abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202715700
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
Benieuwd wat we maandag doen..
2% in het rood staan :P Eens zien of het wat bijtrekt in de loop van de dag.
Nederlander in Mnchen, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 20 december 2021 @ 10:32:22 #102
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_202716099
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
2% in het rood staan :P Eens zien of het wat bijtrekt in de loop van de dag.
Het valt me goed mee als dit het is :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_202716136
Ik twijfel wat om gewoon al die put opties eruit te knallen van adyen.. Maar haal iig mijn inleg er uit. Psychologisch altijd fijn.. Heeft iig geen geld gekost.
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!"
pi_202716147
-0,85%, valt mee. Wel echt lk aandeel. :o En Amerika moet nog open, hoewel dat met Pfizer, Virtu en shorts Meta ook goed kan uitpakken.
Scared to take chances, you'll never have the answers.
vicit vim virtus
https://tinyurl.com/3z29p75c
pi_202716257
Klappen weer! Aegon en ING eruit gegooid met winst uiteraard.
  maandag 20 december 2021 @ 11:38:34 #106
38065 TheFreshPrince
Ik doe ook maar wat.
pi_202717007
Op zich mag het van mij nog wel wat lager ivm de VRH O-)

Na 1 januari wel weer omhoog dan h :P
  maandag 20 december 2021 @ 11:56:11 #107
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202717284
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 09:30 schreef Zwansen het volgende:
Vraagje over DeGiro;

Ik heb vorige maand ingesteld dat ik maandelijks automatisch geld stort naar m’n account. Ik heb toen het rekeningnummer gebruikt dat genoemd werd in de app.

Nu heb ik ergens vorige week een mail gehad vanuit DeGiro dat mijn ‘Flatex-geldrekening succesvol is geopend’. Dit hebben ze volgens mij gedaan zonder dat ik toestemming heb gegeven, maar vooruit. :')

En natuurlijk is nu het rekeningnummer aangepast waardoor mijn gestorte bedrag van afgelopen week nog niet zichtbaar is. Ik hoop dat ze ergens binnen DeGiro dat geld nog kunnen terug storten of anders alsnog op de juiste plek kunnen krijgen.

Iemand dit ook meegemaakt toevallig? Ik wacht nog een paar dagen af, maar dan ga ik wel even contact opnemen. Ik ga sowieso m’n maandelijkse storting maar even stopzetten… :{
DeGiro leest mee denk ik, geld is teruggestort. *O*
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2537446/1/301#p203789770" target="_blank" >dinsdag 22 februari 2022 22:22</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/68638" target="_blank" >Zwansen</a> het volgende:
*O*
  maandag 20 december 2021 @ 13:17:52 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_202718392
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 10:44 schreef Beursaap het volgende:
Klappen weer! Aegon en ING eruit gegooid met winst uiteraard.
Klappen weer?
  maandag 20 december 2021 @ 13:18:43 #109
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_202718405
Als nog meer en grotere landen in lockdown gaan is het plaatje weer anders natuurlijk. Zien jullie dat gebeuren?
pi_202718497
Nee alleen Nederland heeft zo een karig zorgsysteem waar je als je halfdood bent nog niet eens ziek genoeg bent om op de ic te mogen :{w |:(
  maandag 20 december 2021 @ 15:08:47 #111
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_202719689
Ben wel benieuwd hoe het nu met de beleggende jongeren is die afgelopen jaar ingestapt zijn :') .
Ik sta nu al vanaf de top paar maanden geleden 20% lager ;( :P .
pi_202720155
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 15:08 schreef bleiblei het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu met de beleggende jongeren is die afgelopen jaar ingestapt zijn :') .
Ik sta nu al vanaf de top paar maanden geleden 20% lager ;( :P .
Hier gaat het nog prima hoor (alhoewel ik misschien niet helemaal meer onder het kopje jongere val :+ ), sta op dit moment zo'n 8% in de min ten opzichte van wat ik heb ingelegd en zit redelijk balls deep :9 Maar komt vast allemaal wel weer goed.
pi_202720212
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 10:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Het valt me goed mee als dit het is :P
Inderdaad... tot net US opende en TELL weer lekker in het rood duikt. :')
Nederlander in Mnchen, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_202721749
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Klappen weer?
mweh viel mee maar verwacht komende week nog meer bloedvergieten dus weg ermee!

Sligro en Philips zijn zeer interessant. Sligro wil ik over een week kopen bloedt lekker leeg met de lockdown!
  maandag 20 december 2021 @ 18:15:46 #115
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_202722167
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 17:42 schreef Beursaap het volgende:

[..]
mweh viel mee maar verwacht komende week nog meer bloedvergieten dus weg ermee!

Sligro en Philips zijn zeer interessant. Sligro wil ik over een week kopen bloedt lekker leeg met de lockdown!
Hoezo verwacht je dat? Kom ff met iets meer info aub :P
pi_202722383

pi_202727581
Gazprom:
quote:
Based on the first nine months of 2021, the expected dividend is 29.71 rubles (roughly $0.4) per share.
Tis maar de vraag of dit klopt, tenminste..... Laat ik het anders verwoorden:
Op de Russische beurs is een aandeel = 1 russisch aandeel.
Op de Europese markt is een aandeel = 2 Russische aandelen.

Ik denk dat ze 0.8 dollar per aandeel bedoelen. Dat kruipt tegen de 10% dividend aan.
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!"
pi_202729539
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef ludovico het volgende:
Gazprom:
[..]
Tis maar de vraag of dit klopt, tenminste..... Laat ik het anders verwoorden:
Op de Russische beurs is een aandeel = 1 russisch aandeel.
Op de Europese markt is een aandeel = 2 Russische aandelen.

Ik denk dat ze 0.8 dollar per aandeel bedoelen. Dat kruipt tegen de 10% dividend aan.
Hoe zit het met dividendbelasting?
vicit vim virtus
pi_202729556
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef nostra het volgende:

[..]
Krijg het terug van de belastingdienst die weet er van, gaat automatisch en is goed geregeld dus.
pi_202730649
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef nostra het volgende:

[..]
De Russische dividendbelasting is 15% , dus dat ben je kwijt als je geen aangifte doet in Box 3. Als je wel vermogensrendementheffing betaalt, dan kun je het volledig terugvragen. Hier is een veld voor in de aangifte.

Ik lees net dat het belastingverdrag tussen Rusland en Nederland op 1 januari 2022 eindigt. Dus volgend jaar is iedere Gazprom belegger in Nederland die 15% kwijt: https://www.rijksoverheid(...)ng-nederland-rusland
pi_202731347
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 18:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Hoezo verwacht je dat? Kom ff met iets meer info aub :P
Omdat alles dicht gaat! Alles gaat verkankeren deze 3e klap wordt een hoop ondernemers fataal.
pi_202731938
Ugh ik wil graag etf's kopen als de beurs in amerika open is tot 22:00. Dit kan niet bij degiro, behalve via tradegate. Interactive brokers? Probeer ik, maar lukt mij niet (wtf). Iemand nog tips?
pi_202732320
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:38 schreef Beursaap het volgende:
Omdat alles dicht gaat! Alles gaat verkankeren deze 3e klap wordt een hoop ondernemers fataal.
We gaan het zien. Dat werd ook al bij eerdere maatregelen voorspelt en toen kwam het niet uit. Sterker: het aantal faillissementen daalde juist. Bedrijven die normaal zouden zijn omgevallen, bleven dankzij de steun van de overheid langer overeind (en zullen vermoedelijk later alsnog omvallen). Ondertussen staat de AEX weer lekker in de plus. What can go wrong?
pi_202732768
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:38 schreef Beursaap het volgende:

[..]
En dan koop je Sligro? Philips zou ik mijn handen nu ook niet aan willen branden met een stel hijgerige Amerikanen in je nek met claims. Heeft Bayer ook leuk gevonden, dat circus, beetje met de Rijnlandse bril bagatelliserend het bad ingesprongen.
vicit vim virtus
pi_202732845
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:06 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
We gaan het zien. Dat werd ook al bij eerdere maatregelen voorspelt en toen kwam het niet uit. Sterker: het aantal faillissementen daalde juist. Bedrijven die normaal zouden zijn omgevallen, bleven dankzij de steun van de overheid langer overeind (en zullen vermoedelijk later alsnog omvallen). Ondertussen staat de AEX weer lekker in de plus. What can go wrong?
Ligt aan de sector natuurlijk, de AEX zal er totaal niet wakker van liggen wat Mark allemaal voor fratsen uithaalt, tenzij echt productie aan banden gelegd gaat worden, maar dat zie ik niet gebeuren. Bij ondernemers proef ik nu toch echt wel een andere houding; in het begin was er wel wat gemor vanuit KHN en dergelijke, maar zat er nog wel een "can do"-mentaliteit bij henzelf. Nu staan ze hier buiten jankend op het terras omdat ze totaal geen perspectief meer zien. Kan een momentendingetje zijn, maar ik zou in ieder geval ver weg van die sectoren blijven.

In the end is economie ook gewoon vertrouwen en als dat wegebt, dan ben je ver van huis. Dat kan ook op andere manieren dan ontslaggolven, bijvoorbeeld door de steeds maar boven de markt hangende inflatie, die juist de onderkant van de samenleving hard raakt. Nog verdere tweedeling lijkt voor de komende jaren vrij reel en de vraag is wat dat doet met je economie. Waarschijnlijk hetzelfde: in totaal wel redelijke plaatjes, maar individuele sectoren die kei- en keihard geraakt gaan worden.
vicit vim virtus
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')