38-jarige moeke hierquote:Op zondag 5 december 2021 00:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de aller jongste maar met 40 voel ik mij nog geen graftak![]()
Maar 2 jaar thuis zitten met een paar uitzonderingen begin ik ook wel beetje zat te worden, mijn agenda's zijn te vaak leeg geveegd op het laatste moment de laatste maanden. En waarom? Daar kunnen we dagen over discussiëren.
Hoeveel animo denk je dat er is onder de ouders om hun kinderen te vaccineren terwijl er nu al zoveel commotie is en het behoorlijk beladen is.quote:Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand praat over QR’s. Dat experiment is sowieso mislukt wat mij betreft, maar dat terzijde. Dat gaat inderdaad veel te ver, niet in de laatste plaats ook omdat deze groep niet zelf de keuze kan maken…
Daarom heb ik er (moreel) problemen mee dat de focus nu richting 5-11 gaat en niet vol op 't orgel richting de groepen die nu ongevaccineerd zijn en risico lopen op het overspoelen van de zorg. Kleine kinderen vaccineren is vooral goed voor de KPI van je vaccinatiepercentage.quote:Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand praat over QR’s. Dat experiment is sowieso mislukt wat mij betreft, maar dat terzijde. Dat gaat inderdaad veel te ver, niet in de laatste plaats ook omdat deze groep niet zelf de keuze kan maken…
Ja in het buitenland kan het veelal nog.quote:Op zondag 5 december 2021 00:55 schreef Molo het volgende:
[..]
38-jarige moeke hier
Afgelopen weekend wezen stappen, was heerlijk, ik moet dat vaker doen. Echt ontspannen en fijn.
Voorlopig dus vaker naar het buitenland daarvoor
Hoezo niet naar kantoor? Ik heb de werkgever gemeld dat ik weer naar kantoor ga.quote:Op zondag 5 december 2021 00:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk met heel veel zaken op dit moment.
Ik kan niet naar mijn favoriete sport, ik kan niet uitgaan, ik kan niet naar kantoor, ik wordt vaak beperkt in mijn doen en laten.
En uiteindelijk is de onderliggende oorzaak het uithollen van de zorg, een groep ongevaccineerden, en angst.
En dat terwijl ik zoveel mogelijk voldoe de morale verantwoordelijkheid van maatregelen en vaccineren, dat voelt soms toch wel verkeerd.
Heftig inderdaad. En als dat dan voorkomen kan worden met een vaccinatie, lijkt me dat prima. Ik snapte die vriendin van me ook prima dat ze haar kinderen daarin mee liet gaan aangezien ze toch in Turkije woonden. Je weet immers van tevoren niet hoe mild of heftig het verloop voor je kind zal zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, als de hevigheid waarmee mn dochter waterpokken heeft mild is wil ik niet weten wat heftig is. Al 5 dagen telkens koortsaanvallen, 'r hele lijf onder de plekken en wil helemaal niets.
quote:Op zondag 5 december 2021 00:55 schreef Molo het volgende:
[..]
38-jarige moeke hier
Afgelopen weekend wezen stappen, was heerlijk, ik moet dat vaker doen. Echt ontspannen en fijn.
Voorlopig dus vaker naar het buitenland daarvoor
Ik bel even.quote:Op zondag 5 december 2021 00:56 schreef tesssssssss het volgende:
Weet iemand toevallig al of die omikron ziekmakende is of niet?
QR-codes verzamelen bij verjaardagsfeestjesquote:Op zondag 5 december 2021 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel animo denk je dat er is onder de ouders om hun kinderen te vaccineren terwijl er nu al zoveel commotie is en het behoorlijk beladen is.
Komend weekend naar Gent, ben benieuwd.quote:Op zondag 5 december 2021 00:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja in het buitenland kan het veelal nog.
Al zijn sommige deelstaten in Duitsland en België ook op de rem gaan staan
Mijn werkgever wil dat ik zoveel mogelijk thuis werk, ik kan wel naar kantoor, maar dat is min of meer allen als de muren op mijn afkomen, of andere persoonlijke redenen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo niet naar kantoor? Ik heb de werkgever gemeld dat ik weer naar kantoor ga.
O haha, overheid toevallig?quote:Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn werkgever wil dat ik zoveel mogelijk thuis werk, ik kan wel naar kantoor, maar dat is min of meer allen als de muren op mijn afkomen, of andere persoonlijke redenen.
Thats fine, en af en toe boek ik ook wel een dagje kantoor, maar het is niet dat ik zomaar naar kantoor kan.
Tot een maand geleden kon ik 2 dagen per week, en dat gaf een hele positieve vibe aan het teamgevoel, elkaar eens niet zien via de Webcam en slap auwehoeren bij koffie apparaat.
Absoluut mee eensquote:Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn werkgever wil dat ik zoveel mogelijk thuis werk, ik kan wel naar kantoor, maar dat is min of meer allen als de muren op mijn afkomen, of andere persoonlijke redenen.
Thats fine, en af en toe boek ik ook wel een dagje kantoor, maar het is niet dat ik zomaar naar kantoor kan.
Tot een maand geleden kon ik 2 dagen per week, en dat gaf een hele positieve vibe aan het teamgevoel, elkaar eens niet zien via de Webcam en slap auwehoeren bij koffie apparaat.
Misschien binnenkort dan naar Wenen, kun je gelijk een lift vragen aan Predator die er een booster gaat halen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Komend weekend naar Gent, ben benieuwd.
Afgelopen weekend Zürich was alles open iig.
Knaldrang, zoals de Belgen het zo mooi verwoorden![]()
Ik zie geen kwetsbaren, ik werk vrijwel 100% thuis, ik wil weer leven
In België moet de horeca nu volgens mij om 20.00 sluiten. Dus zou veel in de middag doen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Komend weekend naar Gent, ben benieuwd.
Afgelopen weekend Zürich was alles open iig.
Knaldrang, zoals de Belgen het zo mooi verwoorden![]()
Ik zie geen kwetsbaren, ik werk vrijwel 100% thuis, ik wil weer leven
Nee, een internetprovider.quote:
Ik zit even te zoeken naar het bezwaar. Ik zou zeggen baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef Evenstar het volgende:
Kinderen vaccineren is een maatregel om verspreiding tegen te gaan. Ik ben ondertussen van mening dat geen enkele manier om verspreiding tegen te gaan (of flink te vertragen) gaat helpen om maatregelen te voorkomen. Vroeg of laat krijg je weer te maken met maatregelen. Je gaat iets wat dusdanig exponentieel groeit niet tegenhouden en ook niet hard genoeg vertragen.
Denk echt dat wij het moeten zoeken in het beschermen van diegenen die het het hardst nodig hebben en de zorg het hardst belasten. Desnoods verplicht. Kinderen vaccineren is alsof je een slagaderlijke bloeding probeert te stoppen met een simpel pleistertje.
Vind ik primaquote:Op zondag 5 december 2021 01:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Misschien binnenkort dan naar Wenen, kun je gelijk een lift vragen aan Predator die er een booster gaat halen.
Ben misschien zwartgallig, maar wat ik hier allemaal voorbij zie komen soms is wel humor
Ja het wordt even puzzelen. Gelukkig is er altijd wel ergens op de wereld een vijf in de klok en Biertijdquote:Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In België moet de horeca nu volgens mij om 20.00 sluiten. Dus zou veel in de middag doen.
O dat bedrijf jaquote:Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, een internetprovider.
Mijn werk is zorgen dat mensen überhaupt thuis kunnen werken![]()
Zou heel gek zijn als wij zelf niet thuis zouden werken
Dat is aardig, dank je wel.quote:Op zondag 5 december 2021 00:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik bel even.
Kom zo bij je terug.
Bezwaar is net mooi uitgelegd door @chratnoxquote:Op zondag 5 december 2021 01:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zit even te zoeken naar het bezwaar. Ik zou zeggen baat het niet dan schaadt het niet.
Als we nou eens gaan zorgen de zorg efficiënt te verbeteren, en de twijfelaars beter te informeren, en ons minder blindstaren op besmettingen, dan zouden we wellicht wat minder verslaafd raken aan maatregelen en weer normaler door met ons leven.quote:Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef Evenstar het volgende:
Kinderen vaccineren is een maatregel om verspreiding tegen te gaan. Ik ben ondertussen van mening dat geen enkele manier om verspreiding tegen te gaan (of flink te vertragen) gaat helpen om maatregelen te voorkomen. Vroeg of laat krijg je weer te maken met maatregelen. Je gaat iets wat dusdanig exponentieel groeit niet tegenhouden en ook niet hard genoeg vertragen.
Denk echt dat wij het moeten zoeken in het beschermen van diegenen die het het hardst nodig hebben en de zorg het hardst belasten. Desnoods verplicht. Kinderen vaccineren is alsof je een slagaderlijke bloeding probeert te stoppen met een simpel pleistertje.
Volgens mij is dat nog niet bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |