En daarna breekt de hel losquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we tot kerst geen echte winter hoeven te verwachten overigens
Beter dan binnen fietsenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef pullup het volgende:
Het was weer eens een keer heerlijk buiten fietsen
Een neut op de fietsquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook blij dus![]()
Ik ga er straks een neut op nemen.
Nee, in de kroeg na sluitingstijd... we hebben beloofd om de kerstversiering op te hangen.quote:
Dat kan daarna pas? Zitten er nu klanten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, in de kroeg na sluitingstijd... we hebben beloofd om de kerstversiering op te hangen.
Hij heeft hem maandag en dinsdag dicht gegooid. De andere dagen gaat hij om 12 uur open.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan daarna pas? Zitten er nu klanten?
Gezellig🥰quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:34 schreef engine het volgende:
Kerstboompje gehaald![]()
Heb nu alleen maar lampjes en zes kerstballen dus het is nog een beetje kaal. Piek zoeken
Hou je er niet van?quote:
Dan is het logisch, dat je niet met een boom gaat slepen.quote:
Laat staan versierenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan is het logisch, dat je niet met een boom gaat slepen.
Hij rust nog uit van de meet?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa heeft even bedankt voor de zaterdag.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet van de week een spreekbeurt geven op mijn werk.
Nu zoek ik nog een leuke foto van een zeehond oid die een photobomb uitvoert. Hier iemand die er zo snel 1 weet?
Zitten ook twee zeehonden tussen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet van de week een spreekbeurt geven op mijn werk.
Nu zoek ik nog een leuke foto van een zeehond oid die een photobomb uitvoert. Hier iemand die er zo snel 1 weet?
Dank, hij komt erinquote:
sterktequote:Op dinsdag 7 december 2021 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank, hij komt erin
Ik heb echt zo'n zin in deze presentatie
Thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |