Jaja, dikke vingertelefoontypeniskutfoutenquote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd lekker, een goed potje schastsen
Toto Wolff niveau van fanatiek zijnquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Zijn naar het schaatsen gegaan. Kon dat gejuich niet meer aan.
Nu blij, dat morgen de kerstballen pas binnen handbereik zijn
Bubbeltjesranjaquote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben ze wel champagne?
Dat mag toch niet daar ?
Verstandigquote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Max laat het voor wat het is en loopt weg.
Hij weet ook dat ze nog richting de stewards gaan
Onbreekbaar...de meeste dan. Of ik kijk bij dochterlief, daar pleurt aapje van 1,5 ze al uit de boomquote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Oei oei oei die hangen er volgende week wel.
kinderbubbelsquote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben ze wel champagne?
Dat mag toch niet daar ?
strandhanddoekquote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie tissues nodig?
Of gewoon van die ouderwetse grote zakdoeken?
Nee hoor, zit hier alweer helemaal zen te zijn en ondertussen voodoo ik op een paar mercedesbandenquote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie tissues nodig?
Of gewoon van die ouderwetse grote zakdoeken?
Kan ook geregeld worden natuurlijk.quote:
Drank?quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee hoor, zit hier alweer helemaal zen te zijn en ondertussen voodoo ik op een paar mercedesbanden
Ik nietquote:
Een ark. Ik ga zo hard janken dat de hele aarde overstroomt.quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ook geregeld worden natuurlijk.
Alvast een bestelling voor de volgende wedstrijd?
quote:
Hmmm, ik ga ook alvast maatregelen treffen danquote:Op zondag 5 december 2021 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Een ark. Ik ga zo hard janken dat de hele aarde overstroomt.
Oeh.. ik zit op sky, was dat in het nederlands of engels?quote:Op zondag 5 december 2021 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
Max zegt "ik ga er niet eens over beginnen, ze verdienen niet 1 woord uit mijn mond"
Dit interview pakt hij wel goed aan. Zonder uit te dagen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
Max zegt "ik ga er niet eens over beginnen, ze verdienen niet 1 woord uit mijn mond"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |