Ja en het verleidelijke is dan ook gewoon om een seizoen in 1x hatseflats te gaan kijken, na al die nieuwsgierigheidquote:Op zondag 5 december 2021 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
2 jaar is lang, zou gewoon elk jaar een nieuw seizoen moeten komen.
Ik zit nu ook al 2 jaar op het nieuwe seizoen van The Witcher te wachten.
Ben nog ongeduldiger voor die serie dan voor La Casa
Dadelijk willen ze nog dat je gaat betalenquote:Op zondag 5 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie, mijn illegale site zegt dat ik teveel gekeken heb... het moet niet gekker worden
Ja die moeten ze nu niet opeens nog koning makenquote:Op zondag 5 december 2021 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Arme Charles of niet. Ik denk dat die gast het wel prima vind met zijn liefje Carmilla.
Hij wilde ooit graag haar tampon zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Arme Charles of niet. Ik denk dat die gast het wel prima vind met zijn liefje Carmilla.
Ik heb seizoen 1 gewoon weet ik veel hoe vaak gezien en de boeken gelezenquote:Op zondag 5 december 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en het verleidelijke is dan ook gewoon om een seizoen in 1x hatseflats te gaan kijken, na al die nieuwsgierigheidEn dan is het ineens weer voorbij en weer heel lang wachten op een nieuw seizoen
Die is stiekem gewoon onsterfelijk; daar kunnen we heel lang nog mee doorquote:
Ja bij sommige series ben je alweer vergeten waar het ook al weer over gingquote:Op zondag 5 december 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en het verleidelijke is dan ook gewoon om een seizoen in 1x hatseflats te gaan kijken, na al die nieuwsgierigheidEn dan is het ineens weer voorbij en weer heel lang wachten op een nieuw seizoen
Vertel?quote:Op zondag 5 december 2021 22:12 schreef Soury het volgende:
Diana was ook geen engeltje he? Met haar onschuldige oogjes
quote:Op zondag 5 december 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dadelijk willen ze nog dat je gaat betalen
Zijīge mutsen en in seizoen is Axel een Golden Retriever en in seizoen 2 is hij ineens een herdershondquote:
Bemoeialsquote:Op zondag 5 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie, mijn illegale site zegt dat ik teveel gekeken heb... het moet niet gekker worden
quote:Op zondag 5 december 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijīge mutsen en in seizoen is Axel een Golden Retriever en in seizoen 2 is hij ineens een herdershond
Nah hij en zij waren al jaren verliefd. Het koningshuis wilde dat niet omdat Carmilla gescheiden was. Liefde is sterkerquote:Op zondag 5 december 2021 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij wilde ooit graag haar tampon zijn.
Wie ? Welke details let jij op zegquote:Op zondag 5 december 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijīge mutsen en in seizoen is Axel een Golden Retriever en in seizoen 2 is hij ineens een herdershond
Dit inderdaad, maar denk ook wel dat na zo'n lange tijd troonopvolger zijn, het gek gaat voelen als je die uiteindelijk nooit over gaat nemenquote:Op zondag 5 december 2021 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Spaanse gast lag ook jaren op batterijenquote:Op zondag 5 december 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is stiekem gewoon onsterfelijk; daar kunnen we heel lang nog mee door
Slaap welquote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
22:15 alweer... dat is voor bij mijn doel~.
Deze serie eindigt hier,.. adios
Nou kom op zeg !!! Die had ook het één en ander buiten de deurquote:
Trusten!quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker slipe.quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie Franco ? of de ex koning die nu ter discussie staat ?quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Spaanse gast lag ook jaren op batterijen
Wie?quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Spaanse gast lag ook jaren op batterijen
Ouwe taaie, jippie, jippie-jeequote:Op zondag 5 december 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is stiekem gewoon onsterfelijk; daar kunnen we heel lang nog mee door
Een tennisleraar en later Dodi.quote:Op zondag 5 december 2021 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zeg !!! Die had ook het één en ander buiten de deur
Charles zeker idd.quote:Op zondag 5 december 2021 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zeg !!! Die had ook het één en ander buiten de deur
Franco ja die was al maanden doodquote:Op zondag 5 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie Franco ? of de ex koning die nu ter discussie staat ?
Harry lijkt verdacht veel op die paarden gozerquote:
Ik ook, ik was daar echt een nogal door aangeslagenquote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, dikke soap![]()
De dood van Diana vond ik toch echt wel schokkend.
Het is smullen, beter dan smurfen en paddenstoelenquote:Op zondag 5 december 2021 22:19 schreef drakin het volgende:
Over koningshuizen vind ik echt niks aan
Ik vond dat echt schokkend idd.quote:Op zondag 5 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik was daar echt een nogal door aangeslagen
Majoor Hewitt.quote:Op zondag 5 december 2021 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Harry lijkt verdacht veel op die paarden gozer
Laat ik die nou toch interessanter vindenquote:Op zondag 5 december 2021 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is smullen, beter dan smurfen en paddenstoelen
Mijn vriend lag toen in het ziekenhuis, dat is een Welshman. Die was er kapot van. Nou ja mijn bijdrage waar was je toenquote:Op zondag 5 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik was daar echt een nogal door aangeslagen
In het ziekenhuisquote:Op zondag 5 december 2021 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend lag toen in het ziekenhuis, dat is een Welshman. Die was er kapot van. Nou ja mijn bijdrage waar was je toen
Ja diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |