Haha nee. Alles gaat retour. Ik hoef die sets van dat merk niet.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Je bent dus een meeloper omdat de hele gym in dat merk loopt ?
Niks mis mee man, wat lul je. Heb jij liever twee ruggen die je kan aanduwen ofzo? Miet.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Overduidelijk dat je alles drie maten te klein hebt gekocht en dacht dat je zo die vetrollen in bedwang zou kunnen houden.
En hier krijgen we dan geen Meloewa, Kluun of hoe heet die andere kebber tagjes? Ronduit vreemde zaak.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Overduidelijk dat je alles drie maten te klein hebt gekocht en dacht dat je zo die vetrollen in bedwang zou kunnen houden.
Oh dan heb ik een reden om opening van de gym’s na 5 uur te eisenquote:Op woensdag 8 december 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Terecht punt hoor. In het begin vond ik het ook een mooi merk. Nu loopt letterlijk iedereen in die kleding terwijl het totaal niet bijzonder is. En ook best aan de prijs.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:28 schreef Loena. het volgende:
[..]
Haha nee. Alles gaat retour. Ik hoef die sets van dat merk niet.
Jij bent niet wijs. Zo'n type dat een meid zou afwijzen op puntige knieën en haar op de rug zekerquote:Op donderdag 9 december 2021 08:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bij lekkere hertjes ja, niet bij varkentjes
Wat is het nou...quote:Op donderdag 9 december 2021 08:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
n het begin vond ik het ook een mooi merk. Nu loopt letterlijk iedereen in die kleding terwijl het totaal niet bijzonder is.
of:quote:een mooi merk
quote:totaal niet bijzonder
Geen eigen waarde hebben :’)quote:Op donderdag 9 december 2021 11:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jij bent niet wijs. Zo'n type dat een meid zou afwijzen op puntige knieën en haar op de rug zeker
quote:
Wetenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:50 schreef VarkensHart het volgende:
Poahhhh absoluut. wat een knallers
Juist. En wat ik gisteren met Gymshark meemaakte, ik zou er haast een nieuw topic voor maken…quote:Op donderdag 9 december 2021 08:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Terecht punt hoor. In het begin vond ik het ook een mooi merk. Nu loopt letterlijk iedereen in die kleding terwijl het totaal niet bijzonder is. En ook best aan de prijs.
Doe maar, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:50 schreef Loena. het volgende:
[..]
Juist. En wat ik gisteren met Gymshark meemaakte, ik zou er haast een nieuw topic voor maken…
Maak jij die maar met dit narratief:quote:
Dit wordt geen succestopic zoals ik normaal maak ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:00 schreef Loena. het volgende:
[..]
Maak jij die maar met dit narratief:
Gisteren bracht ik mijn pakketje met 500 euro aan Gymshark retouren naar het UPS punt. Aldaar riepen de medewerkers: weer Gymshark? Wat is dat met die winkel? Ik: ja, je denkt, leggings voor 60 euro zullen wel goed zijn. Maar je ziet dan gewoon je onderbroek erdoorheen. Personeel: kijk eens, hier heb ik een zak vol, de hele dag door komen mensen hier Gymsharkpakketjes brengen. En hij wees een zak aan waar inderdaad vele witte plastic Gymsharkpakketjes in zaten.
Ik heb hem verteld dat hij het ook zelf kan ervaren. Want ze hebben maat XXL maar ook XXS.
Alleen bedenk ik me nu achteraf dat ik niet zeker weet of Gymshark ook deze maten heeft.
Zou het eerlijk gezegd geiler vinden als je zelf even zo’n gymshark legging probeert incl. lederen string en dan hier een review hier schrijft + beeldmateriaalquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dit wordt geen succestopic zoals ik normaal maak ben ik bang.
Als ik foto's zo maak as haar in dat ander topic hangen mijn ballen buiten fotoquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:18 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zou het eerlijk gezegd geiler vinden als je zelf even zo’n gymshark legging probeert incl. lederen string en dan hier een review hier schrijft + beeldmateriaal
Dat is als stof zo in elkaar draait en van die loshangende stukjes maakt. Wat je ook ziet bij wollen truien enz.quote:
Ja, dat is te merken. De post stond vanmorgen op de stoep met twee pakketjes vol met sportleggings voor mij. En een merk is wel wat beter dan Gymshark maar ook duidelijk slechte kwaliteit goedkope stof verkocht voor de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:12 schreef ems. het volgende:
Ik kende het niet dus ging even op de website van gymshark kijken. Zag er allemaal een klein beetje gay uit en ik zie ook niet per se wat er anders is dan de reguliere sportmerken.
Anderzijds is fitness ook steeds meer een tokkie-bezigheid geworden dus ergens is het logisch dat dit soort dingen aanslaan bij dergelijke sociale klassen.
Als de mannenmodellen beter zijn wil ik die best uitproberen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn gymshark broek net opgehaald en hij zit als gegoten!
Plastic troep uit Azië.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:57 schreef intersekse1988 het volgende:
Wat is Gymshark precies? Ik heb er echt nog nooit van gehoord.
Lol so truequote:Op zaterdag 11 december 2021 16:03 schreef dexamfetamine het volgende:
Een of ander kutmerk kopen omdat die gehyped is terwijl je mijlenver van tevoren zou kunnen weten dat het overpriced shit is.
Nee is gewoon doorsnede van de samenleving net als bij voetbal. Alleen willen Tokkies over het algemeen wat meer aandacht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:12 schreef ems. het volgende:
Ik kende het niet dus ging even op de website van gymshark kijken. Zag er allemaal een klein beetje gay uit en ik zie ook niet per se wat er anders is dan de reguliere sportmerken.
Anderzijds is fitness ook steeds meer een tokkie-bezigheid geworden dus ergens is het logisch dat dit soort dingen aanslaan bij dergelijke sociale klassen.
hallo babygirlquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:19 schreef Loena. het volgende:
Dit merk zou volgens internetrecensies nog slechter zijn dan Gymshark. Maar afgezien van dat je niet gratis kan retourneren naar Duitsland lijkt het iets beter. Of iets minder slecht.
Toch is alles retour gegaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
free online photo gallery
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |