Haha nee. Alles gaat retour. Ik hoef die sets van dat merk niet.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Je bent dus een meeloper omdat de hele gym in dat merk loopt ?
Niks mis mee man, wat lul je. Heb jij liever twee ruggen die je kan aanduwen ofzo? Miet.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Overduidelijk dat je alles drie maten te klein hebt gekocht en dacht dat je zo die vetrollen in bedwang zou kunnen houden.
En hier krijgen we dan geen Meloewa, Kluun of hoe heet die andere kebber tagjes? Ronduit vreemde zaak.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Overduidelijk dat je alles drie maten te klein hebt gekocht en dacht dat je zo die vetrollen in bedwang zou kunnen houden.
Oh dan heb ik een reden om opening van de gym’s na 5 uur te eisenquote:Op woensdag 8 december 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Terecht punt hoor. In het begin vond ik het ook een mooi merk. Nu loopt letterlijk iedereen in die kleding terwijl het totaal niet bijzonder is. En ook best aan de prijs.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:28 schreef Loena. het volgende:
[..]
Haha nee. Alles gaat retour. Ik hoef die sets van dat merk niet.
Jij bent niet wijs. Zo'n type dat een meid zou afwijzen op puntige knieën en haar op de rug zekerquote:Op donderdag 9 december 2021 08:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bij lekkere hertjes ja, niet bij varkentjes
Wat is het nou...quote:Op donderdag 9 december 2021 08:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
n het begin vond ik het ook een mooi merk. Nu loopt letterlijk iedereen in die kleding terwijl het totaal niet bijzonder is.
of:quote:een mooi merk
quote:totaal niet bijzonder
Geen eigen waarde hebben :’)quote:Op donderdag 9 december 2021 11:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jij bent niet wijs. Zo'n type dat een meid zou afwijzen op puntige knieën en haar op de rug zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |