abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:04:31 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202508907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat mooie plaatje met die cirkeltjes en stipjes is voor veel mense het bewijs dat vaccinaties werken. Als de verhouding vaxx/unvaxx in ziekenhuis gelijk is aan prikaantallen lijkt er geen voordeel meer te zitten aan het prikken.

En je kunt nooit goed aantonen hoe vaccins werken omdat je het natuurlijk verloop van het virus ondermijnd.

Wetenschappers zeiden in het begin al dat virussen vaak met de tijd afzwakken. Toen het prikken 'toevallig' begon tijdens de start van het 'seizoenseffect' kon je deze euforie van het dalen vd cijfers al niet 100% aan het vaccin toeschrijven. Werd wel gedaan, voor velen kwam de winterpiek als een grote verassing omdat ze echt dachten dat het vaccin goed zou werken.
Het seizoenseffect begon al in januari? Begin maart waren mensen die voor 1950 geboren waren geprikt. Overigens zag je per leeftijdsgroep heel duidelijk het effect van vaccinatie, of begint dat seizoenseffect voor verschillende leeftijdsgroepen op verschillende tijdstippen die 'toevallig' overeenkomen met de vaccinatiecampagne?

quote:
Dit vaccin werkt gewoon niet zoals van hogeraf was beloofd, terwijl het toch zo goed was getest. Waar ging het mis?
Nieuwe varianten. En testen op langdurige bescherming kan natuurlijk niet midden in een pandemie.
Huilen dan.
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:07:37 #102
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202508949
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Non-discussie. Het gaat ook helemaal niet over de hoogbejaarden die wel of niet een paar jaar langer leven dankzij vaccinatie.
Een jaar geleden deed je het nog voor je opa en oma en de andere kwetsbaren _O- _O-
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:24:35 #103
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202509184
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Een jaar geleden deed je het nog voor je opa en oma en de andere kwetsbaren _O- _O-
....damn....

Dat krijg je als onzin te lang duurt. Mensen raken in de war en vergeten het hoe en waarom van toen.
Mai pben rai~!
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:25:49 #104
421867 greysbones
pi_202509208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:24 schreef KNAK het volgende:

[..]
....damn....

Dat krijg je als onzin te lang duurt. Mensen raken in de war en vergeten het hoe en waarom van toen.
er wordt zoveel verdraait dat mensen het op een gegeven moment simpelweg niet meer weten
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:28:03 #105
421867 greysbones
pi_202509236
twitter

Dit
Walgelijk!!!!!
pi_202509309
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Water is ook niet nat.
[..]
Grappig. Je promoveert op cijfers maar je hebt er volgens Ludo geen gevoel voor.
Je kan de titel dan idd beter maar inleveren.

Of wat minder hoog van de toren blazen als je het niet snapt.

Zal je ook wel mijn kant op vinden, maar komop, er bestaat geen factor 16 verschil in opname kans tussen UK en NL gevaccineerden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:34:23 #107
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202509341
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
er wordt zoveel verdraait dat mensen het op een gegeven moment simpelweg niet meer weten
Je kan het ze haast niet kwalijk nemen, het is dan ook offensief van jewelste. Er is een grote groep die hiervoor zwicht. Het is wel erg dat er een flink deel bestaat dat behoorlijk los gaat op mensen die kritisch zijn en niet willen meewerken aan een medisch experimenteel serum, en als je leest wat die groep schrijft/zegt zonder dat dit wordt aangepakt is dat wel beangstigend. Zaken als het ontnemen van alle rechten tot aan het regelrecht afknallen. Ongevaccineerden zullen uiteindelijk worden opgejaagd, zoals dat elders al goed zichtbaar is.

Laten we hopen dat de boosters voor een kentering zorgen; dat er meer mensen een 3e, 4e, 5e etc niet accepteren, anders zullen we het erg lastig gaan krijgen.
Mai pben rai~!
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:35:33 #108
421867 greysbones
pi_202509351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:34 schreef KNAK het volgende:

[..]
Je kan het ze haast niet kwalijk nemen, het is dan ook offensief van jewelste. Er is een grote groep die hiervoor zwicht. Het is wel erg dat er een flink deel bestaat dat behoorlijk los gaat op mensen die kritisch zijn en niet willen meewerken aan een medisch experimenteel serum, en als je leest wat die groep schrijft/zegt zonder dat dit wordt aangepakt is dat wel beangstigend. Zaken als het ontnemen van alle rechten tot aan het regelrecht afknallen. Ongevaccineerden zullen uiteindelijk worden opgejaagd, zoals dat elders al goed zichtbaar is.

Laten we hopen dat de boosters voor een kentering zorgen; dat er meer mensen een 3e, 4e, 5e etc niet accepteren, anders zullen we het erg lastig gaan krijgen.
Als ik in COR lees dat mensen dus echt blij zijn met de booster
dan weet ik het ook even niet meer hoor
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:36:31 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202509365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:24 schreef KNAK het volgende:

[..]
....damn....

Is een bewuste tactiek. Veel mensen denken dan het zal allemaal wel, op deze wijze krijgen ze de waanzin er doorheen gedrukt.

quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:28 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Dit
Walgelijk!!!!!
Welke ouders doen hun kind zoiets aan? ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:37:43 #110
421867 greysbones
pi_202509382
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Is een bewuste tactiek. Veel mensen denken dan het zal allemaal wel, op deze wijze krijgen ze de waanzin er doorheen gedrukt.
[..]
Welke ouders doen hun kind zoiets aan? ;(
genoeg
want.. anders moet je je kind zo lang thuis houden en dat kan niet ivm baan
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:39:10 #111
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202509400
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als ik in COR lees dat mensen dus echt blij zijn met de booster
dan weet ik het ook even niet meer hoor
Dat worden vanzelf boosterS, eens kijken of men dan nog zo blij wordt als het elke 3 maanden nodig is.
Een deel zal er wel hooked aan raken, of zo diep in angst leven, of zo diep kop/zand dat een 135e nog als acceptabel gezien wordt. Die zijn al verloren.
Mai pben rai~!
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:39:45 #112
421867 greysbones
pi_202509407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:39 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dat worden vanzelf boosterS, eens kijken of men dan nog zo blij wordt als het elke 3 maanden nodig is.
Een deel zal er wel hooked aan raken, of zo diep in angst leven, of zo diep kop/zand dat een 135e nog als acceptabel gezien wordt. Die zijn al verloren.
:Y :Y :Y
en gewoon volhouden dat het werkt
pi_202509456
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar we hebben het nu over de verhouding gevaccineerd vs niet-gevaccineerd in het ziekenhuis. Overigens zie ik niet waarom dat "zou aantonen dat de vaccins niet werken".
Als de media zeggen dat ziekenhuizen vol liggen met hoofdzakelijk niet-gevaccineerden, toont dat dan wel aan de vaccins wel werken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202509485
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:08 schreef Wantie het volgende:

Bij Omikron is bovendien de verwachting dat het de opgebouwde immuniteit van iedereen weet te omzeilen.
ik denk eerder algemeen-afgebouwde-immuniteit. Tenzij misschien voor de originele covid19, maar dat is ondertussen ook al aangetoond dat dat niet veel meer voorstelt...
In he slechtste geval zou Omicron wel es specifiek de gevaccineerden kunnen treffen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:45:41 #115
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202509496
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
genoeg
want.. anders moet je je kind zo lang thuis houden en dat kan niet ivm baan
Dit.. en dat is enorm sluw zoals het vaxxen verplichten voor op het werk.

Het is niets meer dan een directe verplichting tot vaxxen aangezien mensen MOETEN werken. De lucky few hebben mogelijkheden thuis te kunnen werken of een baas hebben die de regels negeert (maar ook zelf risico's loopt, zoals ik), maar mensen worden op deze wijze op het randje van de afgrond gedwongen en kunnen geen kant op, net zoals dat gezinnetjes kun kinderen ergens moeten kunnen plaatsen willen ze naar het werk kunnen. Ze hebben de kritische medemens compleet bij de ballen op deze wijze net zoals ze de simpele ziel die persé aan de Costa moet liggen met het reizen en maar overgaan tot alle onzin.

Ik hoor mijn 18 jarige medewerker het nog zeggen;

" Ik wil het vaccin, want ik wil feesten en zuipen "

-Jaap, april 2020
Mai pben rai~!
pi_202509526
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die zijn toch allemaal al dood ondertussen ? niet ?
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:48:45 #117
421867 greysbones
pi_202509534
twitter
pi_202509555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:34 schreef KNAK het volgende:
Ongevaccineerden zullen uiteindelijk worden opgejaagd, zoals dat elders al goed zichtbaar is.

De meute blijft gewoon volgzaam in de massahypnose.

In tegenstelling tot "vroeger" zullen het deze keer niet alleen soldaten zijn die wreedheden zullen begaan, maar het gepeupel zelf.
Anyway win-win voor de machthebbers
Pff doe dan maar burgeroorlog, dan mogen we nog terug vechten
:{
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:51:22 #119
421867 greysbones
pi_202509562
twitter
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:56:25 #120
421867 greysbones
pi_202509610
twitter

hmmmm
pi_202509611
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ik denk eerder algemeen-afgebouwde-immuniteit. Tenzij misschien voor de originele covid19, maar dat is ondertussen ook al aangetoond dat dat niet veel meer voorstelt...
In he slechtste geval zou Omicron wel es specifiek de gevaccineerden kunnen treffen
Nee, je ziet Omikron stijgen in Zuid Afrika, waar het aantal gevaccineerden in de minderheid is.
Omikron heeft eigenschappen van een ander verkoudhridsvirus overgenomen, waardoor het verschil met Wuhan veel groter is dan bij andere varianten, en Omikron en Delta schijnen geen overeenkomstige mutaties te hebben.
pi_202509628
quote:
"Omikron slaat alles"

... blabla blabla ...
"Voor mij is dit vooral een waarschuwing dat we ontwikkelingslanden moeten helpen. Al maanden kopen rijke landen massaal vaccins op en enkele kopen veel meer dan ze ooit kunnen gebruiken. Dat vind ik schandalig. Want zo veel mensen ongevaccineerd laten, verhoogt mijns inziens de kans op zorgwekkende varianten fenomenaal", zo zegt Goossens.
https://www.msn.com/nl-be(...)skrt?ocid=entnewsntp
Ik begrijp niet goed waarom een virus zou muteren bij niet-gevaccineerden ?
Originele covid19 komt uit en kan iedereen besmetten, want er is (zogezegd) geen weerstand tegen.
Dus volgens de uitleg van die EXPERT hierboven gaat dat virus dan direct gaan muteren om ook de anderen te kunnen besmetten, terwijl die toch ook geen weerstand hebben ?
Ik dacht eerder dat een virus muteert om voorbij de de kunstmatige bescherming (vaccin) te kunnen geraken en zo alsnog te kunnen overleven door te kunnen besmetten ?
Ben ik verkeerd ?
Anyone ?
pi_202509630
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De meute blijft gewoon volgzaam in de massahypnose.

In tegenstelling tot "vroeger" zullen het deze keer niet alleen soldaten zijn die wreedheden zullen begaan, maar het gepeupel zelf.
Anyway win-win voor de machthebbers
Pff doe dan maar burgeroorlog, dan mogen we nog terug vechten
:{
Liever een burgeroorlog dan een vaccin...
Dat is best vergaand. Burgeroorlog betekent overigens dat je terug vecht. Zo ontstaat een burgeroorlog. Niet andersom.
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:00:37 #124
189978 controlaltdelete
pi_202509655
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, je ziet Omikron stijgen in Zuid Afrika, waar het aantal gevaccineerden in de minderheid is.
Omikron heeft eigenschappen van een ander verkoudhridsvirus overgenomen, waardoor het verschil met Wuhan veel groter is dan bij andere varianten, en Omikron en Delta schijnen geen overeenkomstige mutaties te hebben.
Ja joh slap verhaal, dat jij dit allemaal nog gelooft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202509661
twitter

Bijzonder dat iemand twee keer dood kan gaan. Eerst in augustus en nu weer.
pi_202509666
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Liever een burgeroorlog dan een vaccin...
Dat is best vergaand. Burgeroorlog betekent overigens dat je terug vecht. Zo ontstaat een burgeroorlog. Niet andersom.
Nou en ik vind dat wat er nu aan de hand is meer dan vergaand. Ganse wereldbevolking dwangmatig willen inspuiten en iedereen uit/opsluiten die niet akkoord gaat.
Maar hey, niets aan de hand hoor
pi_202509685
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:

Wat dacht je ... elk tv-verhaal wordt probleemloos geslikt.
Het is de wetenschap die spreekt hé , de experten !
Het is 2000 jaar geleden dat er nog goddelijk gesproken werd.
pi_202509712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het virus is slordig en maakt aan de lopende band foutjes, daarbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen hosts. Enige manier om mutaties te voorkomen is door het virus terug te dringen.

quote:
Originele covid19 komt uit en kan iedereen besmetten, want er is (zogezegd) geen weerstand tegen.
Dus volgens de uitleg van die EXPERT hierboven gaat dat virus dan direct gaan muteren om ook de anderen te kunnen besmetten, terwijl die toch ook geen weerstand hebben ?
Dat beeld klopt inderdaad niet.

quote:
Ik dacht eerder dat een virus muteert om voorbij de de kunstmatige bescherming (vaccin) te kunnen geraken en zo alsnog te kunnen overleven door te kunnen besmetten ?
Ben ik verkeerd ?
Anyone ?
Niet helemaal.
Een mutatie kan in het voordeel werken van het virus ten opzichte van de bestaande varianten en daardoor dominant worden.
Bijvoorbeeld een mutatie die gevaccineerden gemakkelijker besmet dan Delta zal de overhand krijgen in een bevolking waar gevaccineerden in de meerderheid zijn.
Maar zo'n mutatie berust op toeval, hij wordt niet afgedwongen door de immuniteit van de host.

Het is natuurlijk wel zo dat hoe meer virus er is, des te groter de kans op mutaties die succesvoller zijn.
pi_202509743
twitter

Ahh nog een stap richting een tirannieke samenleving. Als ongevaccineerde krijg je in Australië geen operatie meer. Mensen in mijn omgeving die dit prima vinden zullen nooit meer vrienden zijn. Echt ongelofelijk dat mensen dit oké vinden.
pi_202509759
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Wantie het volgende:
Het virus is slordig en maakt aan de lopende band foutjes, daarbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen hosts. Enige manier om mutaties te voorkomen is door het virus terug te dringen.
Mooie uitleg dat ontwikkelen van vaccins en boosters oneindig zal zijn ,en dus zinloos
pi_202509779
twitter

Ahh nu overleden door een virus, ontsteking aan het hart. Was gevaccineerd.. Al die jongelui die plotseling overlijden :-|
pi_202509783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou en ik vind dat wat er nu aan de hand is meer dan vergaand. Ganse wereldbevolking dwangmatig willen inspuiten en iedereen uit/opsluiten die niet akkoord gaat.
Maar hey, niets aan de hand hoor
Klopt, de hele wereld lijkt wel gek geworden.
pi_202509797
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, de hele wereld lijkt wel gek geworden.
En het nog goed praten ook dat mensen in de gevangenis opgesloten kunnen worden en ook nog voor de kosten mogen opdraaien.
pi_202509803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:11 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Ahh nu overleden door een virus, ontsteking aan het hart. Was gevaccineerd.. Al die jongelui die plotseling overlijden :-|
Is niet nieuw, als griep op je hart slaat kan je dat ook fataal worden.
Zoon van 17 van vriend van me lag in 2019 in het ziekenhuis door griep.
pi_202509813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef mir1986 het volgende:

[..]
En het nog goed praten ook dat mensen in de gevangenis opgesloten kunnen worden en ook nog voor de kosten mogen opdraaien.
Wie praat dat goed dan?
pi_202509822
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie praat dat goed dan?
Zie het topic in COR
pi_202509833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:14 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Zie het topic in COR
Ah, ik ga die eens doornemen.
Tnx.
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:15:36 #138
189978 controlaltdelete
pi_202509834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Het is dan ook complete kolder en van de pot gerukt. Net zoals het volk wat hierin meegaat en de waanzin nog gelooft ook.
pi_202509856
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, ik ga die eens doornemen.
Tnx.
Maakt me ontzettend verdrietig, al begrijp ik nu wel hoe WO2 ontstaan is.
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:17:52 #140
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202509868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Bijzonder dat iemand twee keer dood kan gaan. Eerst in augustus en nu weer.
Die krampachtige poging om een vorm van tegengeluid de wereld in te slingeren, heerlijk doorzichtig.

quote:
[ twitter ]

Schokkend als je gaat zoeken op "plotseling" en "zonder aanleiding" of "zonder aanwijsbare reden" of iets in die richting. Mensen vergiftigen zichzelf prikje voor prikje en de vatbare en zwakke vallen nu als eerste om...
Mai pben rai~!
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:18:03 #141
421867 greysbones
pi_202509872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:16 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maakt me ontzettend verdrietig, al begrijp ik nu wel hoe WO2 ontstaan is.
helemaal mee eens
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:20:42 #142
189978 controlaltdelete
pi_202509907
quote:
[ twitter ]

Boeit haast niemand, want corona is veul erger.
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:21:41 #143
421867 greysbones
pi_202509921
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Boeit haast niemand, want corona is veul erger.
dit wordt toch letterlijk zo geloofd
niemand die er verder over nadenkt
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:22:56 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_202509939
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Ahh nog een stap richting een tirannieke samenleving. Als ongevaccineerde krijg je in Australië geen operatie meer. Mensen in mijn omgeving die dit prima vinden zullen nooit meer vrienden zijn. Echt ongelofelijk dat mensen dit oké vinden.
dat land is een goed voorbeeld van een "police state"
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:24:50 #145
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_202509963
quote:
[ twitter ]

dit is best wel allang bekend op usa sites.
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:27:22 #146
421867 greysbones
pi_202509992
twitter
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:30:45 #147
421867 greysbones
pi_202510029
twitter
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:34:38 #148
189978 controlaltdelete
pi_202510086
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
dit wordt toch letterlijk zo geloofd
niemand die er verder over nadenkt
Dat krijg je ervan als mensen alleen nog maar achterlijke tv-shows kijken, celebs volgen en constant met hun mobieltje in de weer zijn voor look at me op IG en noem maar op.
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:35:04 #149
421867 greysbones
pi_202510091
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan als mensen alleen nog maar achterlijke tv-shows kijken, celebs volgen en constant met hun mobieltje in de weer zijn voor look at me op IG en noem maar op.
:Y :Y :Y
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:39:04 #150
421867 greysbones
pi_202510131
twitter
pi_202510162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan?
pi_202510181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mooie uitleg dat ontwikkelen van vaccins en boosters oneindig zal zijn ,en dus zinloos
Dat maakt ze niet zinloos.
Zonder vaccinatie hadden we veel dieper in lockdown gezeten dan vorig jaar.
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:00:45 #153
421867 greysbones
pi_202510400
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat maakt ze niet zinloos.
Zonder vaccinatie hadden we veel dieper in lockdown gezeten dan vorig jaar.
Dat is echt totaal niet aantoonbaar
Gewoon niet
pi_202510439
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Gewoon niet
Dat blijkt uit de cijfers, we zien een verdubbeling in de besmettingen, maar relatief veel minder ziekenhuis opnames.
En als je kijkt naar de ziekenhuiscijfers, dan is er een verschuiving in de groep die er vorig jaar lag en dit jaar.
pi_202510485
quote:
[ twitter ]

Ik neem aan dat ze dan ook niet zorgverzekering of hoe het daar heet, hoeven te betalen?? ik zou ook geen vrienden met zulke mensen willen zijn
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_202510513
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat blijkt uit de cijfers, we zien een verdubbeling in de besmettingen, maar relatief veel minder ziekenhuis opnames.
En als je kijkt naar de ziekenhuiscijfers, dan is er een verschuiving in de groep die er vorig jaar lag en dit jaar.
Er liggen ook gevaccineerden.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202510522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:11 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Er liggen ook gevaccineerden.
Klopt, dat ontken ik niet.
pi_202510586
quote:
[ twitter ]

Dit is serieus?

Dan knikker je toch uniform als westerse wereld de Australische ambassade de deur uit? En een handels boycott?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202510589
Ik heb mijn ondertitel aangepast naar mijn grote voorbeeld Justin Trudeau.
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:22:56 #160
189978 controlaltdelete
pi_202510648
twitter

Draadje. Hoor de man maar eens aan :{
pi_202510649
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit is serieus?

Dan knikker je toch uniform als westerse wereld de Australische ambassade de deur uit? En een handels boycott?
Da's toch bemoeien met een binnenlandse aangelegenheid?
pi_202510673
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat blijkt uit de cijfers, we zien een verdubbeling in de besmettingen,
Dat zegt vrij weinig, er wordt ook veel meer getest. Ik zag cijfers van 80-100k per dag voorbij komen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202510697
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's toch bemoeien met een binnenlandse aangelegenheid?
Hey, ik zeg niet onder dwang, laat het ze zelf beslissen allemaal, geeft ook een beter statement als iedereen tot dezelfde conclusie komt uit vrije wil.
pi_202510712
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Gewoon niet
Het is prima te meten dat vaccinatie mensen tegenhoudt om op de IC terecht te komen, maarehh, de IC doelgroep is niet bepaald je jonge gezonde buurvrouw.

En als een vaccin werkt tegen ernstige ziekte van ziekte X, is dat allemaal leuk, maar als de side effects zwaarder wegen ga je er ook stuk aan.
pi_202510780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ben ik verkeerd ?
Anyone ?
Als de "deling" van het virus in je lijf afgeremd wordt gaat de deling minder snel... Dus minder mutaties...

Maar als er een mutatie komt die antitstoffen omzeilt zal die snel dominant worden omdat het veel hosts heeft opeens.

Dus waar de mutatie plaatsvind.. Wie weet, bij degene waar er meer virusdelingen zijn allicht, maar het verschil gevaccineerd / ongevaccineerd wordt sowieso veeeeeeel te groot ingeschat.

Dit is een proces wat je in het gunstige geval zou kunnen vertragen maar dan moet je echt als een leipo iedereen iedere 3 maanden gaan prikken..................

Maar een grote populatie met dezelfde antistoffen maakt het vaccin dus wel inderdaad sneller vatbaar, 1 verkeerde mutatie en iedereen is weer te pakken zogezegd.

Nu is mijn eigen gevoel dat de antistoffen nog steeds wel zullen werken, maar gewoon minder.... Maar ach.
pi_202510832
Belgie wordt wakker ... er is nog hoop

quote:
Sfeer op zorgbetoging tegen verplichte vaccinatie wordt grimmig: politie gebruikt traangas aan kabinet Vandenbroucke

In Brussel zijn duizenden personeelsleden uit de zorg op straat gekomen om te protesteren tegen de verplichte vaccinatie in hun sector. De politie schat het aantal demonstranten op zo’n 3.800. Aan het kabinet van minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (Vooruit) werd de sfeer grimmiger. Betogers die het gebouw wilden binnendringen, werden bespoten met traangas.

https://www.hln.be/binnen(...)denbroucke~aca6c860/
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:39:07 #167
421867 greysbones
pi_202510871
twitter
pi_202510873
quote:
80s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hey, ik zeg niet onder dwang, laat het ze zelf beslissen allemaal, geeft ook een beter statement als iedereen tot dezelfde conclusie komt uit vrije wil.
Je roept op tot een boycot.
pi_202510877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Isoleren/isolatie van elkaar en afhankelijker op digtaal communicatie ook een grote rol in dit hele social experiment/psychological operation/shitshow heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 07-12-2021 14:50:31 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:48:03 #170
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202510967
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er valt nog wel winst te halen uit de groep ongevaccineerden die nu in het ziekenhuis belanden.
Maar elke ongevaccineerde vaccineren, volgens mij is daar inderdaad geen winst uit te halen.
[..]
Als het natuurlijke verloop van het virus wordt ondermijnd werkt het vaccin dus.
[..]
Doordat alle zwakkeren overlijden aan het virus en degenen die overblijven een basis immuniteit hebben opgebouwd.
[..]
Klopt, maar Dansen met Jansen liet wel zien hoe besmettelijk het virus is als je ongevaccineerd bent.
[..]
Het vaccin is getest tegen Wuhan, niet tegen Delta.
Van Delta was in het voorjaar al bekend dat het vaccin besmetting niet goed weet te voorkomen.
Toch besloot het kabinet om bij het halen van de gewenste vaccinatiegraad de basisregels af te schaffen. Dat was te voorbarig.
Conclusie dat het vaccin DUS werkt, is niet kort door de bocht? Het vaccin kan iets doen maar of dat positief is is nog de vraag. De besmettingen gingen skyhigh nadat het vaccineren begon bv.

Dat dansen met jansen was ook raar want daar zat minder tijd tussen dan de normale of aangenomen 2 weken. Maar toonde dat aan dat de besmettelijkheid meer was dan onder gevaxxte? Want na de 3G invoering gingen de cijfers ook niet bepaald omlaag en is er flink besmet.

Imo doet het kabinet maar wat en anders mogen ze best wat transparanter zijn.
To BG or not to BG!
pi_202510973
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je roept op tot een boycot.
ja
voor er geen weg terug meer is
we lopen met open ogen in een val
pi_202511038
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Conclusie dat het vaccin DUS werkt, is niet kort door de bocht?
Nee.

quote:
Het vaccin kan iets doen maar of dat positief is is nog de vraag.
Het vaccin voorkomt ernstig ziek worden.
Dat is positief.

quote:
De besmettingen gingen skyhigh nadat het vaccineren begon bv.
Die gingen skyhigh vanwege Delta.
Daar hebben we in de zomer een voorproefje van gehad.

quote:
Dat dansen met jansen was ook raar want daar zat minder tijd tussen dan de normale of aangenomen 2 weken.
Klopt, maar men ging er toen van uit dat het een aanvaardbaar risico was.
Dat bleek met Delta niet het geval.

quote:
Maar toonde dat aan dat de besmettelijkheid meer was dan onder gevaxxte? Want na de 3G invoering gingen de cijfers ook niet bepaald omlaag en is er flink besmet.
Maar lang niet zo stijl als met Dansen met Jansen.

quote:
Ze zijn best transparant. Ik heb zelf het idee dat we een overkill aan informatie hebben, waardoor mensen erin verzuipen.
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:59:06 #173
189978 controlaltdelete
pi_202511084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Conclusie dat het vaccin DUS werkt, is niet kort door de bocht? Het vaccin kan iets doen maar of dat positief is is nog de vraag. De besmettingen gingen skyhigh nadat het vaccineren begon bv.

Dat dansen met jansen was ook raar want daar zat minder tijd tussen dan de normale of aangenomen 2 weken. Maar toonde dat aan dat de besmettelijkheid meer was dan onder gevaxxte? Want na de 3G invoering gingen de cijfers ook niet bepaald omlaag en is er flink besmet.

Tot nu toe heeft niks gewerkt tot aan de spuitjes toe en dan nu moet men aan de 3e spuit met nog steeds maatregelen?

Come along and take that ride :o
pi_202511243
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:55 schreef Wantie het volgende:
Die (besmettingen) gingen skyhigh vanwege Delta.
Dus besmettingen met delta gingen skyhigh ... omdat vaccin 1 & 2 (we zullen maar beginnen nummeren) er niet tegen werkten ... ?

Dus nu zijn de boosters (nr 1) er al ... nog voor Omicron er was ...

En nu zeggen ze dat de boosters wel tegen omicron gaan werken ?

euh ...
pi_202511554
Bij de 10 wedstrijden in het Engelse Premier League per week, gaan er bijna 400,000 mensen live voetbal (10 wedstrijden in het Premier League) kijken. Ze zitten dik naast elkaar. Bijna geen mondvodjes te zien.
Alle kroegen rond de stadia altijd voor en na deze wedstrijden bomvol zijn. QR codes/vax bewijs amper gecontroleerd is.

Dan heb je ook de lagere leagues....Championship, League One,League Two,National League....Ik heb de exacte cijfers niet, maar ik denk dat je kan je nog 200,000+ toeschouwers bijtellen.

Dan veel van de fans die heen en weer door het hele land reizen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:42:07 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202511692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus besmettingen met delta gingen skyhigh ... omdat vaccin 1 & 2 (we zullen maar beginnen nummeren) er niet tegen werkten ... ?

euh ...
De vaccins werken minder goed in het voorkomen van besmettingen maar uitstekend in het voorkomen van ernstige ziekte.
Huilen dan.
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:45:16 #177
189978 controlaltdelete
pi_202511734
Geen vaccins werken ook uitstekend tegen voorkomen van ernstige ziekte :o
pi_202512007
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De vaccins werken minder goed in het voorkomen van besmettingen maar uitstekend in het voorkomen van ernstige ziekte.
Heel veel minder volgens israel
quote:
Indeed, as we have detailed, the Pfizer vaccine, according to the Israeli Health Ministry, has only a 39 percent efficacy rate.
onderaan staat quote
https://trendsresearch.co(...)oung-4th-jab-coming/
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:07:18 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202512071
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:03 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Heel veel minder volgens israel
[..]
onderaan staat quote
https://trendsresearch.co(...)oung-4th-jab-coming/
Die 39% gaat over het voorkomen van besmettingen toch?
Huilen dan.
pi_202512109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niet voldoende tegen besmetting nee
Wist je dat nog niet? Dat was al in het voorjaar bekend.

quote:

euh ...
Niet tegen besmetting nee. Er komt overigens volgend jaar een update vaccin begreep ik.
pi_202512127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Geen vaccins werken ook uitstekend tegen voorkomen van ernstige ziekte :o
Ah, vandaar dat niemand aan covid is overleden :+
pi_202512162
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die 39% gaat over het voorkomen van besmettingen toch?
Algehele effectiviteit volgens mij
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:13:41 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202512185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:30 schreef Tingo het volgende:
Bij de 10 wedstrijden in het Engelse Premier League per week, gaan er bijna 400,000 mensen live voetbal (10 wedstrijden in het Premier League) kijken. Ze zitten dik naast elkaar. Bijna geen mondvodjes te zien.
Alle kroegen rond de stadia altijd voor en na deze wedstrijden bomvol zijn. QR codes/vax bewijs amper gecontroleerd is.

Dan heb je ook de lagere leagues....Championship, League One,League Two,National League....Ik heb de exacte cijfers niet, maar ik denk dat je kan je nog 200,000+ toeschouwers bijtellen.

Dan veel van de fans die heen en weer door het hele land reizen.
Straks ook een vol Alexandra palace neem ik aan?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:17:58 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202512232
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:12 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Algehele effectiviteit volgens mij
Wat is algehele effectiviteit?
Huilen dan.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:22:32 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202512295
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is niet nieuw, als griep op je hart slaat kan je dat ook fataal worden.
Zoon van 17 van vriend van me lag in 2019 in het ziekenhuis door griep.
Dat is zeker niet nieuw nee. Een studiegenoot van mij is daar aan overleden. Die was toen 22ish.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202512366
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is zeker niet nieuw nee. Een studiegenoot van mij is daar aan overleden. Die was toen 22ish.
Zonde. ;(
pi_202512398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zonde. ;(
Ja. En vanaf Maart 2020 opgeschreven als...you know what.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:30:42 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202512418
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
Klinkklare nonensens.
Huilen dan.
pi_202512528
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
en vanaf 2021 opgeschreven als climate change?
Plaats hier uw advertentie
pi_202512529
Gemiddelde leeftijd van een corona dood nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy is?
Nog steeds hoge percentage van mensen met onderliggende klachten en gezondheids problemen?
pi_202512557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
en vanaf 2021 opgeschreven als climate change?
Geen idee - they make it up as they go along.
pi_202512654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dit.. en dat is enorm sluw zoals het vaxxen verplichten voor op het werk.

Het is niets meer dan een directe verplichting tot vaxxen aangezien mensen MOETEN werken. De lucky few hebben mogelijkheden thuis te kunnen werken of een baas hebben die de regels negeert (maar ook zelf risico's loopt, zoals ik), maar mensen worden op deze wijze op het randje van de afgrond gedwongen en kunnen geen kant op, net zoals dat gezinnetjes kun kinderen ergens moeten kunnen plaatsen willen ze naar het werk kunnen. Ze hebben de kritische medemens compleet bij de ballen op deze wijze net zoals ze de simpele ziel die persé aan de Costa moet liggen met het reizen en maar overgaan tot alle onzin.

Ik hoor mijn 18 jarige medewerker het nog zeggen;

" Ik wil het vaccin, want ik wil feesten en zuipen "

-Jaap, april 2020
"Ik wil het vaccin, omdat ik wil graag met vakantie gaan"
- Buurman/goede vriend, April 2020
pi_202512675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:37 schreef Tingo het volgende:
Gemiddelde leeftijd van een corona dood nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy is?
Nog steeds hoge percentage van mensen met onderliggende klachten en gezondheids problemen?
https://vm.tiktok.com/ZM8712LAE/

"How Covid deaths are counted in the US".. 🤔 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202512826
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
https://vm.tiktok.com/ZM8712LAE/

"How Covid deaths are counted in the US".. 🤔 8)7
Yes. The figures have been fiddled from the get go.
An old friend who for years had suffered from a serious liver condition died last year. I saw her for the last time in Februari 2020. She knew that she did not have very long left to live and told me as much when I invited her to come visit here. She died earlier this year - corona on the death certificate. I know of two old ladies who died in March 2020, both in their 80's and were very ill for a long while and could've kicked the bucket at any time - also registered as corona deaths. In one of these cases, even her son said it wasn't corona.
pi_202513176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef Tingo het volgende:

[..]
Yes. The figures have been fiddled from the get go.
An old friend who for years had suffered from a serious liver condition died last year. I saw her for the last time in Februari 2020. She knew that she did not have very long left to live and told me as much when I invited her to come visit here. She died earlier this year - corona on the death certificate. I know of two old ladies who died in March 2020, both in their 80's and were very ill for a long while and could've kicked the bucket at any time - also registered as corona deaths. In one of these cases, even her son said it wasn't corona.
De buren van mijn moeder komen uit Macedonië, en de zus van de buurvrouw is ergens vorig jaar overleden aan een hartaanval. Volgens haar man en kinderen kwam dat op geen enkele manier door corona (ze was niet eens positief getest) maar op haar overlijdensakte stond dat dus wel als de doodsoorzaak...vraag je je toch af hoeveel doden er nou werkelijk te wijten zijn aan corona. 🤔
Wat ik mij verder persoonlijk altijd afvroeg is in hoeverre het verblijf op de IC's en de langdurige kunstmatige coma's dmv onder andere propofol (mede) verantwoordelijk zijn voor de klachten daarna, of zelfs sterfgevallen. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 7 december 2021 @ 17:27:01 #196
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202513199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:47 schreef Tingo het volgende:

[..]
"Ik wil het vaccin, omdat ik wil graag met vakantie gaan"
- Buurman/goede vriend, April 2020
Diezelfde medewerker haalt nu zijn schouders dan op, op de vraag of hij de booster gaat nemen om nog lekker wild te kunnen zuipen en feesten. Dat alle zuipkeetjes nu dan ook dicht zijn komt door het niet volgen van de regels. (lees: de ongevaccineerden krijgen de schuld, maar dat zegt ie liever niet hardop aangezien hij mijn mening weet)

En dat gaat beginnen aan een universitaire studie.... -O-
Mai pben rai~!
pi_202513241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef KNAK het volgende:

[..]
Diezelfde medewerker haalt nu zijn schouders dan op, op de vraag of hij de booster gaat nemen om nog lekker wild te kunnen zuipen en feesten. Dat alle zuipkeetjes nu dan ook dicht zijn komt door het niet volgen van de regels. (lees: de ongevaccineerden krijgen de schuld, maar dat zegt ie liever niet hardop aangezien hij mijn mening weet)

Je hebt "booksmart" en "streetsmart"...klinkt alsof beide categorieën niet van toepassing zijn op hem.. :P
pi_202513293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Diezelfde maatje/buurman komt bij mij vaak op (zuipen/voetbal kijken) bezoek. We zijn nog steeds goede vrienden. Hij is wel paar keren weekendjes weg geweest, maar echt met vakantie niet. Hij gaat wel de booster nemen helaas.

Die is ook helemaal geen 'domme' gozer hoor.....maar tsja.
Mind boggling.
pi_202513314
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202513455
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')