Met de bus was ie sneller thuis.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is de NS he, die trein kan er nog wel even over doen
Ik gok dat hij lopend nog sneller thuis isquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Met de bus was ie sneller thuis.
De treinpassagiers mogen het bloed en stukjes mens aan de buitenkant niet zien daarom duurt dit altijd zo lang
Gewoon wat schermen er omheenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Met de bus was ie sneller thuis.
De treinpassagiers mogen het bloed en stukjes mens aan de buitenkant niet zien daarom duurt dit altijd zo lang
Kan best een groot oppervlak zijn waar bloed en rest zittenquote:
Als hij eruit mag welquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij lopend nog sneller thuis is
Ook die bus gaat hem in dit geval niet helpen.
Ik denk dat ze dan iedereen helemaal aan de andere kant laten uitstappen.quote:
of helemaal achter...quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan iedereen helemaal aan de andere kant laten uitstappen.
Ja... Ik heb eerder een aanrijding meegemaakt en toen heb ik dat gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan best een groot oppervlak zijn waar bloed en rest zitten
Dat bedoel ikquote:
Helemaal voor. Iedereen moet straks door dezelfde deur.quote:
Het is nog het ergste voor de familie van diegenequote:Op zaterdag 4 december 2021 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja... Ik heb eerder een aanrijding meegemaakt en toen heb ik dat gezien.
sterkte iigquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja... Ik heb eerder een aanrijding meegemaakt en toen heb ik dat gezien.
Zeker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is nog het ergste voor de familie van diegene
Wel op 1,5 meter?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helemaal voor. Iedereen moet straks door dezelfde deur.
Heb je naast FOK ook nog andere dingen om de tijd even mee door te brengen?quote:
Nou niemand hier in de winkel die zich daar nog aan hield vandaag, kreeg echt de kriebels ervan.quote:
Zijn er nog andere dingen naast FOK dan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je naast FOK ook nog andere dingen om de tijd even mee door te brengen?
Nog een boek ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen naast FOK dan?
Ja Domni kruip ff uit de trein en ga blaadjes zoeken of heb je beroepsmatig niet altijd wat braderen op zak?quote:
Echt gaafquote:
Dat hoop ik inderdaad niet voor hem!quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet voor donker thuis
Water, koffie, de kan en stroom is ook nodigquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel een koffiezetapparaat bij me.
[ afbeelding ]
Eerste levensbehoefte! ☕️
Hoelaat komt de zon op morgen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad niet voor hem!
Als die een beetje gevaarlijk is, wordt het de zwarte pi variantquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komt vast wel weer een beter uitspreekbare variant
Black pudding?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Als die een beetje gevaarlijk is, wordt het de zwarte pi variant
Neem je straks het black pudding vaccin dan wel?quote:
Als ik het maar niet hoef te etenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Neem je straks het black pudding vaccin dan wel?
Dat hoeft niet, maar de bijwerking is wel dat de smaak blijft hangenquote:
Dat dacht ik vroeger ook, maar er zijn vele varianten en vroeger kregen we ook altijd een plak gebakken bloedworstquote:
Oh ja straksquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
Ennieweeij
* drakin Gaat nog even la casa de papel kijken, eindelijk nieuwe afleveringen![]()
Bijzaakquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Water, koffie, de kan en stroom is ook nodig
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Dat ging vlotter dan gedacht.
Kan allemaal...quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel door het weer en de kou komen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat is moe, moe moe man, het leven dat is één groot feest, lalalalalala
Partyhardquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat is moe, moe moe man, het leven dat is één groot feest, lalalalalala
Toppie ... nu naar bed en morgen vroeg weer opquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Fijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Kan, maar de site waar ik nu op kijk doet daar blijkbaar niet aanquote:
Briefkaartje sturenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan, maar de site waar ik nu op kijk doet daar blijkbaar niet aan
Briefkaart? Die kan je zelf maken toch?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Briefkaartje sturen
Bestaan die eigenlijk nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ,ze bestaan nogquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Briefkaart? Die kan je zelf maken toch?
Of gewoon kopen ;P
https://shop.postnl.nl/we(...)ief-postzegels-10-st
topperquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Voor als de email stuk isquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ah ,ze bestaan nog
Maar, waarvoor dienen ze?
Er zat 1 leuk liedje bij van de Esten, maar verder was het een beetje 'mwah'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |