 schreef peaceman het volgende:
Nummer 3, het kortste liedje van vandaag, How can I hang on to a dream - Tim Hardin, 17 keer genoemd, vorig jaar op 9
Ed Sheeran denk ik?quote:Op maandag 13 december 2021 12:05 schreef cafca het volgende:
Ik ben bang voor Links Rechts als hoogste binnenkomer
Haha, herkenbaar. Paps is van de rock hier en mam meer van the Carpenters, ABBA, u kunt het wel. Maar drie keer raden wie de single van Deep Purple had..quote:Op zondag 12 december 2021 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier ligt nog de 7" in huis. Keek wel even raar op toen die van mijn moeder bleek te zijn en niet van mijn vader.
een k*tplaat bedoel je?quote:Op zondag 12 december 2021 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het ook wel een hele vrouwelijke plaat eigenlijk.
In elk geval de mensen die hier hun lijstje postenquote:
Scheelt niet veel of we zouden dan een Tim Hardin cocktail hebben bij Matthijs en Leoquote:Op maandag 13 december 2021 17:44 schreef laxus13 het volgende:
Volgende keer gewoon alleen mensen die lid zijn van fok laten stemmen
Dan zouden ze flink door het dak gaanquote:Op maandag 13 december 2021 17:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Scheelt niet veel of we zouden dan een Tim Hardin cocktail hebben bij Matthijs en Leo
Folkmuziek is gewoon geweldig.quote:Op maandag 13 december 2021 17:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Scheelt niet veel of we zouden dan een Tim Hardin cocktail hebben bij Matthijs en Leo
quote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja! Fred Neil moet terug in de lijst! En Fairport Convention, de Dubliners, Rapalje!
Teksten.quote:Sit by my side, come as close as the air
Share in a memory of gray
And wander in my words
Dream about the pictures that I play of changes
Green leaves of summer turn red in the fall
To brown and to yellow, they fade
And then they have to die
Trapped within the circle time parade of changes
Scenes of my young years were warm in my mind
Visions of shadows that shine
One day I returned and found they were
Victims of the vines of changes
The world's spinning madly, it drifts in the dark
It swings through a hollow of haze
A race around the stars
A journey through the universe ablaze with changes
Moments of magic will glow in the night
Fears of the forest are all gone
But when the morning breaks
They're swept away by golden drops of dawn of changes
Passions will part to a strange melody
As fires will sometimes burn cold
Like petals in the wind
We're puppets to the silver strings of souls of changes
Your tears will be trembling, now we're somewhere else
One last cup of wine we will pour
And I'll kiss you one more time
And leave you on the rolling river shores of changes
Klopt, ik zou Links Rechts nog hoger in een persoonlijke ranking plaatsen dan Child in time.quote:Op maandag 13 december 2021 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar schijn bedriegt
Tsja, het verschil tussen stompzinnig geschreeuw op een beukende beat of stompzinnig gegil op een beukende orgel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt, ik zou Links Rechts nog hoger in een persoonlijke ranking plaatsen dan Child in time.
Je mag een TR maken dat boeit me niets! NIETS!
Je bent vroeg dit jaar met mijn hart breken, Ceequote:Op dinsdag 14 december 2021 07:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt, ik zou Links Rechts nog hoger in een persoonlijke ranking plaatsen dan Child in time.
Je mag een TR maken dat boeit me niets! NIETS!
MUZ / De Top 2000 Kennis Quiz [We all are Disturbed]quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan t topic niet vinden, maar quizzen we nog met top2000trivia?
Niemand ziet hoe klein je bent komt nu ook niet echt lekker over.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef peaceman het volgende:
Dat nummer Dochters van Borsatan krijgt wel een andere lading na het nieuws vandaag..
Hij gaat de kant van Michael Jackson op vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:07 schreef Cassa95 het volgende:
Ik wist niet dat Marco nog verder kon zakken dan zijn noteringen in de Top 2000
Ik ben wel benieuwd naar de aankondigingen van zijn nummers.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef peaceman het volgende:
Dat nummer Dochters van Borsatan krijgt wel een andere lading na het nieuws vandaag..
Dit is wel 2 weken te laatquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef peaceman het volgende:
Dat hele Speeltuin is in dit licht een en al cringequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niemand ziet hoe klein je bent komt nu ook niet echt lekker over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |