2% in het rood staanquote:
Het valt me goed mee als dit het isquote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
2% in het rood staanEens zien of het wat bijtrekt in de loop van de dag.
DeGiro leest mee denk ik, geld is teruggestort.quote:Op maandag 20 december 2021 09:30 schreef Zwansen het volgende:
Vraagje over DeGiro;
Ik heb vorige maand ingesteld dat ik maandelijks automatisch geld stort naar m’n account. Ik heb toen het rekeningnummer gebruikt dat genoemd werd in de app.
Nu heb ik ergens vorige week een mail gehad vanuit DeGiro dat mijn ‘Flatex-geldrekening succesvol is geopend’. Dit hebben ze volgens mij gedaan zonder dat ik toestemming heb gegeven, maar vooruit.
En natuurlijk is nu het rekeningnummer aangepast waardoor mijn gestorte bedrag van afgelopen week nog niet zichtbaar is. Ik hoop dat ze ergens binnen DeGiro dat geld nog kunnen terug storten of anders alsnog op de juiste plek kunnen krijgen.
Iemand dit ook meegemaakt toevallig? Ik wacht nog een paar dagen af, maar dan ga ik wel even contact opnemen. Ik ga sowieso m’n maandelijkse storting maar even stopzetten…
Klappen weer?quote:Op maandag 20 december 2021 10:44 schreef Beursaap het volgende:
Klappen weer! Aegon en ING eruit gegooid met winst uiteraard.
Hier gaat het nog prima hoor (alhoewel ik misschien niet helemaal meer onder het kopje jongere valquote:Op maandag 20 december 2021 15:08 schreef bleiblei het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu met de beleggende jongeren is die afgelopen jaar ingestapt zijn.
Ik sta nu al vanaf de top paar maanden geleden 20% lager![]()
.
Inderdaad... tot net US opende en TELL weer lekker in het rood duikt.quote:Op maandag 20 december 2021 10:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het valt me goed mee als dit het is
mweh viel mee maar verwacht komende week nog meer bloedvergieten dus weg ermee!quote:
Hoezo verwacht je dat? Kom ff met iets meer info aubquote:Op maandag 20 december 2021 17:42 schreef Beursaap het volgende:
[..]
mweh viel mee maar verwacht komende week nog meer bloedvergieten dus weg ermee!
Sligro en Philips zijn zeer interessant. Sligro wil ik over een week kopen bloedt lekker leeg met de lockdown!
Tis maar de vraag of dit klopt, tenminste..... Laat ik het anders verwoorden:quote:Based on the first nine months of 2021, the expected dividend is 29.71 rubles (roughly $0.4) per share.
Hoe zit het met dividendbelasting?quote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef ludovico het volgende:
Gazprom:
[..]
Tis maar de vraag of dit klopt, tenminste..... Laat ik het anders verwoorden:
Op de Russische beurs is een aandeel = 1 russisch aandeel.
Op de Europese markt is een aandeel = 2 Russische aandelen.
Ik denk dat ze 0.8 dollar per aandeel bedoelen. Dat kruipt tegen de 10% dividend aan.
Krijg het terug van de belastingdienst die weet er van, gaat automatisch en is goed geregeld dus.quote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe zit het met dividendbelasting?
De Russische dividendbelasting is 15% , dus dat ben je kwijt als je geen aangifte doet in Box 3. Als je wel vermogensrendementheffing betaalt, dan kun je het volledig terugvragen. Hier is een veld voor in de aangifte.quote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe zit het met dividendbelasting?
Omdat alles dicht gaat! Alles gaat verkankeren deze 3e klap wordt een hoop ondernemers fataal.quote:Op maandag 20 december 2021 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je dat? Kom ff met iets meer info aub
We gaan het zien. Dat werd ook al bij eerdere maatregelen voorspelt en toen kwam het niet uit. Sterker: het aantal faillissementen daalde juist. Bedrijven die normaal zouden zijn omgevallen, bleven dankzij de steun van de overheid langer overeind (en zullen vermoedelijk later alsnog omvallen). Ondertussen staat de AEX weer lekker in de plus. What can go wrong?quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:38 schreef Beursaap het volgende:
Omdat alles dicht gaat! Alles gaat verkankeren deze 3e klap wordt een hoop ondernemers fataal.
En dan koop je Sligro? Philips zou ik mijn handen nu ook niet aan willen branden met een stel hijgerige Amerikanen in je nek met claims. Heeft Bayer ook leuk gevonden, dat circus, beetje met de Rijnlandse bril bagatelliserend het bad ingesprongen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Omdat alles dicht gaat! Alles gaat verkankeren deze 3e klap wordt een hoop ondernemers fataal.
Ligt aan de sector natuurlijk, de AEX zal er totaal niet wakker van liggen wat Mark allemaal voor fratsen uithaalt, tenzij echt productie aan banden gelegd gaat worden, maar dat zie ik niet gebeuren. Bij ondernemers proef ik nu toch echt wel een andere houding; in het begin was er wel wat gemor vanuit KHN en dergelijke, maar zat er nog wel een "can do"-mentaliteit bij henzelf. Nu staan ze hier buiten jankend op het terras omdat ze totaal geen perspectief meer zien. Kan een momentendingetje zijn, maar ik zou in ieder geval ver weg van die sectoren blijven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
We gaan het zien. Dat werd ook al bij eerdere maatregelen voorspelt en toen kwam het niet uit. Sterker: het aantal faillissementen daalde juist. Bedrijven die normaal zouden zijn omgevallen, bleven dankzij de steun van de overheid langer overeind (en zullen vermoedelijk later alsnog omvallen). Ondertussen staat de AEX weer lekker in de plus. What can go wrong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |