Dat heeft elke volksvertegenwoordiger. Anders kom je niet op een lijst en wordt je niet gekozen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:17 schreef luxerobots het volgende: [..] Mevrouw Caroline heeft een goede act.
Yep. En buiten dat is haar inbreng regelmatig (niet altijd) vrij sterk.quote:Zij is de normale vrouw, die de normale mensentaal spreekt, dit natuurlijk tussen de zakkenvullers daar in Den Haag.
Het is wat, ze hebben mbt (kunst)mest een andere visie dan jou. Big deal. Geen enkele partij (tenzij je er zelf een start) zal 100% of zelfs 90% overeenkomen qua standpunten.quote:Dat haar partijprogramma begint met de noodzaak van (kunst)mest, zegt genoeg.
Nope.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:19 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Identiteitspolitiek noemden ze dat geloof ik.
Maak van regelmatig maar 'vrijwel nooit'.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
Yep. En buiten dat is haar inbreng regelmatig (niet altijd) vrij sterk.
Lees dit eens:quote:Het is wat, ze hebben mbt (kunst)mest een andere visie dan jou. Big deal. Geen enkele partij (tenzij je er zelf een start) zal 100% of zelfs 90% overeenkomen qua standpunten.
Regelmatig vrij sterk, soms niet. Dat wordt door de kiezer dan ook beloond met +7 in de peilingen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maak van regelmatig maar 'vrijwel nooit'.
En dan? Alsof andere partijen zoals D66 of CDA of VVD geen zeer riante giften krijgen. Tamelijk doorzichtig dit soort pogingen. En alsof daar geen belangen spelen ander dan de zuiver politieke. En alsof daar geen marketing achter steekt. Gelukkig laten mensen zich niet afschrikken en belonend ze de inzet van van der Plas met +7 in de peilingen.quote:[..]
Lees dit eens:
En jij denkt dat de kiezer haar beloont vanwege haar goede politieke werk?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Regelmatig vrij sterk, soms niet. Dat wordt door de kiezer dan ook beloond met +7 in de peilingen.
Zal de Boer Burger Beweging voor de gezondheid van burgers stemmen? Of voor de belangen van bedrijven als Vion en Bayer?quote:En dan?
als 10 procent van de ongevaccineerden bereid is om te knokken staat het hele land in de fikquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:43 schreef The115 het volgende:
De ongevaccineerden zijn sterk in de minderheid...deze oorlog zal snel ten einde zijn.
Zoveel zijn dat er niet hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 10 procent van de ongevaccineerden bereid is om te knokken staat het hele land in de fik
De politie is inderdaad niet in staat om 2 miljoen mensen te controleren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 10 procent van de ongevaccineerden bereid is om te knokken staat het hele land in de fik
Het is dan ook een hoax.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:49 schreef VersKers het volgende:
[..]
De politie is inderdaad niet in staat om 2 miljoen mensen te controleren.
Politie = 50k
Defensie = 68k.
Ik kan in de verste verte niet voorstellen dat NL'ers op elkaar gaan schieten
meer dan vadertje staat beschikbaar heeftquote:
zie het ook niet gebeuren hoor maar dat rekensommetje is te makkelijkquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:49 schreef VersKers het volgende:
[..]
De politie is inderdaad niet in staat om 2 miljoen mensen te controleren.
Politie = 50k
Defensie = 68k.
Ik kan in de verste verte niet voorstellen dat NL'ers op elkaar gaan schieten
Ja. En ik denk dat D66 door de kiezer wordt afgestraft door haar matige optreden en gezwijn. Evenals CDA.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En jij denkt dat de kiezer haar beloont vanwege haar goede politieke werk?
Beide. Bij BBB heb je nog een kans dat ze voor de burger kiezen, bij VVD en D66 weet je zeker van niet. Kijk eens wat de coalitie aan moties heeft weggestemd de laatste tijd waar de voltallige oppositie heeft voor gestemd.quote:[..]
Zal de Boer Burger Beweging voor de gezondheid van burgers stemmen? Of voor de belangen van bedrijven als Vion en Bayer?
Ach het is nog steeds onder controle..quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
meer dan vadertje staat beschikbaar heeft
er is uberhaupt weinig aan de handquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:52 schreef The115 het volgende:
[..]
Ach het is nog steeds onder controle..
Jup.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is uberhaupt weinig aan de hand
deze schrijver is een flapdrol
Oppositievoeren is makkelijk. Je kunt zonder verantwoordelijkheid de mooiste moties bedenken, maar ze moeten wel uitvoerbaat en betaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:52 schreef DarkwingDuck het volgende:
Beide. Bij BBB heb je nog een kans dat ze voor de burger kiezen, bij VVD en D66 weet je zeker van niet. Kijk eens wat de coalitie aan moties heeft weggestemd de laatste tijd waar de voltallige oppositie heeft voor gestemd.
Ik zie het inderdaad niet gebeuren dat de ene buurt tegen de andere vecht en dat rellen zich op de bevolking gaan richten. Bij die avondklokrellen zijn wel winkels geplunderd (de middenstand wordt ook door de relschoppers vergeten), maar er is nog geen knokploeg een woonwijk binnengegaan om zich op nietsvermoedende bewoners te richten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:49 schreef The115 het volgende:
[..]
Het is dan ook een hoax.
Bangmakerij
Dat zijn vele van de moties dan ook. De coalitie vertikt het echter. Die nieuwe bestuurscultuur gaat niet komen met deze coalitie. In het kader van dit topic een reden voor groeiende ontevredenheid en frustratie onder de bevolking. Met deze coalitie komt politiek Den Haag verder en verder van de burger te staan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oppositievoeren is makkelijk. Je kunt zonder verantwoordelijkheid de mooiste moties bedenken, maar ze moeten wel uitvoerbaat en betaalbaar zijn.
Dat is het in de kern natuurlijk wel, want veel meer dan een of andere verzonnen culturele oorlog kun je er niet echt uit halen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat heeft elke volksvertegenwoordiger. Anders kom je niet op een lijst en wordt je niet gekozen.
[..]
Yep. En buiten dat is haar inbreng regelmatig (niet altijd) vrij sterk.
[..]
Het is wat, ze hebben mbt (kunst)mest een andere visie dan jou. Big deal. Geen enkele partij (tenzij je er zelf een start) zal 100% of zelfs 90% overeenkomen qua standpunten.
[..]
Nope.
BBB kiest alleen maar voor het lobbyapparaat van een aantal grote en rijke 'boeren'-ondernemingen. Met de gemiddelde burger heeft die weinig van doen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:52 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ja. En ik denk dat D66 door de kiezer wordt afgestraft door haar matige optreden en gezwijn. Evenals CDA.
[..]
Beide. Bij BBB heb je nog een kans dat ze voor de burger kiezen, bij VVD en D66 weet je zeker van niet. Kijk eens wat de coalitie aan moties heeft weggestemd de laatste tijd waar de voltallige oppositie heeft voor gestemd.
Dat blijkt niet uit de stemmingen in de Tweede Kamer, de inbreng in de Tweede Kamer en ook niet uit het verkiezingsprogramma.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:17 schreef Poem_ het volgende:
[..]
BBB kiest alleen maar voor het lobbyapparaat van een aantal grote en rijke 'boeren'-ondernemingen. Met de gemiddelde burger heeft die weinig van doen.
Dat ze even mee huilen met de wolven verandert verder niet zoveel aan het feit dat de BBB direct wordt gefinancierd door een aantal bedenkelijke bedrijven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:19 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de stemmingen in de Tweede Kamer, de inbreng in de Tweede Kamer en ook niet uit het verkiezingsprogramma.
Het is wat. Als ik jou was zou ik maar niet kijken maar de financiering van andere partijen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat ze even mee huilen met de wolven verandert verder niet zoveel aan het feit dat de BBB direct wordt gefinancierd door een aantal bedenkelijke bedrijven.
Ah, daar hebben we je whataboutism weer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:31 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is wat. Als ik jou was zou ik maar niet kijken maar de financiering van andere partijen.
Aldus iemand die maar al te graag over BBB praat bij vele ongerelateerde onderwerpen.quote:Op woensdag 8 december 2021 00:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we je whataboutism weer.
Beetje makkelijk dit. Je hebt het er zelf ook al een aantal malen over.quote:Op woensdag 8 december 2021 00:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Aldus iemand die maar al te graag over BBB praat bij vele ongerelateerde onderwerpen.
Ik heb verder niet zo gek veel partijen in wie ik veel heil zie, maar het verbaast me dat er mensen zijn die enerzijds de VVD hekelen omdat die het grootkapitaal dient en anderzijds weglopen met een partij als de BBB. Beide hebben nogal dubieuze belangen die ze behartigen en bij de BBB weet je zeker dat ze er niet zitten voor 'de gemiddelde burger' maar voor de agrarische sector. Of iets specifieker, een aantal grote en machtige spelers in de agrarische sector.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:52 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ze liggen bovendien op de IC of in het ziekenhuis dus daar heb je geen kind aanquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:43 schreef The115 het volgende:
De ongevaccineerden zijn sterk in de minderheid...deze oorlog zal snel ten einde zijn.
Nee hoor, ik zit gewoon thuis met een bakkie koffie WoW te spelen.quote:Op woensdag 8 december 2021 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze liggen bovendien op de IC of in het ziekenhuis dus daar heb je geen kind aan
Dat de pers wordt belaagd heeft ze aan zichzelf te danken door op de schoot van de macht te gaan zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:00 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad niet gebeuren dat de ene buurt tegen de andere vecht en dat rellen zich op de bevolking gaan richten. Bij die avondklokrellen zijn wel winkels geplunderd (de middenstand wordt ook door de relschoppers vergeten), maar er is nog geen knokploeg een woonwijk binnengegaan om zich op nietsvermoedende bewoners te richten.
Wat je wel ziet, is dat de protesten tegen overheid en establishment al vanaf dag 1 gekaapt zijn door mensen die veel verder willen gaan dan hun ongenoegen kenbaar maken, en met hardere middelen. Goed, er wordt geen 5G-mast meer in de fik gestoken, maar als de pers belaagd wordt en Kamerleden worden uitgescholden voor ‘satanische kinderverkrachter’ en dit op YouTube komt als ‘kritische vragen aan politici’, zijn we ver van huis.
"de macht" heet "de democratie" Prima toch dat de pers niet anti-democratisch of anti-vaxxactivistisch is ?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat de pers wordt belaagd heeft ze aan zichzelf te danken door op de schoot van de macht te gaan zitten.
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
"de macht" heet "de democratie" Prima toch dat de pers niet anti-democratisch of anti-vaxxactivistisch is ?
Dat zou rampzalig zijn.
De agressie van zogenaamde 'vrijheidsstrijders' ( oa tegen journalisten, politici, hulpverleners, andersdenkenden) heeft gewelddadige trekjes. En soms is het duidelijk terroristisch.
Zie dit geschrift in Rotterdam. Soms ontwikkelt dit verbaal geweld tot feitelijk geweld, steen door het raam, brandbom, moordplannen, moord.
[ afbeelding ]
Welk leger? De krijgsmacht die wij nog hebben is te klein om een leger genoemd te worden. Bovendien kan je vrij weinig zonder genoeg kogels.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:53 schreef BookFreak het volgende:
Er kan alleen sprake van een burgeroorlog zijn als er een tweedeling komt in het leger. Zolang het leger één blijft komt er geen burgeroorlog.
Wil je me soms vertellen dat het onbewapende volk nog steeds sterker is dan het huidige kleine krijgsmacht?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:58 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Welk leger? De krijgsmacht die wij nog hebben is te klein om een leger genoemd te worden. Bovendien kan je vrij weinig zonder genoeg kogels.
Jij hebt alle berichtgeving over de toeslagenaffaire niet gevolgd? Serieus? Ben je simpel of geloof je al je Twitter vriendjes zonder na te denken?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat de pers wordt belaagd heeft ze aan zichzelf te danken door op de schoot van de macht te gaan zitten.
De toeslagenaffaire is daar een zeer goed voorbeeld van. Honderduizenden mensen worden meer dan een decennium belaagd door de overheid, en het komt pas aan het licht wanneer 1 politicus zijn eigen carrière opblaast om het openbaar te krijgen.
En zelfs op dat moment kijkt de pers weg, en zijn ze druk bezig politieke spelletjes te faciliteren om de opstandige politicus monddood te maken.
En dan is zo'n toeslagenaffaire pas het puntje van de ijsberg.
Ik beschrijf dat de pers niet anti-democratisch is en de flauwekul van covidverspreiders promoot.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee.
Wat jij beschrijft is de tyranny van de meerderheid, de overheid is belast omdat ten alle tijden te vermijden.
Gut , ... dat jij Joden erbij sleept. Heb je iets tegen Joden ?quote:Het is ook opvallend dat het telkens Joodse mensen zijn, die waarschuwen voor het antidemocratische en vrijheidsbeperkend gedrag dat de overheid toepast.
Dan vragen we wel of Duitsland ff een goeie ouwe blitzkrieg uit den oude doos kan trekken en is het snel klaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk om aan vuurwapens te komen en explosieven zelf te maken.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:01 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Wil je me soms vertellen dat het onbewapende volk nog steeds sterker is dan het huidige kleine krijgsmacht?
dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 8 december 2021 13:53 schreef BookFreak het volgende:
Er kan alleen sprake van een burgeroorlog zijn als er een tweedeling komt in het leger. Zolang het leger één blijft komt er geen burgeroorlog.
in de aantallen die je hier voor nodig hebt is dat wel heel moeilijkquote:Op woensdag 8 december 2021 14:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk om aan vuurwapens te komen en explosieven zelf te maken.
Ik hoop het. Durf mijn er niet voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
in de aantallen die je hier voor nodig hebt is dat wel heel moeilijk
ik welquote:Op woensdag 8 december 2021 15:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik hoop het. Durf mijn er niet voor in het vuur te steken.
mooiquote:
BBB zit er louter voor het grootkapitaal van de Unilevers en Bayers van deze wereld. Dat een hoop simpelen dat niet door hebben is de grootste grap van de politiek op dit moment.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En jij denkt dat de kiezer haar beloont vanwege haar goede politieke werk?
[..]
Zal de Boer Burger Beweging voor de gezondheid van burgers stemmen? Of voor de belangen van bedrijven als Vion en Bayer?
Kijk dit eens:
Oh jawel en weet je wat het grote verschil is. Ongevaccineerden zijn doorgaans eigenwijs, anti autoriteit en klaar voor de strijd. Onder die mensen zitten ook nog eens veel mannen uit het leger ...quote:
Niets rechtvaardigt het belagen van journalisten als persoon. Een misdaadjournalist, wiens beroep het is om rechtszaken te volgen, cold cases warm te houden en ten onrechte voor moord veroordeelde gevangenen onder de aandacht te brengen, wordt op straat doodgeschoten omdat hij verslag doet van zo’n zaak. Een andere journalist die freelance publiceert, krijgt een baksteen door de ruiten omdat hij vanuit zijn eigen mening - toch ieders goed recht om ergens positief of negatief over te zijn - schrijft over wat er in een demonstratie te ver gaat. Mensen die altijd een woordje klaar hebben, gaan over tot geweld, wat ze ook met een vlijmscherpe pen hadden afgekund.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De toeslagenaffaire is daar een zeer goed voorbeeld van. Honderduizenden mensen worden meer dan een decennium belaagd door de overheid, en het komt pas aan het licht wanneer 1 politicus zijn eigen carrière opblaast om het openbaar te krijgen.
En zelfs op dat moment kijkt de pers weg, en zijn ze druk bezig politieke spelletjes te faciliteren om de opstandige politicus monddood te maken.
Wow, dat is wel een gevaarlijk soort wappie.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
"de macht" heet "de democratie" Prima toch dat de pers niet anti-democratisch of anti-vaxxactivistisch is ?
Dat zou rampzalig zijn.
De agressie van zogenaamde 'vrijheidsstrijders' ( oa tegen journalisten, politici, hulpverleners, andersdenkenden) heeft gewelddadige trekjes. En soms is het duidelijk terroristisch.
Zie dit geschrift in Rotterdam. Soms ontwikkelt dit verbaal geweld tot feitelijk geweld, steen door het raam, brandbom, moordplannen, moord.
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat 12-12-21 óf een soort staatsgreep word waarin ze het torentje gaan bestormen a lá 6 januari, of het word een flopshow in een drijfnatte demo waar 10 mensen op komen dagen.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:50 schreef Nielsch het volgende:
Een burgeroorlog zal vast de natte droom zijn van al die Defendknurften maar zodra het leger (en de rest van de staat) echt werk gaat maken van die verzameling onrendabelen is het natuurlijk snel gedaan met die hele kneuzenkermis.
We gaan het zien (geintje natuurlijk). Als we de Defend social media kanalen mogen geloven gaat het 12-12-21 gebeuren.
Voor op de bingokaart:quote:Op woensdag 8 december 2021 20:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat 12-12-21 óf een soort staatsgreep word waarin ze het torentje gaan bestormen a lá 6 januari, of het word een flopshow in een drijfnatte demo waar 10 mensen op komen dagen.
Of het het een word of het ander, ik denk niet dat het permanente verandering aan zal brengen
Net als al die demo's die ze tot nu toe hebben gehouden
quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van 'de pers'?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet de pers die de toeslagenaffaire onthult heeft:quote:Op donderdag 9 december 2021 00:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van 'de pers'?
Omtzigt en Leyten kwamen NA die onthulling pas in actie. Maar blijkbaar zijn feiten niet meer zo relevant.quote:Pieter Klein en Jan Kleinnijenhuis 'journalist van het jaar' voor onthullingen toeslagenaffaire
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ire-pieter-klein-jan
Dat kan, maar het leger zal winnen altijd. Wordt het een korte oorlogje.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar
als het leger tegenover de politie komt te staan om maar wat te noemen heb je een burgeroorlog
Met explosieven win je geen oorlog, laat staan zelfgemaakte.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk om aan vuurwapens te komen en explosieven zelf te maken.
Het gaat vooral rellen en slopen en agentjes schoppen worden denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat 12-12-21 óf een soort staatsgreep word waarin ze het torentje gaan bestormen a lá 6 januari, of het word een flopshow in een drijfnatte demo waar 10 mensen op komen dagen.
Of het het een word of het ander, ik denk niet dat het permanente verandering aan zal brengen
Net als al die demo's die ze tot nu toe hebben gehouden
Rellenquote:Op woensdag 8 december 2021 23:28 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Voor op de bingokaart:
Vlag ondersteboven
Hartje maken met de handen voor de borst
Geel hesje of andersoortige gele kledij
Iemand die vendelt met de vlag van ex-Joegoslavië (blauw-wit-rood)
Scootmobielen
Bibberende beelden met smartphone
Knuffelen
Borden tegen big pharma
Liefde
Borden tegen Bill Gates
Legerkleding
Prinsenvlaggen
De Tweede Kamerfractie van FvD
Tractoren
Iemand die een politieagent uitkaffert wegens nazipraktijken
Iemand die een medestrijder uitkaffert wegens controlled opposition
Iemand die een andere medestrijder uitkaffert voor Romeo
Iemand die een andere medestrijder uitkaffert wegens geen vuurtje
Enzovoort
Uhh ben je koekoek ofzo? Omtzigt en Leijten kwamen pas in actie nadat journalisten (van de pers weetjewel) zich in de toeslagenaffaire hadden vastgebeten keer op keer op keer aandacht hadden gevraagd voor de misstanden van de toeslagenaffaire.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
home by christmasquote:Op donderdag 9 december 2021 05:10 schreef BookFreak het volgende:
Dat kan, maar het leger zal winnen altijd. Wordt het een korte oorlogje.
Jullie zijn onvoldoende geïnformeerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar niet de pers die de toeslagenaffaire onthult heeft:
[..]
Omtzigt en Leyten kwamen NA die onthulling pas in actie. Maar blijkbaar zijn feiten niet meer zo relevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Toeslagenaffaire
Heeft ruim een volledig decennium gespeeld waarbij duizenden mensen aan de bel hebben getrokken.
Wanneer je dan niet begrijpt dat mensen geen enkel vertrouwen meer hebben in de volledige beroepsgroep, journalistiek. Tja, dat is toch een gebrek aan empathisch vermogen.
Edit ps:
Uit alle accolades die de journalisten van rtl kregen, en de tijdlijn daar naast gelegd, is het ziekelijk opportunisme van de beroepsgroep om zichzelf te bombarderen tot geweldig.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
De on-hyginische en niet propere personen hebben de oorlog toch al gewonnen? Ik zie namelijk mijn hele leven slechts vieze ongewassen stinkers.quote:Op donderdag 9 december 2021 06:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gaat vooral rellen en slopen en agentjes schoppen worden denk ik.
Daarom worden ze ook zorgvuldig verspreid over het land volgens het aloude verdeel-en-heers principe.quote:Op zondag 12 december 2021 03:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Verplicht asielzoekers opnemen kan een reden zijn voor veel onrust.
Verdeel en heers houdt heel wat anders in. Maar dat verspreiden is wel een strategische zet idd om de boel rustig te houden. Zijn er al steden over elkaar gestruikeld (Nijmegen) om te melden dat ze Das gaan Schaffen?quote:Op zondag 12 december 2021 10:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook zorgvuldig verspreid over het land volgens het aloude verdeel-en-heers principe.
er is weer een lichtpuntje aan de horizon voor degenen die een burgeroorlog wel een mooi concept vinden.quote:Op zondag 12 december 2021 03:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Verplicht asielzoekers opnemen kan een reden zijn voor veel onrust.
summer2bird in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #128 Agenda's vrijhouden 12-12quote:Op zondag 12 december 2021 13:44 schreef Nielsch het volgende:
Is er al wat aan de gang of blijven de Defenders liever binnen als het regent?
Je gaat geen burgeroorlog starten terwijl Verstappen het WK kan pakken natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 13:44 schreef Nielsch het volgende:
Is er al wat aan de gang of blijven de Defenders liever binnen als het regent?
De grootste veroorzaker van de toeslagenaffaire is de Tweede Kamer zelf, die steeds meet kleinere belastingkortingen ging omzetten in steeds hogere toeslagen.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als je eenmaal schulden hebt en de maandelijkse betaling niet kan opbrengen, dan zijn die schulden razendsnel verdubbeld aan allerlei incassokosten en boetes.quote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De grootste veroorzaker van de toeslagenaffaire is de Tweede Kamer zelf, die steeds meet kleinere belastingkortingen ging omzetten in steeds hogere toeslagen.
Het is belachelijk om mensen een toeslag te geven van soms 96% van hun gemaakte kosten, zoals de kinderopvangtoeslag. Die denkfout heeft de Tweede Kamer zelf gemaakt.
Gisteravond was in "Even tot hier" ook een vrouw met een nu volwassen kind, die zei ¤ 100.000 te moeten terug betalen. Hoe kun je in hemelsnaam aan dit soort absurde bedragen aan toeslag gekregen hebben.
Het meeste daarvan zijn boetes, van deurwaarderkosten en dergelijke. En alle andere toeslagen en boetes want pakken je ze op het een dan pakken ze je ook op het ander.quote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De grootste veroorzaker van de toeslagenaffaire is de Tweede Kamer zelf, die steeds meet kleinere belastingkortingen ging omzetten in steeds hogere toeslagen.
Het is belachelijk om mensen een toeslag te geven van soms 96% van hun gemaakte kosten, zoals de kinderopvangtoeslag. Die denkfout heeft de Tweede Kamer zelf gemaakt.
Gisteravond was in "Even tot hier" ook een vrouw met een nu volwassen kind, die zei ¤ 100.000 te moeten terug betalen. Hoe kun je in hemelsnaam aan dit soort absurde bedragen aan toeslag gekregen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |