details zijn niet genoemd, maar vooraf las ik wel ergens dat de situatie als in S1 voorkomen zou gaan wordenquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:43 schreef svann het volgende:
Het begin is goed, ook al ken ik driekwart van de deelnemers niet.
Hoe gaan ze een verziekend bondje tussen een verrader en getrouwe voorkomen?
Omdat alleen een meerderheid kan winnen. Er kan nooit een getrouwe én een verrader het zilver winnen dus een bondje heeft geen zin, behalve zoals vorig seizoen om een getrouwe erin te luizen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:43 schreef svann het volgende:
Het begin is goed, ook al ken ik driekwart van de deelnemers niet.
Hoe gaan ze een verziekend bondje tussen een verrader en getrouwe voorkomen?
Nou zo lekker is die niet meer zeg. Die heeft de verkeerde verbouwing gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Babette van Veen Steven Brunswijk die Stefano wel veel dit jaar die overal aan meedoen he.
Edit onze lekkere rotterdamse Sylvia ook nog.
quote:Op zondag 3 april 2022 15:36 schreef phony1234 het volgende:
Vind het een leuke ploeg. Alleen goudtand mag weg van mij (Frank 3fm).
Dat meisje vind ik een opmerkelijke keuze zoveel bekende irritante koppen sommige zelfs die bekend zijn van meedoen aan dit soort programma’s zoals Sylvia Stefano en Dionne en dan kiezen ze iemand die totaal onbekend voor mij is.quote:Op zondag 3 april 2022 15:59 schreef freaky40 het volgende:
Stefano is veel te opzichtig Verrader die kan dat nooit redden. De rest heb ik ook geen vertrouwen in dat die tot het einde dit gaan redden. Makkie voor de vertrouwelingen dus...
Flikken Rotterdam genotquote:Op zondag 3 april 2022 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat meisje vind ik een opmerkelijke keuze zoveel bekende irritante koppen sommige zelfs die bekend zijn van meedoen aan dit soort programma’s zoals Sylvia Stefano en Dionne en dan kiezen ze iemand die totaal onbekend voor mij is.
Ik vind haar er heel vies uitzien. Ik hou altijd mijn hand voir mijn ogen als ze in beeld is voordat ik moet kotsen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Babette van Veen Steven Brunswijk die Stefano wel veel dit jaar die overal aan meedoen he.
Edit onze lekkere rotterdamse Sylvia ook nog.
Hier ook!quote:
Ze moeten die gast van stuk tv eruit flikkeren, dat zag Stefano goed denk ikquote:
Het format is nog niet volwassen genoeg voor zo'n prijs vind ik. Ik heb vorige week de Vlaamse versie gekeken. De ronde tafels waren heel vermakelijk, maar de finale was (mede door een aantal vreemde keuzes van de productie) weer een anticlimax.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:39 schreef tong80 het volgende:
De Verraders wint internationale prijs voor beste format
Giel mag voor de sensatie nog wel even blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:47 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze moeten die gast van stuk tv eruit flikkeren, dat zag Stefano goed denk ik![]()
Maar ben bang dat het toch een ander wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |