Moet een volwaardige race zijn om kampioen te kunnen worden.quote:Op zondag 5 december 2021 16:45 schreef Zorro het volgende:
Is dat een vaste regel van die sprintracepunten of is dat afgaand op de hersenspinsels van van Dam?
Ik luister niet naar Van Dam. Volgens het Engelse commentaar.quote:Op zondag 5 december 2021 16:45 schreef Zorro het volgende:
Is dat een vaste regel van die sprintracepunten of is dat afgaand op de hersenspinsels van van Dam?
halve punten en vanaf ronde 6 een stopquote:Op zondag 5 december 2021 16:45 schreef Zorro het volgende:
Gebeurde weinigquote:Op zondag 5 december 2021 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik was even weggelopen, had ik de start alsnog bijna gemist
Sargeantquote:Op zondag 5 december 2021 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
22 mooi binnenlangs hoor (bocht 13)
Had die de binnenkant moeten pakken?quote:
Race Control doet er iets mee, logischquote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 december 2021 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Race Control doet er iets mee, logisch
Ik vond het ook al een beetje agressief
Werkt alleen bij F1 dacht ikquote:Op zondag 5 december 2021 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kom ik in die F1TV-app bij de live timing?
https://www.fiaformula2.com/livetiming/index.htmlquote:Op zondag 5 december 2021 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kom ik in die F1TV-app bij de live timing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |