destijds was zelfs ik te jong om te kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, 1972 bleek een veel beter jaar dan ik altijd had gedacht, wat veel leuke liedjes zeg
Oh het is voor de 2022... Dacht dat jullie uitzendingen terugkekenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zat 1 leuk liedje bij van de Esten, maar verder was het een beetje 'mwah'Maar dit is dan ook de voorronde van de finale van de voorronde van het land, waar uiteindelijk de inzending uit komt rollen. Veel daartussen is dan ook vaak niet veel; het is vooral het samen kijken met anderen wat het zo leuk maakt om te volgen
Ik nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
destijds was zelfs ik te jong om te kijken
Niet als die stuk zijn hequote:Op zaterdag 4 december 2021 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, thanks
Kun je dat een emailadres erop zetten?
Ja dat deden we daarnaquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh het is voor de 2022... Dacht dat jullie uitzendingen terugkeken
nog ff dan is het '66quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:45 schreef D. het volgende:
Benieuwd at de volgende meet brengt
Ik gok op '70
In 72 deed Estland nog niet meequote:Op zaterdag 4 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat deden we daarnaEerst de voorronde in Estland kijken voor 2022, en vlak daarna 1972 terugkijken
Wie was er toen ook al weer leider daar ? Breznjev?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope dat was nog de Sovjet Unie toen
yep, 64 tot 82 volgens Wikiquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie was er toen ook al weer leider daar ? Breznjev?
de laatste echte Sovjet leider was dat, daarna gleed het afquote:
alleen nog in Transnistrie populairquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn Lenin en Stalin toch gebleven
Dood, schijntquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, denk dat er nog veel zijn die ze terug willenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen nog in Transnistrie populair
Schande, wie is daar verantwoordelijk voor?quote:
yupquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, denk dat er nog veel zijn die ze terug willen
[..]
Schande, wie is daar verantwoordelijk voor?
Niemand. Op zich wel bijzonderquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, denk dat er nog veel zijn die ze terug willen
[..]
Schande, wie is daar verantwoordelijk voor?
Zou het? Zou dat niet op meer plekken zo zijn?quote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup
Maar alleen daar zie je de hele symboliek nog, hamer en sikkel en beelden
Dat zeg je nou wel zo makkelijk, daar is natuurlijk behoorlijk aan te twijfelen.quote:
Dat mag, maar vind ik de moeite nietquote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg je nou wel zo makkelijk, daar is natuurlijk behoorlijk aan te twijfelen.
Google zegt mij dat ze beide een beroerte hebben gehad.quote:
Het waren ook beroerte eh beroerde tijdenquote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Google zegt mij dat ze beide een beroerte hebben gehad.
Dat is te toevallig hoor
Dan had iedereen aan een beroerdte moeten doodgaan.quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het waren ook beroerte eh beroerde tijden
Nee, veel mensen werden geholpen voor ze aan de beroerte toe kwamenquote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had iedereen aan een beroerdte moeten doodgaan.
Was echt niet rond die tijd![]()
Beetje maar rond die tijd.quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, veel mensen werden geholpen voor ze aan de beroerte toe kwamen
Ik reed ooit eens terug van Groningen naar Amsterdam en ter hoogte van Drachten zag ik een auto met aanhanger de snelweg afslaan met daarop het standbeeld van Lenin ...quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betje en Aagje is iets van 200 jaar geleden.quote:
Van harte Hutquote:
Staan die ook al in jou stamboomquote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Betje en Aagje is iets van 200 jaar geleden.
quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Betje en Aagje is iets van 200 jaar geleden.
tijd voor meer feestjesquote:Op zondag 5 december 2021 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het leven dat is één groot feest lalalaaalalalala
Nee. Ik heb hier trouwens nooit iets verteld over mijn stamboomquote:
Is ie door de war met ik?quote:Op zondag 5 december 2021 00:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hier trouwens nooit iets verteld over mijn stamboom
Oja, dat kan ook, ik bekeek het vanuit de tegenpartijquote:Op zondag 5 december 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind mezelf regelmatig tegenvallen
die is anders ook verd8 stilquote:Op zondag 5 december 2021 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
moe en slapen vermoed ik .. op Drakin na
Die is onvermoeibaar?quote:Op zondag 5 december 2021 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
moe en slapen vermoed ik .. op Drakin na
Die kijkt denk ik hetzelfde als ik alleen iets verderquote:Op zondag 5 december 2021 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
Die is onvermoeibaar?
Wil je ons iets vertellen chuf?
Hetzelfde, maar dan niet hetzelfdequote:Op zondag 5 december 2021 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kijkt denk ik hetzelfde als ik alleen iets verder
Een laatbloeier?quote:Op zondag 5 december 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
jawel maar ik ben later begonnen vermoed ik
ook daar is een oplossing voorquote:Op zondag 5 december 2021 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter dan dat je daar zonder glas met de fles zat
In andere sc's bezig om die ook stil te krijgen?quote:
alleen zn eigen ... nah denk van nietquote:Op zondag 5 december 2021 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In andere sc's bezig om die ook stil te krijgen?
Welke is dat dan?quote:Op zondag 5 december 2021 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. ok niet iedereen natuurlijk .. vroeger kwam ik daar wel wel eens
Prachtig, wat heeft Renatas geluk gehad dit zo aan te treffen.quote:Op zondag 5 december 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
Photographer Renatas Jakaitis captured this unintended moment when three fallow-deer were walking along a path and the sound of her camera caught their attention. Like an optical illusion, the deer appeared as one body with three almost identical heads.
Die zag ik gisteren op het nieuws, ppfff ook echt dicht bij de bewoonde wereld hequote:
Ja daar is het wel overal drukquote:Op zondag 5 december 2021 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren op het nieuws, ppfff ook echt dicht bij de bewoonde wereld he
Ik zou niet graag bij zo vulkaan in de buurt wonen eerlijk gezegd.quote:
Neequote:Op zondag 5 december 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet graag bij zo vulkaan in de buurt wonen eerlijk gezegd.
13 doden zijn er al bij die aardbevingquote:Op zondag 5 december 2021 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Neemaar als de zee spiegel met de global warming echt flink gaat stijgen woon ik hier ook niet zo lekker meer
Nee maar volgens mij wel onder de zeespiegel, zoals een groot deel van dit landjequote:Op zondag 5 december 2021 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
13 doden zijn er al bij die aardbeving
O woon jij zo dicht bij de zee?
Ik woon net niet onder de zeespiegel.quote:Op zondag 5 december 2021 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij wel onder de zeespiegel, zoals een groot deel van dit landje
Nee, dat denk ik nietquote:Op zondag 5 december 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
Dat blijft echt allemaal niet droog hoor
Nee, wij kunnen straks lekker op de fiets naar het strandquote:Op zondag 5 december 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon net niet onder de zeespiegel.
Kun je met de boot naar je werk.quote:Op zondag 5 december 2021 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Neemaar als de zeespiegel met de global warming echt flink gaat stijgen woon ik hier ook niet zo lekker meer
Kijk aan dat voordeel had ik nog niet gedachtquote:Op zondag 5 december 2021 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, wij kunnen straks lekker op de fiets naar het strand
Hebben we allemaal een boot voor de deur ipv een autoquote:Op zondag 5 december 2021 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je met de boot naar je werk.
Welke deur?quote:Op zondag 5 december 2021 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben we allemaal een boot voor de deur ipv een auto
Die snap ik niet? Zelfs met hoog water hebben we nog altijd een deur?quote:
Je voordeurquote:
Ja die komt dan wat hoger te zitten hequote:Op zondag 5 december 2021 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die snap ik niet? Zelfs met hoog water hebben we nog altijd een deur?![]()
Yep, maar nu weer wakkerquote:
quote:
Gek genoeg gaan de waddeneilanden niet helemaal onder water.quote:Op zondag 5 december 2021 08:26 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel druk worden hier dan...
quote:
Morguh Chanel en Aloaquote:
Lekkuh, doe maar een mokquote:Op zondag 5 december 2021 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh GOA, aloa, Chanel en anderen. Koffie?
In DTS kost het momenteel 2 euro, hier is het nog gratis.
Een mok? Ja dat kan. Dat is wel duurder.quote:Op zondag 5 december 2021 09:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekkuh, doe maar een mok
quote:Op zondag 5 december 2021 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mok? Ja dat kan. Dat is wel duurder.
Doe dan maar 4 van die gratis kopjesquote:Op zondag 5 december 2021 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mok? Ja dat kan. Dat is wel duurder.
Graagquote:Op zondag 5 december 2021 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker!!!quote:Op zondag 5 december 2021 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat rond met de koffiepot
ZO dan, duidelijk hoor, ik moet er dus 2 euro voor betalenquote:Op zondag 5 december 2021 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Je komt op het juiste moment binnenvallenquote:
Ja, hier is het nog wel gratis.quote:Op zondag 5 december 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, duidelijk hoor, ik moet er dus 2 euro voor betalen
Daarom krijg ik hier niets
O dan is het goedquote:Op zondag 5 december 2021 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is het nog wel gratis.
Goedemorgen GGquote:
Als het niet te drinken is, hier staat nog een pot te pruttelen op de warmhoudplaat.quote:Op zondag 5 december 2021 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen GG
ik heb gisteren m'n koffie apparaat schoongemaakt. Ik zet zelf vandaag
GATVERDAMMEquote:Op zondag 5 december 2021 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het niet te drinken is, hier staat nog een pot te pruttelen op de warmhoudplaat.
quote:
Vooral als 'ie al uren staat...quote:
Maar dan moet ie niet staan pruttelen op een warmhoudplaatje.quote:Op zondag 5 december 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Filterkoffie blijft toch wel de beste koffie.
Dat ja, dat ie helemaal verbitterd isquote:Op zondag 5 december 2021 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral als 'ie al uren staat...
Lekkur. Thanks.quote:Op zondag 5 december 2021 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
En sodeknetters, ook goedemorgen.
Koffie?
Ik las likeur, ik vond het al wat vroegquote:
Het is vast wel ergens 4 uur geweest.quote:Op zondag 5 december 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las likeur, ik vond het al wat vroeg
Sode
We gaan naar Japanquote:Op zondag 5 december 2021 10:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is vast wel ergens 4 uur geweest.![]()
Dees!
Dat zijn inderdaad straffe bakkies, echt van die kampeerkoffie vind ik dat.quote:Op zondag 5 december 2021 10:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Ooit eens van een maat van me van die vloeibare teer te drinken gehad uit een percolator.
Was een lekker straf bakkie zullen we maar zeggen.
Ja. Voordeel is wel dat je maar een bakkie nodig hebt om wakker te worden.quote:Op zondag 5 december 2021 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad straffe bakkies, echt van die kampeerkoffie vind ik dat.
quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 10:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is geen koffie meer ...
En onthoud dat als je daar sake drinkt.. dat het glas van je drinkpartner nooit verder als half leeg mag zijn.. dan is het jouw taak om bij te schenkenquote:
Gebroken filters en dat er dan wat korreltjes in drijvenquote:Op zondag 5 december 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Filterkoffie blijft toch wel de beste koffie.
Fles op tafel dusquote:Op zondag 5 december 2021 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En onthoud dat als je daar sake drinkt.. dat het glas van je drinkpartner nooit verder als half leeg mag zijn.. dan is het jouw taak om bij te schenken
Dan prik ik je wel aan een infuusquote:Op zondag 5 december 2021 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En onthoud dat als je daar sake drinkt.. dat het glas van je drinkpartner nooit verder als half leeg mag zijn.. dan is het jouw taak om bij te schenken
quote:Op zondag 5 december 2021 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan prik ik je wel aan een infuus![]()
Moggel allen
Mogge omaquote:Op zondag 5 december 2021 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan prik ik je wel aan een infuus![]()
Moggel allen
Ik had je jonger geschat!quote:
De koffie in de kan op de warmhoudplaat kan ik je niet meer aanbevelen, die staat er al 3 uur...quote:
Nah, er zit caffeine inquote:Op zondag 5 december 2021 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De koffie in de kan op de warmhoudplaat kan ik je niet meer aanbevelen, die staat er al 3 uur...
Dat hoort nu eenmaal bij koffie, eigenlijk.quote:
Goedemiddag, koffie graag, lekker sterk.quote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Shii, goedemiddag. Koffie of thee?
Ze heeft eerst 2 weken training, afgelopen woensdag mee begonnenquote:Op zondag 5 december 2021 12:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja alles ok. Met jou ook? Is je vrouw al begonnen met haar nieuwe baan? En hoe bevalt het?
Dus nog even afwachten.quote:Op zondag 5 december 2021 12:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft eerst 2 weken training, afgelopen woensdag mee begonnen
Ik ga rellen tegen die beschimmelde oude man met zijn schandknaapjes natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2021 12:42 schreef Koen66 het volgende:
Iemand leuke sint of andere zondagse plannen?
KOZP lidmaatschap?quote:Op zondag 5 december 2021 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga rellen tegen die beschimmelde oude man met zijn schandknaapjes natuurlijk
Tsja da's vaak een soort standaard, de winnaar van het vorig jaar kopiërenquote:
ja zoiets iddquote:Op zondag 5 december 2021 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja da's vaak een soort standaard, de winnaar van het vorig jaar kopiëren
Jij lopen? Of heb je het over schaatsenquote:Op zondag 5 december 2021 13:09 schreef D. het volgende:
Oja, de 10km dit jaar gaat ‘m niet meer worden
Ik doelde op hardlopen idd, maar de 10km schaatsen zie ik ook nog niet gebeurenquote:Op zondag 5 december 2021 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij lopen? Of heb je het over schaatsen
Waarom niet? Je was goed bezig toch?quote:Op zondag 5 december 2021 13:09 schreef D. het volgende:
Oja, de 10km dit jaar gaat ‘m niet meer worden
Ik doe het ietsje rustiger aanquote:Op zondag 5 december 2021 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je was goed bezig toch?
Dit is mijn “vaste honk” zeg maar. ESF is mijn vaste uitwijkplekquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heyy Prisha jij ook hier!Gezellig! Hoe gaat het met je foto's?
Voor teveel mensen wel jaquote:
Ik heb een eitje gebakken, duurde 5 minuten, en was ook lekkerquote:Op zondag 5 december 2021 13:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ben erwtensoep aan het maken. Duurt 2.5 uur maar dan heb je ook wel wat
Grrrrrquote:Op zondag 5 december 2021 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een eitje gebakken, duurde 5 minuten, en was ook lekker
Was dat Munchen?quote:Op zondag 5 december 2021 13:41 schreef drakin het volgende:
Niet teruggelezen, maar wat kut toen die olympische spelen van 72![]()
Om te huilen wat er gebeurde al was ik er nog niet.
Ooit het verhaal ervan gelezen, staat me nog bij. Niet waar het was eigenlijk.quote:
Zijn een paar goede docu's over, van bv National Geographic en Discovery, en een aantal films.quote:Op zondag 5 december 2021 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ooit het verhaal ervan gelezen, staat me nog bij. Niet waar het was eigenlijk.
Ja snert...quote:Op zondag 5 december 2021 13:38 schreef Prisha het volgende:
Heb je die 6 daagse oorlog die een paar jaar daaraan vooraf ging ook bewust meegemaakt?quote:Op zondag 5 december 2021 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor jullie tijd.. ik heb dat bewust meegemaakt...
Ik zie de uitnodiging wel tegemoetquote:Op zondag 5 december 2021 13:38 schreef Prisha het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 13:38 schreef Prisha het volgende:
Nu je er over begint..komt me bekend voor, maar was er niet bijquote:Op zondag 5 december 2021 13:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je die 6 daagse oorlog die een paar jaar daaraan vooraf ging ook bewust meegemaakt?
Ik herinner me er nog wel een nieuwsbericht over, maar dat was dan 25 of 30 jaar na dato pas. Het live hebben kunnen meemaken is praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je er over begint..komt me bekend voor, maar was er niet bij
Dat waren wel tijden met RAF en zo...quote:Op zondag 5 december 2021 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik herinner me er nog wel een nieuwsbericht over, maar dat was dan 25 of 30 jaar na dato pas. Het live hebben kunnen meemaken is praktisch onmogelijk.
Ik las het net weer via die link die ik net plaatste.
Echt erg toen en dan te bedenken dat er 1 van die rotzakken ws nog steeds leeft
Ook dat was in die tijdquote:Op zondag 5 december 2021 14:16 schreef chufi het volgende:
D
[..]
Dat waren wel tijden met RAF en zo...
Al gedaanquote:
Dan ben je sneller dan ik ben, moet nog 3 afleveringen.quote:
Ik mquote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je sneller dan ik ben, moet nog 3 afleveringen.
3 woordjes dan houdt het op.quote:Op zondag 5 december 2021 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik m
Kijk vanavond de laatste... maar ik hoef ook niet alles te lezen... ik versta het gewoon
Soms ben je even wat drukker bezig met bepaalde hobby's dan andere tijden, alles op zijn tijdquote:Op zondag 5 december 2021 13:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is mijn “vaste honk” zeg maar. ESF is mijn vaste uitwijkplek![]()
Foto’s blijven een beetje achterliggen, dan ben ik met andere projectjes bezig en dan blijven andere dingen liggen. Heb er nog een hoop van de zomer die ik nog moet uitzoeken en waarvan ik de horizon recht moet trekken
Klopt, en bij Japans of Koreaans heb ik dat ook al.quote:
Bohhquote:Op zondag 5 december 2021 13:38 schreef Prisha het volgende:
Wat mij betreft nog wat te tam eigenlijk. Denk niet dathet echt potten gaat brekenquote:
Hij is heerlijk, al zeg ik het zelf.quote:
Ja!!quote:Op zondag 5 december 2021 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bohhen dat dan lekker de lepel er overeind in blijft staan
Ja inderdaad. Hoewel het bij mij regelmatig chaos is. Met 5 verschillende dingen bezig en dan alles half af of zo.quote:Op zondag 5 december 2021 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms ben je even wat drukker bezig met bepaalde hobby's dan andere tijden, alles op zijn tijd![]()
Ik ben ook veel minder bezig met schrijven nu dan andere tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |