Die haalt niet eens de 3mln streamsquote:
Oh lol, dat is wel hun beste nummer by far.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:32 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Die haalt niet eens de 3mln streams
Ik vind Long Cool Woman daar eerlijk gezegd heel erg op lijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh lol, dat is wel hun beste nummer by far.
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef Cassa95 het volgende:
Heeft NPO Radio 2 onze 'cover / origineel' grap overgenomen? https://www.nporadio2.nl/muziek/nummers/34d10632-84fe-4df3-89aa-9844cbbfd43b/so-what
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de versie van Radio 2 leuker dan die van onsquote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef Cassa95 het volgende:
Heeft NPO Radio 2 onze 'cover / origineel' grap overgenomen? https://www.nporadio2.nl/muziek/nummers/34d10632-84fe-4df3-89aa-9844cbbfd43b/so-what
Meestal begint dat met Serious request en gaat dan door in de Top 2000quote:Op donderdag 9 december 2021 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor, maar ik kan in mijn zenderoverzicht op tv (ziggo) dat npo extra kanaal niet zien of is dat ook pas als de top2000 begint?
Kanaal 128 op Ziggo.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor, maar ik kan in mijn zenderoverzicht op tv (ziggo) dat npo extra kanaal niet zien of is dat ook pas als de top2000 begint?
Je bedoelt het origineel van Radio2 is leuker dan onze cover?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Radio 2 leuker dan die van ons
Ah okee, dankjewel!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meestal begint dat met Serious request en gaat dan door in de Top 2000
quote:
quote:NPO 1 extra (kanaal 128): de zender van de Publieke Omroep voor bijzondere uitzendingen en programma’s uit het rijke archief van de publieke omroep. Met van 18 tot 24 december Serious Request vanuit Amersfoort. De dj's zetten zich een week lang 24 uur per dag samen met Nederland in om zoveel mogelijk geld op te halen voor het Wereld Natuur Fonds om Zuid-Amerikaanse regenwouden te beschermen en te herstellen. Tussen 25 december en 1 januari is de Top 2000 24 uur per dag te volgen op NPO 1 extra.
Ja, dat zijn wel van die echte top2000 nummers!quote:Op donderdag 9 december 2021 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t eerste jaar dat ik de hele top 2000 ging luisteren (niet in t geheel, dat deed alleen Frits Flits maar wel elke dag zoveel mogelijk, heb Carrie Ann van de Hollies nog opgenomen op een bandje. Vond ik toen prachtig. Sowieso hadden ze toen een openingsuur om u tegen te zeggen, nooit meer overtroffen. Met oa Blackberry Way van The Move, Working My Way Back To You Babe van de Detroit Spinners, Dirty Old Man van Three Degrees, Je Wordt Ouder Papa van Peter Koelewijn en Both Sides Now van Euson. Als iets top 2000 is qua muziek en gevoel voor mij, dan zijn t dat soort uren wel.
Ja dat had ik al gevonden alleen heb ik daar nu nog geen beeld op dus vandaar even mijn vraag.quote:
Bestaat dat nog dit jaar? Blijft toch zonde dat verval van die zender (deels door radio2) en het verdwijnen van serious request/glazen huis. Was toch de start van de kerst en ook top2000quote:Op donderdag 9 december 2021 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meestal begint dat met Serious request en gaat dan door in de Top 2000
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gevonden alleen heb ik daar nu nog geen beeld op dus vandaar even mijn vraag.
1 dag te vroeg gevraagdquote:Nog meer zenders open van 10 december tot 3 januari
Zoiets heet geduld geloof ik hèquote:Op donderdag 9 december 2021 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
1 dag te vroeg gevraagd
Paar jaar geleden lobbyplaatje geweest, maar Johann was geen boer en had ook geen YouTube.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:19 schreef cafca het volgende:
Intussen zit ik hier naar Johann Pachelbell te luisteren, de man die talloze top2000 nummers in één nummer wist te coveren!
Het ergste voorbeeld vind ik het volgende. Ik schrok echt toen ik dat opeens begon te herkennen. Dat bijna alle hofleveranciers (The Beatles, ABBA, Rolling Stones, Stevie Wonder, Frank Sinatra) en zoveel bekende intro's gewoon allemaal covers zijn van een Nederlandse sterrengroepquote:Op donderdag 9 december 2021 16:19 schreef cafca het volgende:
Intussen zit ik hier naar Johann Pachelbell te luisteren, de man die talloze top2000 nummers in één nummer wist te coveren!
Het glazen huis is terug. Staat in Amersfoort dit jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dit jaar? Blijft toch zonde dat verval van die zender (deels door radio2) en het verdwijnen van serious request/glazen huis. Was toch de start van de kerst en ook top2000
Toevallig luister ik net naar het origineel Graduation ( Friends Forever) van Vitamin C!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:19 schreef cafca het volgende:
Dan heb ik dat totaal gemist…quote:Op donderdag 9 december 2021 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het glazen huis is terug. Staat in Amersfoort dit jaar.
https://www.npo3fm.nl/nie(...)serious-request-2021
Deze mis ik even denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:36 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het ergste voorbeeld vind ik het volgende. Ik schrok echt toen ik dat opeens begon te herkennen. Dat bijna alle hofleveranciers (The Beatles, ABBA, Rolling Stones, Stevie Wonder, Frank Sinatra) en zoveel bekende intro's gewoon allemaal covers zijn van een Nederlandse sterrengroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |