Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 08-12-2021 18:02:02 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog 5 omlaag en ik ben er!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Naar lins..... naar rechts,,,,,quote:
O nee das wa anders
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Gewoon twee metalen dingen in je kaak laten zetten en kan er zo een kunstgebit op geklikt wordenquote:
Ik vertrouw voorlopig op mijn eigen natuurlijke gebitquote:Op woensdag 8 december 2021 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon twee metalen dingen in je kaak laten zetten en kan er zo een kunstgebit op geklikt wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed poetsenquote:Op woensdag 8 december 2021 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertrouw voorlopig op mijn eigen natuurlijke gebit
Hoop dat ik de mijne ook nog lang mag houdenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Beter tochquote:Op woensdag 8 december 2021 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertrouw voorlopig op mijn eigen natuurlijke gebitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kakadentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
Hoiquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Laat je niet aan een kant drukken. Gewoon je eigen mening vormen. Dat zouden er meer moeten doen.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:37 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet dus geen idee aan welke kant ik staIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ben Paul en ik moderate ONZ en wie ben jijquote:Op woensdag 8 december 2021 17:37 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet dus geen idee aan welke kant ik staWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
![]()
zie ik daar een nieuwe verkering bloeienquote:Op woensdag 8 december 2021 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben Paul en ik moderate ONZ en wie ben jij
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
STIL NOU FFquote:Op woensdag 8 december 2021 17:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie ik daar een nieuwe verkering bloeienWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ben mezelf:)quote:Op woensdag 8 december 2021 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben Paul en ik moderate ONZ en wie ben jij![]()
Nee sorry, ben al in bezit van @Fogelquote:Op woensdag 8 december 2021 17:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie ik daar een nieuwe verkering bloeien![]()
Getrouwdquote:Op woensdag 8 december 2021 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat leuk!
Verliefd/verloofd/getrouwd?![]()
Charzquote:Op woensdag 8 december 2021 17:41 schreef Charz het volgende:
[..]
Nee sorry, ben al in bezit van @:Fogel![]()
![]()
Sorry Paul
I'm surrounded by morons!
Nee geen kandidaat voor jou, ze is net moeder gewordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beide zijn er niet echt veel vandaag, misschien vanavond/vannachtquote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Spannund - nek aan nek tussen Fresh en Mario...A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ze zijn aan het uitrusten...quote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beide zijn er niet echt veel vandaag, misschien vanavond/vannacht![]()
![]()
Is niet zo spannend, FF post niet meer sinds gisterenmiddagquote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Spannund - nek aan nek tussen Fresh en Mario...
Wie weet welquote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn aan het uitrusten...
FF zit elders Mario heb ik nog niet gezien vandaagquote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn aan het uitrusten...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In april pasquote:
Thx mam ja @FreshFruit zei dat hier verborgen babes zaten, maar deze dus nietquote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen kandidaat voor jou, ze is net moeder gewordenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Weer een dag er op zitten GG nog twee en het is alweer weekendquote:Op woensdag 8 december 2021 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Zolang zij er niet zijn kunnen wij ook mooi punten scoren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hup hup lets goquote:Op woensdag 8 december 2021 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Zolang zij er niet zijn kunnen wij ook mooi punten scoren.
DIe @FreshFruit weet ze wel te zitten zekerquote:Op woensdag 8 december 2021 17:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx mam ja @:freshfruit zei dat hier verborgen babes zaten, maar deze dus niet
Dus u heeft nu een man en weet dat u binnenkort gaat scheiden en u gaat dan over naar @Fogelquote:
Wel raar allemaalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent zelf raar.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus u heeft nu een man en weet dat u binnenkort gaat scheiden en u gaat dan over naar @:fogel
Wel raar allemaal![]()
Scheiden is achteraf gezien een van de hoogtepunten in mijn leven.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus u heeft nu een man en weet dat u binnenkort gaat scheiden en u gaat dan over naar @:fogel
Wel raar allemaal
@FreshFruit schijnt wel veel van vrouwen te weten (gerucht)quote:Op woensdag 8 december 2021 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe @:Freshfruit weet ze wel te zitten zekerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waar is de boedieboe lijst?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
@:freshfruit schijnt wel veel van vrouwen te weten (gerucht)I'm surrounded by morons!
Waar is hier?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Telefoon....deurbel.... telefoon....telefoon....inval....nog een inval.... deurbel....
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
@:freshfruit schijnt wel veel van vrouwen te weten (gerucht)
Verder alles goed?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:55 schreef mazaru het volgende:
Telefoon....deurbel.... telefoon....telefoon....inval....nog een inval.... deurbel....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een dag er op zitten GG nog twee en het is alweer weekend![]()
![]()
Oh dus je vliegt steeds heen en weerquote:
Hebben ze jou eerst een dm gestuurd dan voordat ze er een condoom om deden?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:55 schreef Paul het volgende:
hierboven kan je dus zien wie met wie sex heeft gehad op fok![]()
Klopt die nog?quote:I'm surrounded by morons!
nee heequote:Op woensdag 8 december 2021 17:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Hebben ze jou eerst een dm gestuurd dan voordat ze er een condoom om deden?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is toch lekkerder zonder johquote:Op woensdag 8 december 2021 17:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Hebben ze jou eerst een dm gestuurd dan voordat ze er een condoom om deden?
Had geen zin om het na te pluizen, zoekfunctie doet het niet in een afbeelding.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:59 schreef Charz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want jij staat er niet bij met je haremI'm surrounded by morons!
Paul staat bekend als notoire gluurder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, nu even gauw eten en dan krijg ik weer een invalquote:Op woensdag 8 december 2021 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dus je vliegt steeds heen en weer
Smakelijk itenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, nu even gauw eten en dan krijg ik weer een inval
Ik had ook krieltjesquote:Op woensdag 8 december 2021 18:01 schreef Charz het volgende:
Ik ga vier boomatammetjes bakken met krieltjes en boontjesA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Voyeurisme.. fap fapquote:Op woensdag 8 december 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paul staat bekend als notoire gluurder.
Waar sta jij dan![]()
Ik sta op 2.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:02 schreef Charz het volgende:
[..]
Voyeurisme.. fap fap
Waar sta jij dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
BolkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
thx liefiequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DJMO
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ohquote:Op woensdag 8 december 2021 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee Rob
Zonder toestemming vooraf ff @:Paul gebolkt
Hallo Rob!
Wel een beetje late bolk, maar een bolk is een bolk natuurlijkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Hoi mrslovable
RobIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee Rob
Zonder toestemming vooraf ff @:Paul gebolkt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fresh!!
RobIk heb er één en ik ben er trots op
Sinnestrieltsje.quote:
![]()
Ze zijn op dreef.quote:
Hey FFquote:Op woensdag 8 december 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paul staat bekend als notoire gluurder.
Hey Dot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
.
Paul
Rupaul
Gluurpaul?I'm surrounded by morons!
Wie is die dame in RP?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zwarte Piet is weggggggWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ingrid is nog steeds woest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ingrid die eieren gegooid had?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jij vindt haar leuk hè?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ingrid die eieren gegooid had?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geweldigquote:
Dank. Ze zegt me nog steeds niks.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)ource=messenger&_r=1![]()
Ze is wel leuk.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank. Ze zegt me nog steeds niks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De linnenkasten zijn uit elkaar, hoogslaper één is zo goed als uit elkaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je bent er weerquote:
Ha knul! Ik had begrepen van bepaalde bronnen dat Negersex nergens meer was toegestaan. Dus ik was al blij. Maar ik zie het nog ergens staan.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ONZpolitie is er weer
Wtf!!Zonder wrijving geen glans![]()
Waarquote:Op woensdag 8 december 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ha knul! Ik had begrepen van bepaalde bronnen dat Negersex nergens meer was toegestaan. Dus ik was al blij. Maar ik zie het nog ergens staan.
Wtf!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lekker latte macchiato
![]()
Keelpijn, maar wel heel lichtjes paar dagen. Heb maar Strepsil gekocht, kijken of het helptUw ADH vitamine Worst
Thee met honing helpt ook of een lepeltje honingA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja dat drink ik al.Pis me de tering. Want ik drink kamille, gewone thee en rooibos met honing![]()
Uw ADH vitamine Worst
Lekker veel zeiken, hou je de wc bril wel warm
De wcbril warmhouden doe ik al met mijn vezelrijke dieet![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Moet je dan zo vaak poepen dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
De wcbril warmhouden doe ik al met mijn vezelrijke dieet![]()
Oke dat valt ook weer mee.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je dan zo vaak poepen dan?
Uw ADH vitamine Worst
Mooi he, zo vlak voor de kerst kom ik even wat warmte brengen in deze donkere tijdenquote:
Zonder wrijving geen glans![]()
De warmte is hier ver te zoeken de laatste tijdquote:Op woensdag 8 december 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi he, zo vlak voor de kerst kom ik even wat warmte brengen in deze donkere tijden
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan mag het hier dus ook.
Juist in ONZ.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Snap ik zonder mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
De warmte is hier ver te zoeken de laatste tijd
Maar geen nood, ik ben terug
Ik hoop dat het helptquote:Op woensdag 8 december 2021 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Snap ik zonder mijn aanwezigheid.
Maar geen nood, ik ben terug
ik ben bij minuut 3quote:Op woensdag 8 december 2021 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe wel. Maar ik ben nog maar bij de 5 minuten.
Kwam ook niet langs start en ontving zo geen 500 gulden. Dubbel genaaid!quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ah je hebt nog de oude versie. Niet de nieuwe, met Giethoorn enzo...quote:Op woensdag 8 december 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Kwam ook niet langs start en ontving zo geen 500 gulden. Dubbel genaaid!![]()
Je komt wel weer terug, beetje smokkelen met die kanskaarten.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Kwam ook niet langs start en ontving zo geen 500 gulden. Dubbel genaaid!![]()
En je had natuurlijk geen "Verlaat de gevangenis zonder te betalen" kaartjes meer.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Kwam ook niet langs start en ontving zo geen 500 gulden. Dubbel genaaid!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:12 schreef Haags het volgende:
@:freshfruit steekt een mes in mijn rug.
WOW !!
Dan even 500 gulden lappen, is ook geen probleem toch? Die tientallen huisjes van hem leveren genoeg op.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je had natuurlijk geen "Verlaat de gevangenis zonder te betalen" kaartjes meer.![]()
Oh ja die optie was er ook nog.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je had natuurlijk geen "Verlaat de gevangenis zonder te betalen" kaartjes meer.Zonder wrijving geen glans![]()
Lekker uitgewoond door Bubba?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klein plaagstootje want hij negeert me.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klein plaagstootje want hij negeert me.nietus!!!
Gewoon even wakker schuddenquote:Op woensdag 8 december 2021 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klein plaagstootje want hij negeert me.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja toch? Ik dacht dat we vrienden waren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrienden voor t leven!A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Kameraden tot de laatste snik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat las je dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht al, lees ik dat goed?
EddepetA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik volg Peter Lusse op instagram, ik begrijp geen fuck meer van die hele vent.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
jaquote:Op woensdag 8 december 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, ergens komt met dat gezicht wel bekend voor.
owja daarvan dusquote:Op woensdag 8 december 2021 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Vrienden voor het leven zegt je niks?
Oh ga even zijn insta checkenquote:Op woensdag 8 december 2021 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik volg Peter Lusse op instagram, ik begrijp geen fuck meer van die hele vent.
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Vrienden voor het leven zegt je niks?![]()
Waar we net over hadden Vrienden voor t levenquote:Op woensdag 8 december 2021 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij heb ik die wel is op tv gezienA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Haagsieeequote:Op woensdag 8 december 2021 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Toch wel hardop moeten lachen om die serie.![]()
![]()
Niet eens, heb het wel gekeken vroeger? Of weet je dat ook niet meerquote:Op woensdag 8 december 2021 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan me die serie niet herinneren.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Oppassen was ook een leuke serieA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Vrienden voor het leven, kameraden tot het bittere eind…
Vrienden voor het leven, jalala tekst kwijt
Ondanks alles zijn we vrienden voor het leeeee heeeee veeeeeeeehehehehheheeeeen![]()
Nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinderen geen bezwaar dan of SamSam?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zenden ze nu weer uit trouwensquote:Op woensdag 8 december 2021 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, Oppassen.
Oh dat is lang geleden zeg...A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Op zaterdag avond half 8 ofz na Kassaquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ow. Nou is er niet anders dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zenden ze nu weer uit trouwens![]()
![]()
Volgens mijA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Check dit 19:30 post 222
Niet op je stoel hé, straks val je met je hoofd op het toetsenbordquote:Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
heb het gevoel dat ik zo weer in ga duttenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
masterquote:Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Check dit 19:30 post 222[ afbeelding ]
This man needs coffee!quote:Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
heb het gevoel dat ik zo weer in ga dutten![]()
Normaal let ik daar niet echt op, nu wel en bam
Dan is ie constant aan het posten...quote:Op woensdag 8 december 2021 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet op je stoel hé, straks val je met je hoofd op het toetsenbord![]()
![]()
Tot volgende week dan.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Normaal let ik daar niet echt op, nu wel en ban
Oh, heerlijk hoor. En het blijft ook niet bij 1 bakkie.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee geen koffie in de avond voor mij![]()
Krijg je ditquote:Op woensdag 8 december 2021 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is ie constant aan het posten...
dlewheofhefefhfoergheroghoefb ofiheoiegihegoegie eogbeogbrob
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg je dit
dlewheofhefefhfoergheroghoefb ofiheoiegihegoegie eogbeogbrob![]()
![]()
Niet een banquote:![]()
quote:
Nooit een gehadquote:
dan kan ik echt niet meer slapen en is mijn ritme verneuktquote:Op woensdag 8 december 2021 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, heerlijk hoor. En het blijft ook niet bij 1 bakkie.Uw ADH vitamine Worst
Goeie vraagquote:Op woensdag 8 december 2021 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zou ze ban krijgen dan. omdat ze post 222 had?
O jee wat dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jochem 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Haagsquote:
Krijgen ze een keer gratis oliebollen is het weer niet goed.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KOZP gaat aangifte doen.[ link | afbeelding ]Helleujquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Last van je keel ?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
Beter werken de strepsils, dure shit wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die deugkneusjes van KOZP spelen natuurlijk weer de vermoorde onschuld.
Kwamen zelf uit de bus stormen en over de markt denderen en verkondigen hoe racistisch Blowendam wel niet is.
Daar past maar 1 antwoord op.Zonder wrijving geen glans![]()
Zoiets had ik gehoord. Zou ik ook gedaan hebben 😉quote:Op woensdag 8 december 2021 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KOZP gaat aangifte doen.[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze waren er duidelijk op uit.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:42 schreef Haags het volgende:
die deugkneusjes van KOZP spelen natuurlijk weer de vermoorde onschuld.
Kwamen zelf uit de bus stormen en over de markt denderen en verkondigen hoe racistisch Blowendam wel niet is.
Daar past maar 1 antwoord op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Maar een rechtzaak zal ongetwijfeld weer goed scoren voor ze.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Haags heeft wel gelijk,ze wilden provoceren.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets had ik gehoord. Zou ik ook gedaan hebben 😉“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook wel zo. Maar dan hoef je nog niet te gaan gooienquote:Op woensdag 8 december 2021 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags heeft wel gelijk,ze wilden provoceren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb niks tegen demo`s maar dit was gewoon niet gepast.En ja de tegenrectie vond ik wel vermakelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2021 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb niks tegen demo`s maar dit was gewoon niet gepast.En ja de tegenrectie vond ik wel vermakelijk.
Beterschap,en strepsils is goed spul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WHAT! waaarmeequote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
Jaaaa ik heb @:schakeltopia ingehaald
goed geredenquote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
Jaaaa ik heb @:schakeltopia ingehaaldUw ADH vitamine Worst
Dat filmpje vanuit die bus dat ze met megafoons begonnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze heb ik meestalquote:Op woensdag 8 december 2021 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
Beter werken de strepsils, dure shit wel
Anta Flu Classic menthol #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi480728A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja, maar wat waren ze onschuldig he!!!quote:Op woensdag 8 december 2021 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat filmpje vanuit die bus dat ze met megafoons begonnen.
Moet je een keer in Duindorp doen, dan liggen ze meteen in de Noordzee.Zonder wrijving geen glans![]()
Ze heeft mij ook al gepakt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, maar wat waren ze onschuldig he!!!
Moet je een keer in Duindorp doen, dan liggen ze meteen in de Noordzee.
Zeker om die tijd,De meesten liggen dan hun roes uit te slipen.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, maar wat waren ze onschuldig he!!!
Moet je een keer in Duindorp doen, dan liggen ze meteen in de Noordzee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was Dries gelukt hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een vleugje italiaans.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peter Kelder ook.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:59 schreef JochemSjakie het volgende:
Potverdorie jongens, Arnie is dood“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan gaat de tweede een stuk sneller, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 8 december 2021 18:42 schreef DJMO het volgende:
De linnenkasten zijn uit elkaar, hoogslaper één is zo goed als uit elkaar.![]()
![]()
Ik vind die S10 wel een mooie keus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb geen idee wie s10 is. behalve mobieltje dan. laat staan welk nummer erbij hoortquote:Op woensdag 8 december 2021 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die S10 wel een mooie keus.
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: