Jazeker, ik ben ZIEDEND, schuimbekkend op mijn toetsenbord staan stampen.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
Hee wat leuk, het was al lang geleden dat we zo'n ziedend Sylvanatoppo hebben gehad.
Toch wel met gebalde vuistjes, mag ik hopen?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:52 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben ZIEDEND, schuimbekkend op mijn toetsenbord staan stampen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Klacht: Een vrouw die niet thuishoort in de politiek.
Ja zeker met een vuurrood hoofd.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch wel met gebalde vuistjes, mag ik hopen?
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is
Een punt van orde heeft altijd voorrang.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is en zodra zij de racisme kaart kan trekken dit ook doet. Nou zij door de voorzitter gemaand is tot haar te gedragen durft ze een klacht in te dienen voor het in haar ogen buitenproportioneel optreden...
Beste Sylvana in de politiek spreek je nou eenmaal via de voorzitter. Interrumpeer je collega's niet als zij aan het woord zijn omdat jij vindt dat jij daar, als donkere vrouw, recht op hebt. En dat de voorzitter dit maar van jou te pikken heeft.
Neen, neen, neen, zo werkt dat niet. Ga alsjeblieft weg. Jij hebt niet meer of minder recht dan een ander, en schaam jij effe gauw je de pleuris dat je überhaupt zo te reageren. Er zou een klacht tegen jou ingediend te moeten worden. ( Oh wacht ik doe het al op FOK!)
quote:Op woensdag 8 december 2021 10:18 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
aandacht geven aan haar door dit topic te starten is nog kansloser als tandpasta die niet uit de tube wil...
Dit o.a. is zeer storend.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:19 schreef ToT het volgende:
Die haat van haar tegenover alles wat geen kleurtje heeft....
Ook dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
Wat ze wel goed heeft geleerd van Sjerrie en Geertje is dat alle aandacht telt, ook negatieve.
Politiek, kan je dat eten ? Vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
Mensen die de politiek pas zijn gaan volgen toen Thierry Baudet en Caroline van der Plas uit hun nek begonnen te lullen en dus niet snappen wat een punt van orde is.
Omdat iedereen, inclusief haar eigen omgeving, het nu wel weet met haar bipolaire sterke vrouw-slachtoffer stoornis.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
Hee wat leuk, het was al lang geleden dat we zo'n ziedend Sylvanatoppo hebben gehad.
Het erge is dat ze te graag naar zichzelf luistert en ook nog eens erg interessant vindt.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:32 schreef Werkman het volgende:
[..]
Omdat iedereen, inclusief haar eigen omgeving, het nu wel weet met haar bipolaire sterke vrouw-slachtoffer stoornis.
Haar plaat is grijs gedraaid net als die van Geert Wilders en Baudet.
Zulke types trekken alleen maar aandacht als ze nieuw zijn maar het wordt al snel eentonig.
quote:Op woensdag 8 december 2021 12:32 schreef ToT het volgende:
Sylvana is echt zo van:
"Toen ik vanmorgen hier naar toe reed kwam ik op een kruispunt waar een auto van links mij geen toegang verleende.
Ik keek wie er achter het stuur zat, het was vrij moeilijk te zien, maar het was een WITTE MAN die achter het stuur zat!
Deze witte man had duidelijk veel haast. Waarom vond deze witte man zijn tijd kostbaarder dan dat van een zwart meisje zoals mij? Dat ik zomaar op hem moest wachten, dat zal voor die witte man heus wel een reden hebben gehad; een ongepast kolonialistisch superioriteitsgevoel! Anders had deze witte man mij natuurlijk gewoon keurig voorrang verleend, zoals het hoort! Ja, hij reed op een voorrangsweg, maar doet dat er nou werkelijk toe?"
Ja asfalt is door witte mannen en zwarte loonslaven aangelegd!quote:Op woensdag 8 december 2021 14:08 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Het erge is dat ze te graag naar zichzelf luistert en ook nog eens erg interessant vindt.
[..]Nog even en asfalt is ook racistisch bij dat mens
Dan gaat ze beter vingeren met luid gehijg om het op te nemen op video om iedere keer opnieuw terug te krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:08 schreef Ynnad_Er het volgende:
Het erge is dat ze te graag naar zichzelf luistert en ook nog eens erg interessant vindt.
Mits ze het woord van de voorzitter hebben gekregen. Staat gewoon in het reglement.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Een punt van orde heeft altijd voorrang.
Next!
Linkje/video ? Wtf zijn dat voor een uitsprakenquote:Op woensdag 8 december 2021 14:10 schreef ToT het volgende:
Dat stukje met haar en die dronken student waarin ze loopt te blaten dat een 47-jarig zwart meisje als haar haar leven niet zeker is als ze de deur uit stapt....
In wat voor wereld leeft zij in Wodansnaam?
Ik heb alleen wat door het filmpje heen gezapt, ik kan haar kop en stem echt niet lijen!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:06 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Linkje/video ? Wtf zijn dat voor een uitsprakenAlsof ze in een derde wereld land leeft waar men op elke hoek van de straat met een AK47 staat
Welke vrouw hoort wel thuis in de politiek dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is en zodra zij de racisme kaart kan trekken dit ook doet. Nou zij door de voorzitter gemaand is tot haar te gedragen durft ze een klacht in te dienen voor het in haar ogen buitenproportioneel optreden...
Beste Sylvana in de politiek spreek je nou eenmaal via de voorzitter. Interrumpeer je collega's niet als zij aan het woord zijn omdat jij vindt dat jij daar, als donkere vrouw, recht op hebt. En dat de voorzitter dit maar van jou te pikken heeft.
Neen, neen, neen, zo werkt dat niet. Ga alsjeblieft weg. Jij hebt niet meer of minder recht dan een ander, en schaam jij effe gauw je de pleuris dat je überhaupt zo te reageren. Er zou een klacht tegen jou ingediend te moeten worden. ( Oh wacht ik doe het al op FOK!)
Ze zegt zelf op Twitter dat ze geen eens een schooldiploma heeft. Ze is niet bijster intelligent.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:54 schreef ThierryPicking het volgende:
Ja die mevrouw brengt met haar optreden wel irritatie voort. En dat gun ik haar niet maar toch gebeurd hetTerechte klacht. Dat zwakbegaafd is wel onder de gordel en echt niet nodig
De voorzitter moet het woord geven als er een punt van orde is.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mits ze het woord van de voorzitter hebben gekregen. Staat gewoon in het reglement.
De Poolse schoonmaaksters van de tweede kamer.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Welke vrouw hoort wel thuis in de politiek dan?
Man! Die gozer met die manbun!🤢quote:Op woensdag 8 december 2021 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat door het filmpje heen gezapt, ik kan haar kop en stem echt niet lijen!
Sterk toetsenbord.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:52 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben heb ZIEDEND, schuimbekkend op mijn toetsenbord staan stampen.
Roep 10 willekeurige woorden en Sylvana weet er minimaal 5 racistische en discriminerende uit te halen.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:57 schreef PatrickSwayze het volgende:
De dynamiek is wel weer duidelijk zichtbaar. Iemand zegt iets redelijk onbenulligs, en zij wil laten zien dat ze gekwetst is. De anderen zijn hier niet van gediend, en in plaats van een pas op de plaats te maken en na te denken over haar eigen vooringenomenheid, gaat ze double down op dat ze geïntimideerd is. En nu laat ze alle poppen dansen om niks, en blijft ze met een nog grotere gekrenktheid over.
De enige manier om te copen is natuurlijk verharden in de eigen rol. Het slachtoffer.
Simons is de meest ironische politica van de eeuw imo.
Weet je wat in een korte samenvatting verschil is tussen Caroline en Sylvana is?quote:Op woensdag 8 december 2021 11:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
Mensen die de politiek pas zijn gaan volgen toen Thierry Baudet en Caroline van der Plas uit hun nek begonnen te lullen en dus niet snappen wat een punt van orde is.
Ja "kleurenblind zijn" is tegenwoordig ook problematisch. "Kleur bestaat, en zwart en wit moeten in harmonie met elkaar leven, als yin en yang" en dat soort bullshit. Maar witte mensen moeten hun plek wel kennen in deze multiculturele maatschappij!quote:Op woensdag 8 december 2021 20:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Weet je wat in een korte samenvatting verschil is tussen Caroline en Sylvana is?
Caroline v/d Plas: "Ik zie geen kleur, ik zie mensen. Gewoon mensen en niets anders. Ik zie u als mens en ik zie Sylvana als een mens"
Sylvana Simons: "Witte mensen dit. Witte mensen dat. Witte mensen zus en zo waaaaa"
Echt serieus al dat kinderachtige obsessie over huidkleurtjes.
Dit is wel een grappige inderdaad. Datgene waar ze nu zo voor vecht en waar ze het tegenovergestelde mee bereikt, deed ze van nature enorm succesvol toen ze meedraaide met de samenleving en niet constant verbouwereerd was.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef VarkensHart het volgende:
Vroeger veel zaad verspilt aan haar. Nu veel haat voor haar
Ja behoorlijk zum kotzen hoe iemand die hier onschuldig is wordt neergezet. Silvana doet hier precies waar ze de "witte man" van beschuldigd. Een tactiek die lijkt te werken als je geinfecteerd bent met het woke virusquote:Op woensdag 8 december 2021 17:41 schreef Werkman het volgende:
[..]
Man! Die gozer met die manbun!🤢
"...Weet juh hoe ikke interpreteerde..." 🤮
Kansloze klankschaal-idioot met woke-autisme.
Dat hele elitaire clubje in die kamer trouwens.
Ik zou er naderhand wel met drie spuitbussen luchtverfrisser doorheen gaan! Bwergh! 🤮
Val je op pedante gratenpakhuizen?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef VarkensHart het volgende:
Vroeger veel zaad verspilt aan haar. Nu veel haat voor haar
Lekker man, zeker zonder haarquote:Op donderdag 9 december 2021 10:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Val je op pedante gratenpakhuizen?
Jup. Vrouwen boven de 63kg verplicht afvallenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Val je op pedante gratenpakhuizen?
--------quote:Op donderdag 9 december 2021 10:49 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Jup. Vrouwen boven de 63kg verplicht afvallen
Ze laat keer op keer zien dat ze eigenlijk helemaal niet geschikt is voor de functie die ze uitvoert.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:57 schreef PatrickSwayze het volgende:
De dynamiek is wel weer duidelijk zichtbaar. Iemand zegt iets redelijk onbenulligs, en zij wil laten zien dat ze gekwetst is. De anderen zijn hier niet van gediend, en in plaats van een pas op de plaats te maken en na te denken over haar eigen vooringenomenheid, gaat ze double down op dat ze geïntimideerd is. En nu laat ze alle poppen dansen om niks, en blijft ze met een nog grotere gekrenktheid over.
De enige manier om te copen is natuurlijk verharden in de eigen rol. Het slachtoffer.
Simons is de meest ironische politica van de eeuw imo.
Goed verhaal, doen we niets mee. Maar vertel eens, hoe zit dat met het aanmelden voor (gratis) bier?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
Nog nooit fatsoenlijk geneukt sneert er overduidelijk tussen je regels door,![]()
![]()
Die gratenpakhuizen breken al door eer het tempolid er fatsoenlijk in zit...
Wat ik begrijp is dat die gozer ook uit zichzelf is teruggekeerd om nog ff te kijken, dat moet je dus juist niet doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk zum kotzen hoe iemand die hier onschuldig is wordt neergezet. Silvana doet hier precies waar ze de "witte man" van beschuldigd. Een tactiek die lijkt te werken als je geinfecteerd bent met het woke virus
Wat ik begrijp is dat die gozer ook uit zichzelf is teruggekeerd om nog ff te kijken, dat moet je dus juist niet doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk zum kotzen hoe iemand die hier onschuldig is wordt neergezet. Silvana doet hier precies waar ze de "witte man" van beschuldigd. Een tactiek die lijkt te werken als je geinfecteerd bent met het woke virus
Als je niet kunt neuken breken ze inderdaad. Als je als een ongeletterde boer gaat liggen rammen bijvoorbeeld. Maar als je zoals mij met sensuele gevoelens en gemengde tempo's neukt gaat het prima.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Nog nooit fatsoenlijk geneukt sneert er overduidelijk tussen je regels door,![]()
![]()
Die gratenpakhuizen breken al door eer het tempolid er fatsoenlijk in zit...
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:27 schreef Strike00 het volgende:
Niet zo haten op Sylvana mensen, jullie zouden ook zo zijn als je poes al 7 jaar droog staat.
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef Cockwhale het volgende:
Sylvana heeft gewoon witte pik nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |