Zoiets verwacht ik ook. Dat hij dacht dat het wel over zou waaien. Maar de roep om een verklaring werd zo groot en dan geef je díe verklaring,quote:Op donderdag 9 december 2021 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marco had waarschijnlijk gehoopt dat het dood zou bloeden ofzoOf misschien hebben zijn advocaten wel gezegd dat hij beter niks kan niet zeggen?
Ik dacht dat dat spreekwoord altijd ging over schapen,quote:Op donderdag 9 december 2021 10:24 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, als je geschoren wordt moet je stilzitten, maar je mag best uit de kappersstoel stappen voor je helemaal kaal bent.
Nee, over geschoren worden bij de kapper, met zo'n ouderwetsch scheermes waarmee je ernstige schade kunt aanrichten.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat spreekwoord altijd ging over schapen,.
Weer wat geleerd. Het tweede deel kende ik overigens niet, dus alleen het scheren. Vandaar de schapen,quote:Op donderdag 9 december 2021 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, over geschoren worden bij de kapper, met zo'n ouderwetsch scheermes waarmee je ernstige schade kunt aanrichten.
Marco had op moeten staan toen ze klaar waren met zijn baard, niet blijven zitten tot zijn hoofd ook glad is.
Het tweede deel (over helemaal kaal) is dan ook mijn eigen toevoegingquote:Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Het tweede deel kende ik overigens niet, dus alleen het scheren. Vandaar de schapen,.
Een baard scheer je niet, die trim of knip jequote:Op donderdag 9 december 2021 11:08 schreef Leandra het volgende:
Het tweede deel (over helemaal kaal) is dan ook mijn eigen toevoeging
Het komt uit de tijd dat (rijke) mannen naar de barbier gingen om hun baard te laten scheren.
Heb even het Top2000 topic doorgespit, er zijn 4 nummers verdwenen zo te zien.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:20 schreef maily het volgende:
Is er al iets bekend over zijn positie(s) in de top 2000?
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb even het Top2000 topic doorgespit, er zijn 4 nummers verdwenen zo te zien.
Vorig jaar stond ie er met 14 nummers in, dus blijft nog wel wat over.quote:
Top 2000 wordt toch pas de 16e bekend gemaakt?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De exacte notering wel inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Top 2000 wordt toch pas de 16e bekend gemaakt?
Ik denk dat er geen gesprekken meer plaatsvinden en ze de cilinders al vervangen heeftquote:Op donderdag 9 december 2021 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe zouden de gesprekken nu bij Marco en Leontine zijn aan de (witte?) keukentafel?
![]()
Leo zal haar extensions nu toch ook wel uit haar kop hebben getrokken
Is zo'n gate toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heeft dus niets met white privilege te maken, maar alles met kruiwagens.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:25 schreef superniger het volgende:
Die Jada Borsato is een typische voorbeeld van witte privilege.
Ze krijgt nu een rol in GTST vanwege haar achternaam.
https://www.ad.nl/show/ja(...)-abby-rose~af141a6d/
#TeamRobStendersquote:Op donderdag 9 december 2021 13:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is zo'n gate toch nog ergens goed voor.
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:45 schreef Dazalbest het volgende:
Denk dat Marco B een liedje aan het schrijven is als verklaring......
Daarom duurt het ff...
SPOILER: Laat me gaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch op.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:25 schreef superniger het volgende:
Die Jada Borsato is een typische voorbeeld van witte privilege nepotisme.
Ze krijgt nu een rol in GTST vanwege haar achternaam.
https://www.ad.nl/show/ja(...)-abby-rose~af141a6d/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |