Wat hebben jullie toch tegen die uitvoering van Disturbed?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:12 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik vind nummer 19 en 20 beide erg disturbing.
Persoonlijk vind ik dat een van de grootste verkrachtingen in de geschiedenis van de popmuziek. Met zijn pathetische stem....quote:Op donderdag 16 december 2021 13:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch tegen die uitvoering van Disturbed?
Nog een leuk feitje, elk liedje van U2 is gedaaldquote:Op donderdag 16 december 2021 13:19 schreef Cassa95 het volgende:
Hier allerlei leuke feitjes: https://www.nporadio2.nl/top2000/nieuws/e50f5455-d5bc-4fe9-9d63-adf010863c13/npo-radio-2-top-2000-award-voor-golden-earring Bijvoorbeeld dat Gimme Shelter weer op 100 is beland
Heel bijzonder dat inderdaad van de Bankzitters. Ik kan er online niks van vinden.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:13 schreef Cassa95 het volgende:
La Boheme hoogste nieuwe. Bankzitters op 611 terwijl ik nog steeds niets online vind over een stemactie en er geen enkel ander 'memenummer waar die kids op stemmen' nieuw te zien is?
En elk nummer van Marco B.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog een leuk feitje, elk liedje van U2 is gedaald
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:13 schreef Cassa95 het volgende:
La Boheme hoogste nieuwe. Bankzitters op 611 terwijl ik nog steeds niets online vind over een stemactie en er geen enkel ander 'memenummer waar die kids op stemmen' nieuw te zien is?
In de leeftijds-opsplitsing staat het nummer op 5 in de leeftijd 16-20quote:Op donderdag 16 december 2021 13:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Heel bijzonder dat inderdaad van de Bankzitters. Ik kan er online niks van vinden.
Waarschijnlijk hebben ze het in hun video's steeds gepromote, dat kan je niet vinden met een google zoekactiequote:Op donderdag 16 december 2021 13:25 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
In de leeftijds-opsplitsing staat het nummer op 5 in de leeftijd 16-20![]()
Ik had alleen gezien dat ze in Stories op hun Instagram blij waren vorige week, maar van daarvoor niks gevonden. Ook niks in Youtube comments op Instagram reacties vlak voor of tijdens de stemweek te zien van bijvoorbeeld kinderen die wild reageren met Stem Stapelgek. Echt een raadsel
Ja, dat kan natuurlijk. Ik vind die stem juist geweldig. Ach ja, iets met smaken..quote:Op donderdag 16 december 2021 13:20 schreef pipster het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat een van de grootste verkrachtingen in de geschiedenis van de popmuziek. Met zijn pathetische stem....
Paul Young met Love will tear us apart gooit overigens ook hoge ogen voor die titel.
Bij Rammstein ook, blijkbaar een populair genre.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef Evenstar het volgende:
Ik blijf mij verbazen dat Metallica zo is gestegen. Alle noteringen gewoon.
Ben er blij mee hoor, maar reden?
Child in Time op 15 weiger ik als nieuwe normaal te accepteren.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:22 schreef Evenstar het volgende:
Nightwish, Floor en Gathering gestegen. Child in Time nog steeds op 15.
Happy.
Maar dan moet je echt wel iets vinden in de comments, of ze moeten alle comments waar iets in staat verwijderd hebben. Geloof me, ik heb door alle comments gescrolld en ge-ctrl-f-t, je vindt helemaal niks.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het in hun video's steeds gepromote, dat kan je niet vinden met een google zoekactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |