abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 december 2021 @ 00:55:17 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202475284
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:51 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik ben ook niet de aller jongste maar met 40 voel ik mij nog geen graftak :)
Maar 2 jaar thuis zitten met een paar uitzonderingen begin ik ook wel beetje zat te worden, mijn agenda's zijn te vaak leeg geveegd op het laatste moment de laatste maanden. En waarom? Daar kunnen we dagen over discussiëren.
38-jarige moeke hier :T

Afgelopen weekend wezen stappen, was heerlijk, ik moet dat vaker doen. Echt ontspannen en fijn.
Voorlopig dus vaker naar het buitenland daarvoor :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202475295
Weet iemand toevallig al of die omikron ziekmakende is of niet?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_202475296
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niemand praat over QR’s. Dat experiment is sowieso mislukt wat mij betreft, maar dat terzijde. Dat gaat inderdaad veel te ver, niet in de laatste plaats ook omdat deze groep niet zelf de keuze kan maken…
Hoeveel animo denk je dat er is onder de ouders om hun kinderen te vaccineren terwijl er nu al zoveel commotie is en het behoorlijk beladen is.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 00:56:37 #229
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202475298
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niemand praat over QR’s. Dat experiment is sowieso mislukt wat mij betreft, maar dat terzijde. Dat gaat inderdaad veel te ver, niet in de laatste plaats ook omdat deze groep niet zelf de keuze kan maken…
Daarom heb ik er (moreel) problemen mee dat de focus nu richting 5-11 gaat en niet vol op 't orgel richting de groepen die nu ongevaccineerd zijn en risico lopen op het overspoelen van de zorg. Kleine kinderen vaccineren is vooral goed voor de KPI van je vaccinatiepercentage.

Het helpt tegen verspreiding, maar vroeg of laat wordt de groep die ongevaccineerd is en risico loopt alsnog besmet, met als gevolg dat de zorg het weer drukker krijgt. Kinderen vaccineren is daarom vooral een middels wat tijd kan kopen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202475299
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Afgelopen weekend wezen stappen, was heerlijk, ik moet dat vaker doen. Echt ontspannen en fijn.
Ja in het buitenland kan het veelal nog.
Al zijn sommige deelstaten in Duitsland en België ook op de rem gaan staan
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202475303
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:54 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk met heel veel zaken op dit moment.
Ik kan niet naar mijn favoriete sport, ik kan niet uitgaan, ik kan niet naar kantoor, ik wordt vaak beperkt in mijn doen en laten.

En uiteindelijk is de onderliggende oorzaak het uithollen van de zorg, een groep ongevaccineerden, en angst.

En dat terwijl ik zoveel mogelijk voldoe de morale verantwoordelijkheid van maatregelen en vaccineren, dat voelt soms toch wel verkeerd.
Hoezo niet naar kantoor? Ik heb de werkgever gemeld dat ik weer naar kantoor ga.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 00:57:51 #232
5428 crew  miss_sly
pi_202475311
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nou, als de hevigheid waarmee mn dochter waterpokken heeft mild is wil ik niet weten wat heftig is. Al 5 dagen telkens koortsaanvallen, 'r hele lijf onder de plekken en wil helemaal niets.
Heftig inderdaad. En als dat dan voorkomen kan worden met een vaccinatie, lijkt me dat prima. Ik snapte die vriendin van me ook prima dat ze haar kinderen daarin mee liet gaan aangezien ze toch in Turkije woonden. Je weet immers van tevoren niet hoe mild of heftig het verloop voor je kind zal zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 5 december 2021 @ 00:57:56 #233
408813 crew  trein2000
pi_202475312
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 5 december 2021 @ 00:58:10 #234
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202475314
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:56 schreef tesssssssss het volgende:
Weet iemand toevallig al of die omikron ziekmakende is of niet?
Ik bel even.

Kom zo bij je terug.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 5 december 2021 @ 00:58:20 #235
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_202475315
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2021 00:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hoeveel animo denk je dat er is onder de ouders om hun kinderen te vaccineren terwijl er nu al zoveel commotie is en het behoorlijk beladen is.
QR-codes verzamelen bij verjaardagsfeestjes _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 5 december 2021 @ 00:58:55 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202475320
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:56 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja in het buitenland kan het veelal nog.
Al zijn sommige deelstaten in Duitsland en België ook op de rem gaan staan
Komend weekend naar Gent, ben benieuwd.
Afgelopen weekend Zürich was alles open iig.

Knaldrang, zoals de Belgen het zo mooi verwoorden O+

Ik zie geen kwetsbaren, ik werk vrijwel 100% thuis, ik wil weer leven *O*
pi_202475332
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2021 00:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hoezo niet naar kantoor? Ik heb de werkgever gemeld dat ik weer naar kantoor ga.
Mijn werkgever wil dat ik zoveel mogelijk thuis werk, ik kan wel naar kantoor, maar dat is min of meer allen als de muren op mijn afkomen, of andere persoonlijke redenen.

Thats fine, en af en toe boek ik ook wel een dagje kantoor, maar het is niet dat ik zomaar naar kantoor kan.

Tot een maand geleden kon ik 2 dagen per week, en dat gaf een hele positieve vibe aan het teamgevoel, elkaar eens niet zien via de Webcam en slap auwehoeren bij koffie apparaat. ^O^
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202475344
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Mijn werkgever wil dat ik zoveel mogelijk thuis werk, ik kan wel naar kantoor, maar dat is min of meer allen als de muren op mijn afkomen, of andere persoonlijke redenen.

Thats fine, en af en toe boek ik ook wel een dagje kantoor, maar het is niet dat ik zomaar naar kantoor kan.

Tot een maand geleden kon ik 2 dagen per week, en dat gaf een hele positieve vibe aan het teamgevoel, elkaar eens niet zien via de Webcam en slap auwehoeren bij koffie apparaat. ^O^
O haha, overheid toevallig?

Hier semi-overheid, was aanvankelijk ook heel stringent thuiswerkbeleid. Heb na een jaar gezegd dat kantoor beter werkt. En nu ga ik naar kantoor wanneer het mij uitkomt. Ik laat mij nooit meer ophokken.

Grappig en saillant dat alle directies nagenoeg altijd op kantoor zijn.
  zondag 5 december 2021 @ 01:01:21 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202475345
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Absoluut mee eens

Ik mis het enorm. Voelde als opbloeien, die keren dat we naar werk konden

[ Bericht 1% gewijzigd door Molo op 05-12-2021 01:02:41 (Weirde typo ) ]
  zondag 5 december 2021 @ 01:01:30 #240
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_202475346
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien binnenkort dan naar Wenen, kun je gelijk een lift vragen aan Predator die er een booster gaat halen.

Ben misschien zwartgallig, maar wat ik hier allemaal voorbij zie komen soms is wel humor :+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202475348
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:58 schreef Molo het volgende:

[..]

In België moet de horeca nu volgens mij om 20.00 sluiten. Dus zou veel in de middag doen.
pi_202475356
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2021 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
O haha, overheid toevallig?

Nee, een internetprovider.
Mijn werk is zorgen dat mensen überhaupt thuis kunnen werken :s)

Zou heel gek zijn als wij zelf niet thuis zouden werken _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 01:03:30 #243
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202475358
Kinderen vaccineren is een maatregel om verspreiding tegen te gaan. Ik ben ondertussen van mening dat geen enkele manier om verspreiding tegen te gaan (of flink te vertragen) gaat helpen om maatregelen te voorkomen. Vroeg of laat krijg je weer te maken met maatregelen. Je gaat iets wat dusdanig exponentieel groeit niet tegenhouden en ook niet hard genoeg vertragen.

Denk echt dat wij het moeten zoeken in het beschermen van diegenen die het het hardst nodig hebben en de zorg het hardst belasten. Desnoods verplicht. Kinderen vaccineren is alsof je een slagaderlijke bloeding probeert te stoppen met een simpel pleistertje.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 5 december 2021 @ 01:04:11 #244
408813 crew  trein2000
pi_202475366
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef Evenstar het volgende:
Kinderen vaccineren is een maatregel om verspreiding tegen te gaan. Ik ben ondertussen van mening dat geen enkele manier om verspreiding tegen te gaan (of flink te vertragen) gaat helpen om maatregelen te voorkomen. Vroeg of laat krijg je weer te maken met maatregelen. Je gaat iets wat dusdanig exponentieel groeit niet tegenhouden en ook niet hard genoeg vertragen.

Denk echt dat wij het moeten zoeken in het beschermen van diegenen die het het hardst nodig hebben en de zorg het hardst belasten. Desnoods verplicht. Kinderen vaccineren is alsof je een slagaderlijke bloeding probeert te stoppen met een simpel pleistertje.
Ik zit even te zoeken naar het bezwaar. Ik zou zeggen baat het niet dan schaadt het niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 5 december 2021 @ 01:04:43 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202475371
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Misschien binnenkort dan naar Wenen, kun je gelijk een lift vragen aan Predator die er een booster gaat halen.

Ben misschien zwartgallig, maar wat ik hier allemaal voorbij zie komen soms is wel humor :+
Vind ik prima :P
Altijd in voor een tripje
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef ipa84 het volgende:

[..]
In België moet de horeca nu volgens mij om 20.00 sluiten. Dus zou veel in de middag doen.
Ja het wordt even puzzelen. Gelukkig is er altijd wel ergens op de wereld een vijf in de klok en Biertijd ^O^ B:)B
We gaan het zien
pi_202475374
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Nee, een internetprovider.
Mijn werk is zorgen dat mensen überhaupt thuis kunnen werken :s)

Zou heel gek zijn als wij zelf niet thuis zouden werken _O-
O dat bedrijf ja :P

Nou ik wist het wel. Als het niet meer gaat dan ga ik in een uiterst geval het gewoon stellen: of ik zit (ziek) thuis, of ik ben productief op kantoor.
pi_202475376
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:58 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ik bel even.

Kom zo bij je terug.
Dat is aardig, dank je wel.

👍👍👍
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 01:05:27 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202475379
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik zit even te zoeken naar het bezwaar. Ik zou zeggen baat het niet dan schaadt het niet.
Bezwaar is net mooi uitgelegd door @chratnox
pi_202475387
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:03 schreef Evenstar het volgende:

Als we nou eens gaan zorgen de zorg efficiënt te verbeteren, en de twijfelaars beter te informeren, en ons minder blindstaren op besmettingen, dan zouden we wellicht wat minder verslaafd raken aan maatregelen en weer normaler door met ons leven.

Ik ben best solidair, maar ook dat heeft grenzen.
  zondag 5 december 2021 @ 01:07:19 #250
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202475392
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat is aardig, dank je wel.

👍👍👍
Volgens mij is dat nog niet bekend.

In Zuid-Afrika waren vooral jonge mensen besmet en daar waren de symptomen mild.

Maar ja, niemand wordt daar ouder dan 55 dus het is afwachten wat het veroorzaakt bij ouderen en kwetsbaren,

Als de symptomen over het algemeen genomen ook in die groepen mild zijn, is het wellicht dé uitweg uit deze shitshow.
Zuiger van het FOK!-OMT
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')