Valk jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat mannetje van de screenshots ingevallen? @:caland
Maar goed dat (doorgaans) de begeleiding tegenwoordig wat beter is bij dit soort mannetjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik bij hem niet echt twijfels over
Ging toen die eerste weken live op insta met een PSV-shirtje omdat hij daar tegen gespeeld had
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar goed dat (doorgaans) de begeleiding tegenwoordig wat beter is bij dit soort mannetjes.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vooral een ongezonde hekel aan domme dravers zonder overzicht.
Redelijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Goedenavond ouwe reus, hoe gaat het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Ik vind het altijd leuker als dit soort gasten er helemaal niets van kunnen en we 30 jaar later weer een VI stuk lezen ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Redelijk.Mooi ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSVHeb mezelf ook weleens afgevraagd of ik dat wel zou kunnen op zo’n moment.
VBL SC influencer
Left, right, behind
En?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi ouwe reus.Heb mezelf ook weleens afgevraagd of ik dat wel zou kunnen op zo’n moment.
Nog steeds geen flauw idee, ben gelukkig voor mij nog nooit in de situatie geweest.quote:
[..]
Redelijk.PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
[..]
Redelijk.Goed om te lezen maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV
Ja, snap ik. Ik ook al best vaak voordat mn pa overleed, maar m'n pa had zelf heel mooi gesproken op de begrafenis van m'n opa dus dat motiveerde mij om hetzelfde voor hem te doen. Maar had mezelf niks kwalijk genomen als het niet gelukt was. Je weet pas of dat lukt in de dagen ervoor als je het 'oefent'.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi ouwe reus.Heb mezelf ook weleens afgevraagd of ik dat wel zou kunnen op zo’n moment.
Gelukkig is er een grote kans dat jij eerder gaat, met je zwarte substanties.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds geen flauw idee, ben gelukkig voor mij nog nooit in de situatie geweest.
[..]
Redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV
Ik kijk er naar uit om weer samen verdedigingen kaput te spelen op Haxball ouwe reus.
Ik heb er in ieder geval veel respect voor, maakt altijd veel indruk als een naaste een persoonlijk verhaal doet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ook al best vaak voordat mn pa overleed, maar m'n pa had zelf heel mooi gesproken op de begrafenis van m'n opa dus dat motiveerde mij om hetzelfde voor hem te doen. Maar had mezelf niks kwalijk genomen als het niet gelukt was. Je weet pas of dat lukt in de dagen ervoor als je het 'oefent'.
[..]
Redelijk.Fijn dat je op een mooie en persoonlijke manier afscheid hebt kunnen nemen. Knap ook. Kan me ook voorstellen dat je nu mentaal even op bent dus hopelijk kun je langzaamaan weer ‘door’.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om weer samen verdedigingen kaput te spelen op Haxball ouwe reus.
Mooi dat je het hebt kunnen doen in ieder geval, denk en hoop dat je daar ook veel aan hebt de komende tijd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ook al best vaak voordat mn pa overleed, maar m'n pa had zelf heel mooi gesproken op de begrafenis van m'n opa dus dat motiveerde mij om hetzelfde voor hem te doen. Maar had mezelf niks kwalijk genomen als het niet gelukt was. Je weet pas of dat lukt in de dagen ervoor als je het 'oefent'.
Ik hoop een 'doe niet zo verslaafd' bij hem uit te lokkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Jij weet ook in elke situatie dat spelletje te betrekken.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Jij weet ook in elke situatie dat spelletje te betrekken.
Ja, dat. Pas na de eerste 3 zinnen wist ik 'ja dit red ik wel'.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:14 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar bij mijn oma gesproken. Van te voren eng, beetje bang. Als het moment dan daar is gaat het ineens wel.
Ach ja zo'n cliché als het leven gaat weer door is niet voor niks een cliché.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik afgelopen ik meen maandag alweer even meegespeeld heb. Stompzinnige afleiding
Ik heb een oom die een beetje de vader van de familie is geworden. Mijn Rotterdamse opa had 14 kinderen waarvan mijn vader van 61 bijna de jongste is, dus nogal wat sterfgevallen zoals je je kunt voorstellen. Die doet dan ook vrijwel altijd een speech met van die fijne Rotterdamse humor maar met respect op dat soort momenten. Zou willen dat ik dat een beetje had, maar ben zelf een wat mindere spreker voor groepen ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:14 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar bij mijn oma gesproken. Van te voren eng, beetje bang. Als het moment dan daar is gaat het ineens wel.
Ik heb geen idee. Ik ga het nu even opzoeken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met het 'normale' VI, stopt dat helemaal?
Ik zap er vrijdag altijd even langs en vaak meteen weer weg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ga het nu even opzoeken.
Ja, dat nieuwe VI Vandaag is elke dag, dus ook op de dagen van het normale VI. Nog meer corona gezeik in zo'n uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |