Nou kom op zeg !!! Die had ook het één en ander buiten de deurquote:
Trusten!quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
22:15 alweer... dat is voor bij mijn doel~.
Deze serie eindigt hier,.. adios
Lekker slipe.quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
22:15 alweer... dat is voor bij mijn doel~.
Deze serie eindigt hier,.. adios
Wie Franco ? of de ex koning die nu ter discussie staat ?quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Spaanse gast lag ook jaren op batterijen
Wie?quote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Spaanse gast lag ook jaren op batterijen
Ouwe taaie, jippie, jippie-jeequote:Op zondag 5 december 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is stiekem gewoon onsterfelijk; daar kunnen we heel lang nog mee door
Een tennisleraar en later Dodi.quote:Op zondag 5 december 2021 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zeg !!! Die had ook het één en ander buiten de deur
Charles zeker idd.quote:Op zondag 5 december 2021 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zeg !!! Die had ook het één en ander buiten de deur
Franco ja die was al maanden doodquote:Op zondag 5 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie Franco ? of de ex koning die nu ter discussie staat ?
Harry lijkt verdacht veel op die paarden gozerquote:
Ik ook, ik was daar echt een nogal door aangeslagenquote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, dikke soap![]()
De dood van Diana vond ik toch echt wel schokkend.
Het is smullen, beter dan smurfen en paddenstoelenquote:Op zondag 5 december 2021 22:19 schreef drakin het volgende:
Over koningshuizen vind ik echt niks aan
Ik vond dat echt schokkend idd.quote:Op zondag 5 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik was daar echt een nogal door aangeslagen
Majoor Hewitt.quote:Op zondag 5 december 2021 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Harry lijkt verdacht veel op die paarden gozer
Laat ik die nou toch interessanter vindenquote:Op zondag 5 december 2021 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is smullen, beter dan smurfen en paddenstoelen
Mijn vriend lag toen in het ziekenhuis, dat is een Welshman. Die was er kapot van. Nou ja mijn bijdrage waar was je toenquote:Op zondag 5 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik was daar echt een nogal door aangeslagen
In het ziekenhuisquote:Op zondag 5 december 2021 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend lag toen in het ziekenhuis, dat is een Welshman. Die was er kapot van. Nou ja mijn bijdrage waar was je toen
Ja diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |