abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 december 2021 @ 18:14:14 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202541199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:12 schreef K21 het volgende:

[..]
Heeft hij weer eens een rechtszaak verloren? _O-
Ja! En hij moet 4000 schadevergoeding betalen aan Marc van Ranst :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 december 2021 @ 18:15:29 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202541220
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202541222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:51 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/(...)o_explicit&ref=notif
Albert was ook live, ze staan met 10 man bij een of andere waterpomp
Das Enschede toch? ze staan daar wekelijks op donderdag geloof ik.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202541269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
de knettergekke wappies willen 'ook' aangifte doen. niet tegen willempie maar tegen Hugo de Jonge.
echt h? sinds wanneer is het bestrijden van een pandemie strafbaar :')

als al die wappies 15 cent doneren overmaken dan kan Willempie zijn boete betalen van Marc van Ranst.
Dat aangifte doen ligt helemaal in de lijn van tribunalen, de criminele regering en het leven in een dictatuur. Wat al raar is want ik heb een vermoeden dat je in een dictatuur niet eens de kans krijgt om aangifte te doen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202541518
hostingproviders doen goede zaken. per dag komen er tientallen websites bij.
en zo ook de wordpress site van meneer Kiespijn.

1
2
https://www.aangiftehugodejonge.nl/wp-login.php?action=lostpassword
mordechay@salsaventura.nl
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 9 december 2021 @ 18:35:04 #157
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_202541574
Is hier iemand thuis in de Belgische rechtspraak?
Ik ben wel benieuwd wat ‘roekeloos en tergend geding‘ inhoudt in deze zaak.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 december 2021 @ 18:41:20 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202541675
quote:
5s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
‘roekeloos en tergend geding
Meerdere mogelijkheden zo te zien:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tergend_of_roekeloos_geding
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202541763
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202542052
zoiets gaat meteen bij oud papier.
wat ook erg is, zijn wappies die zorgpersoneel via social media bedreigen.
wappies die het adres van De Jonge verspreiden.
er lijkt geen bodem te zijn hoe diep die figuren zinken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202542517
quote:
“Wil ik jaren toevoegen aan m’n leven, of wil ik leven toevoegen aan m’n jaren?” Die razend interessante kwestie legde de vermaarde filosoof Guido Weijers onlangs voor aan een zaal vol toehoorders – vermoedelijk een groep onvrije burgers die fysiek en/of geestelijk gemarteld in een quarantainekamp waren geplaatst vanwege een positieve PCR-test, althans, een andere reden om je in groten getale in dezelfde ruimte als Guido Weijers op te houden kan ik zo snel niet verzinnen.

De erudiete redenaar bediende zich hier van de stijlfiguur van de retorische vraag, want hoewel hij in al zijn eloquentie toevoegde dat het “een fokking moeilijk dilemma” betrof, was het gewenste antwoord overduidelijk: natuurlijk, wijsgeer Weijers, willen wij leven toevoegen aan onze jaren! Laat ons desnoods vanavond nog sterven als dat betekent dat wij ons nog kunnen laven aan uw wijsheden! Alles liever dan nog een dag langer geknecht worden door de beulen van het Binnenhof!

Verder te lezen in de bron:
https://www.iamzero.nl/archives/2021/12/04/guido
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_202546348
quote:
Patint ongeneeslijk slecht na moederharttransplantatie



Verschrikkelijk nieuws uit het Erasmus MC. Na een moederharttransplantatie is een patint ongeneeslijk slecht geworden. De operatie leek op het eerste gezicht geslaagd en de artsen waren tevreden, maar na verloop van tijd bleek dat de patint alleen nog maar egostische nonsens uit kon kramen. De kwaadaardigheid lijkt onbehandelbaar.

“Het gaat helemaal niet goed met de patint”, constateert de behandelend arts. “Ze was na het succesvol plaatsen van het moederhart aanvankelijk dankbaar en vol liefde, dat gaf ze ook aan na de operatie. Maar we merkten al snel dat ze een ernstig verhoogde vatbaarheid voor desinformatie begon te ontwikkelen waardoor haar eigen brein en dat van haar omgeving werd aangetast. Na een paar dagen begon ze kinderen voor haar karretje te spannen om er zelf beter van te worden. Het ging van kwaad tot erger en inmiddels is ze in- en inslecht.”

Artsen maakten meteen hartfilmpjes om te kijken wat er precies aan de hand was. Een van de opvallende kenmerken was dat het hart een gitzwarte galachtige substantie begon aan te maken. Dat proces lijkt niet te stoppen. Mogelijk tast dit ook andere organen en zelfs de hersenen aan, maar dat wordt nog door de artsen onderzocht.

Daarbij vertoont de patint steeds meer bijwerkingen, stelt de arts vast. “Extreme vermoeiendheid, onwetendheid, hijgerigheid, onwaarschijnlijke domheid, een ongekende verstoring van het moreel kompas, te veel om op te noemen. Gisteren zei ze opeens dat ze naar de kankerafdeling van het ziekenhuis wilde gaan om ouders te vragen of hun kind dat daar behandeld werd soms was gevaccineerd.”

Met de kennis van nu had de arts deze transplantatie niet uitgevoerd. “Deze patint was duidelijk beter af geweest zonder hart.”
:D _O_
pi_202546735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Holy shit :o :X Deze mensen :N
Ik zie dat er niet meer is geupload op het youtube kanaal en ook de website in de beschrijving is uit de lucht gehaald. Vraag me af of deze mensen ook de afslag hebben gemaakt naar diehard wappies, dat lijkt me wel.
Oh ja, zoals ik al in een andere post vertelde, is in elk geval de mannelijke helft met een aantal flatearthers gaan optrekken. Een geel hesje heb ik ze nooit zien aantrekken.
Een van hun goeroes is minstens zo potsierlijk. Geen idee waar hij tegenwoordig uithangt, maar de man in toga weet met allerlei dronkemansverhalen te doen alsof hij mensen beschermt, terwijl hij alleen maar erbij zit en met een lulverhaal de aandacht afleidt. Ik zag gisteren op voornoemd kanaal nog een filmpje waarin hij bij een geboorteaangifte zat en de ambtenaar vertelde dat zij ook niet kon weten dat we in het Tweede Vaticaanse Rijk leven, waar een aangifte van geboorte betekent dat het kind wordt uitgeleverd en de ouders afstand doen van hun gezag, behalve als de akte met rode inkt wordt ondertekend, want dat staat symbool voor bloed en leven, terwijl zwarte inkt staat voor de dood.
Conclusie: ik heb tijd te veel dat ik hiernaar kijk en onderteken voortaan alles met gele inkt, want geel is de kleur van de zon! :G
pi_202546930
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202547513
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:26 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Misschien willen ze op de IC een paar milligram arsenicum toedienen, ben je van het gezeik af...
pi_202547722
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Oh ja, zoals ik al in een andere post vertelde, is in elk geval de mannelijke helft met een aantal flatearthers gaan optrekken. Een geel hesje heb ik ze nooit zien aantrekken.
Een van hun goeroes is minstens zo potsierlijk. Geen idee waar hij tegenwoordig uithangt, maar de man in toga weet met allerlei dronkemansverhalen te doen alsof hij mensen beschermt, terwijl hij alleen maar erbij zit en met een lulverhaal de aandacht afleidt. Ik zag gisteren op voornoemd kanaal nog een filmpje waarin hij bij een geboorteaangifte zat en de ambtenaar vertelde dat zij ook niet kon weten dat we in het Tweede Vaticaanse Rijk leven, waar een aangifte van geboorte betekent dat het kind wordt uitgeleverd en de ouders afstand doen van hun gezag, behalve als de akte met rode inkt wordt ondertekend, want dat staat symbool voor bloed en leven, terwijl zwarte inkt staat voor de dood.
Conclusie: ik heb tijd te veel dat ik hiernaar kijk en onderteken voortaan alles met gele inkt, want geel is de kleur van de zon! :G
Hoe noemde die toga zichzelf ook al weer? Ik kan me herinneren dat ik het destijds best leuk gevonden vond. Theonoom?
anonieme razernist
pi_202547921
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Tot hoe ver mogen deze verstandelijk beperkte gaan? Ik begin het aardig beu te worden en hoor het steeds meer in mijn omgeving. Ik denk dat het kabinet hier toch wel rekening mee moet gaan houden dat het begrip en geduld van het volk op is.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 00:21:45 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202548395
twitter


_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202548709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef -river- het volgende:

[..]
Tot hoe ver mogen deze verstandelijk beperkte gaan? Ik begin het aardig beu te worden en hoor het steeds meer in mijn omgeving. Ik denk dat het kabinet hier toch wel rekening mee moet gaan houden dat het begrip en geduld van het volk op is.
Gewoon zelf optreden, doe ik morgen ook. Ben er klaar mee.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 07:43:46 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202549210
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202549274
quote:
Ja das heel verstandig, met 60 km voor een vrachtwagen gaan rijden met vloeistoffen in de botlektunnel
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 08:31:08 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202549427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja das heel verstandig, met 60 km voor een vrachtwagen gaan rijden met vloeistoffen in de botlektunnel
Rijden? Ze gaan lopen :') Een km of 15. Dus lang gaan ze dit niet volhouden :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202549444
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202549607
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Rijden? Ze gaan lopen :') Een km of 15. Dus lang gaan ze dit niet volhouden :')
Geen filerijden dus, verstandig.
pi_202550029
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:21 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

_O-
Heeft niks met corona te maken, dit ging om demonstranten van KOZP.
pi_202550106
quote:
5s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Hoe noemde die toga zichzelf ook al weer? Ik kan me herinneren dat ik het destijds best leuk gevonden vond. Theonoom?
Theonoom ja. Johan Peter Teunissen, zweverig figuur dat o.a. in chemtrails gelooft en meer rare dingen. Je zou verwachten dat hij nu ook vooraan zou staan in alle complottheoriewaanzin en de strijd tegen de overheid.
pi_202552675
quote:
5s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Hoe noemde die toga zichzelf ook al weer? Ik kan me herinneren dat ik het destijds best leuk gevonden vond. Theonoom?
Eclectisch theonoom, wat dat ook mag zijn. Zweefhufter eerste klasse misschien?
pi_202552701
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Theonoom ja. Johan Peter Teunissen, zweverig figuur dat o.a. in chemtrails gelooft en meer rare dingen. Je zou verwachten dat hij nu ook vooraan zou staan in alle complottheoriewaanzin en de strijd tegen de overheid.
Zijn parallelle universum is al jaren verwijderd van de rest. Je vraagt je alleen af hoe je jezelf kapot moet hebben geblowd voor je iemand serieus blijft nemen die bij je ontruiming bij de agenten een mislukte poging doet om aangifte te doen van een staatsgreep (dus als je in Duitsland een huis koopt, breng je een deel van het Duitse grondgebied onder Nederlandse heerschappij? :') ), en daarna met z’n toga aan gitaar gaat spelen terwijl de verhuizers hun werk doen en de overige handlangers schreeuwen om hun eigen spullen en de bewoonster is afgevoerd door de politie.
pi_202552872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef JohnWickPic het volgende:
Johan Peter Teunissen
https://www.telstar-onlin(...)npak-voor-de-rechter
Die gast _O-
Zwaar verward.
Twiddel
pi_202552912
quote:
:X
Dus nu krijgen we sucidale demonstraties
Twiddel
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 13:49:00 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202552938
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202552944
't zal maar je familie zijn :P
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 13:53:26 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202552983
quote:
Agent: Heeft u uw rijbewijs bij zich?
Johan: Ja, die heb ik bij me.
Agent: Die wil ik graag even zien.
Johan: Ja maar wacht even. U wil dat wel, maar wil ik dat ook?

_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202553035
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
't zal maar je familie zijn :P
Ik heb een schizofrene oom die in Amsterdam woont, en vanaf zijn balkon in een psychose is gaan schreeuwen dat alle Molukkers dood moesten en zelfs die vind ik normaler dan Johan :P
Twiddel
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 14:00:05 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202553054
Dit pareltje kan ook niet ontbreken :T

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202553187
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Agent: Heeft u uw rijbewijs bij zich?
Johan: Ja, die heb ik bij me.
Agent: Die wil ik graag even zien.
Johan: Ja maar wacht even. U wil dat wel, maar wil ik dat ook?

_O-
U geeft mij nu uw rijbewijs anders houd ik u aan.
- Meneer, dat heeft u toch al gedaan??
Nee, ik houd u staande, dat is een heel groot verschil.
- Nouja ik zit maar ik wil wel even gaan staan, dat is ook helemaal geen punt

:N :X
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 14:13:40 #187
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202553262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
U geeft mij nu uw rijbewijs anders houd ik u aan.
- Meneer, dat heeft u toch al gedaan??
Nee, ik houd u staande, dat is een heel groot verschil.
- Nouja ik zit maar ik wil wel even gaan staan, dat is ook helemaal geen punt

:N :X
Ja :')

Mooi ook die agent :+

Als u zich daar prettig bij voelt mag dat :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202553307
Dat figuur is echt een pareltje. Het is wel een beetje offtopic natuurlijk maar tegelijkertijd dus ook niet want je ziet min of meer hetzelfde soort types nu tussen de wappies. En dan is het een geruststelling om te weten en te zien dat een aantal jaar terug er ook zulke figuren bezig waren, met zelfs het arresteren van een rechter omdat deze haar ID niet wilde laten zien en ander compleet waanzinnig gelul, waar je nu HELEMAAL NIETS meer van hoort.

Ik heb het toen niet meegekregen, heb het een en ander zitten bekijken, hard gelachen en mijzelf ook flink verbaasd maar het is dus eigenlijk niets nieuws. Ik bedoel verwarde personen zijn er altijd al geweest, maar deze "toezichthouder op de enclave van de Staat der Nederlanden" met een eigen raar clubje afkomstig van een andere planeet :') :') kan je bijna 1 op 1 vergelijken met wat doorgedraaide coronawappies. En binnen dat clubje coronawappies heb je dan gevoelige meelopers die makkelijk te beinvloeden zijn en waar gewoon misbruik van wordt gemaakt en wat sensatietokkies zoals Eline.

De waarheid zal naar boven komen! Ja, klopt.. de waarheid is dat ze er totaal niet toe doen en de beelden altijd ter vermaak online zullen blijven rondzwerven..
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 14:21:59 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202553405
Echt offtopic is het niet. Wappies doen wat Johan jaren geleden al deed. Kijk naar de wappies die zichzelf soeverein verklaren en hun boetes, huur, zorgverzekering, etc niet meer betalen. Het gaat niet lang duren tot we de eerste huisuitzettingen gaan zien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202553448
Exact. Wappies doen werkelijk niets anders dan hetgeen waar ze zelf zin in hebben.

Internet afspeuren naar zogenaamde virologen die dan tegen coronavaccinaties zijn en dat dan helemaal ophemelen. Ookal hebben die figuren totaal geen relevante ervaring, opleiding, functie. De gemiddelde wappie leeft in een fantasiewereld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 14:25:39 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202553464
Dit is trouwens nog een oude bekende uit de filmpjes, de man van Bea :T



HEEFT U HET VIRUS GEZIEN!?!?!?!

GA JE ONDERZOEK DOEN!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202553542
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
Echt offtopic is het niet. Wappies doen wat Johan jaren geleden al deed. Kijk naar de wappies die zichzelf soeverein verklaren en hun boetes, huur, zorgverzekering, etc niet meer betalen. Het gaat niet lang duren tot we de eerste huisuitzettingen gaan zien.
En dan komen ze net als Johan aanzetten met de Neurenberg code want het zijn misdaden tegen de mensheid. Het is echt bijna exact hetzelfde.

Deze is ook mooi
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 14:40:33 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202553683
Die handhaver. Wat een geduld heeft die kerel :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202553740
kerel is jaren later bezig om een eigen dorp te stichten?
https://www.rtvdrenthe.nl(...)aan-het-denken-gezet
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:41:04 #195
111260 Charmian
a little joy
pi_202554423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
kerel is jaren later bezig om een eigen dorp te stichten?
https://www.rtvdrenthe.nl(...)aan-het-denken-gezet
misschien kan hij samen met Engeltje iets organiseren, op Ibiza, waar Engeltje al een stukje grond heeft. Baudetje en consorten mee, past mooi in zijn vluchtplan.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202554458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:41 schreef Charmian het volgende:

[..]
misschien kan hij samen met Engeltje iets organiseren, op Ibiza, waar Engeltje al een stukje grond heeft. Baudetje en consorten mee, past mooi in zijn vluchtplan.
Fuerteventura, Canarische Eilanden.
Wappiehoeders gaan niet goed samen, die maken op den duur ruzie. Immers wilt een wappiehoeder altijd het hoofd zijn van de sekte. geen twee kapiteinen op een schip :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:50:44 #197
307622 Perox
(niet de echte)
pi_202554535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef JohnWickPic het volgende:
Dat figuur is echt een pareltje. Het is wel een beetje offtopic natuurlijk maar tegelijkertijd dus ook niet want je ziet min of meer hetzelfde soort types nu tussen de wappies. En dan is het een geruststelling om te weten en te zien dat een aantal jaar terug er ook zulke figuren bezig waren, met zelfs het arresteren van een rechter omdat deze haar ID niet wilde laten zien en ander compleet waanzinnig gelul, waar je nu HELEMAAL NIETS meer van hoort.

Ik heb het toen niet meegekregen, heb het een en ander zitten bekijken, hard gelachen en mijzelf ook flink verbaasd maar het is dus eigenlijk niets nieuws. Ik bedoel verwarde personen zijn er altijd al geweest, maar deze "toezichthouder op de enclave van de Staat der Nederlanden" met een eigen raar clubje afkomstig van een andere planeet :') :') kan je bijna 1 op 1 vergelijken met wat doorgedraaide coronawappies. En binnen dat clubje coronawappies heb je dan gevoelige meelopers die makkelijk te beinvloeden zijn en waar gewoon misbruik van wordt gemaakt en wat sensatietokkies zoals Eline.

De waarheid zal naar boven komen! Ja, klopt.. de waarheid is dat ze er totaal niet toe doen en de beelden altijd ter vermaak online zullen blijven rondzwerven..
Woord van het jaar gespot!
Verder: goed betoog! ^O^
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:55:13 #198
111260 Charmian
a little joy
pi_202554588
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Fuerteventura, Canarische Eilanden.
Wappiehoeders gaan niet goed samen, die maken op den duur ruzie. Immers wilt een wappiehoeder altijd het hoofd zijn van de sekte. geen twee kapiteinen op een schip :)
ja maar als het dan tot een soort van oorlog komt, misschien roeien ze zichzelf dan wel uit.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202554643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:50 schreef Perox het volgende:

[..]
Woord van het jaar gespot!
Verder: goed betoog! ^O^
https://woordvanhetjaar.vandale.nl/nl
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 17:02:04 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202555320
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202555851
is de stroom bij hem afgesloten? hij zit heel in het donker te huilen voor z'n camera.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202555866
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef JohnWickPic het volgende:
Dat figuur is echt een pareltje. Het is wel een beetje offtopic natuurlijk maar tegelijkertijd dus ook niet want je ziet min of meer hetzelfde soort types nu tussen de wappies. En dan is het een geruststelling om te weten en te zien dat een aantal jaar terug er ook zulke figuren bezig waren, met zelfs het arresteren van een rechter omdat deze haar ID niet wilde laten zien en ander compleet waanzinnig gelul, waar je nu HELEMAAL NIETS meer van hoort.

Ik heb het toen niet meegekregen, heb het een en ander zitten bekijken, hard gelachen en mijzelf ook flink verbaasd maar het is dus eigenlijk niets nieuws. Ik bedoel verwarde personen zijn er altijd al geweest, maar deze "toezichthouder op de enclave van de Staat der Nederlanden" met een eigen raar clubje afkomstig van een andere planeet :') :') kan je bijna 1 op 1 vergelijken met wat doorgedraaide coronawappies. En binnen dat clubje coronawappies heb je dan gevoelige meelopers die makkelijk te beinvloeden zijn en waar gewoon misbruik van wordt gemaakt en wat sensatietokkies zoals Eline.

De waarheid zal naar boven komen! Ja, klopt.. de waarheid is dat ze er totaal niet toe doen en de beelden altijd ter vermaak online zullen blijven rondzwerven..
Inderdaad off-topic, mijn schuld een beetje, maar dit is ook de verandering van spijs die we af en toe nodig hebben als het alleen maar over Corona gaat. Even de wat subtielere manier van manipulatie van goedgelovigen door een soort goeroe.
Die Johan Peter Teunissen is volgens mij ook uit een wat verwend gezin afkomstig en heeft ergens een afslag gemist, waarna hij zijn roeping als charlatan van de alternatieve feiten heeft gevonden.
Leuk dat Michel toch nog is opgedoken. Niets veranderd, alleen Bea is niet meer in beeld. Ze wonen niet meer samen?
pi_202555949
had ene Micha Kat hen niet onderdak geboden? staat mij iets van bij.
soort zoekt soort.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202556114
quote:
Die Vriesema is niet serieus h, schrijf ik maar even voor de zekerheid. Niet iedereen daar heeft dat door.
anonieme razernist
pi_202556248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
had ene Micha Kat hen niet onderdak geboden? staat mij iets van bij.
soort zoekt soort.
Ja, na de ontruiming tot Kats ontruiming, enkele maanden later. Konden ze samen nog een voorgekookt interviewtje opnemen over de MH17, de ramp die bij Kat elke dag een andere, maar toch steevast duistere oorzaak had.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:48:47 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202556736
Ja ook dorpsgekken kunnen tegenwoordig op internet en krijgen veel te veel aandacht.

Wat dat betreft juich ik een subnet met toegangspoort en authenticatie toe. Dan is er tenminste een deel van het internet gevrijwaard van dommies, wappies en overige vervelio's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 10-12-2021 18:55:26 ]
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:53:26 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:55:05 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202556826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zit je dan in je eentje... _O-
Samen met jou minstens :P
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:56:13 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202557977
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Agent: Heeft u uw rijbewijs bij zich?
Johan: Ja, die heb ik bij me.
Agent: Die wil ik graag even zien.
Johan: Ja maar wacht even. U wil dat wel, maar wil ik dat ook?

_O-
Zulje mensen verdienen een knuppel in hun nek dan willen ze wel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202557979
Ff over de beroemde Coolsingel vinger.
https://www.ad.nl/binnenl(...)slag-neemt~a4b2add9/
pi_202557997
goed. er heeft nog een wappie geschreven in het online condoleanceregister van de 14jarige voetballer.
dit is er eentje die het niveau van de moederhart-trut overstijgt.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202558069
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Die Vriesema is niet serieus h, schrijf ik maar even voor de zekerheid. Niet iedereen daar heeft dat door.
Dan is dat een goeie want ik dacht meteen wat een rare wappies met zijn dooie huisdieren.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202558113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff over de beroemde Coolsingel vinger.
https://www.ad.nl/binnenl(...)slag-neemt~a4b2add9/
Ik denk dat de politie wel andere prioriteiten had dan een vinger brengen naar ee juiste mensen en die bedreigde hulpverleners ook.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202558124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
goed. er heeft nog een wappie geschreven in het online condoleanceregister van de 14jarige voetballer.
dit is er eentje die het niveau van de moederhart-trut overstijgt.

[ twitter ]
Dan ben je toch wel ernstig moreel gehandicapt en rijp voor het gesticht als je dat soort bagger gaat posten in een condoleanceregister. :r
pi_202558151
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:17 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik denk dat de politie wel andere prioriteiten had dan een vinger brengen naar ee juiste mensen en die bedreigde hulpverleners ook.
die jongen had dus al een kort lontje en ik voorspel dat het alleen maar erger zal worden bij hem....
hij kan immers nu niet meer even tot 10 tellen, een advies wat men vaak krijgt om te kalmeren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202558213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
goed. er heeft nog een wappie geschreven in het online condoleanceregister van de 14jarige voetballer.
dit is er eentje die het niveau van de moederhart-trut overstijgt.

[ twitter ]
En trots dat ze zijn dat ze dit hebben geplaatst. In hun wereld is diegene nu de held omdat ze zich uitspreekt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202558242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
goed. er heeft nog een wappie geschreven in het online condoleanceregister van de 14jarige voetballer.
dit is er eentje die het niveau van de moederhart-trut overstijgt.

[ twitter ]
Jeetje, :@ :r

Is zo iemand te traceren?
pi_202558482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jeetje, :@ :r

Is zo iemand te traceren?
Ik hoef het niet te weten want voor deze ene keer mag zo iemand gewoon keihard een straatput ingetrapt worden..
pi_202558658
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jeetje, :@ :r

Is zo iemand te traceren?
Ja, via het IP-adres gecombineerd met datum en tijdstip ben je traceerbaar.
overigens heeft dit publiekelijke online condoleanceregister een 'niet ok'-knop, ik ga er vanuit dat mensen die knop wel gebruiken zodat dat achterlijke stuk offline gaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202558788
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, via het IP-adres gecombineerd met datum en tijdstip ben je traceerbaar.
overigens heeft dit publiekelijke online condoleanceregister een 'niet ok'-knop, ik ga er vanuit dat mensen die knop wel gebruiken zodat dat achterlijke stuk offline gaat.
Het is al weg

twitter
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:02:23 #222
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202560105
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:02 schreef AchJa het volgende:
FVD uitgeluld op Twitter?

[ afbeelding ]

https://twitter.com/2deKamerFVD
Censuur in een dictatuur!! Rutte heeft even gebeld hoor.. zie je nou wel! Open je ogen! _O-
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:34:49 #224
111260 Charmian
a little joy
pi_202560666
Maar dit is toch niet het originele account van FVD?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 22:53:55 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202560984
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef Charmian het volgende:
Maar dit is toch niet het originele account van FVD?
klopt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202561009
Gezond rechts FvD. @2deKamerFVD. Account voor gezond rechtse mensen! Tweets worden verzorgd door ons media-team. Vriend van Dr Gert Jan Mulder FvD lid

Dit was het:
https://web.archive.org/w(...)tter.com/2dekamerfvd
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 23:00:59 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202561073
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gezond rechts FvD. @:2deKamerFVD. Account voor gezond rechtse mensen! Tweets worden verzorgd door ons media-team. Vriend van Dr Gert Jan Mulder FvD lid

Dit was het:
https://web.archive.org/w(...)tter.com/2dekamerfvd
Mediateam doet toch @fvdemocratie lijkt mij?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202561274
twitter

Ik wou deze even delen.
Wat een held _O_
Twiddel
pi_202561424
die graftak van een Engel zou in hoger beroep gaan.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ger-beroep~a49caee6/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 23:25:08 #230
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202561467
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:15 schreef summer2bird het volgende:
[ twitter ]
Ik wou deze even delen.
Wat een held _O_
Van Ranst is een held _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 december 2021 @ 23:25:26 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202561473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
die graftak van een Engel zou in hoger beroep gaan.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ger-beroep~a49caee6/
Een nog hogere schadevergoeding :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202561711
23 december de volgende zitting met die gek. Gaat over het oproepen tot burgerarrest op agenten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202561751
zal Eline morgen toch naar Hilversum gaan?

quote:
Onrechttv 3.0
2 uur

#Hilversum #Mediapark #Bushalte

Morgen 12.00 ❗❗

Omdat wij niet stoppen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202562811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
zal Eline morgen toch naar Hilversum gaan?
[..]

Vorige week waren er maar een man of vier geloof ik dus ze moet wel gaan, om geloofwaardig te blijven en om daardoor meer mensen mee te krijgen.
Het blijft mijn favoriete antipathie in de wappie-beweging, mede ook door het totaal ongrammaticale en met een of ander ranzig accent uitgesproken: 'Ik beloof jullie n ding: a.c.a.b.' Iets met gummi-knuppels, pepper-spray en black sites.
anonieme razernist
pi_202562892
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:14 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dan is dat een goeie want ik dacht meteen wat een rare wappies met zijn dooie huisdieren.
In eerst instantie wist ik het ook niet zeker: Poe's law.
anonieme razernist
pi_202562898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:15 schreef summer2bird het volgende:
[ twitter ]
Ik wou deze even delen.
Wat een held _O_
Tja dat had je kunnen verwachten van hem, mooie actie
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202562999
"Beste Hester" ... "Met vriendelijke groeten" :')

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 11:42:43 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202565022
Nog geen nieuws over waar/hoelaat Defend gaat rellen vandaag.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202565107
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:42 schreef Starhopper het volgende:
Nog geen nieuws over waar/hoelaat Defend gaat rellen vandaag.
Dat is morgen. Vandaag zullen we het waarschijnlijk moeten doen met het wekelijkse rondje markt in Hilversum en/of minimeet bij het bushokje voor het mediapark.

Als Eline naar Hilversum gaat dan kan het misschien nog leuk worden, niet spectaculair maar toch leuk hoe ze ontzettend stoer en vals lachend haar gebiedsverbod gaat overtreden en dan wordt opgepakt door de corrupte politie die misdaden tegen de mensheid pleegt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 december 2021 @ 11:55:57 #240
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202565226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dat is morgen. Vandaag zullen we het waarschijnlijk moeten doen met het wekelijkse rondje markt in Hilversum en/of minimeet bij het bushokje voor het mediapark.

Als Eline naar Hilversum gaat dan kan het misschien nog leuk worden, niet spectaculair maar toch leuk hoe ze ontzettend stoer en vals lachend haar gebiedsverbod gaat overtreden en dan wordt opgepakt door de corrupte politie die misdaden tegen de mensheid pleegt.
Ja daag. Dan is F1
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202565263
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:55 schreef Olga het volgende:

[..]
Ja daag. Dan is F1
Inderdaad, beetje gaan demonstreren tijdens de Race van het decennium.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 december 2021 @ 11:59:37 #242
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202565275
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Inderdaad, beetje gaan demonstreren tijdens de Race van het decennium.
Precies. En daarna ben ik of zwaar chago of heel blij
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202565305
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:55 schreef Olga het volgende:

[..]
Ja daag. Dan is F1
Ik durf niet te kijken :@
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202565319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
die graftak van een Engel zou in hoger beroep gaan.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ger-beroep~a49caee6/
Tja 4000 euro boete is nou eenmaal niet veel geld voor iemand die bij de AIVD werkt
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 12:07:26 #245
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202565374
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:42 schreef Starhopper het volgende:
Nog geen nieuws over waar/hoelaat Defend gaat rellen vandaag.
H jammer nou, de strijders lijken de strijd te hebben opgegeven O-)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 12:25:54 #246
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202565574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dat is morgen. Vandaag zullen we het waarschijnlijk moeten doen met het wekelijkse rondje markt in Hilversum en/of minimeet bij het bushokje voor het mediapark.

Als Eline naar Hilversum gaat dan kan het misschien nog leuk worden, niet spectaculair maar toch leuk hoe ze ontzettend stoer en vals lachend haar gebiedsverbod gaat overtreden en dan wordt opgepakt door de corrupte politie die misdaden tegen de mensheid pleegt.
Oohhh voor mn gevoel is het zondag ;( Sorryy
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 12:31:42 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202565655
In Wenen hebben we wel wat te kijken :T


Daar hebben ze ook faketeranen :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 11 december 2021 @ 12:33:40 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202565673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dat is morgen. Vandaag zullen we het waarschijnlijk moeten doen met het wekelijkse rondje markt in Hilversum en/of minimeet bij het bushokje voor het mediapark.

Als Eline naar Hilversum gaat dan kan het misschien nog leuk worden, niet spectaculair maar toch leuk hoe ze ontzettend stoer en vals lachend haar gebiedsverbod gaat overtreden en dan wordt opgepakt door de corrupte politie die misdaden tegen de mensheid pleegt.
Kunnen ze niet ergens achter in het mediapark een tentenkamp voo rdie mensen maken, op voorwaarde dat ze niet van het terrein af mogen?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 12:35:10 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202565685
Op het mediapark staan ze bij het bushokje idd. Met een groot spandoek staan ze de NEP vrachtwagens toe te schreeuwen :') En Eline is er ook. Dat gaat nog leuk worden straks :T

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1108464913235401
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 12:36:18 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202565697
Max is boos op de ziekenhuizen want mensen gaan dood door de beademingsapparaten :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 12:38:34 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202565708
Eline denkt dat ze wachten op een seintje van de OVJ om haar te arresteren. Ze gaat Max autoriseren voor de pagina van OnrechtTV3.0 zodat hij live kan gaan met zijn eigen mobiel als ze haar arresteren.

En heel veel mensen herkennen ze. Ze zijn BNN aan het worden :') BN'er bedoelen ze denk ik?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 11 december 2021 @ 12:39:01 #252
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202565710
Er staan 2 mensen bij een bushokje koffie te drinken, wat is het probleem?
  zaterdag 11 december 2021 @ 12:47:13 #253
256666 leeell
I know you're lonely
pi_202565762
Gaat het morgen nog los met dat 12/12 event of is het een storm in een glaswater.

Ik heb wel zin in wat STREAMGENOT
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:06:25 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202565911
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:47 schreef leeell het volgende:
Gaat het morgen nog los met dat 12/12 event of is het een storm in een glaswater.

Ik heb wel zin in wat STREAMGENOT
Niemand die het weet. Het gaat om Defend dus kan flink uit de hand lopen in ieder geval.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:08:57 #255
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202565935
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:47 schreef leeell het volgende:
Gaat het morgen nog los met dat 12/12 event of is het een storm in een glaswater.

Ik heb wel zin in wat STREAMGENOT
Waarschijnlijk een geregiseerde tour door de staatjes die tweewekelijk het zelfde gezeur moeten aanhoren.

Ik verwacht er niet veel van iig,alhoewel het voorspelde weer er natuurlijk voor zal zorgen dat er genoeg 'thrillseekers' zijn die 'vertier' kunnen gebruiken met deze warme winterdagen.
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:12:12 #256
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202565961
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Niemand die het weet. Het gaat om Defend dus kan flink uit de hand lopen in ieder geval.
Als je demonstraties een week van te voren aankondigt loopt het niet uit de hand,het zijn geen wilde acties oid.

mssn gaan er een paar 'journalisten' 'half dood' na een flinke duw,maar ik zie dit soort demonstraties echt niet meer uit de hand lopen.
pi_202565962
en jahoor, Eline is gewoon in Hilversum. raar mens.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:13:35 #258
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202565980
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
en jahoor, Eline is gewoon in Hilversum. raar mens.
Ze staat op de bus naar baarn te wachten,want ze is de trein uitgezet?
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:16:15 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566011
Waarom kun je die comic sans niet op een andere ovaal gele sticker printen, Max?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:16:23 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566012
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Als je demonstraties een week van te voren aankondigt loopt het niet uit de hand,het zijn geen wilde acties oid.

mssn gaan er een paar 'journalisten' 'half dood' na een flinke duw,maar ik zie dit soort demonstraties echt niet meer uit de hand lopen.
Doet mij toch denken aan een wilde actie hoor.

Gezien de geschiedenis van Defend is alles te verwachten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566017
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Waarschijnlijk een geregisseerde tour door de staatjes die tweewekelijk het zelfde gezeur moeten aanhoren.

Ik verwacht er niet veel van iig, alhoewel het voorspelde weer er natuurlijk voor zal zorgen dat er genoeg 'thrillseekers' zijn die 'vertier' kunnen gebruiken met deze warme winterdagen.
Ik had wel wat meer info verwacht via de bekende Telegram-infiltranten, maar niemand weet iets meer dan wat plaatjes met aankondigingen.
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:16:48 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom kun je die comic sans niet op een andere ovaal gele sticker printen, Max?
Is hij live? Waar?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:17:49 #263
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566038
Eline is net belaagd door 5 agenten.
pi_202566045
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Doet mij toch denken aan een wilde actie hoor.

Gezien de geschiedenis van Defend is alles te verwachten.
Hou maar rekening met fakkeloptochten inclusief spandoeken, geschreeuw en muziek. En een vuurwerkje hier en daar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:18:55 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566054
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eline is net belaagd door 5 agenten.
Linkje :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566058
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Is hij live? Waar?
deze nieuwe wappie-sticker
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202566065
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Linkje :o
in 't begin van deze video zegt ze dat
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1108464913235401
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202566067
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Linkje :o
Niet meer live
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1108464913235401

Komen later weer live.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:20:34 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566081
quote:
quote:
Thnx! Die kende ik al ja :T Ik dacht ze ergens anders live waren nu :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:22:48 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566110
Donna is in Vlaardingen een kerstmarkt aan het verzieken

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566120
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eline is net belaagd door 5 agenten.
Ze had ze listig van zich afgeschud door haar oortjes in te houden en niet naar ze te luisteren. Die agenten wisten natuurlijk totaal niet wat hen overkwam, en zo kon ze mooi ontsnappen.
anonieme razernist
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:25:41 #272
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566135
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Doet mij toch denken aan een wilde actie hoor.

Gezien de geschiedenis van Defend is alles te verwachten.
De helft vaan de Defend aanhang kan geen stadions slopen, dus de poitie kan sws ontlast worden.
pi_202566163
ze hebben het maar over uitsluiting maar ondertussen mag Bram Tiggelaar bij geen enkele wappie meer commentaar geven. Dat is pas uitsluiting.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:29:07 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566172
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566221
quote:
NeeDDRland...hey, orgineel en creatief zijn ze wel.
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:35:08 #276
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566240
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:33 schreef DW457 het volgende:

[..]
NeeDDRland...hey, orgineel en creatief zijn ze wel.
Ze kan ook terug gaan naar de WDR, of problemen die sinds de val van de DDR nog steeds spelen aanpakken.
pi_202566255
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ze kan ook terug gaan naar de WDR, of problemen die sinds de val van de DDR nog steeds spelen aanpakken.
Denk dat je ze nu overschat...want dan ga je er van uit dat ze ook inhoudelijke kennis hebben :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:36:15 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566258
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566272
quote:
Ja, ze willen geen risico lopen op gezondheidsschade door de vaccins... :')
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:37:31 #280
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566275
quote:
Liep er een romeo langs?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:38:29 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566295
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Liep er een romeo langs?
:P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566299
quote:
Spuitje ho want Big Pharma maar wel ja zeggen tegen Big Tabacco. :')
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:41:18 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566341
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Spuitje ho want Big Pharma maar wel ja zeggen tegen Big Tabacco. :')
Ze heeft het zelfde gebit als Remkes, dus mssn dat ze nog wel eens minister word
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:41:26 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566343
Daniel Gerritsen is er ook en hij is aangehouden _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 december 2021 @ 13:42:15 #285
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202566352
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:41 schreef Starhopper het volgende:
Daniel Gerritsen is er ook en hij is aangehouden _O- _O-
Mooi zo. Dit is alleen maar pesten en lastig vallen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:42:22 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566354
Jullie hebben de verkeerde aangehouden. Jullie gaan eraan!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:42:46 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566361
Volgend jaar kom ik met 10 zetels in de gemeenteraad! :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566372
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:41 schreef Starhopper het volgende:
Daniel Gerritsen is er ook en hij is aangehouden _O- _O-
Zou fijn zijn als zij zelf de rekening hiervan zouden betalen, in plaats van de belastingbetaler...
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:43:52 #289
481998 K21
Cappuccino
pi_202566375
Kom net op tijd thuis voor arrestatiegenot, zie ik. :s)
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:44:33 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566383
Teilen teilen teilen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202566395
Godnondeju wat een dikke Volvo, toch nog iets moois te zien.
pi_202566439
Wat een ontiegelijk dom zijn die wappies ook... :r
pi_202566452
Ik ben toch telkens weer verbaasd over het zeer lage niveau in de chat daar, het zijn net elf-jarigen in volwassen lichamen:
Maar aardig om even te klieren.
anonieme razernist
pi_202566480
De kerstgedachte O+

Edit: dubbel

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 11-12-2021 14:02:03 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:54:43 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566502
"Schandalig dit"

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:55:39 #297
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566514
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:52 schreef Aether het volgende:
De kerstgedachte O+

[ twitter ]
Wel een goede manier om van een one-night stand af te komen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 13:58:55 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202566551
Vrouwtje van 73 lastig vallen.

"U draagt een mondkapje omdat u bang bent voor corona omdat u astma heeft. Waarom rookt u dan als u astma heeft? Als je kan roken hoef je ook niet bang te zijn voor corona"

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 11 december 2021 @ 14:01:19 #299
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202566585
quote:
De 12e ,daar ging het weken geleden idd over...
Ik ben benieuwd
Spannond :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 11 december 2021 @ 14:03:42 #300
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202566615
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]
De 12e ,daar ging het weken geleden idd over...
Ik ben benieuwd
Spannond :7
Ze moeten zo nu en dan eens andere locaties nemen though, ik wil de pleinen van lelystad , alkmaar en zierikzee ook wel eens zien.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 december 2021 @ 14:06:15 #301
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202566645
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ze moeten zo nu en dan eens andere locaties nemen though, ik wil de pleinen van lelystad , alkmaar en zierikzee ook wel eens zien.
Dacht het niet :(
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')