Die had te vaak Allora gehoord.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een dag later zat ze ook in een soort showbizz programma en daar was ze ook duidelijk onder invloed
Eens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef Sableheart het volgende:
Dan toch liever Ruslana buiten adem.
Als je wilt gaan wij helpen zodat je kaarten kan krijgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:56 schreef Meridiaan het volgende:
Als ik dit zie krijg ik helemaal zin om naar Turijn te gaan in mei
is Linda Martin al geweest?quote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je wilt gaan wij helpen zodat je kaarten kan krijgen.
Haha nee die zit pas wat meer tegen het eindequote:
Nah ik zou alleen moeten gaan, dat durf ik denk ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je wilt gaan wij helpen zodat je kaarten kan krijgen.
Linda Martini wel bij Danaquote:
Die dichtbije shotjes had Dana al genomenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef H_T het volgende:
Dana International zat toch langer in de tv-uitzending dan ik me herinnerdeWel met opvallend veel shots van veraf
Ik ben ook alleen. Ik wil wel met je meequote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nah ik zou alleen moeten gaan, dat durf ik denk ik niet
Shots van veraf dat zijn de Israėliėrs ook gewendquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef H_T het volgende:
Dana International zat toch langer in de tv-uitzending dan ik me herinnerdeWel met opvallend veel shots van veraf
Ik doe het hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen. Ik wil wel met je mee
Verdommequote:Op zaterdag 11 december 2021 22:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Linda Martini wel bij Dana
[..]
Die dichtbije shotjes had Dana al genomen
Dit jaar niet vanwege afstuderen, maar als jullie volgend jaar ook gaan wil ik ook welquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen. Wel over na gedacht, maar Turijn is wel heel duur wat ik zag helaas....quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shots van veraf dat zijn de Israėliėrs ook gewend
Laat ik eerst maar aan kaartjes komenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen. Wel over na gedacht, maar Turijn is wel heel duur wat ik zag helaas....![]()
Wil sowieso wel een keer nu Rotterdam ook niet doorging voor mij
Nu al zin in jullie verslagjequote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gezellig! Dat staat dan nu zwart op wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |