SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
de waaarheid...quote:
Nee hoor, HAM wordt WK, wat ik vorige week al zei. Onverdiend en door gesjoemel, maar zo zal het gaanquote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week zal wel een topweek worden in voorbereiding op de ontknoping van de F1
En dan ook nog eens geen alcohol.quote:
Kijk thats the spiritquote:Op zondag 5 december 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Na een fantastisch weekend mag ik morgen weer mooie dingen doen
Wattesquote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de waaarheid...
ddddddddduuuumnnndunnnnnddunnnnnnn
en dan daphne deckers enzo
Op het podium niet.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is op het circuit nu, genoeg alcohol hoor.
Videoclip van Borsato ditdatquote:
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.quote:
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, HAM wordt WK, wat ik vorige week al zei. Onverdiend en door gesjoemel, maar zo zal het gaan
Oi.quote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.
Waarschijnlijk beter voor mijn bloeddruk. Nou ja, ik kijk toch niet dus heel veel boeit het ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.
Ik heb gelukkig het voordeel dat ik een vrij neutrale kijker ben.quote:Op zondag 5 december 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Deze start wordt gesponsord door Foqueville"
Hoi Zwitserland.quote:Op zondag 5 december 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig het voordeel dat ik een vrij neutrale kijker ben.
dan kan ej zo naar bed en morgen mooie dingen doenquote:Op zondag 5 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het alweer ineens half 10 ?
moest je nog ergens naartoe?quote:Op zondag 5 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het alweer ineens half 10 ?
Slapen, denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan ej zo naar bed en morgen mooie dingen doen
Nee, alleen naar mijn bedquote:
perfecte tijd dan toch :pquote:Op zondag 5 december 2021 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slapen, denk ik
[..]
Nee, alleen naar mijn bed
quote:
Mja.. was aan het leren en dan is het toch bizar hoe snel de tijd ineens gaatquote:
Ik kom net binnen vallenquote:Op zondag 5 december 2021 21:36 schreef mschol het volgende:
ik heb net avond etrn op bord
en hier gaat iedereen er al vandoor
Ik ook hoorquote:Op zondag 5 december 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.
quote:Op zondag 5 december 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen![]()
![]()
Wel even testen of de Sint mij fijne douchegel heeft gegeven..
je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 5 december 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.
na afloop? geen ideequote:Op zondag 5 december 2021 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer staat het er allemaal op eigenlijk?
Ja volgens mij hoort minimaal de helft wel bij de 40+ ers...quote:
Ik voel me meteen weer jong.quote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja volgens mij hoort minimaal de helft wel bij de 40+ ers...
Moet nog acht jaar wachten.quote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
voor mn gevoel wel iigquote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooi. Stil.quote:Op zondag 5 december 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Op Twitter wordt Hamilton een huilstruik genoemd en ik wil dat nomineren als woord van het jaar.
quote:
Het woord he, het woord.quote:
Nee joh, gestorven aan ouderdom.quote:
Dor hout.quote:Op zondag 5 december 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gestorven aan ouderdom.
Zoals m'n dino's in Jurassic world evolution.quote:Op zondag 5 december 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gestorven aan ouderdom.
Veel wel igg.quote:
En de rest zijn allemaal jonkiesquote:Op zondag 5 december 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel wel igg.
sowieso
Buda
Fles
Liesje
Bomenverzameling
UitStraling
Koen
Zelfs jijquote:
Doe ik elke week al thuis.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Opnieuw een winter met een (avond)lockdown, anderhalvemetermaatregel en een beperking op het aantal bezoekers dat men thuis mag ontvangen. De frustratie over aangekondigde coronamaatregelen loopt na elke persconferentie weer op. Ondernemers die manieren aanbieden om uiting te geven aan (corona)teleurstelling en -frustratie zien hun populariteit toenemen, en spelen op die vraag in.
"Last van coronastress? Frustraties over de lockdown of de avondklok? Laat het beest in je los en vernietig alles in de de kamer", staat op de website van een van de 'sloopkamers' van Nederland. Tegen betaling kunnen bezoekers in een veilige omgeving servies tegen de muur gooien of met een hamer of hakbijl de boel kort en klein slaan.
https://nos.nl/artikel/24(...)r-de-zee-is-populair
Wat voor ons?
Ja ik zal maar wijselijk niks zeggen, want als je over de leeftijd van vrouwen gaat praten kom je altijd in de problemenquote:
ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal maar wijselijk niks zeggen, want als je over de leeftijd van vrouwen gaat praten kom je altijd in de problemen
* LTVDK werpt snel een afleidingsmanoeuvre om conflicten te vermijdenquote:
welk kasteel?quote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef dud0r het volgende:
Nog maar 120 pagina's aan instructies en dan is m'n kasteel af![]()
Morgen weer verder. Gaat sneller dan ik had verwacht
quote:Op zondag 5 december 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* LTVDK werpt snel een afleidingsmanoeuvre om conflicten te vermijden
[ afbeelding ]
nee dat is zo.quote:Op zondag 5 december 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de tt toch niet voor nodig
LEGO Disney kasteelquote:
nee zo snurken :pquote:Op zondag 5 december 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nee dat is zo.
Jij gaat lekker nachtwaken zo?
*pakt oordopjes erbijquote:
Ze showt gewoon d'r bipsquote:
Ja het is een bal hequote:
Oh das je achterkantquote:Op zondag 5 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
ja eigenlijk klopt het zo op scherm toch. als jij mijn kant op zwaait zwaai ik weer jou kant op Dimmy
Echt he ...quote:
Heb je incompabiliteitsproblemen?quote:Op zondag 5 december 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral wachtende op een socket eigenlijk
Doet 't niet hier.quote:Op zondag 5 december 2021 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ [url=https://comment-cdn.9gag.com/image?ref=9gag.com#https://img-comment-fun.9(...)0wv_0.mp4]afbeelding[/url] ]
Mooi, dan ga je snel dood toch? F1, zo saaaaaaaaaaiquote:Op zondag 5 december 2021 23:12 schreef Recce het volgende:
100 jaar ouder geworden door die stomme Formule 1.
Lekker hardcore aan het luisteren?quote:Op zondag 5 december 2021 23:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Recce niet hoor, die is nog aan het stampvoeten.
F1 aan het verwerken, denk ik hoor, man dus jaquote:Op zondag 5 december 2021 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker hardcore aan het luisteren?
Gecondoleertquote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
Mijn moeder is vandaag gestorven aan Corona
Ben er stil van, gecondoleerd @Dityquote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
net eronder gekropenquote:
leuk model aan de voorkant, achterkant is was minderquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
Wat ontzettend naar. Heel veel sterkte.quote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
Heel veel sterktequote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 06:42 schreef datismijnmening het volgende:
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2021 05:49 schreef datismijnmening het volgende:
Gadver![]()
Is dit schaamluis ofzo?
Ik vind het een beetje jammer dat de achterkant niet dicht en open kan maar tot nu toe vind ik het een erg leuke set.quote:Op maandag 6 december 2021 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
net eronder gekropen
[..]
leuk model aan de voorkant, achterkant is was minder
[..]gecondoleerd
zo voel ik me elke ochtendquote:Op maandag 6 december 2021 07:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel nog eens acht uur slapen.
Wtf is stiltetijdquote:Op maandag 6 december 2021 07:46 schreef UitStraling het volgende:
"Meer dan de helft van de e-mailberichten die u tijdens uw stiltetijd ontvangt, leest u binnen 10 minuten"
Stiltetijd
Ik vermoed tijden dat de meeste mensen niet werken, zoals daar zijn pauzes en als ze afgewerkt zijnquote:
ja, bedankt, nu heb ik ook zin in chinees.quote:
allemaal aan de Chinees vandaagquote:Op maandag 6 december 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bedankt, nu heb ik ook zin in chinees.
Ditquote:Op maandag 6 december 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bedankt, nu heb ik ook zin in chinees.
zo wordt ik wel wakker, maar meer dan uur of 6-7 slapen kan ik nietquote:Op maandag 6 december 2021 07:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel nog eens acht uur slapen.
Oh wat erg Dityquote:Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Dity het volgende:
Is dit geheimtaal?quote:Op maandag 6 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer ingesloten door de mist. Werd wakker getoeterd door grote boot ofzo
nieuwe scene voor "the mist"quote:Op maandag 6 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Was inderdaad vies mistig op de wegquote:Op maandag 6 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Door een grote bootquote:Op maandag 6 december 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wakker getoeterd worden huehue?
quote:Op maandag 6 december 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
"Hihi werd vanmorgen wakker, het kriebelde niet geheel onprettig, keek naar beneden en wat denk je, de Titanic"
We leven met je meequote:Op maandag 6 december 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry, beetje overprikkeld door een overdosis aan kindergewiewel gisteren.
Als die meeting online is zie ik geen probleemquote:Op maandag 6 december 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens bang dat ik om 9 uur een meeting heb en ik zit nog in bed
ik heb nog niet eens mijn eerste slok thee opquote:Op maandag 6 december 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry, beetje overprikkeld door een overdosis aan kindergewiewel gisteren.
heb je nog 40 minutenquote:Op maandag 6 december 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn laatste slok koffie was wel ijs koudquote:Op maandag 6 december 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens mijn eerste slok thee op
je hebt dit nodigquote:Op maandag 6 december 2021 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn laatste slok koffie was wel ijs koud
Thee?quote:Op maandag 6 december 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens mijn eerste slok thee op
quote:Op maandag 6 december 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Meating.quote:Op maandag 6 december 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gewoon die meeting vanuit bed doen..
Sinds hoeneer doet thee dat ?quote:
Voor 120 euro heb ik dat echt niet nodigquote:Op maandag 6 december 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt dit nodig
https://www.amazon.nl/Emb(...)la-842575767349&th=1
ewlquote:
Watskeburt met Karzai de Levensgenieter?quote:Op maandag 6 december 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
Vandaag witte bolletjes mee met kaas en corned beef
[ afbeelding ]
Ja alleen als ik thuis ben, op het werk gewoon standaard lunchpakketjequote:Op maandag 6 december 2021 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Watskeburt met Karzai de Levensgenieter?
Ik weet het niet zeker, ik ben niet ziek dus ik drink geen thee.quote:Op maandag 6 december 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds hoeneer doet thee dat ?
Niks mis mee, maar heb je daar wel genoeg aan?quote:Op maandag 6 december 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja alleen als ik thuis ben, op het werk gewoon standaard lunchpakketje
Als ze er allebei af gaan, wie is dan kampioen?quote:Op maandag 6 december 2021 03:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hoop dat Max hem eraf rijdt in Abu Dhabi
Al die theedrinkende vrouwen ziek im kopf huehuequote:Op maandag 6 december 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, ik ben niet ziek dus ik drink geen thee.
Max want die heeft 1 winst meer.quote:Op maandag 6 december 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze er allebei af gaan, wie is dan kampioen?
Half dagje, half twaalf naar huisquote:Op maandag 6 december 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar heb je daar wel genoeg aan?
quote:Op maandag 6 december 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net m'n haarlak en deodorant door elkaar gehaald.
Hoe is jullie maandag.
quote:Op maandag 6 december 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor 120 euro heb ik dat echt niet nodig
quote:Op maandag 6 december 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, ik ben niet ziek dus ik drink geen thee.
Lekker hoorquote:
Zijn wel bepaalde typetjesquote:Op maandag 6 december 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al die theedrinkende vrouwen ziek im kopf huehue
Is dat hetzelfde als Spam of is dat weer iets anders?quote:Op maandag 6 december 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Corned Beef, ik dacht dat die uitgestorven was. kattenvoer voor mensen.
Is zo ongeveer 95% van de vrouwelijke bevolkingquote:
Ik vind het af en toe echt lekker op een witte boterham met dik roomboterquote:Op maandag 6 december 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Corned Beef, ik dacht dat die uitgestorven was. kattenvoer voor mensen.
Beter een Tsunoda, Gasly of Perez daarvoor inzetten.quote:Op maandag 6 december 2021 03:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hoop dat Max hem eraf rijdt in Abu Dhabi
Today you learnt woman.quote:Op maandag 6 december 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Spam of is dat weer iets anders?
Ik eet het beiden niet eigenlijk.
Of Kimi want die stopt er toch mee.quote:Op maandag 6 december 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter een Tsunoda, Gasly of Perez daarvoor inzetten.
Ja zie je wel dan tochquote:Op maandag 6 december 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is zo ongeveer 95% van de vrouwelijke bevolking
"Varkensproducten en kippenproducten."quote:Op maandag 6 december 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Today you learnt woman.
Sinds 1950 verkoopt Unilever in Nederland een soortgelijk product onder de naam Unox Smac. Echter verschillen de ingrediënten met die van de originele Spam. Spam bevat alleen varken (91% varkensproducten) en enkele toevoegingen. Smac bevat echter zowel varken als kip (51% varkensproducten en 31% Kippenproducten) en toevoegingen.
Smek
Verkeerde team.quote:Op maandag 6 december 2021 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of Kimi want die stopt er toch mee.
Jij eet vast weleens plantenproducten.quote:Op maandag 6 december 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Varkensproducten en kippenproducten."
Eet smakelijk
Ja bleeergh kattenvoer en Hawaiianen vreten het kilo's per dag daarom zijn die allemaal zo dik.quote:Op maandag 6 december 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Varkensproducten en kippenproducten."
Eet smakelijk
Ja, dagelijksquote:Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij eet vast weleens plantenproducten.
oke, dan vindt de FIA vast nog wel iets om heb de schuld te geven en 2 punten aftrek ofzoquote:Op maandag 6 december 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Max want die heeft 1 winst meer.
corned beef is soms best lekkerquote:Op maandag 6 december 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Spam of is dat weer iets anders?
Ik eet het beiden niet eigenlijk.
En hebben ze allemaal van die mini-gitaartjes om het verschil nog eens te benadrukken en zingen ze over regenbogenquote:Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bleeergh kattenvoer en Hawaiianen vreten het kilo's per dag daarom zijn die allemaal zo dik.
quote:Op maandag 6 december 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan vindt de FIA vast nog wel iets om heb de schuld te geven en 2 punten aftrek ofzo
quote:Op maandag 6 december 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter een Tsunoda, Gasly of Perez daarvoor inzetten.
Ja, geen idee.quote:
Ja maar als je hem misschien lief aankijkt.quote:Op maandag 6 december 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkeerde team.Die drie die ik noemde, moeten allemaal luisteren naar Helmut Marko, de Red Bull opperbaas.
Ik denk dat Bottas er ook nog wel voor te porren isquote:
Somewhere over the rainbowquote:Op maandag 6 december 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hebben ze allemaal van die mini-gitaartjes om het verschil nog eens te benadrukken en zingen ze over regenbogen
Eerder Alonso dan denk ik.quote:Op maandag 6 december 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas er ook nog wel voor te porren is
Beetje Limburgs gedacht dit, kan niet winnen dus ik laat een ander mijn concurrent een mes in de rug steken, typisch.quote:
https://9gag.com/gag/aE8n7gnquote:Op maandag 6 december 2021 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik zo van, waarom komt er geen geluid uit m'n speakers?
Omdat de koptelefoon nog is ingeplugged.
Ik wil naar bed.
Je quote precies de verkeerde, het interesseert mij werkelijk geen bal wie kampioen wordt.quote:Op maandag 6 december 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Limburgs gedacht dit, kan niet winnen dus ik laat een ander mijn concurrent een mes in de rug steken, typisch.
Lekkerquote:
Nou zo is het met bepaalde varkens- en kippenproducten dus ookquote:
Helemaal prima, maar dat wist ik alquote:Op maandag 6 december 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo is het met bepaalde varkens- en kippenproducten dus ook
Lekker met een gebakken eitjequote:
quote:Op maandag 6 december 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
krijg trek in spekvarkensproduct van jullie
quote:Op maandag 6 december 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker met een gebakken eitje
Ik braad altijd een rosbief zo groot als een kleuter met kerst voor iedereen, beetje traditie.quote:Op maandag 6 december 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmmm ik heb de bestellijst voor kerstproducten van de boerderijwinkel voor mij liggen.
Alles bestellen
Zolang je het maar niet in de magnetron gooit.. net als met je grijze carpaccioquote:Op maandag 6 december 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik braad altijd een rosbief zo groot als een kleuter met kerst voor iedereen, beetje traditie.
Braintissue Grey.quote:Op maandag 6 december 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet in de magnetron gooit.. net als met je grijze carpaccio
* kotst.quote:
daar zijn goedkopere, dus betere, oplossingen voorquote:Op maandag 6 december 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt dit nodig
https://www.amazon.nl/Emb(...)la-842575767349&th=1
je bent je haar gaan wassen met deo?quote:Op maandag 6 december 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Eens zien of ik de deo genoeg uit m'n haar heb gewassen.
sunny side upquote:Op maandag 6 december 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker met een gebakken eitje
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Sowiesoquote:
ja is het een keer droog heb ik geen tijd om te gaan trainen.quote:Op maandag 6 december 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is een overwegend droge dag met slechts lokaal wat zon in het westen. Het blijft wel tot de avond droog. Het wordt daarbij 3 tot 5 graden bij een aantrekkende zuidelijke wind. Tegen en in de avond trekt een neerslagzone vanuit het westen over het land. Hierbij is in het oosten kans op natte sneeuw, waarbij het lokaal en tijdelijk wit kan worden. De temperatuur ligt dan iets boven het vriespunt. Morgen start de dag met zon, maar in de middag neemt de bewolking toe. Het wordt 5 tot 7 graden. In de avond volgt weer neerslag.
Hoe is jullie maandag.
Je bent lekker bezig hequote:Op maandag 6 december 2021 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik zo van, waarom komt er geen geluid uit m'n speakers?
Omdat de koptelefoon nog is ingeplugged.
Ik wil naar bed.
Goed idee, ipv koffiequote:Op maandag 6 december 2021 09:02 schreef dud0r het volgende:
Ik ga zo maar een beker warme chocolademelk maken
Hoe is jullie maandag.
wil eigenlijk altijd de dooier iets van het volledig vloeibare af, maar das altijd een uitdaging hierquote:
ik zit vol goede ideeënquote:
Heb je al een deksel en een lepeltje water geprobeerd?quote:Op maandag 6 december 2021 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wil eigenlijk altijd de dooier iets van het volledig vloeibare af, maar das altijd een uitdaging hier
vertel meer?quote:Op maandag 6 december 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een deksel en een lepeltje water geprobeerd?
deksel wel maar dat is ook niet altijd bevredigendquote:Op maandag 6 december 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een deksel en een lepeltje water geprobeerd?
quote:Op maandag 6 december 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Dat gele is eigenlijk gewoon een vloeibaar kuikentje
Alleen als er een haan bij heeft gelopen en dat is zeldenquote:Op maandag 6 december 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Dat gele is eigenlijk gewoon een vloeibaar kuikentje
Ja, met het deksel en wat water (niet al te veel) stoom je het ei een beetjequote:
in de koekenpan?quote:Op maandag 6 december 2021 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met het deksel en wat water (niet al te veel) stoom je het ei een beetje
Jazeker, je bakt gewoon de eieren zoals je normaal doet en op het einde iets water toevoegen en pan erop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |