SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Zie TTquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niks van films af...
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor livelink, binnenkort mogen we weer...
Nu wel:quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige topic...
Wist niet dat Rave The Rhythm in Basic Instinct zit...
+ Trance Induction - E.T. Welcome Song '99 (Ferry Corsten Remix)quote:19:38 : Fuck The Industry And Motherfuck Radio, Man! - This Is Bug (Original Westbam Mix)
19:48 : Secret Service - Renegade Master
19:54 : Ramirez - La Musica Tremenda
19:59 : Jaydee - Plastic Dreams (Original Mix)
20:09 : Pizzaman - Sex On The Streets (Pizzaman Club)
20:15 : Eddie Amador - House Music (Original Extended Winyl Mix)
20:21 : LFO - LFO (The Leeds Warehouse Mix)
20:26 : Dimitri & Jaimy - On the discotrain (Fluid harmony on the discofloor)
20:31 : Frankie Knuckles - Move Your Body (House Acapella)
20:36 : The House Master Boyz and The Rude Boy Of House - House Nation
20:40 : Nalin & Kane - Beachball (Dj Serg 2010 Rmx)
20:45 : Camisra - Let Me Show You (Tall Paul Remix)
20:48 : D-Mob - We Call It Acieed (The Matey Mix)
20:54 : Second Phase - Mentasm (Redshape CTX Mix)
20:57 : Praga Khan - Injected With A Poison (K90 Remix)
21:03 : D-Shake - Techno Trance (Paradise Is Now)
21:07 : Antiloop - In My Mind (Talla 2XLC Remix)
21:12 : Channel X - Rave The Rhythm
21:16 : Quadrophonia - Quadrophonia (Original Version)
21:21 : A Homeboy, A Hippie And A Funki Dredd - Total Confusion (ROD Remix)
21:24 : A Homeboy, A Hippie & A Funki Dredd - Total Confusion '98 (Done & Dusted Mix)
21:28 : Human Resource - Dominator (Mental Speed Mix)
Vooruit dan maar weer...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wiewamo!
Trance Induction - Extra Terrestrial Welcome Song
Ik ken alleen de klassieker. Hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
E.T. Welcome Song '99 (Ferry Corsten Remix)
Mag, ik heb alleen deze versie...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ken alleen de klassieker. Hebben?
Het lijkt wel of hier een sample van Peter Pan's 'You Can Fly' doorheen zit...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Dat was een tripje to planet MadMaster. Lekker hoor!
Het zou qua thema wel passen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hier een sample van Peter Pan's 'You Can Fly' doorheen zit...
You're welcome...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Dat was een tripje to planet MadMaster. Lekker hoor!
Zal ik zeker doen!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kom nog eens langs, voorraad genoeg nog...
Hard werken is het niet echt, ik vind het vooral leuk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef livelink het volgende:
Dat was hard werken voor MadMaster en lekker achterover genieten van mijn kant. Dank je wel
Ik vind het knap, vooral als er tempoverschillen in zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hard werken is het niet echt, ik vind het vooral leuk.
En het leuke van improviseren is dat je last minute moet beoordelen hoe en vanaf welk punt je een plaat start en je de vorige laat eindigen. En ik ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd...
Het ging volgens mij vanavond allemaal vrij soepel. Zo voelde het voor mij in ieder geval wel. Soms hoor je iemand 'zoeken', maar dat hoorde ik vanavond niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hard werken is het niet echt, ik vind het vooral leuk.
En het leuke van improviseren is dat je last minute moet beoordelen hoe en vanaf welk punt je een plaat start en je de vorige laat eindigen. En ik ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd...
Alle mijn tracks zijn geindexeerd, inclusief het aantal BPM en de key.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind het knap, vooral als er tempoverschillen in zitten.
VDJ is ideaal wat dat betreft. Dan kom ik weer met mijn onbekende nummersquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle mijn tracks zijn geindexeerd, inclusief het aantal BPM en de key.
Dat scheelt al een heleboel, pitchen gaat dan vervolgens redelijk op gevoel.
8 Maten (of soms iets meer) voorluisteren om echt scherp te synchroniseren en op het 'juiste moment' afstarten maar…
Die onbekende tracks vielen op zich wel mee, ik had ze allemaal in huis.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
VDJ is ideaal wat dat betreft. Dan kom ik weer met mijn onbekende nummers
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen Mad.quote:Op woensdag 8 december 2021 07:34 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ons kerstdiner is wederom gecanceld…![]()
Welke andere lokatie als alles nog dicht is?quote:Op woensdag 8 december 2021 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Wat vervelend zeg.
Ga je een andere locatie zoeken, of ga je het thuis dan maar gezellig maken?
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik hoop van niet.quote:Op woensdag 8 december 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke andere lokatie als alles nog dicht is?![]()
Daar gaan alle horeca gelegenheden inmiddels van uit en dus cancelen ze alle reserveringen, omdat ze niet het risico willen hebben dat ze hun inkopen de vuilnisbak in kunnen gooien…
We gaan nu weer met onze vrienden een menu bestellen dat we thuis kunnen afmaken…
quote:Op woensdag 8 december 2021 07:34 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ons kerstdiner is wederom gecanceld…![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
We gaan nu weer met onze vrienden een menu bestellen dat we thuis kunnen afmaken…
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:02 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik ben wat later want ik moest nog een taart maken
gefeliciteerd Melting
![]()
[ afbeelding ]
Dank jullie wel.quote:
Dank je wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Jarige Melting![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Heeft Vout nog voor je gezongen?
Dank je wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:06 schreef Symphonic het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera![]()
![]()
Gefeliciteerd Melting
Wedden?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik hoop van niet.
Laten we het daar op houden...quote:Mar thuis gezellig maken is ook niet verkeerd.
Ze bijten niet hoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:18 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen KPN monteur vind het nu wel eng worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je extra lekker koken vanavond en taart eten ?quote:
Nee, zo meteen even iets simpels eten, en heb vandaag een stukje taart op het werk op.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je extra lekker koken vanavond en taart eten ?
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zo meteen even iets simpels eten, en heb vandaag een stukje taart op het werk op.
quote:
super mooi om dat samen te doenquote:Op woensdag 8 december 2021 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb broers, schoonzus en neefjes en nichtjes uitgenodigd om zondag na de begrafenis samen te gaan lunchen.
Soort van verjaardagsfeestje.
Vooraf-track om 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Enough Already!
Welkomquote:Op woensdag 8 december 2021 18:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Luister vanaf dit moment mee.
Weet alleen niet voor hoe lang ben nu al behoorlijk duf/moe.
En dank je wel aRd.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
En van harte gefeliciteerd Melting
Tijdloos nummer. En nu maar afwachten of dit nummer ooit aflooptquote:Op woensdag 8 december 2021 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Een ander begin van deze uitzending was absoluut ondenkbaar:John Miles - Music
Geen idee. Helaas is het overlijden van John Miles wel de trieste aanleiding waarom ik er de show mee open.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijdloos nummer. En nu maar afwachten of dit nummer ooit afloopt
Alles loopt een keer afquote:Op woensdag 8 december 2021 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Helaas is het overlijden van John Miles wel de trieste aanleiding waarom ik er de show mee open.
Ga je de lampjes ook ophangen, of laat je ze liggen?quote:
Sinterklaasliedjes?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond onder meer:
• veel december-achtige muziek, zonder dat het meteen al te kerstig wordt
Niet echt ophangen, maar wel leuker.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je de lampjes ook ophangen, of laat je ze liggen?
3,3 graden momenteel.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we nu wel weer gehad![]()
Nu:David Bowie - Real Cool World (radio remix)
Communardsquote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
So Cold The Night...
Staat niet eens klaar, maar zou hier prima bij passen.
Wat is een medeling?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Dance-hitje van een paar jaar geleden. Ik kwam het ergens in een map tegen en had er weer eens zin in:Fox Stevenson - Sweets (Soda Pop) (original mix)
Hierna:
een speciale dienstmedeling![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Blaze and the Monster Machines - Melting
Dan zal ik ook maar een biertje nemen.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:22 schreef ACT-F het volgende:
Nog één keer de glazen heffen op Melting
Dat moet een groot glas zijn als zelfs jij er maar één neemtquote:Op woensdag 8 december 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar een biertje nemen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:22 schreef ACT-F het volgende:
Nog één keer de glazen heffen op Melting
Ik begin met 1.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat moet een groot glas zijn als zelfs jij er maar één neemt
Het is druk in de kamer. Dat zie je toch.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel sneu dat -ie geen moment aan drinken toekomt...
Daar zit ook wat inquote:Op woensdag 8 december 2021 19:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is druk in de kamer. Dat zie je toch.
Prullie zonder rquote:Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Pullie is kort voor onmeunige gaspedoal emmer?
Purple Disco Machinequote:Op woensdag 8 december 2021 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik kon zo snel de radio-edit niet vinden, dus zadel ik jullie met de volledige versie op
Maar niet getreurd, de sound is lekker retro 70s/80s...Purple Disco Machine feat. Tasita D'Mour - Rise
Ze leveren de ene na de andere fijne track af. Ze hebben net ook Don't You Want Me van The Human League geremixt; ook fijnquote:Op woensdag 8 december 2021 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Purple Disco MachineIk ken ze vooral van het nummer Body Funk.
Dank voor het meeluisteren. Tot de volgende keerquote:Op woensdag 8 december 2021 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11, maar ik val z'n beetje om van de slaap.
Dus ik haak af voor vanavond.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
Ik ken hetquote:Op woensdag 8 december 2021 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze leveren de ene na de andere fijne track af. Ze hebben net ook Don't You Want Me van The Human League geremixt; ook fijn
Welterusten.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11, maar ik val z'n beetje om van de slaap.
Dus ik haak af voor vanavond.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ken hetMaar ze moeten wel oppassen, ook andere artiesten overigens, dat ze niet te veel originele nummers remixen, want het begint zo langzaamaan afgezaagd te worden als de remix erg op het origineel lijkt met wat andere beats erdoor.
Is het zo erg met het chip tekort?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
Potjandorie. Wil ik een pc bestellen, die ik zelf samengesteld heb, kan ik geen videokaart kiezen, geen werkgeheugen en geen koeler.
Zet de optie zelf samenstellen dan uit.
Toch gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 december 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
Potjandorie. Wil ik een pc bestellen, die ik zelf samengesteld heb, kan ik geen videokaart kiezen, geen werkgeheugen en geen koeler.
Zet de optie zelf samenstellen dan uit.
Daar lijkt het wel op.quote:
Dat wilde ik er wel van maken. Maar nu kan ik mezelf dus geen leuk cadeau geven.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch gefeliciteerd![]()
![]()
Is dit je verjaardagscadeau?
The Spy Who Loved Me.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
ACT-F wil koude oorlog. Bij deze dan![]()
The Hunters - Russian Spy And I
En welkom LivelinkEr komen zo nog een paar heel fijne, nieuwe liedjes aan. Waaronder een Duitse.
Tuurlijk wel. Er zijn meer zaken waar je zelf een pc kunt samenstellen. Mijn man heeft er zaterdag 1 samengesteld op coolblue en kon het zondag daar ophalen.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wilde ik er wel van maken. Maar nu kan ik mezelf dus geen leuk cadeau geven.
Dank voor de tip. Ik ga meteen kijken.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er zijn meer zaken waar je zelf een pc kunt samenstellen. Mijn man heeft er zaterdag 1 samengesteld op coolblue en kon het zondag daar ophalen.
Je moet gewoon wat minder eisen stellen:quote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Op het werk heb ik in oktober laptops besteld. Levertijd (als we geluk hebben); maart 2022.
Mijn man geeft ook nog alternate als tip.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik ga meteen kijken.
Mijn eerste online aankoop in 1999 was daar. Dat was toen een bijzonderheidquote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man geeft ook nog alternate als tip.
Tja, dan moet ze ook maar met de Beste Zangers meedoen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf dit één van de meest onderschatte liedjes uit Nederland van de afgelopen jaren vinden. Vooral als ik zie welke shitzooi wél een hit wordt en in de Top 2000 komt.![]()
Sandra van Nieuwland - Hum Of Multitudes
Nee, maar ik heb dat hitje van haar beluisterd en dat vind ik maar niks. De verwachtingen zijn laaggespannen...quote:Op woensdag 8 december 2021 20:05 schreef Melting het volgende:
@:DJ11: ken jij diegene die nu voor Nederland naar het songfestival gaat?
Ik kende haar in ieder geval niet, maar hoor wel enthousiaste reactie van wie haar wel kennen. Ik vreesde eerst even voor een nieuwe Sieneke.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:05 schreef Melting het volgende:
@:DJ11: ken jij diegene die nu voor Nederland naar het songfestival gaat?
Blijft een mooi nummer.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:17 schreef DJ11 het volgende:
En zo zijn we weer in de vroege 70s:Alex Harvey - To Make My Life Beautiful
Dat is het zeker niet. Je moet meer in de richting van Maaike Ouboter en dat soort zangeressen denken.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende haar in ieder geval niet, maar hoor wel enthousiaste reactie van wie haar wel kennen. Ik vreesde eerst even voor een nieuwe Sieneke.
Dit klinkt zeker goed!quote:Op woensdag 8 december 2021 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Emil Landman with Metropole Orkest - All The Best Things
Ik vond het bijzonder geslaagd, ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Een Argentijns-Amerikaanse zanger, met een Scandinavisch klinkende naam. Een liedje van hem uit 2007, oorspronkelijk Spaanstalig. Nu in het Engels gezongen, samen met niemand minder dan Talking Heads-frontman David Byrne. En wat is het geslaagdKevin Johansen & David Byrne - Last Night I Was Dreaming With You
Glad you likequote:Op woensdag 8 december 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het bijzonder geslaagd, ja.
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is nu ook wel echt weer tijd.
Ben benieuwd naar het liedje hierna dan, als dat andere aangevraagde nummer nog fraaier is.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Love Unlimited - It May Be Winter Outside (But In My Heart It's Spring)
Hierna speciale aandacht voor een binnenkomer in de Top 2000. Het draaien van Homburg in de vorige uitzending heeft kennelijk geholpen: het nummer staat weer in de Top 2000. Maar er is ook een ander, nog fraaier meesterwerkje de lijst binnengekomen. En dat liedje is zojuist als verzoekje aangevraagd. Ik zeg niet door wie.
Gisterenmiddag gekocht, vandaag in een pot gedaan. Alleen het optuigen moet ik nog doen.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het liedje hierna dan, als dat andere aangevraagde nummer nog fraaier is.
Zet je schrap...quote:Op woensdag 8 december 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het liedje hierna dan, als dat andere aangevraagde nummer nog fraaier is.
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Degene die dit heeft aangevraagd, mag zichzelf nu bekendmaken:Snollebollekes - Links Rechts
Niet stiekem hoor.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Welkom in de Top 2000, Snollebollekes.Groot gemaakt door DJ Vout.
Pet Shop Boys heeft zich in ieder geval met de twee nummers weten te handhaven in de top 2000quote:Op woensdag 8 december 2021 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Nu is dit ook wel verantwoord:Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Stond al weken te popelen om weer eens gedraaid te worden.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Pet Shop Boys heeft zich in ieder geval met de twee nummers weten te handhaven in de top 2000
Ik zag het ja. Het is al jaren zo. Ze staan 6 keer in de top-1000 van de Top 4000 van Radio 10. Nogal een verschil met de Top 2000.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Pet Shop Boys heeft zich in ieder geval met de twee nummers weten te handhaven in de top 2000
Ik Heb Gepaard In De Gang heeft het weer nét niet gered, sorry.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
Volgens mij staan maar 7 nummers van de lijst die ik met Vout heb samengesteld in de Top 2000.
Niet motiverend dus om te gaan luisteren.
Die had Vout niet eens opgegeven. Kun je nagaan!quote:Op woensdag 8 december 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik Heb Gepaard In De Gang heeft het weer nét niet gered, sorry.
Ach ja, mijn standaardnummers waar ik elk jaar op stem en die er nooit in staan, staan er nu weer niet in. Het is niet anders. Het luisteren vind ik nog wel leuk.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
Volgens mij staan maar 7 nummers van de lijst die ik met Vout heb samengesteld in de Top 2000.
Niet motiverend dus om te gaan luisteren.
Wel een leuke nieuwe binnenkomer voor jouquote:Op woensdag 8 december 2021 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Die had Vout niet eens opgegeven. Kun je nagaan!
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een leuke nieuwe binnenkomer voor jou
Iron Maiden - Wasted Years
Maar hoe kan ik zien wat de nieuwe binnenkomers zijn en zo?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een leuke nieuwe binnenkomer voor jou
Iron Maiden - Wasted Years
Nee, nog niet. Maar de sherlocks van diverse social media hebben al de uitvallers en nieuwe binnenkomers aardig op een rijtje.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
Kun je de hele lijst ook ergens bekijken?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Bed, wat rust hoop ik. Maar zal wel niet.
Welterusten Raf. Hoop dat het wel luktquote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Bed, wat rust hoop ik. Maar zal wel niet.
En u hoorde het vers van de pers op R49quote:Op woensdag 8 december 2021 21:09 schreef DJ11 het volgende:
C Duncan - The Wedding Song
Nog nieuwer dan vrijdag, want het is deze week verschenen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Welterusten Raf
Voor de rest nog een handvol nummers. Zoals deze:Snowy White - Bird Of Paradise
Letterlijk gisteren verschenenquote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
En u hoorde het vers van de pers op R49
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn bijdrage aan de Top 2000 topicreeks ook weer geleverd:
[ afbeelding ]
Goed gedaan weer.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik ben online een puzzel aan het maken en ben gewoon een stukje kwijt![]()
![]()
Ze maken het wel heel realistisch zo.
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
![]()
Hij is weer goed!quote:Op woensdag 8 december 2021 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En dat verloren stukje staat op een andere website of zo dat je dan het hele internet afzoeken moet?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik heb het gevonden. Heb de site laten zoeken voor me.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat verloren stukje staat op een andere website of zo dat je dan het hele internet afzoeken moet?
Geen probleem, als het maar Paradise city is, en geen Paradise by the dashboard light.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie nu pas dat ik twee liedjes met "Paradise" in de titel vlak achter elkaar heb... Dat is puur toeval.![]()
Seal - Future Love Paradise
Die andere is al geweest: Bird Of Paradisequote:Op woensdag 8 december 2021 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem, als het maar Paradise city is, en geen Paradise by the dashboard light.
Fijn nummer.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord van vandaag is aan Shirley Bassey. De show eindigt zoals -ie begon.Shirley Bassey - Music
Hoewel mijn zoon het opmerkelijk genoeg wel kende is dit een nummer dat niet tot de nieuwe generaties doordringt. Te puur 80'er jaren denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:28 schreef Melting het volgende:
Zie net dat You spin me round van Dead or Alive ook niet in de top 2000 staat.
Dat vind ik dan weer opmerkelijk.
En Rock dj?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel mijn zoon het opmerkelijk genoeg wel kende is dit een nummer dat niet tot de nieuwe generaties doordringt. Te puur 80'er jaren denk ik.
Goede coverquote:Op woensdag 8 december 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord van vandaag is aan Shirley Bassey. De show eindigt zoals -ie begon.Shirley Bassey - Music
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Volledig thuisquote:Op donderdag 9 december 2021 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
Werken jullie allebei volledig thuis?
Of soms ook nog een dagje op het werk?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2021 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Merel is vandaag 40 geworden
Gefeliciteerd met Merel.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Merel is vandaag 40 geworden
quote:Op donderdag 9 december 2021 07:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Volledig thuis
Alweer een maand of zo.
(even gecontroleerd, 5 november voor het laatst naar kantoor geweest)
Ik heb in mijn agenda staan dat we 23 december iets voor Kerst doen met werk. Ik denk dat ik dan naar kantoor ga. Dan is het in de bus rustig, want kerstvakantie. Alleen even kijken of er dan niet te veel mensen naar kantoor gaan. Aan teams-gezelligheid doe ik niet mee. Vind ik echt vreselijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En ga je voor nieuwjaar ook niet meer naar kantoor?
Hebben jullie een thuiswerkregeling/vergoeding eigenlijk?
We willen er als OR ook over beginnen namelijk, want onze werkgever houdt zich stil op dat gebied.
quote:Op donderdag 9 december 2021 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb in mijn agenda staan dat we 23 december iets voor Kerst doen met werk. Ik denk dat ik dan naar kantoor ga. Dan is het in de bus rustig, want kerstvakantie. Alleen even kijken of er dan niet te veel mensen naar kantoor gaan. Aan teams-gezelligheid doe ik niet mee. Vind ik echt vreselijk.
En wij hebben een thuiswerkvergoeding van 2 euro per dag. Moet je wel declareren, dus dat ga ik zo maar direct doen.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Wij werken weer allemaal thuis, hebben een thuiswerkvergoeding en de kerstborrel (volgende week donderdag) is weer online…
Boring!
Volledig thuis. Heel af en toe naar kantoor voor overleg, maar thuis is de basis.quote:Op donderdag 9 december 2021 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
Werken jullie allebei volledig thuis?
Of soms ook nog een dagje op het werk?
Die optie was aanwezig, met name v.w.b. ICT-middelen .quote:Op donderdag 9 december 2021 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En hebben de thuiswerkers ook een werkplek van de werkgever gekregen? Dus een stoel/bureau/scherm(en)/etc? Volgens de Arbo is dit namelijk verplicht volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |