Beter, maar daarentegen minder filosofisch, minder Nils-van-der-Poel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Garstig glatter glitsch'riger Glimmer!
wie gleit' ich aus!
Met dat rondje te vroeg/laat bellenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Blokhuijsen is 's Europees Kampioen mass start geweest.
Nou ja, hij baalt.quote:
Iedereen weet dat Bergsma alleen kan winnen door weg te rijden én dat je hem bijna niet meer terughaalt als hij een gaatje heeft (en daar is hij wel een klasse apart in, in dit veld). Voor Bergsma is een tweede man die op een eindsprint kan gokken en/of de rest controleren en/of mede sloopwerk kan verrichten wel noodzakelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he. Eenlingen op het podium en de vraag is "Toont dit aan dat je met z'n tweeën MOET zijn om potten te breken?"
Nou, nee, het tegenovergestelde. En Jorrit boort Hoolwerf ook kneiterhard de grond in, de lul.
Weg bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Nuis had nooit weg moeten gaan bij Jumbo denk ik...
Ik denk dat ie niet in dezelfde ploeg als Krol wilde zitten. En hij dacht met Verbij te gaan rijden (lol)quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Nuis had nooit weg moeten gaan bij Jumbo denk ik...
Ze rijden precies gelijk aan Wit-Belarus. Al 10 rondjes...quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:15 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben niet door dat er niet met Wit-Rusland vergeleken wordt
Wel van Canada blijkbaar.quote:
Foute graphicquote:
Ah, dat verklaart het welquote:
Ik kijk meestal de Eurosportstream geen commentaar ...quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Twee grote jinxen door commentatoren vandaag.
Maar hier lekker bitchen op het commentaar is de helft van de lolquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk meestal de Eurosportstream geen commentaar ...
Ja ja ok maar ik kijk ook andere dingenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hier lekker bitchen op het commentaar is de helft van de lol
Lijkt me bij skeleton of bobsleeën wel onhandigquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:27 schreef heywoodu het volgende:
"Blijf op je benen staan" lijkt me eigenlijk net zo toepasselijk in een forse hoeveelheid sporten.
Vorige week probeerde een Duitser het anders toch best een tijdje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lijkt me bij skeleton of bobsleeën wel onhandig
En niet gehinderd worden door vervelende Estsen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:27 schreef heywoodu het volgende:
"Blijf op je benen staan" lijkt me eigenlijk net zo toepasselijk in een forse hoeveelheid sporten.
Als ik de OP mag geloven klopt dat ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit was toch de 3e wereldbeker? Ik hoorde de commentator zeggen dat dit de 2e ploegenachtervolging was
Juist. Estsenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
En niet gehinderd worden door vervelende Estsen.
quote:
Ongetwijfeld dat ze denken over het einde van hun carrière, maar goed, dat zal wel meevallen uiteindelijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Toch wel een scoop dit, bedoelt ie dat de dames gaan stoppen met de TP of met schaatsen in totaal?
Ze was uiteindelijk nog maar 2s langzamer dan USA, dus misschien zat de 7de plek er nog in, al weet ik niet of men daar mee bezig was tijdens de val....quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Maar in dikke paniek gillen...je had toch ook rustig op kunnen staan en dan rustig naar de finish bollen? Of je nou laatste wordt of laatste, tja.
Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Noriaki Kasai (of Maki Tabata)quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat ze denken over het einde van hun carrière, maar goed, dat zal wel meevallen uiteindelijk
Stavanger had geen ploegenachtervolging inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit was toch de 3e wereldbeker? Ik hoorde de commentator zeggen dat dit de 2e ploegenachtervolging was
Of Kazuyoshi Miuraquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Noriaki Kasai (of Maki Tabata)
Of Kazuyoshi Funaki.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Noriaki Kasai (of Maki Tabata)
Dat zal ze zelf toch ook wel wetenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:38 schreef wimderon het volgende:
Het verbeterpunt is dat jij eruit gaat denk ik, Melissa.
Of je gaat een OKT ploegenachtervolging rijden en het op 1,2 en 3 in de prestatiematrix zettenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Ja dat trainen is al jaren een dingetje.
Gaat voorlopig ook nog niet veranderen.
"We moeten het meer gaan zien als een belangrijk onderdeel, en schaatsen niet meer alléén als individuele sport zien, denk ik."quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Ja dat trainen is al jaren een dingetje.
Gaat voorlopig ook nog niet veranderen.
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat er dan volgende week in Calgary rijden?
In ‘t Hof, Beune en Achtereekte?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat er dan volgende week in Calgary rijden?
Dit dusquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"We moeten het meer gaan zien als een belangrijk onderdeel, en schaatsen niet meer alléén als individuele sport zien, denk ik."
Wtf, hoe lang zitten we nu inmiddels naar dit onderdeel te kijken? Dat gaat toch wel langzaam richting de twintig jaar hoor, inmiddels moet je dat toch wel weten?
Bij de mannen, Bosker, Kramer en Roest die moeten ook gewoon op de OS zo gaan rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kiezen we niet gewoon een ploeg uit één sponsorteam, dat lijkt me gewoon de beste optie.
Zo lang de samenstelling onzeker is tot na het OKT gaat het nooit werken. Dus of je zet het hoog in de matrix of ze moeten nooit meer iets zeggen hierover en hopen dat je soms geluk hebt dat de individuele kwaliteit de doorslag geeft.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"We moeten het meer gaan zien als een belangrijk onderdeel, en schaatsen niet meer alléén als individuele sport zien, denk ik."
Wtf, hoe lang zitten we nu inmiddels naar dit onderdeel te kijken? Dat gaat toch wel langzaam richting de twintig jaar hoor.
Van 2 van de 3 twijfel ik of ze überhaupt naar de spelen gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij de mannen, Bosker, Kramer en Roest die moeten ook gewoon op de OS zo gaan rijden.
Moeten er wel 3 van hetzelfde team zich plaatsenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kiezen we niet gewoon een ploeg uit één sponsorteam, dat lijkt me gewoon de beste optie.
Waarbij 2 van de 3 zich mogelijk niet individueel plaatsen, wordt dat al lastig.. en dat is dus het probleem dan ook weerquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij de mannen, Bosker, Kramer en Roest die moeten ook gewoon op de OS zo gaan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |