Klopt, dit gaat zeker te ver. Cliff Richard is ook kapot gemaakt door zulke geruchten.quote:Op woensdag 8 december 2021 06:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit gaat mijn inziens allemaal veel te ver. Zijn kinderen worden erbij gehaald wat volstrekt onnodig is, maar ook dat gedoe rond kindermisbruik. Als er bewijzen zijn, ja dan mogen we oordelen. Maar vooralsnog komen wat roddelclubjes met het nieuws, en ik vind het kwalijk dat ze dit zo naar buiten brengen. Voor de slachtoffers (mochten die er zijn) , maar ook ergens voor Marco. Zoiets als dit kan levens kapot maken.
Zoiets als vermeend kindermisbruik kun je gewoon niet zo de wereld in slingeren.
Maar zijn imago is voorgoed naar de Filistijnen.quote:Op woensdag 8 december 2021 07:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd ook maar weinig van die verhalen, het harde bewijs ontbreekt en het lijken vooral rancuneuze kutwijven die 'm beschuldigen.
Aldus Angela.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:54 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Maar zijn imago is voorgoed naar de Filistijnen Maan.
Onze grootste zanger? Pfffff.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emma Heesters (gisteren en vandaag), AngelaGODIN en RTL Boulevard waren vandaag aan de beurt.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Is er weer nieuws? Zie Marco B trending op d'n Twittersss
“Grensoverschrijdend gedrag, maar wat precies zeggen we niet….”quote:Op woensdag 8 december 2021 21:38 schreef Nober het volgende:
Mooi hoe ze 'het' niet willen benoemen, tis dan ook geen Baudet of Twramp.
Je zou het denken ja .....quote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef quirina het volgende:
Je hoort het steeds meer nu ook op radio en tv dat Marco “iets” gedaan zou hebben zonder het te benoemen.
Lijkt me toch eens tijd voor Marco om eens wat te gaan zeggen nietwaar?
Misschien wacht hij tot zijn verjaardag (21 december).quote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef quirina het volgende:
Je hoort het steeds meer nu ook op radio en tv dat Marco “iets” gedaan zou hebben zonder het te benoemen.
Lijkt me toch eens tijd voor Marco om eens wat te gaan zeggen nietwaar?
Ik houd Baudet en Trump even buiten deze affaire maar verder heb je natuurlijk gelijk over ‘het’ niet willen benoemen. Ik vind dat zo vals, onsympathiek en doorzichtig.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:38 schreef Nober het volgende:
Lol, goede manier om je verjaarsfeest mee af te sluiten,quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien wacht hij tot zijn verjaardag (21 december).
En als de geest eenmaal uit de fles is…quote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Klopt, dit gaat zeker te ver. Cliff Richard is ook kapot gemaakt door zulke geruchten.
Vooralsnog geen idee. Maar M reageert ook nietquote:Op woensdag 8 december 2021 23:43 schreef rvtm het volgende:
Ik het begin vond ik al die juice stiekem ook wel spannend, maar de hele situatie begint nu wel erg nasty te worden. Wat weten we nu eigenlijk echt? Spreken die meisjes (plus moeders) wel de waarheid?
Nee ja, dat is dan idd ook wel weer raarquote:Op donderdag 9 december 2021 01:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Vooralsnog geen idee. Maar M reageert ook niet
We weten helemaal niks, zelfs niet of die moeders en meisjes wel echt bestaan.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:43 schreef rvtm het volgende:
Ik het begin vond ik al die juice stiekem ook wel spannend, maar de hele situatie begint nu wel erg nasty te worden. Wat weten we nu eigenlijk echt? Spreken die meisjes (plus moeders) wel de waarheid?
2 rechtszaken om zijn onschuld aan te tonen: Tijdens de zitting toonde de advocaat van SBS een document waarin stond dat speciaal voor Zwinkels een gedragscode was ontwikkeld toen hij nog werkte voor 'Eigen Huis & Tuin'. In die code stond onder meer dat hij vrouwen met rust moest laten, geen seksueel getinte moppen mocht tappen, geen "scheten" mocht laten, moest doorwerken als de camera's niet draaiden en op de set geen alcohol mocht drinken. Zwinkels verloor beide rechtszaken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nico Zwinkels, klusjesman van Eigen huis & tuin, vertrok naar Spanje, nadat er beschuldigingen kwamen van seksuele intimidatie bij vrouwen. Conclusies verbinden aan roddels is lastig.
Nico vertrok pas nadat hij twee rechtszaken had verloren over de beschuldigingen.
Die koos eieren voor z'n geld voordat hij publiekelijk aan de schandpaal werd gehangen. Dat zou terecht zijn als er misdragingen waren.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nico Zwinkels, klusjesman van Eigen huis & tuin, vertrok naar Spanje, nadat er beschuldigingen kwamen van seksuele intimidatie bij vrouwen. Conclusies verbinden aan roddels is lastig.
Nico vertrok pas nadat hij twee rechtszaken had verloren over de beschuldigingen.
Zoals dopneus Emma heesters. Ze zeggen allemaal niks omdat ze allemaal bezig zijn met zichzelf en dat het vooral niet negatief uitstraalt op hun eigen carrière.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:38 schreef Nober het volgende:
Dit vind ik ook zo bijzonder. Had het dan echt meteen afgekapt toen dit meer naar boven kwam. Dan wordt het ook niet langzaamaan erger en ben je iedereen voor. Zeker als het niet waar is, kan je maar beter je mond opentrekken (no pun intended).quote:Op donderdag 9 december 2021 01:08 schreef rvtm het volgende:
[..]
Nee ja, dat is dan idd ook wel weer raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |