Dit is een grap toch?quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst die Diederik die was er voor gemaakt toen op videoland die Tijs en nu Stefano.
Duidelijk een concept waar nog wel een beetje aan geschroefd moet worden ja, maar wel leuk deze eerste aflevering. Toch al kleine aanpassingen ivm vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef YT123 het volgende:
[..]
Het format is nog niet volwassen genoeg voor zo'n prijs vind ik. Ik heb vorige week de Vlaamse versie gekeken. De ronde tafels waren heel vermakelijk, maar de finale was (mede door een aantal vreemde keuzes van de productie) weer een anticlimax.
De Videoland-editie was iets beter wat dat betreft, maar ik miste daar nog steeds de samenhang tussen de opdrachten en de rest van het spel. Het nieuwe seizoen is goed begonnen, maar ik ben heel benieuwd of ze het vast kunnen houden.
Ik denk dat iedereen er vanuit gaat dat Stefano een nogal vreemde vogel is, dat werkt in dit geval in zijn voordeel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Dit is een grap toch?
Stefano is echt een zenuwachtige gek.
Als je al na de bekendmaking hoort dat er minstens 5 zijn die hem door hebben. En als je al de hele tijd zijn lichaamstaal bekijkt.
Die gast kan ZO slecht liegen, niet normaal. En slim komt hij niet over, ver van.
Precies dit. En ik denk dat ze over iedereen wel 5 mensen hebben die vonden dat een ander nerveus reageerde.quote:Op woensdag 6 april 2022 00:06 schreef Drekkoning het volgende:
Stefano merk je juist niks aan, die is van zichzelf al zo
quote:Op woensdag 6 april 2022 00:06 schreef Drekkoning het volgende:
Stefano merk je juist niks aan, die is van zichzelf al zo
Dan moet je hem eens opnieuw bekijken vanaf het moment dat hij weet dat hij verrader is tot ongeveer het diner.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:20 schreef Yesse het volgende:
Precies dit. En ik denk dat ze over iedereen wel 5 mensen hebben die vonden dat een ander nerveus reageerde.
Ja, en heb je gezien hoe mensen reageerden die getrouwen waren vlak nadat ze hun ogen openden? De helft van de groep was anders vóór de ronde tafel en dat zijn niet allemaal verraders.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je hem eens opnieuw bekijken vanaf het moment dat hij weet dat hij verrader is tot ongeveer het diner.
Als je dan nog niet opvalt in al zijn gebaren en zijn hele houding hoe slecht hij er mee om weet te gaan.....
Van hevige ademhaling tot erg met de handen bewegen, handen ongemakkelijk plaatsen, wegkijken, draaien.
Echt alles wijst bij hem op iemand die iets weet.
Ja, ik vond ook dat hij meteen superverdacht deedquote:Op woensdag 6 april 2022 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je hem eens opnieuw bekijken vanaf het moment dat hij weet dat hij verrader is tot ongeveer het diner.
Als je dan nog niet opvalt in al zijn gebaren en zijn hele houding hoe slecht hij er mee om weet te gaan.....
Van hevige ademhaling tot erg met de handen bewegen, handen ongemakkelijk plaatsen, wegkijken, draaien.
Echt alles wijst bij hem op iemand die iets weet.
Anderen vielen misschien op doordat ze ineens sterk het woord gingen nemen.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en heb je gezien hoe mensen reageerden die getrouwen waren vlak nadat ze hun ogen openden? De helft van de groep was anders vóór de ronde tafel en dat zijn niet allemaal verraders.
Wat wij bedoelen is dat Stefano vanuit zichzelf (of vanuit zijn act, dat vraag ik me altijd af) in alle programma's regelmatig op vreemde momenten opeens enorm druk, zenuwachtig en ongemakkelijk is. Het kan zijn dat mensen hem daardoor niet (denken te kunnen) vertrouwen maar dat zullen we vanzelf zien.
Ik vond Stefano na het kiezen van de verraders echt anders dan ik 'm gewend ben. In ieder geval direct erna waar ze buiten in een groepje aan het praten waren. Stefano vind ik trouwens zo'n geniale gast he. Ook bij Expeditie Robinson en het Perfecte Plaatje al. lijkt me echt een supersympathiek iemand.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Nee, dit is gewoon Stefano. Wat voor de één verdacht gedrag is, is voor de ander heel normaal. Een getrouwe kan ook plots heel zenuwachtig zijn.
Lichaamstaal zegt helemaal niets. Iemand die zich verspreekt over een opdracht, dat is pas verdacht.
Ik zie hem ook wel op deze manier spelen als getrouwe. Het is gewoon een sausje social awkwardness bovenop het spel spelen.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond Stefano na het kiezen van de verraders echt anders dan ik 'm gewend ben. In ieder geval direct erna waar ze buiten in een groepje aan het praten waren. Stefano vind ik trouwens zo'n geniale gast he. Ook bij Expeditie Robinson en het Perfecte Plaatje al. lijkt me echt een supersympathiek iemand.
Eens, maar hij kan daar door zijn awkwardness wel mee wegkomen. Al denk ik dat enkele mensen hem nog op hun radar hebben.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, ik vond ook dat hij meteen superverdacht deed
Nice vorige was erg goed.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Er komt ook weer een Videoland versie van De Verraders las ik net. Die zijn ze op dit moment aan het draaien.
Wat is het inhoudelijke verschil met de 'gewone' versie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Er komt ook weer een Videoland versie van De Verraders las ik net. Die zijn ze op dit moment aan het draaien.
Bij de reguliere RTL 4 versie zijn er meer deelnemers, het duurt langer en is er duidelijk meer budget. De Videoland versie is korter, minder deelnemers maar maakt het niet slechter per definitie, eerder beter. Eigenlijk hetzelfde als bij Expeditie Robinson, waar ik overigens het tegenovergestelde vind. De RTL versie die puur voor 4 gemaakt is vind ik beter en grootser. Deze eigenlijk bedoeld voor Videoland versie die er nu loopt vind ik eigenlijk niet zo maar maken sommige deelnemers het wel weer leuk zoals Mariana en Niels.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het inhoudelijke verschil met de 'gewone' versie eigenlijk?
Aha, dank voor de uitleg. Wist ik niet!quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij de reguliere RTL 4 versie zijn er meer deelnemers, het duurt langer en is er duidelijk meer budget. De Videoland versie is korter, minder deelnemers maar maakt het niet slechter per definitie, eerder beter. Eigenlijk hetzelfde als bij Expeditie Robinson, waar ik overigens het tegenovergestelde vind. De RTL versie die puur voor 4 gemaakt is vind ik beter en grootser. Deze eigenlijk bedoeld voor Videoland versie die er nu loopt vind ik eigenlijk niet zo maar maken sommige deelnemers het wel weer leuk zoals Mariana en Niels.
Met Art weer?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:36 schreef freaky40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |