De hoeveelste keer is dit dat PSV gaat samenwerken met een nietszeggende kelderclub op het gebied van jeugscouting of jeugdopleiding?quote:
Geen idee. Kan alleen samenwerkingen herinneren met FC Eindhoven. Nog steeds gaande volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De hoeveelste keer is dit dat PSV gaat samenwerken met een nietszeggende kelderclub op het gebied van jeugscouting of jeugdopleiding?
Al die voorgaande keren stierf dat een langzame dood en hoorde je er nooit meer iets van. Waarom zou dat nu anders zijn?
Bryan Smeets als hoofdboerquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan ze een grote boerderij bouwen?
wie komen er vandaan, Huntelaar, Siem en Luuk oa, die hebben alle drie bij PSV gespeeld en dat zonder samenwerking, dus gewoon nutteloosquote:Op woensdag 8 december 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee. Kan alleen samenwerkingen herinneren met FC Eindhoven. Nog steeds gaande volgens mij.
Met de Graafschap als vriend heb je wel een groot , nieuw , achterland waar voldoende talent zit.
Niks mis mee. Als het niet oplevert ook goed aangezien de jeugdopleiding van PSV steeds sterker wordt.
Win-win situatie dus.
Het is geen werelddeal nee, .. misschien kunnen ze nu een stuk over de Duitse grens scouten ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie komen er vandaan, Huntelaar, Siem en Luuk oa, die hebben alle drie bij PSV gespeeld en dat zonder samenwerking, dus gewoon nutteloos
Zelfde als die kansloze samenwerkingen met VVV en FC Eindhoven destijds. Heeft ook nooit wat opgeleverd, behalve dan wat talentjes van PSV die de clubs hebben geholpen, die hadden anders wel elders minuten gemaakt.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie komen er vandaan, Huntelaar, Siem en Luuk oa, die hebben alle drie bij PSV gespeeld en dat zonder samenwerking, dus gewoon nutteloos
En Hidde Jurjus niet te vergetenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al die jong teams zijn ook nutteloos. Hoeveel spelers zijn er nou echt doorgebroken die speelden in jong PSV, Ajax, AZ of Utrecht? Echt marginaal. Dan kan zo’n flutsamenwerking er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sarcasme?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al die jong teams zijn ook nutteloos. Hoeveel spelers zijn er nou echt doorgebroken die speelden in jong PSV, Ajax, AZ of Utrecht? Echt marginaal. Dan kan zo’n flutsamenwerking er ook nog wel bij.
Ja joh, Malen, Gakpo, Bergwijn wat heb je aan Jong PSV gehad hè?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al die jong teams zijn ook nutteloos. Hoeveel spelers zijn er nou echt doorgebroken die speelden in jong PSV, Ajax, AZ of Utrecht? Echt marginaal. Dan kan zo’n flutsamenwerking er ook nog wel bij.
Bij Ajax liep ene Frenkie de Jong ook een tijdje bij Jong Ajax rond, hebben ze ook niets aan gehad.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, Malen, Gakpo, Bergwijn wat heb je aan Jong PSV gehad hè?
Allemaal spelers waarvan min of meer al bekend was dat ze bij PSV 1 zouden belanden. Toptalenten. Alledrie een seizoen in jong PSV gespeeld? Pure springplank dus. Daar hoef je geen duur jong elftal voor in stand te houden. Kun je ze net zo goed naar de Aalsterweg sturen. Welke talenten zijn nou echt DOOR jong PSV doorgebroken, dus waar twijfel over was. Ik kan er geen noemen.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, Malen, Gakpo, Bergwijn wat heb je aan Jong PSV gehad hè?
Ja zo kunnen we de hele jeugdopleiding wel opdoeken, veel te duur, als ze talent hebben halen ze t wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal spelers waarvan min of meer al bekend was dat ze bij PSV 1 zouden belanden. Toptalenten. Alledrie een seizoen in jong PSV gespeeld? Pure springplank dus. Daar hoef je geen duur jong elftal voor in stand te houden. Kun je ze net zo goed naar de Aalsterweg sturen. Welke talenten zijn nou echt DOOR jong PSV doorgebroken, dus waar twijfel over was. Ik kan er geen noemen.
Meeste van de spelers die ik noemde hebben meer dan 20 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal spelers waarvan min of meer al bekend was dat ze bij PSV 1 zouden belanden. Toptalenten. Alledrie een seizoen in jong PSV gespeeld? Pure springplank dus. Daar hoef je geen duur jong elftal voor in stand te houden. Kun je ze net zo goed naar de Aalsterweg sturen. Welke talenten zijn nou echt DOOR jong PSV doorgebroken. Waar twijfel over was. Ik kan er geen noemen.
Ik heb het niet over de jeugdopleiding… dat zijn twee verschillende zaken.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:28 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we de hele jeugdopleiding wel opdoeken, veel te duur, als ze talent hebben halen ze t wel.
Jordy de Wijs was ook een smaakmaker bij jong PSV. Zegt dus helemaal niets.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meeste van de spelers die ik noemde hebben meer dan 20 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.
Hier in dit topic worden knakkers als Sangaré en Vinicius na 3 kutwedstrijden al afgeschreven en wordt gesmeekt om ze te banken. Nou dat soort knakkers kunnen ongestraft meters opdoen en kansen om zeep helpen zonder dat ze voor PSV 1 punten kosten. Stapje van jeugdelftal naar PSV1 kan te groot zijn. Als ze voor Jong PSV uitkomen kunnen ze zo nu en dan een keertje invallen of mee op trainingskamp met het eerste en daar ervaring opdoen, kennis maken met de trainer en z’n speelstijl enz.
Dus ja, Jong PSV heeft zeker meerwaarde.
Kijk je het wel eens, weet je wie de smaakmakers zijn en wie je binnenkort in het eerste kunt verwachten? Of zit je maar wat te brallen?
?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jordy de Wijs was ook een smaakmaker bij jong PSV. Zegt dus helemaal niets.
Wat is je punt door drie spelers te benoemen die vanuit de A jeugd ook wel waren doorgestroomd naar het eerste?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Wat is je punt door 1 speler te benoemen?
Ik noemde er eerder al 3 die profijt hebben gehad bij jong PSV, daarnaast kan jong PSV een goede tussenweg zijn voor geblesseerde spelers die terug willen naar het eerste.
Aanname.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is je punt door drie spelers te benoemen die vanuit de A jeugd ook wel waren doorgestroomd naar het eerste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |