Ja...quote:Op zondag 5 december 2021 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat er genoeg zaken zijn gebeurd waar het laatste woord nog niet over gevallen is.
O dat weet ik, er verandert niets bahquote:Op zondag 5 december 2021 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja...
Maar gaat niets veranderen ben ik bang.
Nou is dat erg?quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kort: max wordt in ieder gat genaaid
Als je kampioen wilmworden wel.quote:
Als dat niet vrijwillig gebeurd wel ja.quote:
Gaat niet meer lukken denk ik. Winst hier had alles veranderd maar dit wordt verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zondag 5 december 2021 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
De beslissing valt volgende week maar dan moet hij winnen.....nou dan MOT hij de boel iets beter aanpakken
Wil Perez nog iets toevoegen dit seizoen moet hij volgende keer gewoon Lewis rammen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
die constructeurstitel kon RB wel op zijn buik schrijven nu met Perez ook buiten de punten.
Onvoorstelbaar dit soort praktijken..quote:Op zondag 5 december 2021 20:42 schreef engine het volgende:
Toto![]()
Ik kan niet wachten om die man te zien janken
thank you all......quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"The best circuit. the best people, I'm so gratefull"
Van coureurs kan ik mij dat nog voorstellen en hoort er een beetje bij. Wat dat betreft zijn Hamilton en Verstappen best respectvol naar elkaar. Maar ik vind het echt walgelijk hoe die Toto Wolff als teambaas bezig is. Rat en slang tegelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dit soort praktijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |