Niet een banquote:
quote:
Nooit een gehadquote:
dan kan ik echt niet meer slapen en is mijn ritme verneuktquote:Op woensdag 8 december 2021 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, heerlijk hoor. En het blijft ook niet bij 1 bakkie.
Goeie vraagquote:Op woensdag 8 december 2021 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zou ze ban krijgen dan. omdat ze post 222 had?
O jee wat dan.quote:
Jochem 😉quote:
Hey Haagsquote:
Krijgen ze een keer gratis oliebollen is het weer niet goed.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KOZP gaat aangifte doen.[ link | afbeelding ]
Helleujquote:
Last van je keel ?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
Beter werken de strepsils, dure shit wel
Zoiets had ik gehoord. Zou ik ook gedaan hebben 😉quote:Op woensdag 8 december 2021 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KOZP gaat aangifte doen.[ link | afbeelding ]
Ze waren er duidelijk op uit.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:42 schreef Haags het volgende:
die deugkneusjes van KOZP spelen natuurlijk weer de vermoorde onschuld.
Kwamen zelf uit de bus stormen en over de markt denderen en verkondigen hoe racistisch Blowendam wel niet is.
Daar past maar 1 antwoord op.
Klopt. Maar een rechtzaak zal ongetwijfeld weer goed scoren voor ze.quote:
Haags heeft wel gelijk,ze wilden provoceren.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets had ik gehoord. Zou ik ook gedaan hebben 😉
Dat is ook wel zo. Maar dan hoef je nog niet te gaan gooienquote:Op woensdag 8 december 2021 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags heeft wel gelijk,ze wilden provoceren.
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2021 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb niks tegen demo`s maar dit was gewoon niet gepast.En ja de tegenrectie vond ik wel vermakelijk.
Beterschap,en strepsils is goed spul.quote:
WHAT! waaarmeequote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
Jaaaa ik heb @:schakeltopia ingehaald
goed geredenquote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
Jaaaa ik heb @:schakeltopia ingehaald
Dat filmpje vanuit die bus dat ze met megafoons begonnen.quote:
Deze heb ik meestalquote:Op woensdag 8 december 2021 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
Beter werken de strepsils, dure shit wel
Ja, maar wat waren ze onschuldig he!!!quote:Op woensdag 8 december 2021 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat filmpje vanuit die bus dat ze met megafoons begonnen.
Ze heeft mij ook al gepakt.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, maar wat waren ze onschuldig he!!!
Moet je een keer in Duindorp doen, dan liggen ze meteen in de Noordzee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |