Nee. Als Max FL had gister ging ie met +2 de laatste race in. Als Hamilton dan 18 punten (p2) pakt en Max 16 (p3 + FL) is t weer gelijk en is Max WDC.quote:Op maandag 6 december 2021 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Nee natuurlijk niet, dan komt die alsnog een punt tekort
Max moet Lewis zijn auto slopen, das de enige manier.quote:Op maandag 6 december 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed. We hebben een absoluut wereldwonder nodig komend weekend, want die Mercedes is gewoon de snelste auto. Ik zie het bijzonder somber in.
Jep, ik ook helaas.quote:Op maandag 6 december 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed. We hebben een absoluut wereldwonder nodig komend weekend, want die Mercedes is gewoon de snelste auto. Ik zie het bijzonder somber in.
och och wat was t heerlijk geweest als Max gewoon onbedreigd was weggereden naar winst nadat ie op pole mocht vertrekken bij herstart met z'n gratis bandenwissel.quote:Op maandag 6 december 2021 11:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep, ik ook helaas.
Overigens is Toto en überhaupt heel Mercedes viesmad over gister schijnbaar, dat is wel heerlijk natuurlijk.
Ja dat was nog lastig geworden hoor, die banden waren niet best meer op het eind.quote:Op maandag 6 december 2021 11:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
och och wat was t heerlijk geweest als Max gewoon onbedreigd was weggereden naar winst nadat ie op pole mocht vertrekken bij herstart met z'n gratis bandenwissel.
dat heeft hij nooitquote:Op maandag 6 december 2021 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel nou dat Lewis die pech had gehad
Natuurlijk wel. Heeft hij later ook aangegeven. Hij wilde er niet voorbij voor de DRS detectie.quote:Op maandag 6 december 2021 11:24 schreef RealistAtheist het volgende:
De complete achterlijkheid hier van mensen die zeggen dat Lewis niet wist wat Max deed is echt lachwekkend. Het is een race! Op het moment dat je ziet dat je tegenstander vertraagd ga je er voorbij. Als Max een motor of versnellingsbak probleem had gehad was Lewis er eerst ook even achter blijven hangen om te kijken wat er aan de hand was?in de hele geschiedenis van het racen is er nog nooit iemand achter een andere racer blijven hangen (uitgezonderd vlagsituaties) maar Lewis doet dat nu wel omdat "hij niet wist wat er aan de hand was"
![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 6 december 2021 11:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee. Als Max FL had gister ging ie met +2 de laatste race in. Als Hamilton dan 18 punten (p2) pakt en Max 16 (p3 + FL) is t weer gelijk en is Max WDC.
Zou dan op hard zijn geweest.quote:Op maandag 6 december 2021 11:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja dat was nog lastig geworden hoor, die banden waren niet best meer op het eind.
Dat maakt het argument van die mensen nog lachwekkender.quote:Op maandag 6 december 2021 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Heeft hij later ook aangegeven. Hij wilde er niet voorbij voor de DRS detectie.
Ik weet dat Lewis dat min of meer toegegeven heeft. Maar een aantal mensen hier beweert dat Lewis niet wist wat er aan de hand was.quote:Op maandag 6 december 2021 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Heeft hij later ook aangegeven. Hij wilde er niet voorbij voor de DRS detectie.
Dat is Hamilton zij probleem en niet van Verstappenquote:Op maandag 6 december 2021 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja als je een naïeve rookie bent wel jaquote:Op maandag 6 december 2021 11:24 schreef RealistAtheist het volgende:
Op het moment dat je ziet dat je tegenstander vertraagd ga je er voorbij.
Waar zijn ze boos over?quote:Op maandag 6 december 2021 11:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep, ik ook helaas.
Overigens is Toto en überhaupt heel Mercedes viesmad over gister schijnbaar, dat is wel heerlijk natuurlijk.
Geen beginnen meer aan tenzij mechanische pech bij Hamilton nog een rol gaat spelen. Iedere actie van Max ligt een vergrootglas. Dat maakt het extra moeilijk.quote:Op maandag 6 december 2021 11:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep, ik ook helaas.
Iedere coureur doet dat behalve Hamiltonquote:Op maandag 6 december 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja als je een naïeve rookie bent wel ja
Nee over levensgevaarlijke Maxquote:Op maandag 6 december 2021 11:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar zijn ze boos over?
Dat Hamilton meermaals P1 kreeg van de stewards is niet genoeg?
Dan moet je dus ook niet gaan janken als iemand dan nog verder gaat vertragen.quote:Op maandag 6 december 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog een stop bedoel je? Dan was Lewis toch buiten gebleven?quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja inhalen is verboden dat was ok vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |