SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
de waaarheid...quote:
Nee hoor, HAM wordt WK, wat ik vorige week al zei. Onverdiend en door gesjoemel, maar zo zal het gaanquote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week zal wel een topweek worden in voorbereiding op de ontknoping van de F1
En dan ook nog eens geen alcohol.quote:
Kijk thats the spiritquote:Op zondag 5 december 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Na een fantastisch weekend mag ik morgen weer mooie dingen doen
Wattesquote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de waaarheid...
ddddddddduuuumnnndunnnnnddunnnnnnn
en dan daphne deckers enzo
Op het podium niet.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is op het circuit nu, genoeg alcohol hoor.
Videoclip van Borsato ditdatquote:
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.quote:
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, HAM wordt WK, wat ik vorige week al zei. Onverdiend en door gesjoemel, maar zo zal het gaan
Oi.quote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.
Waarschijnlijk beter voor mijn bloeddruk. Nou ja, ik kijk toch niet dus heel veel boeit het ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.
Ik heb gelukkig het voordeel dat ik een vrij neutrale kijker ben.quote:Op zondag 5 december 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Deze start wordt gesponsord door Foqueville"
Hoi Zwitserland.quote:Op zondag 5 december 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig het voordeel dat ik een vrij neutrale kijker ben.
dan kan ej zo naar bed en morgen mooie dingen doenquote:Op zondag 5 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het alweer ineens half 10 ?
moest je nog ergens naartoe?quote:Op zondag 5 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het alweer ineens half 10 ?
Slapen, denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan ej zo naar bed en morgen mooie dingen doen
Nee, alleen naar mijn bedquote:
perfecte tijd dan toch :pquote:Op zondag 5 december 2021 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slapen, denk ik
[..]
Nee, alleen naar mijn bed
quote:
Mja.. was aan het leren en dan is het toch bizar hoe snel de tijd ineens gaatquote:
Ik kom net binnen vallenquote:Op zondag 5 december 2021 21:36 schreef mschol het volgende:
ik heb net avond etrn op bord
en hier gaat iedereen er al vandoor
Ik ook hoorquote:Op zondag 5 december 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.
quote:Op zondag 5 december 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen![]()
![]()
Wel even testen of de Sint mij fijne douchegel heeft gegeven..
je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 5 december 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.
na afloop? geen ideequote:Op zondag 5 december 2021 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer staat het er allemaal op eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |