SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is al bezorgd? of kan je het nog aanpassen...???quote:Op woensdag 8 december 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
Gwabbelzooi, verkeerde koffie besteld.
Net bezorgd maar ik dump deze wel bij mijn ouders en bestel nieuwequote:Op woensdag 8 december 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is al bezorgd? of kan je het nog aanpassen...???
Van de kerstman?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Karzai het volgende:
Ik denk dat ama 5 kinderen gaat krijgen
Vind maar eens een kerel die daar goesting in heeft.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Karzai het volgende:
2.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Karzai het volgende:
Hoezo? ze is wat stevigquote:Op woensdag 8 december 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind maar eens een kerel die daar goesting in heeft.
Ik proef wat jaloezie bij 'm.quote:
ik vind het allemaal leukquote:Op woensdag 8 december 2021 20:13 schreef Karzai het volgende:
Mja Denk dat we wel in goede handen zijn bij haar
Onze kroonprinses blijkbaar, en dat US wat over d'r "raakbaarheid" te zeggen heeft. Maar dat is niets nieuws.quote:
quote:Ben je gevaccineerd? Dan is er geen plekje in de hemel voor jou. Sterker nog... gevaccineerden gaan naar de hel, stelt een folder die binnenkort bij vijf miljoen huishoudens op de mat valt. Het coronavaccin is het werk van de duivel, is de blijde boodschap van de omstreden evangelist Jaap Dieleman uit Zeewolde. Iedereen die het tot zich neemt, zal eeuwig pijn lijden in de hel.
Oh ja, die aids wilde ik nog hier neergooien.quote:
Heeft hij de volledige reeks van de uitgelekte foto’s?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onze kroonprinses blijkbaar, en dat US wat over d'r "raakbaarheid" te zeggen heeft. Maar dat is niets nieuws.
Ach jaquote:Op woensdag 8 december 2021 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onze kroonprinses blijkbaar, en dat US wat over d'r "raakbaarheid" te zeggen heeft. Maar dat is niets nieuws.
Vijf kinderen leek me wel wat overdreven ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nomnomnomquote:
Oeh! Een van die momenten dat ik spijt heb van mijn nee-nee-stickerquote:
Staat in het draaiboek, veilig aantalquote:
Done. Nu gooi ik 'm weer uit m'n AT.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef Karzai het volgende:
Jullie mogen kerstliedjes posten
MUZ / Wat luister je nu? #2924 Staat de kerstboom al?
Ja, ik zat 'm letterlijk met eenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man.
zo iemand moet toch gewoon opgenomen worden
Vakantie weer over ja?quote:
mja de ggz instellingen zitten al volquote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man.
zo iemand moet toch gewoon opgenomen worden
Vaak zwaaien naar cruiseschepen en een opvallend dansje doen op het balkon, zitten mannen met meer geld dan resterende levensjaren op die bootjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan moet ik er maar gewoon mee stoppen
Op die cruiseschepen zitten alleen maar boomers en homo'squote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak zwaaien naar cruiseschepen en een opvallend dansje doen op het balkon, zitten mannen met meer geld dan resterende levensjaren op die bootjes.
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak zwaaien naar cruiseschepen en een opvallend dansje doen op het balkon, zitten mannen met meer geld dan resterende levensjaren op die bootjes.
He watquote:Op woensdag 8 december 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven uitjes gebakken. Morgen lekker meuren.
Gaat dit nog over amalia?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:23 schreef Karzai het volgende:
zolang je niet zwaar aan de drugs en alcohol geen schade toebrengt aan mensen en eigendommen en dakloos
Deze post mist structuurquote:Op woensdag 8 december 2021 20:23 schreef Karzai het volgende:
zolang je niet zwaar aan de drugs en alchohol geen schade toebrengt aan mensen en eigendommen en dakloos
Wromnie?quote:
het goede leven ik bak bijna elke dag uitjes, pepers en knoflookquote:Op woensdag 8 december 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven uitjes gebakken. Morgen lekker meuren.
Ga'k van meuren.quote:
Ja ik ook, zelden gaat er een dag voorbij zonder knoflook, ui, peper.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
het goede leven ik bak bijna elke dag uitjes, pepers en knoflook
Ik eet weleens rauwe ui bij mn patatquote:Op woensdag 8 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga'k van meuren.
En ik haat rauwe ui.
En ik moet dan een hele ui kopen terwijl ik maar een klein beetje nodig heb.
wut?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij had erover dat die man verplicht opgenomen moest worden
Patatje mayo, sate uitjesquote:Op woensdag 8 december 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet weleens rauwe ui bij mn patat
Ik neem wel eens een hap uit een ui, tijdens het snijden zeg maar, op zijn appels.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet weleens rauwe ui bij mn patat
Vorig jaar was er ook zo'n soort boekje dat door heel het land werd verstuurd door zo'n reliwappiequote:
Nah. Liever met een paprika.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem wel eens een hap uit een ui, tijdens het snijden zeg maar, op zijn appels.
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook zo'n soort boekje dat door heel het land werd verstuurd door zo'n reliwappie
Gewoon rode uien pakken, die zijn kleiner, kun je gewoon een hele pakkenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga'k van meuren.
En ik haat rauwe ui.
En ik moet dan een hele ui kopen terwijl ik maar een klein beetje nodig heb.
Goed gesprek ditquote:
Paprika ook ja, vind best veel dingen rauw lekker en puur, niet meer dan een of twee happen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Liever met een paprika.
Maar daar kunnen m'n darmen niet zo goed meer tegen.
Ik snap wat je bedoelt, maar vrijheid van meningsuiting is ook een groot ding.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij valt mensen wel lastig met zijn folders. zo iemand is gewoon geesteziek
Oké Frankquote:Op woensdag 8 december 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem wel eens een hap uit een ui, tijdens het snijden zeg maar, op zijn appels.
En op kerkhoven bij overleden kindjes te dansen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
ze staan oook bij abortusklinieken vrouwen te intimideren en lastig te vallen
De Albert Heijn valt mij ook lastig met hun bonusfoldersquote:Op woensdag 8 december 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij valt mensen wel lastig met zijn folders. zo iemand is gewoon geesteziek
Ah, ik wist dat ik er nog een plaatje van had, deze was datquote:Op woensdag 8 december 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook gehad omdat we al zo'n twee jaar geen brievenbusklep op de gleuf hebben zitten.
*kuch* sticker op de busquote:Op woensdag 8 december 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Albert Heijn valt mij ook lastig met hun bonusfolders
ooooooh jaquote:Op woensdag 8 december 2021 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, ik wist dat ik er nog een plaatje van had, deze was dat
[ afbeelding ]
Nee, nog steeds Frank.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren was ik vieze Frank, vandaag schier onweerstaanbare Guilhermo.
Die moeten opbokken daarquote:Op woensdag 8 december 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
ze staan oook bij abortusklinieken vrouwen te intimideren en lastig te vallen
ja vrijheid van religie ook maar heb gewoon niks met dit soort mensen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar vrijheid van meningsuiting is ook een groot ding.
Al zou 'ie me wel verdomd (hihaho) veel moeten betalen om het in m'n folderpakket te laten stoppen als verspreider.
Doen ze meestal gewoon zelf deur tot deur.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar vrijheid van meningsuiting is ook een groot ding.
Al zou 'ie me wel verdomd (hihaho) veel moeten betalen om het in m'n folderpakket te laten stoppen als verspreider.
ja dat zijn meer complot gekkiesquote:Op woensdag 8 december 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En op kerkhoven bij overleden kindjes te dansen.
Nee je bent gewoon nog steeds Verontrustend Vieze Frankquote:Op woensdag 8 december 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren was ik vieze Frank, vandaag schier onweerstaanbare Guilhermo.
Nee man, dit zat in de gesealde berg folders die wekelijks komt.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen ze meestal gewoon zelf deur tot deur.
Zo krijg ik soms een folder van een medium en laatst een visitekaartje van "dr. Kana" met alleen een telegramaccount erop
Definieer jullie of is jullie iedereen ?quote:
jij specifiekquote:Op woensdag 8 december 2021 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Definieer jullie of is jullie iedereen ?
Online kijken.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik wil wel de folder van de Blokker![]()
Complotten zijn soms waarquote:Op woensdag 8 december 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
maar ik zie tussen religie en complotten eigenlijk weinig verschil
ja klopt.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Complotten zijn soms waar
Dat is a haar zus en b dat is in Wales...quote:Op woensdag 8 december 2021 20:07 schreef Karzai het volgende:
Ze gaat nu studeren in Engeland, komt ze vast eentje tegen
quote:
Whether it's God or the bomb, it's just the same, it's just fear under another name.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
maar ik zie tussen religie en complotten eigenlijk weinig verschil
Weerberichten ook.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Complotten zijn soms waar
En die zit daar al een tijdjequote:Op woensdag 8 december 2021 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is a haar zus en b dat is in Wales...
Die kransen zijn om in de boom te hangen hequote:Op woensdag 8 december 2021 20:42 schreef dud0r het volgende:
Triple chocolate chip cookie en grote chocolade kerst kransen gehaald.
Zonder vulling @:ama
Beetje respect voor onze minderbedeelden he.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zo iemand van die folder zit er zo diep in dat dat gewoon een grens is gepasseerd. Mensen in psychoses laten we ook ongemoeid los lopen
Heb het idee dat gisteren donderdag was.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het vrijdag is
Nog twee dagenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het vrijdag is
Mja, wat Karzai zei klopt wel: geen ruimte voor ze, dus zolang ze geen gevaar vormen, laat maar gaan.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zo iemand van die folder zit er zo diep in dat dat gewoon een grens is gepasseerd. Mensen in psychoses laten we ook ongemoeid los lopen
Sommige mensen zijn gewoon achterdochtig en bang geboren en leven in een zelfopgelegde mentale gevangenis.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Oh, moet ik die ook eens openmakenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, dit zat in de gesealde berg folders die wekelijks komt.
minder bedeeld met zuurstof tijdens de geboorte?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje respect voor onze minderbedeelden he.
Ik vandaag.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb het idee dat gisteren donderdag was.
Maar ook die mensen mogen hun mening vertellen en verkopen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon achterdochtig en bang geboren en leven in een zelfopgelegde mentale gevangenis.
En een deel is onbelangrijk en mislukt in het leven en zoeken zo nog iets om "belangrijk" in te kunnen zijn.
Ja ze vormen nog geen gevaar nee. Een moslim die op hetzelfde niveau zijn geloof bezigde was allang in het vizier bij de aivd. Begrijp niet waarom we dat met deze gekkie niet ook doenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, wat Karzai zei klopt wel: geen ruimte voor ze, dus zolang ze geen gevaar vormen, laat maar gaan.
Ja op kringverjaardagen, niet met de lul uit de broek op een begraafplaats voor kinderen of met een fietsketting op het binnenhof graag.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ook die mensen mogen hun mening vertellen en verkopen.
Nou Hoho zoals Bos zijn woongroep.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
minder bedeeld met zuurstof tijdens de geboorte?
Eeeuhm jawelquote:Op woensdag 8 december 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze vormen nog geen gevaar nee. Een moslim die op hetzelfde niveau zijn geloof bezigde was allang in het vizier bij de aivd. Begrijp niet waarom we dat met deze gekkie niet ook doen
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou Hoho zoals Bos zijn woongroep.
Daar zijn veel mensen van hč.
Heb ik een waxmelt hype gemist?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik wacht nog steeds op en pak lontjes dat gisteren al zou komen. Halve pindakaaspot vol afgewerkte waxmelts om daar een mooite kaars van te maken, maar de lontjes komen maar niet godverdomme.
Is chocolade dus gaat niet in de boom maar in m'n buikjequote:Op woensdag 8 december 2021 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die kransen zijn om in de boom te hangen he
OH JEE FLES ZEGT LONTJE HIJ GAAD VASD UN BOM MAKUN BELDEWAUTEquote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik wacht nog steeds op en pak lontjes dat gisteren al zou komen. Halve pindakaaspot vol afgewerkte waxmelts om daar een mooite kaars van te maken, maar de lontjes komen maar niet godverdomme.
Minder aanwijzingen dat ze een gevaar zijn voor het publiek.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze vormen nog geen gevaar nee. Een moslim die op hetzelfde niveau zijn geloof bezigde was allang in het vizier bij de aivd. Begrijp niet waarom we dat met deze gekkie niet ook doen
Het is allemaal wat Tinaquote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen hype. Ik heb waxmeltjes en een waxmeltjesmelter gekocht. That's itquote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ik een waxmelt hype gemist?
Doe eens normaal over Bos joh debiel.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reken maar.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou hoop dat deze in de gaten wordt gehouden.
Neem een lekkere roze koek jongen, knap je van op.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is chocolade dus gaat niet in de boom maar in m'n buikje
Hebben de geraniums al water gehad Gerda? Dat zou jij doen vandaag.quote:
Meh.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja ik regelmatig in den haagquote:Op woensdag 8 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand wel eens jehova's aan de deur gehad? Heb het idee dat ik die ervaring in mijn leven mis
Wil ze gewoon uit hun geloof pratenquote:
Ja, maar toen deed ik de deur weer dichtquote:Op woensdag 8 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand wel eens jehova's aan de deur gehad? Heb het idee dat ik die ervaring in mijn leven mis
Ja, meermaals. Ik poog beleefd te blijven, maar sommige maken dat niet makkelijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Ja, ik heb ook daar een sticker tegen inmiddelsquote:Op woensdag 8 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Red je niet. Echt niet. Die lui begrijpen gewoon niet wat je zegt.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ze gewoon uit hun geloof praten
lukt je nietquote:Op woensdag 8 december 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ze gewoon uit hun geloof praten
Ik had in Den Haag nooit iemand aan de deur, lolquote:
Ze moeten met vulling.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:42 schreef dud0r het volgende:
Triple chocolate chip cookie en grote chocolade kerst kransen gehaald.
Zonder vulling @:ama
Wie doet er dan niet normaal over mensen met wat mentale problemen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens normaal over Bos joh debiel.
misschien was jouw wijk al gedoemd tot eeuwig vuur en verdoemenisquote:Op woensdag 8 december 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had in Den Haag nooit iemand aan de deur, lol
Mogelijk hebben ze wat meer 'overtuigingskracht' nodigquote:
Ik had een Jehova als collega, beige meisje met kattenogen, ik gooide altijd een stressbal naar haar toe want dan wiebelden haar Indo borstjes zo leuk als ze die probeerde te vangen, ging ze altijd giechelen als een achterlijk schaap.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Dat eindigt in dat je hoofdschuddend de deur dichtflikkert.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogelijk hebben ze wat meer 'overtuigingskracht' nodig
Die doen niet zoveel kwaad toch?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Bleef wel altijd vriendelijk. Die mensen zouden we ook moeten deradicaliseren eigenlijk.
je wilt ze neerknuppelen?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogelijk hebben ze wat meer 'overtuigingskracht' nodig
Heb hier sowieso eigenlijk nooit religieuzen aan de deur, vroeger nog wel eens voor de kerkcollecte, maar sinds ik me daar met veel moeite heb uitgeschreven zie ik ze niet meer.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook daar een sticker tegen inmiddelshttps://www.nietaandedeur.nl/
Werkt als een Tierelier![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat de trap afschrokquote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was jouw wijk al gedoemd tot eeuwig vuur en verdoemenis
Nou ze komen onschuldig over maar zijn ook niet de meest tolerante mensen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die doen niet zoveel kwaad toch?
Folder in de bus is toch geweldloos.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op kringverjaardagen, niet met de lul uit de broek op een begraafplaats voor kinderen of met een fietsketting op het binnenhof graag.
Krijg het gevoel dat je iets tegen beigeachtigen hebt?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een Jehova als collega, beige meisje met kattenogen, ik gooide altijd een stressbal naar haar toe want dan wiebelden haar Indo borstjes zo leuk als ze die probeerde te vangen, ging ze altijd giechelen als een achterlijk schaap.
Oh, maar dat blijft bij pogingen tot steken onder water. Ze willen me altijd redden.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ze komen onschuldig over maar zijn ook niet de meest tolerante mensen.
Ja en wat heeft dat met Bos te maken dan, laat dat gewoon even lekker achterwege?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie doet er dan niet normaal over mensen met wat mentale problemen.
Das nou juist het voorbeeld.
Zelfde soort verhaal, TDF van 2 of 3 jaar geleden.
Een jongen duwt zo iemand voor een renner.
Nou die moest hangen, dood of minstens 10 jaar de bak in.
Blijkt later dat die jongen in een kliniek zat en zijn vader hem meenam naar iets wat die heel leuk vond. En als die wat leuks zag werd die altijd nogal wild.
Maar dan zie je het vanuit een heel andere hoek.
Volgens mij heeft 'ie het over een hond.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat je iets tegen beigeachtigen hebt?
Zijn wel een beetje vieze nare mensen, die collega ging ieder jaar met de seksboot vanuit Rotterdam de zee op, dat was dan hun gezinsvakantiequote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar bedoel voor mensen in de gemeenschap.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat blijft bij pogingen tot steken onder water. Ze willen me altijd redden.
Heb een jehova als collega. Dat is oprecht de vriendelijkste gast die ik ken.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet nog niet precies wat ik ga doenquote:
Dat zit 'm in het 'gemeenschap'. Niet perse het geloof wat ze aanhangen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bedoel voor mensen in de gemeenschap.
Tijd terug nog een docu gezien over misbruik binnen de gemeenschap.
man man man
Die jehova's zijn verder ontzettend beleeft. Als je zegt dat je geen interesse hebt gaan ze netjes weg.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Bleef wel altijd vriendelijk. Die mensen zouden we ook moeten deradicaliseren eigenlijk.
Heb het toch over dat ze niet zo tolerant zijnquote:Op woensdag 8 december 2021 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zit 'm in het 'gemeenschap'. Niet perse het geloof wat ze aanhangen.
Mijn tante is ineens na + 65 jaar ineens Jehova geworden en mn moeder wordt gek van haar Jehova linkjesquote:Op woensdag 8 december 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een Jehova als collega, beige meisje met kattenogen, ik gooide altijd een stressbal naar haar toe want dan wiebelden haar Indo borstjes zo leuk als ze die probeerde te vangen, ging ze altijd giechelen als een achterlijk schaap.
Nee ze was wel knap en ergens aardig ook hoor, erg in de war en in gevaar eigenlijk, kind had het niet makkelijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat je iets tegen beigeachtigen hebt?
ja klopt, je kan ook niet onaardig tegen ze worden neequote:Op woensdag 8 december 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die jehova's zijn verder ontzettend beleeft. Als je zegt dat je geen interesse hebt gaan ze netjes weg.
Je switcht van tolerantie naar misbruik, da's niet bij te houden hoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het toch over dat ze niet zo tolerant zijn
Ja maar ik begin toch niet over zwakzinnigen en hoe errrug dat wel niet is.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat met Bos te maken dan, laat dat gewoon even lekker achterwege?
Vraag die eens naar de boot?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een jehova als collega. Dat is oprecht de vriendelijkste gast die ik ken.
naar homo;s zijn ze in de eigen gemeenschap trouwens ook niet zo tolerantquote:Op woensdag 8 december 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je switcht van tolerantie naar misbruik, da's niet bij te houden hoor.
Jij kent dan weer de raarste Jehova ter wereldquote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn wel een beetje vieze nare mensen, die collega ging ieder jaar met de seksboot vanuit Rotterdam de zee op, dat was dan hun gezinsvakantie
Had ooit een keer een zevendedagsadventist als stagiare, super aardige jongen, en heeft ook een keertje Surinaamse kip voor het hele bedrijf gemaaktquote:Op woensdag 8 december 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn een beetje erg kierewiet als je het mij vraagt, en viezig.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kent dan weer de raarste Jehova ter wereld
Je springt van de hak op de tak, ik geef het op.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar homo;s zijn ze in de eigen gemeenschap trouwens ook niet zo tolerant
Verrassendquote:Op woensdag 8 december 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kent dan weer de raarste Jehova ter wereld
wist niet dat we een op een gesprek voerde?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak, ik geef het op.
Nee maar snap heel de relevantie niet waarom je hem nu opeens plots in een hokje wil duwen. Ik noem jou toch ook niet bij elke post 'een achterhoeker met een chromosoompje extra'?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar ik begin toch niet over zwakzinnigen en hoe errrug dat wel niet is.
Die mensen mogen er toch ook zijn?
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er hoor en ik kan nog steeds praten, lezen en typen...
Ja ze vieren geen verjaardagen en mogen geen bloedtransfusiequote:Op woensdag 8 december 2021 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ooit een keer een zevendedagsadventist als stagiare, super aardige jongen, en heeft ook een keertje Surinaamse kip voor het hele bedrijf gemaakt. Alleen als er dan iemand jarig was bijvoorbeeld dan hield die zich afzijdig want die mocht geen feest vieren, dat was best wel apart.
Je quote me?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist niet dat we een op een gesprek voerde?
Lekker zo'n klef vergiet op je hoofd douwenquote:
Ik heb gewoon een vaatwasser hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker zo'n klef vergiet op je hoofd douwen
Dat mag jij best.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar snap heel de relevantie niet waarom je hem nu opeens plots in een hokje wil duwen. Ik noem jou toch ook niet bij elke post 'een achterhoeker met een chromosoompje extra'?
zitten nu spaghetti slierten in mijn haarquote:Op woensdag 8 december 2021 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker zo'n klef vergiet op je hoofd douwen
Alle mensen zijn een beetje viezigquote:Op woensdag 8 december 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn een beetje erg kierewiet als je het mij vraagt, en viezig.
Niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat mag jij best.
Ik bedoel gewoon mensen in een woongroep over het algemeen, of mensen met een psychose verleden.
Snap je toch wel?
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vaatwasser hoor
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten nu spaghetti slierten in mijn haar
Is gewoon een ordinaire sekte en wat hoort er bij een sekte, financiële uitbuiting en aan elkaars geslachtsdelen frottenquote:Op woensdag 8 december 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze vieren geen verjaardagen en mogen geen bloedtransfusie
Wat het wel lastig maakt als je een ongeluk hebt gehad
Er staat een vergelijking in je post. Ga elders zuigen ofzo.quote:
Zeg dat dan gewoon, alleen dan zonder de toevoeging 'net zoals Bos', dat is letterlijk de normaalste persoon hier in dit topic.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat mag jij best.
Ik bedoel gewoon mensen in een woongroep over het algemeen, of mensen met een psychose verleden.
Snap je toch wel?
Frank welquote:Op woensdag 8 december 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle mensen zijn een beetje viezig
Je weet dat je nu net zo'n vergelijking aan het maken bent als de "moslims hebben allemaal een bomgordel" he...quote:Op woensdag 8 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
jehova's zijn gewoon enge mensen.
Vind mensen die je lastig vallen met hun sprookjesboek sowieso enge mensen
Balletje heeft altijd een nuchter verstand.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Vervelend vooral. Dat je zelf niks mag van je god wil nog niet zeggen dat anderen hun lolletjes niet mogen. Beetje zuur.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet misschien een 2e vergiet komen om te dragen
Mensen zoals in de woongroep van Bos zei ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, alleen dan zonder de toevoeging 'net zoals Bos', dat is letterlijk de normaalste persoon hier in dit topic.
jehova's is nogal specifiek he. Dat zou je kunnen vergelijken met een wahabist ofzo. Een strengere vorm van het geloofquote:Op woensdag 8 december 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat je nu net zo'n vergelijking aan het maken bent als de "moslims hebben allemaal een bomgordel" he...
Dat hebben ze toch ookquote:Op woensdag 8 december 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat je nu net zo'n vergelijking aan het maken bent als de "moslims hebben allemaal een bomgordel" he...
Is wel zoquote:Op woensdag 8 december 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
oh die is erg modieus ookquote:Op woensdag 8 december 2021 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.internet-home(...)9-cm-siliconen-roze/
Dit is voldoende.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen zoals in een woongroep.
nee want in de islam heb je minder strenge stromingen en strengere conservatieve stromingen....quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want in de islam heb je minder strenge stromingen en strengere conservatieve stromingen....
Volgens mij vind je ze gewoon eng.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jehova's is nogal specifiek he. Dat zou je kunnen vergelijken met een wahabist ofzo. Een strengere vorm van het geloof
jehova's zijn geen huis en tuin christenen
Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want in de islam heb je minder strenge stromingen en strengere conservatieve stromingen....
Je weet alleen dat hier mensen wonen met een psychiatrische achtergrond. Meer weet je nietquote:Op woensdag 8 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen zoals in de woongroep van Bos zei ik.
Net als die zwerfkindjes in de metro van Barcelona.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
jehova's hebben als TAAK om andere mensen te overtuigen. Zij worden als klein kind al naar buiten gestuurd om die onzin te gaan uitvoeren.
Nouja. Ze zijn wel lastig.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij vind je ze gewoon eng.
Ik denk dat het idd een sekte is. Maar je hebt er niet veel last van.
Kinderen mogen ook geen opleiding volgen, God regelt dat wel joh.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
jehova's hebben als TAAK om andere mensen te overtuigen. Zij worden als klein kind al naar buiten gestuurd om die onzin te gaan uitvoeren.
Kort samen gevat zijn het hoofdzakelijk de actieve geloofbelijders (ongeacht de religie) die de probleemgevallen zijnquote:
Doen die mensen dan wel aan dokters? (die een opleiding hebben gedaan)quote:Op woensdag 8 december 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen mogen ook geen opleiding volgen, God regelt dat wel joh.
Ja oké sorry.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet alleen dat hier mensen wonen met een psychiatrische achtergrond. Meer weet je niet
die zitten hier ook in het topic losquote:Op woensdag 8 december 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja oké sorry.
Maar daar zal vast ook weleens iemand bijzitten met afwijkende ideeën over allerhande zaken
Je begint wel steeds Duitser te praten nu hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom we dit soort sektes zo accepteren
ja das de 50% die nu typtquote:Op woensdag 8 december 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint wel steeds Duitser te praten nu hoor
Goeie, die weet ik dan weer niet, zullen ze wel een eigen vieze oude kerel voor in dienst hebben.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen die mensen dan wel aan dokters? (die een opleiding hebben gedaan)
Maar waar wonen die niet??quote:Op woensdag 8 december 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja oké sorry.
Maar daar zal vast ook weleens iemand bijzitten met afwijkende ideeën over allerhande zaken
Ja we hebben alle twijfelachtige zinnen van de Lachende Vis gisteren al gehadquote:
Ik moet weer lachen om die naamquote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we hebben alle twijfelachtige zinnen van de Lachende Vis gisteren al gehad
Is die kerel waar dit allemaal mee begon met z'n vod überhaupt een getuige dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
2 cm bovenlipbeharingquote:Op woensdag 8 december 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint wel steeds Duitser te praten nu hoor
Ja dat doen ze wel, alleen geen bloedtransfusie. In sommige gevallen worden ouders tijdelijk uit de ouderlijke macht gezet zodat een kind de bloedtransfusie kan krijgen en daarna weer tergquote:Op woensdag 8 december 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen die mensen dan wel aan dokters? (die een opleiding hebben gedaan)
ze hebben ook hun eigen 'rechters' in de gemeenschap.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goeie, die weet ik dan weer niet, zullen ze wel een eigen vieze oude kerel voor in dienst hebben.
Waarom dat dan weer niet? Is dat onheilige geneeskunde ofzoquote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel, alleen geen bloedtransfusie. In sommige gevallen worden ouders tijdelijk uit de ouderlijke macht gezet zodat een kind de bloedtransfusie kan krijgen en daarna weer terg
nee maar draak heb toch ook nergens gezegd dat deze man een jehova was?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die kerel waar dit allemaal mee begon met z'n vod überhaupt een getuige dan?
De Getuigen zijn dan eigenlijk een van de weinige stromingen die niet in een hel geloven...quote:Op woensdag 8 december 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was jouw wijk al gedoemd tot eeuwig vuur en verdoemenis
De grinnikende griet ( als in de vis, niet de mens )quote:
Je wou deze opsluiten omdat het een religekkie is.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar draak heb toch ook nergens gezegd dat deze man een jehova was?
de aarde vergaat tochquote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Getuigen zijn dan eigenlijk een van de weinige stromingen die niet in een hel geloven...
Wel vaccinaties?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel, alleen geen bloedtransfusie. In sommige gevallen worden ouders tijdelijk uit de ouderlijke macht gezet zodat een kind de bloedtransfusie kan krijgen en daarna weer terg
ja maar er zijn toch meer religekkies dan alleen jehova'squote:Op woensdag 8 december 2021 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je wou deze opsluiten omdat het een religekkie is.
Dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga mij bekeren tot Scientology..![]()
All hail Xenu and all hail Tom Cruise
Bloed kan van een ongelovige zijnquote:Op woensdag 8 december 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom dat dan weer niet? Is dat onheilige geneeskunde ofzo
Zou zo maar een Suske en Wiske titel kunnen zijn...quote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grinnikende griet ( als in de vis, niet de mens )
Ja ze trekken zich geen kont aan van wetten, deze is ook wel apart en zegt eigenlijk toch weer waarom het gaat;quote:Op woensdag 8 december 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben ook hun eigen 'rechters' in de gemeenschap.![]()
Het slachtoffer van misbruik moet dan in gesprek met de dader en dan zegt de dader ja ik heb het niet gedaan !! En dan zegt die rechter [ afbeelding ] hij heeft het niet gedaan.
schrijven ze dan op een blauw briefje en dat wordt dan naar de opper jehova's ergens in amerika gestuurd
Ik zie je nu op de bank springen.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga mij bekeren tot Scientology..![]()
All hail Xenu and all hail Tom Cruise
Was eerder een vodje met 'mosterdsoep' denk ikquote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die kerel waar dit allemaal mee begon met z'n vod überhaupt een getuige dan?
Die reclame? Ik steeds keihard meezingen enzo.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ineens de Backstreet Boys op tv, wat is deze ?
Ja maar er is geen vurige hel of zo waar ongelovigen voor eeuwig in braden... dat soort ellende wordt vooral bij grefo's, conservatieve katholieken (allebei) en moslims nog volop geloofd (en verkondigd, helaas).quote:
De Huilende Haring.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grinnikende griet ( als in de vis, niet de mens )
maar ze willen je overtuigen zodat je mee mag? Wat gebeurd er dan met de mensen die achterblijven als de aarde vergaat?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar er is geen vurige hel of zo waar ongelovigen voor eeuwig in braden... dat soort ellende wordt vooral bij grefo's, conservatieve katholieken (allebei) en moslims nog volop geloofd (en verkondigd, helaas).
Ja maar dat is hem vergeven.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft wel een raar gebit.
Continu die oorwurm.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die reclame? Ik steeds keihard meezingen enzo.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar er is geen vurige hel of zo waar ongelovigen voor eeuwig in braden... dat soort ellende wordt vooral bij grefo's, conservatieve katholieken (allebei) en moslims nog volop geloofd (en verkondigd, helaas).
Moet eerlijk zeggen dat ik geen mini jehova’s heb gezienquote:Op woensdag 8 december 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |