Ja...quote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat er genoeg zaken zijn gebeurd waar het laatste woord nog niet over gevallen is.
O dat weet ik, er verandert niets bahquote:Op zondag 5 december 2021 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja...
Maar gaat niets veranderen ben ik bang.
Nou is dat erg?quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kort: max wordt in ieder gat genaaid
Als je kampioen wilmworden wel.quote:
Als dat niet vrijwillig gebeurd wel ja.quote:
Gaat niet meer lukken denk ik. Winst hier had alles veranderd maar dit wordt verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zondag 5 december 2021 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
De beslissing valt volgende week maar dan moet hij winnen.....nou dan MOT hij de boel iets beter aanpakken
Wil Perez nog iets toevoegen dit seizoen moet hij volgende keer gewoon Lewis rammen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
die constructeurstitel kon RB wel op zijn buik schrijven nu met Perez ook buiten de punten.
Onvoorstelbaar dit soort praktijken..quote:Op zondag 5 december 2021 20:42 schreef engine het volgende:
Toto![]()
Ik kan niet wachten om die man te zien janken
"The best circuit. the best people, I'm so gratefull"quote:
thank you all......quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"The best circuit. the best people, I'm so gratefull"
Van coureurs kan ik mij dat nog voorstellen en hoort er een beetje bij. Wat dat betreft zijn Hamilton en Verstappen best respectvol naar elkaar. Maar ik vind het echt walgelijk hoe die Toto Wolff als teambaas bezig is. Rat en slang tegelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dit soort praktijken..
Als er maar eentje evenveel punten had dan klopt er iets nietquote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon exact evenveel punten.... beide.
Ja ik snap het nietquote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Word Max nu ge'boood ??
Das nieuw .
Gelukkigquote:
Ja ik zal maar niet tijdens de race mijn kerstboom optuigenquote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Nu volgende race nog zien te overleven
quote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik zal maar niet tijdens de race mijn kerstboom optuigen
Je kunt in ieder geval weer aankledenquote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik zal maar niet tijdens de race mijn kerstboom optuigen
Opzich geloof ik best dat hij even in de war was. Maar uiteindelijk was wel duidelijk dat hij te lang wachtte en het verkeerde moment koos. En dan die onzin over een break testquote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Volgens Ham remde Ver onverwachts/heavenly vandaar dat hij er tegenaan vlogg, kijk dat is weer zo iets, Ver remde niet ineens...
Ja hier ook morgen pas, beterquote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Zijn naar het schastsen gegaan. Kon dat gejuich niet meer aan.
Nu blij, dat morgen de kerstballen pas ninnen handbereik zijn
Altijd lekker, een goed potje schastsenquote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja zag je hem.quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef engine het volgende:
Jos waarschijnlijk witheet. Zou ik een beetje bij uit de buurt blijven vanavond.
Oei oei oei die hangen er volgende week wel.quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Effe bijkomen eerstquote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval weer aankleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |