SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is al bezorgd? of kan je het nog aanpassen...???quote:Op woensdag 8 december 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
Gwabbelzooi, verkeerde koffie besteld.
Net bezorgd maar ik dump deze wel bij mijn ouders en bestel nieuwequote:Op woensdag 8 december 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is al bezorgd? of kan je het nog aanpassen...???
Van de kerstman?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Karzai het volgende:
Ik denk dat ama 5 kinderen gaat krijgen
Vind maar eens een kerel die daar goesting in heeft.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Karzai het volgende:
2.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Karzai het volgende:
Hoezo? ze is wat stevigquote:Op woensdag 8 december 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind maar eens een kerel die daar goesting in heeft.
Ik proef wat jaloezie bij 'm.quote:
ik vind het allemaal leukquote:Op woensdag 8 december 2021 20:13 schreef Karzai het volgende:
Mja Denk dat we wel in goede handen zijn bij haar
Onze kroonprinses blijkbaar, en dat US wat over d'r "raakbaarheid" te zeggen heeft. Maar dat is niets nieuws.quote:
quote:Ben je gevaccineerd? Dan is er geen plekje in de hemel voor jou. Sterker nog... gevaccineerden gaan naar de hel, stelt een folder die binnenkort bij vijf miljoen huishoudens op de mat valt. Het coronavaccin is het werk van de duivel, is de blijde boodschap van de omstreden evangelist Jaap Dieleman uit Zeewolde. Iedereen die het tot zich neemt, zal eeuwig pijn lijden in de hel.
Oh ja, die aids wilde ik nog hier neergooien.quote:
Heeft hij de volledige reeks van de uitgelekte foto’s?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onze kroonprinses blijkbaar, en dat US wat over d'r "raakbaarheid" te zeggen heeft. Maar dat is niets nieuws.
Ach jaquote:Op woensdag 8 december 2021 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onze kroonprinses blijkbaar, en dat US wat over d'r "raakbaarheid" te zeggen heeft. Maar dat is niets nieuws.
Vijf kinderen leek me wel wat overdreven ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nomnomnomquote:
Oeh! Een van die momenten dat ik spijt heb van mijn nee-nee-stickerquote:
Staat in het draaiboek, veilig aantalquote:
Done. Nu gooi ik 'm weer uit m'n AT.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef Karzai het volgende:
Jullie mogen kerstliedjes posten
MUZ / Wat luister je nu? #2924 Staat de kerstboom al?
Ja, ik zat 'm letterlijk met eenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man.
zo iemand moet toch gewoon opgenomen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |