SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
de waaarheid...quote:
Nee hoor, HAM wordt WK, wat ik vorige week al zei. Onverdiend en door gesjoemel, maar zo zal het gaanquote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week zal wel een topweek worden in voorbereiding op de ontknoping van de F1
En dan ook nog eens geen alcohol.quote:
Kijk thats the spiritquote:Op zondag 5 december 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Na een fantastisch weekend mag ik morgen weer mooie dingen doen
Wattesquote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de waaarheid...
ddddddddduuuumnnndunnnnnddunnnnnnn
en dan daphne deckers enzo
Op het podium niet.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is op het circuit nu, genoeg alcohol hoor.
Videoclip van Borsato ditdatquote:
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.quote:
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, HAM wordt WK, wat ik vorige week al zei. Onverdiend en door gesjoemel, maar zo zal het gaan
Oi.quote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.
Waarschijnlijk beter voor mijn bloeddruk. Nou ja, ik kijk toch niet dus heel veel boeit het ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar niet uitzenden dan? Gooien we het gewoon op zwart tijdens de start.
Ik heb gelukkig het voordeel dat ik een vrij neutrale kijker ben.quote:Op zondag 5 december 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Deze start wordt gesponsord door Foqueville"
Hoi Zwitserland.quote:Op zondag 5 december 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig het voordeel dat ik een vrij neutrale kijker ben.
dan kan ej zo naar bed en morgen mooie dingen doenquote:Op zondag 5 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het alweer ineens half 10 ?
moest je nog ergens naartoe?quote:Op zondag 5 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het alweer ineens half 10 ?
Slapen, denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan ej zo naar bed en morgen mooie dingen doen
Nee, alleen naar mijn bedquote:
perfecte tijd dan toch :pquote:Op zondag 5 december 2021 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slapen, denk ik
[..]
Nee, alleen naar mijn bed
quote:
Mja.. was aan het leren en dan is het toch bizar hoe snel de tijd ineens gaatquote:
Ik kom net binnen vallenquote:Op zondag 5 december 2021 21:36 schreef mschol het volgende:
ik heb net avond etrn op bord
en hier gaat iedereen er al vandoor
Ik ook hoorquote:Op zondag 5 december 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.
quote:Op zondag 5 december 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen![]()
![]()
Wel even testen of de Sint mij fijne douchegel heeft gegeven..
je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 5 december 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, wrijf het er maar in.
na afloop? geen ideequote:Op zondag 5 december 2021 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer staat het er allemaal op eigenlijk?
Ja volgens mij hoort minimaal de helft wel bij de 40+ ers...quote:
Ik voel me meteen weer jong.quote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja volgens mij hoort minimaal de helft wel bij de 40+ ers...
Moet nog acht jaar wachten.quote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
voor mn gevoel wel iigquote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooi. Stil.quote:Op zondag 5 december 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Op Twitter wordt Hamilton een huilstruik genoemd en ik wil dat nomineren als woord van het jaar.
quote:
Het woord he, het woord.quote:
Nee joh, gestorven aan ouderdom.quote:
Dor hout.quote:Op zondag 5 december 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gestorven aan ouderdom.
Zoals m'n dino's in Jurassic world evolution.quote:Op zondag 5 december 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gestorven aan ouderdom.
Veel wel igg.quote:
En de rest zijn allemaal jonkiesquote:Op zondag 5 december 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel wel igg.
sowieso
Buda
Fles
Liesje
Bomenverzameling
UitStraling
Koen
Zelfs jijquote:
Doe ik elke week al thuis.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Opnieuw een winter met een (avond)lockdown, anderhalvemetermaatregel en een beperking op het aantal bezoekers dat men thuis mag ontvangen. De frustratie over aangekondigde coronamaatregelen loopt na elke persconferentie weer op. Ondernemers die manieren aanbieden om uiting te geven aan (corona)teleurstelling en -frustratie zien hun populariteit toenemen, en spelen op die vraag in.
"Last van coronastress? Frustraties over de lockdown of de avondklok? Laat het beest in je los en vernietig alles in de de kamer", staat op de website van een van de 'sloopkamers' van Nederland. Tegen betaling kunnen bezoekers in een veilige omgeving servies tegen de muur gooien of met een hamer of hakbijl de boel kort en klein slaan.
https://nos.nl/artikel/24(...)r-de-zee-is-populair
Wat voor ons?
Ja ik zal maar wijselijk niks zeggen, want als je over de leeftijd van vrouwen gaat praten kom je altijd in de problemenquote:
ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal maar wijselijk niks zeggen, want als je over de leeftijd van vrouwen gaat praten kom je altijd in de problemen
* LTVDK werpt snel een afleidingsmanoeuvre om conflicten te vermijdenquote:
welk kasteel?quote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef dud0r het volgende:
Nog maar 120 pagina's aan instructies en dan is m'n kasteel af![]()
Morgen weer verder. Gaat sneller dan ik had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |