Als er echt iets op het spel staat is het steeds belabberd wat PSV laat zien ja. En dat is al 'even' zo. Schmidtraus!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een faalhazen toch altijd in toppers.
Snap ik wel, die heeft er geen zin meer in.quote:
Herhaling van zetten zoals de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:14 schreef spapaars het volgende:
Zie een Eindhovens elftal zonder visie.
Ik heb hem eerlijk gezegd nog op weinig geks kunnen betrappen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
Wat is dit voor omgekochte gek joh?
Dat verbaast me niets als je voor Ajax bent.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gezegd nog op weinig geks kunnen betrappen.
Dat wil niet zeggen dat ik op dit soort avonden niet voor PSV ben.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets als je voor Ajax bent.
Je kunt de spelopvatting van Sociedad - heel begrijpelijk ook - schandalig vinden, maar zo speel je nu eenmaal tegen PSV. Met zijn allen achterin en loeren op een foutje. Kunt ze moeilijk ongelijk geven.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is echt schandalig Sociedad speelt op halve kracht lijkt het wel.
Dan de conference league maar winnen mannen.
Tja, de nummer 2 van Spanje lijkt te hoog gegrepen voor de nummer 3 uit Nederland. Lijkt me niet heel vreemd, wel zonde natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is echt schandalig Sociedad speelt op halve kracht lijkt het wel.
Dan de conference league maar winnen mannen.
Ik werd voor gek uitgemaakt toen ik dat zei tijdens de loting.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, de nummer 2 van Spanje lijkt te hoog gegrepen voor de nummer 3 uit Nederland. Lijkt me niet heel vreemd, wel zonde natuurlijk.
Iets zegt me dat PSVCL hierbij betrokken was.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werd voor gek uitgemaakt toen ik dat zei tijdens de loting.
Iedere PSV fan die dacht een serieuze kans te maken tegen dit Sociedad is niet helemaal objectief vrees ikquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar Sociedad staat 5e.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, de nummer 2 van Spanje lijkt te hoog gegrepen voor de nummer 3 uit Nederland. Lijkt me niet heel vreemd, wel zonde natuurlijk.
Edit: ik ben scheel blijkbaar, nummer 5
Nummer 5 toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Edit: ik ben scheel blijkbaar, nummer 5
Ik blijf bij m’n standpunt hoor, hier had je thuis gewoon van kunnen en misschien wel moeten winnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je quote letterlijk m’n edit man.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar Sociedad staat 5e.
Edit: edit gemist.
Jij quote letterlijk dat ik die had gemistquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je quote letterlijk m’n edit man.
Edits komen blijkbaar niet door op de mobiele browserquote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij quote letterlijk dat ik die had gemist
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij quote letterlijk dat ik die had gemist
Zeker! Als je mee wil doen in Europa moet je in ieder geval thuis je punten pakken als die kans er is anders hoor je gewoon niet thuis op dit niveau.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedere PSV fan die dacht een serieuze kans te maken tegen dit Sociedad is niet helemaal objectief vrees ik
Had tegen Monaco moeten gebeuren, en dan had je de thuiswedstrijd tegen Sociedad ook nog, die echt heel goed ging, 2de helft althans.
Dat zijn uitspraken!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
5-0 Ajax
4-0 Feyenoord
3-0 Real Sociedad
Daaag, Schmidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |