abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 december 2021 @ 11:48:28 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202523434
En verder rip eredivisie, hier valt niet tegenop te voetballen/financieren als 1 club binnen 4 maanden de jaarbegroting van de 2 grootste concurrenten aan cash binnen harkt, het is echt te hopen dat NL dat stapje maakt naar plek 6.
  woensdag 8 december 2021 @ 11:49:56 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202523447
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

BergwijnGod.
pi_202523537
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:48 schreef Tarado het volgende:
En verder rip eredivisie, hier valt niet tegenop te voetballen/financieren als 1 club binnen 4 maanden de jaarbegroting van de 2 grootste concurrenten aan cash binnen harkt, het is echt te hopen dat NL dat stapje maakt naar plek 6.
Mjah, in Portugal staan de immense tv-gelden volgens mij nog een jaar of 5 vast. Porto, Benfica en Sporting kunnen zich daardoor prima in de schulden blijven steken. Ook die claim die pas weer in het nieuws was, kan worden afgekocht lijkt me. https://www.vi.nl/nieuws/(...)nanciele-ratrace-aan
Hier ook. Omzet in Portugal is lager dan de Eredvisie maar de TV gelden gaan 3 keer over de kop.

Keerzijde is dat alleen Ajax het momenteel echt goed doet in Europa. Natuurlijk zijn de prestaties van Feyenoord en AZ prima, maar dat is wel in het debiele broertje, van het debiele broertje van de CL. Op een hoger podium ga je gewoon heel veel punten inleveren. En dan is het alleen nog maar weer wachten tot je weer 7e of 8ste staan.
  woensdag 8 december 2021 @ 11:59:30 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202523556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Mjah, in Portugal staan de immense tv-gelden volgens mij nog een jaar of 5 vast. Porto, Benfica en Sporting kunnen zich daardoor prima in de schulden blijven steken. Ook die claim die pas weer in het nieuws was, kan worden afgekocht lijkt me. https://www.vi.nl/nieuws/(...)nanciele-ratrace-aan
Hier ook. Omzet in Portugal is lager dan de Eredvisie maar de TV gelden gaan 3 keer over de kop.

Keerzijde is dat alleen Ajax het momenteel echt goed doet in Europa. Natuurlijk zijn de prestaties van Feyenoord en AZ prima, maar dat is wel in het debiele broertje, van het debiele broertje van de CL. Op een hoger podium ga je gewoon heel veel punten inleveren. En dan is het alleen nog maar weer wachten tot je weer 7e of 8ste staan.
Wel eens ja, de basis is vrij dun
  woensdag 8 december 2021 @ 12:08:09 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202523659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:34 schreef dycto het volgende:

[..]
21 % :+

[ afbeelding ]

Benieuwd hoe deze tabel er na maandag uitziet.
Nice, grotere kans dan Chelsea 8-)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202524087
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Mjah, in Portugal staan de immense tv-gelden volgens mij nog een jaar of 5 vast. Porto, Benfica en Sporting kunnen zich daardoor prima in de schulden blijven steken. Ook die claim die pas weer in het nieuws was, kan worden afgekocht lijkt me. https://www.vi.nl/nieuws/(...)nanciele-ratrace-aan
Hier ook. Omzet in Portugal is lager dan de Eredvisie maar de TV gelden gaan 3 keer over de kop.

Keerzijde is dat alleen Ajax het momenteel echt goed doet in Europa. Natuurlijk zijn de prestaties van Feyenoord en AZ prima, maar dat is wel in het debiele broertje, van het debiele broertje van de CL. Op een hoger podium ga je gewoon heel veel punten inleveren. En dan is het alleen nog maar weer wachten tot je weer 7e of 8ste staan.
Tsja. Zo ging Ajax ook nooit meer de aansluiting bij de Europese top vinden. Onwil, onkunde en een gebrek aan geloof en daardoor beleid zijn nog altijd de grootste vijanden van de Nederlandse voetbalclubs. Het zit in de hele cultuur ingebakken.
pi_202524178
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:48 schreef Tarado het volgende:
En verder rip eredivisie, hier valt niet tegenop te voetballen/financieren als 1 club binnen 4 maanden de jaarbegroting van de 2 grootste concurrenten aan cash binnen harkt, het is echt te hopen dat NL dat stapje maakt naar plek 6.
Mwa psv moet ook in principe van iedereen kunnen winnen op basis van begroting.
En Ajax kan nog zoveel geld hebben maar de toppers gaan alsnog niet voor Ajax spelen in hun topjaren
Dus met goed beleid is er altijd kans voor psv en feyenoord. Het zou ook helpen als ze zelf Europees punten scoren zodat ze ook voor de CL kwalificatie eens gunstig kunnen loten.
No bitch to me
pi_202524221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:44 schreef dycto het volgende:

[..]
Tsja. Zo ging Ajax ook nooit meer de aansluiting bij de Europese top vinden. Onwil, onkunde en een gebrek aan geloof en daardoor beleid zijn nog altijd de grootste vijanden van de Nederlandse voetbalclubs. Het zit in de hele cultuur ingebakken.
Zolang andere landen het oké blijven vinden dat clubs zich daar in de schulden steken gaat die echte aansluiting nooit plaatsvinden. Dat heeft verder weinig met een gebrek aan geloof, onwil en onkunde te maken.

Of je moet je ziel willen verloochenen en verkopen aan een of andere Qatarese sheik. Dan kun je aansluting vinden. Legio voorbeelden.

Als Ajax er de volgende ronde uitvliegt heb je helemaal niets aan een uitstekende pre-winterstop CL reeks. Kun je je beleid nog zo goed in orde hebben.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:55:21 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202524243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:51 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Mwa psv moet ook in principe van iedereen kunnen winnen op basis van begroting.
En Ajax kan nog zoveel geld hebben maar de toppers gaan alsnog niet voor Ajax spelen in hun topjaren
Dus met goed beleid is er altijd kans voor psv en feyenoord. Het zou ook helpen als ze zelf Europees punten scoren zodat ze ook voor de CL kwalificatie eens gunstig kunnen loten.
Wat bedoel je met toppers? Europese toppers niet nee maar toch wel veel beter dan de rest kan in NL.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:59:24 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202524311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Zolang andere landen het oké blijven vinden dat clubs zich daar in de schulden steken gaat die echte aansluiting nooit plaatsvinden. Dat heeft verder weinig met een gebrek aan geloof, onwil en onkunde te maken.

Of je moet je ziel willen verloochenen en verkopen aan een of andere Qatarese sheik. Dan kun je aansluting vinden. Legio voorbeelden.

Als Ajax er de volgende ronde uitvliegt heb je helemaal niets aan een uitstekende pre-winterstop CL reeks. Kun je je beleid nog zo goed in orde hebben.
Ik denk ook dat het verschil nog steeds te groot is, zie Ajax Europees vooralsnog meer als een middenmoter die af en toe een piek naar de subtop heeft.
Het is afwachten hoe de nieuwe CL opzet gaat zijn vanaf 2024, misschien dat ze dan weer een stapje naar boven kunnen maken.
pi_202524346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat bedoel je met toppers? Europese toppers niet nee maar toch wel veel beter dan de rest kan in NL.
Precies de messi en Ronaldo's en ook Antony Verwacht ik die gaan niet bij Ajax spelen in hun topjaren.

Dus vis je in de categorie daaronder, types als Tadic en Blind.
Maar daar moeten psv en feyenoord prima mee kunnen concurreren als ze ook eens goed beleid gaan voeren.
No bitch to me
pi_202524459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:33 schreef dimmak het volgende:
Tadic stond er 90 minuten bij als een Erik 2.0. Volgens mij hebben we onze toekomstige trainer gevonden.
Tadic lijkt me echt zo'n INZET cliché-trainer
  woensdag 8 december 2021 @ 13:11:00 #63
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202524467
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

BergwijnGod.
Ik bedoel maar. Oprotten
  woensdag 8 december 2021 @ 13:11:40 #64
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202524477
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Tadic lijkt me echt zo'n INZET cliché-trainer
  woensdag 8 december 2021 @ 13:12:02 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202524486
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:02 schreef TornadoDK het volgende:
Maar daar moeten psv en feyenoord prima mee kunnen concurreren als ze ook eens goed beleid gaan voeren.
Dat denk ik dus niet want beleid moet je ook kunnen voeren, het is natuurlijk een groot verschil dat je als Ajax een speler op kan halen die door PSV verkocht is om de begroting rond te maken.
  woensdag 8 december 2021 @ 13:16:01 #66
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_202524543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:51 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Mwa psv moet ook in principe van iedereen kunnen winnen op basis van begroting.
En Ajax kan nog zoveel geld hebben maar de toppers gaan alsnog niet voor Ajax spelen in hun topjaren
Dus met goed beleid is er altijd kans voor psv en feyenoord. Het zou ook helpen als ze zelf Europees punten scoren zodat ze ook voor de CL kwalificatie eens gunstig kunnen loten.
Ach jonge toch wat zeg jij nu allemaal
pi_202524564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat denk ik dus niet want beleid moet je ook kunnen voeren, het is natuurlijk een groot verschil dat je als Ajax een speler op kan halen die door PSV verkocht is om de begroting rond te maken.
om nog maar niet te beginnen over feyenoord wat echt 1 grote shitshow is met het stadion enzo :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202524592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Zolang andere landen het oké blijven vinden dat clubs zich daar in de schulden steken gaat die echte aansluiting nooit plaatsvinden. Dat heeft verder weinig met een gebrek aan geloof, onwil en onkunde te maken.

Of je moet je ziel willen verloochenen en verkopen aan een of andere Qatarese sheik. Dan kun je aansluting vinden. Legio voorbeelden.

Als Ajax er de volgende ronde uitvliegt heb je helemaal niets aan een uitstekende pre-winterstop CL reeks. Kun je je beleid nog zo goed in orde hebben.
Ja, als. Maar daar kan ik niet zoveel mee. De nummer 2 van Duitsland en medekoploper van Portugal worden met speels gemak opzij gezet. Met regelmaat wordt er Europees goed gepresteerd. Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat Ajax bij de Europese top hoort? Of moet je daarvoor inmiddels tot de top 3 van de Europese ranglijsten? Dat is allemaal echt gewoon begonnen met geloof en beleid. Pré Overmars stond Ajax aan de afgrond. Er kan veel veranderen in 10 jaar en weet je wat het stomme is? Met beleid had PSV even ver kunnen zijn.
pi_202524611
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef Heeinz het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ZIEDEND
  woensdag 8 december 2021 @ 13:22:00 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202524633
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:19 schreef dycto het volgende:

[..]
Ja, als. Maar daar kan ik niet zoveel mee. De nummer 2 van Duitsland en medekoploper van Portugal worden met speels gemak opzij gezet. Met regelmaat wordt er Europees goed gepresteerd. Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat Ajax bij de Europese top hoort? Of moet je daarvoor inmiddels tot de top 3 van de Europese ranglijsten? Dat is allemaal echt gewoon begonnen met geloof en beleid. Pré Overmars stond Ajax aan de afgrond. Er kan veel veranderen in 10 jaar en weet je wat het stomme is? Met beleid had PSV even ver kunnen zijn.
Dat ben ik het toch niet met je eens, zolang je als Ajax moet hopen op een gunstige loting in de CL hoor je niet bij de Europese top, neemt niet weg dat het nu top gaat.
pi_202524664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:19 schreef dycto het volgende:

[..]
Ja, als. Maar daar kan ik niet zoveel mee. De nummer 2 van Duitsland en medekoploper van Portugal worden met speels gemak opzij gezet. Met regelmaat wordt er Europees goed gepresteerd. Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat Ajax bij de Europese top hoort? Of moet je daarvoor inmiddels tot de top 3 van de Europese ranglijsten? Dat is allemaal echt gewoon begonnen met geloof en beleid. Pré Overmars stond Ajax aan de afgrond. Er kan veel veranderen in 10 jaar en weet je wat het stomme is? Met beleid had PSV even ver kunnen zijn.
Keer een prijs winnen zou wel helpen. Vooralsnog is die halve finale ook maar een incident natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202524670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat ben ik het toch niet met je eens, zolang je als Ajax moet hopen op een gunstige loting in de CL hoor je niet bij de Europese top, neemt niet weg dat het nu top gaat.
En hoe kom je erbij dat Ajax heeft moeten hopen op een gunstige loting:? Had het dan een poule als Man City, PSG en Ajax moeten zijn? Daar had geen van drie inderdaad blij mee geweest. Omdat ze dan alle drie zomaar kans maken om eruit te vliegen.
pi_202524692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:19 schreef dycto het volgende:

[..]
Ja, als. Maar daar kan ik niet zoveel mee. De nummer 2 van Duitsland en medekoploper van Portugal worden met speels gemak opzij gezet. Met regelmaat wordt er Europees goed gepresteerd. Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat Ajax bij de Europese top hoort? Of moet je daarvoor inmiddels tot de top 3 van de Europese ranglijsten? Dat is allemaal echt gewoon begonnen met geloof en beleid. Pré Overmars stond Ajax aan de afgrond. Er kan veel veranderen in 10 jaar en weet je wat het stomme is? Met beleid had PSV even ver kunnen zijn.
En dat loot je volgende ronde psg en vlieg je er uit. En dan heb je helemaal niks aan die 18 punten.
Het is leuk hoor. Maar moeten ook wel eerlijk zijn dat is meer op een EL poule leek dan een CL poule.

Haal de halve finale en dan kunnen we misschien praten over of we bij de top horen. Maar nee nu zeker nog niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202524728
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Keer een prijs winnen zou wel helpen. Vooralsnog is die halve finale ook maar een incident natuurlijk.
Nouja, dan schrappen we PSG en Man City ook als Europese top. Dan heb je gelijk, dan klopt Ajax op de deur van de Europese top. Prima.
  woensdag 8 december 2021 @ 13:28:46 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202524732
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:24 schreef dycto het volgende:

[..]
En hoe kom je erbij dat Ajax heeft moeten hopen op een gunstige loting:? Had het dan een poule als Man City, PSG en Ajax moeten zijn? Daar had geen van drie inderdaad blij mee geweest. Omdat ze dan alle drie zomaar kans maken om eruit te vliegen.
Achteraf is het makkelijk lullen maar je kan toch niet stellen dat dit geen gunstige groep was, dat Ajax uiteindelijk alles wint had jij natuurlijk wel verwacht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')