quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hiquote:
Vertelquote:
Je moet wat om het warm te hebben met de kouquote:
Nou.. de vrouw hoeft in ieder geval niet zelf vervoer naar huis te regelen.quote:Op maandag 6 december 2021 19:33 schreef DKUp het volgende:
Roel komt uit Amsterdam
IPA’tje
Den Haag is niet meer NICE
Thuisbezorgded
quote:Op maandag 6 december 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Kakker heeft geen interesse in Almere
Behalve voor een nachtje
Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 6 december 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
En nog snel op locatie vanuit zijn werk ook.quote:Op maandag 6 december 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Behalve voor een nachtje
Ik kom er vaak maar ken hem nietquote:
We begrijpen hem idd allemaalquote:
Limburgers, altijd lachwekkend.quote:Op maandag 6 december 2021 19:36 schreef XSbig het volgende:
Ik moet ergens een beetje gniffelen om Deniz zijn stem.
Ik wilde net zeggen: de kast kraaktquote:
Nah hij belt gewoon restaurants op of ze zich willen aansluiten bij ubereats.quote:Op maandag 6 december 2021 19:36 schreef Brembo het volgende:
Sales marketing vanuit huis. En de andere een fietskoerier voor thuisbezorgd.
Zoals zijn stem.quote:Op maandag 6 december 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: de kast kraakt
Lekker 18% afdragen allenquote:Op maandag 6 december 2021 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah hij belt gewoon restaurants op of ze zich willen aansluiten bij ubereats.
quote:
Ik denk dan aan die vis.quote:Op maandag 6 december 2021 19:41 schreef tja77 het volgende:
Bij Wanda denk ik aan een lekker wijf met flinke jetsers.
Kinderen daarna vallen ze opeens op frauenquote:Op maandag 6 december 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh van die vrouwen die na 40 jaar uit de kast komen
quote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Wanneer er gebeft moet worden [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Wanneer er gebeft moet worden [ afbeelding ]
Een vacht sowiesoquote:Op maandag 6 december 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ik verwacht een wolventattoo op zijn rug.
Is een teken van niet kunnen omgaan met emotie.quote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef Fosive het volgende:
Ik zou mijn moeder geen plezier met een eerbetoon aan haar in de vorm van een tattoo
Ik zu er bij haar geen moeite mee hebben. Leuk wijffie.quote:Op maandag 6 december 2021 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Zou die limbo alle tattoos en piercings even van dichtbij willen bekijken?
Misschien wordt hij een beetje mannelijk als hij wat vet verliestquote:Op maandag 6 december 2021 19:44 schreef tja77 het volgende:
Dikke Limbo met piepstem, dan heeft onze lieve heer niet het beste met je voor gehad.
“Lekker veel om vast te houden”quote:Op maandag 6 december 2021 19:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zu er bij haar geen moeite mee hebben. Leuk wijffie.
Idd. Kut om te zeggen maar het ziet er echt niet uit.quote:
Het is ook niet eens alsof het toevallig ter sprake kwam. Dit is gewoon iets wat in zijn standaard eerste datepraatje zit.quote:Op maandag 6 december 2021 19:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb ooit een voetbalhit gemaakt kun je ook wat zelfverzekerder brengen.
quote:
Kinderfeest van z’n neefje.quote:Op maandag 6 december 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man heeft nog nooit een café of feest in z’n leven bezocht
Terechtquote:Op maandag 6 december 2021 19:54 schreef Caland het volgende:
Dikke Turkse limbo icter is helemaal verliefd
Die heeft een ban.quote:Op maandag 6 december 2021 19:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar hij is er wel gewoon. Itt onze vriend uit Tilburg
Wat heeft hij gedaan?quote:Op maandag 6 december 2021 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft een ban.
Moet je voorstellen, een mod met een ban.
Wie?quote:Op maandag 6 december 2021 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft een ban.
Oh maandagochtend mood heeft hem de kop gekost?quote:Op maandag 6 december 2021 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft een ban.
Nou nou nouquote:Op maandag 6 december 2021 19:56 schreef kibo het volgende:
Omg dacht je met die dikke limbo alles al gehad had ....
Hardop gelachen.quote:Op maandag 6 december 2021 19:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zich positief uitgelaten over Tilburg.
Inderdaad, met happy end en pzcquote:Op maandag 6 december 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
We willen allemaal iemand die goed kan masseren
Ik ga turven deze weekquote:
Je krijgt niet standaard een happy end in de slaapkamer?quote:
Dan kom je uit bij Skye Bluequote:Op maandag 6 december 2021 19:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Paar flinke jopen zouden haar niet misstaan.
Je moet er vaak ook nog naast slapen.quote:Op maandag 6 december 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je krijgt niet standaard een happy end in de slaapkamer?
Niet bij m’n masseuse, kost 25 extra, pzc nog eens 25, intiem weer 25 er bovenop.quote:Op maandag 6 december 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je krijgt niet standaard een happy end in de slaapkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |