abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202470043



quote:
Marco (53) en Leontine (52) Borsato hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat heeft het management van Marco laten weten aan RTL Boulevard.

Marco laat op zijn social media weten: "Na een huwelijk van meer dan twintig jaar hebben we met pijn in onze harten besloten om uit elkaar te gaan. We zijn dankbaar voor de mooie jaren die ons samen zijn gegeven. We vragen iedereen om ons en de kinderen en rust en privacy te geven om dit te kunnen verwerken."

Geruchten:
De geruchten van een eventuele scheiding gingen al een tijdje. De affaire van de zanger met Iris Hond zorgde ervoor dat de relatie van Marco en Leontine onder een vergrootglas kwam te liggen. Toch leek het na de misstap van de zanger beter dan ooit te gaan met het stel. Tot januari dit jaar. Toen werd bekend dat Marco met een burn-out thuis zit. De geruchtenmachine draaide weer overuren: was er meer gaande in huize Borsato? Tegenover RTL Boulevard ontkenden ze steeds dat er iets aan de hand was. Nu blijkt toch dat de meeste dromen bedrog zijn en is het moment daar dat het koppel uit elkaar gaat.

Marco en Leontine zijn al jaren hét showbizzkoppel van Nederland. Voor het stel was het zo'n 23 jaar geleden liefde op het tweede gezicht. Leontine vertelde ooit in een interview met Libelle dat ze allebei nog in een relatie zaten toen ze elkaar leerden kennen. Bij de tweede ontmoeting waren ze allebei weer vrijgezel en toen sloeg de vonk écht over. Dat het meteen raak was, blijkt wel uit het feit dat Marco na drie maanden al op één knie ging. Op 22 mei 1998 gaven ze elkaar het jawoord.

In november 1998 werd zoon Luca geboren, in 2001 zoon Senna en in 2002 dochter Jada.
https://www.rtlboulevard.(...)e-borsato-uit-elkaar



quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, het duizelt me inmiddels.

Kunnen we een lijstje maken van Borsato’s amoureuze oeuvre?

- oprichtster War Child, Willemijn Verloop, 15 jaar terug
- Merel van het failliete bedrijf van Marco, wanneer...?
- Iris Hond, 10 ? jaar terug
- Maan, vermeend, na winst VOH
- Fanbondsvrouw Martine t/m september 2019?

Vraagtekens:
- Weer contact met ex Denise?
- Braziliaanse zwanger gemaakt?

Missen we nog (vermeende) amourettes?
Ze zijn inmiddels weer bij elkaar en zooooooooooooo verliefd!
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
MARCO BORSATO OVER LEONTINE: HAD IK AL GEZEGD DAT IK VAN DEZE VROUW HOUD?

Het was een heerlijk zonnig weekend en ook Marco Borsato en zijn Leontine hebben daarvan genoten. De brunette deelt een gezellige foto van hen samen en de liefde spat overduidelijk van het scherm.

En of dat niet genoeg is, plaatst de zanger er ook nog eens een zoete tekst bij: 'Did I mention I love this woman' oftewel, 'Had ik al gezegd dat ik van deze vrouw houd?'

Scheiding
Je zou bijna vergeten dat Marco en Leontine vorig jaar zijn gescheiden. Er is een dikke streep gezet onder het roerige verleden en de twee hebben overduidelijk opnieuw voor elkaar gekozen. In een exclusief interview met Story vertelden de twee over de moeilijke tijd en over hoe ze hun gezamenlijke toekomst zien.

Latten
Marco Borsato en Leontine Ruiters zijn aan de volgende fase van hun relatie begonnen. Liet de zanger in juni van dit jaar weten dat Leontine en hij weer verkering hebben, nu laten ze weten weer een stap verder te zijn. ‘We zijn aan het latten,’ verklaarde Marco aan Story. ‘We delen twee huizen en zijn of bij de een of bij de ander. Het gaat echt fantastisch. Ik ben zo gelukkig, en heel dankbaar dat we deze kans hebben gekregen. Alles wat we nu doen, welke stap we ook nemen, is een heel bewuste keuze. We houden ons eigen tempo aan. We kijken ook niet te ver vooruit. Het is niet zo dat we nu bij de dag leven. Daarvoor is ons gevoel te sterk. Maar we kijken wel verder vooruit dan een maand.’

https://www.story.nl/arti(...)-van-deze-vrouw-houd

:')

Ik blijf erbij dat die 2 nooit gescheiden zijn geweest.
Maar in de schaduwen lurkt een schandaal met minderjarige meisjes.... of toch niet?




mooie tekst :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond die songteksten al verschrikkelijk, maar nu we dit allemaal weten zijn ze echt om van te kotsen.
SPOILER: Zo klopt het beter...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202470053
Sorry voor de vertraging :@ had het niet door.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 december 2021 @ 20:17:32 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202470135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
MS heeft ook niets gezegd waar ze juridisch last mee kan krijgen.
“Wacht maar af. Het misbruik komt allemaal boven water”
https://www.mediacourant.(...)et-komt-boven-water/

Ik ben geen kenner maar met die uitspraken begeeft ze zich wel op erg glad ijs. Dat zou gewoon laster zijn.
pi_202470152
Misschien is Marco wel bezig met een nieuw album 8}
SOONY
pi_202470198
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
“Wacht maar af. Het misbruik komt allemaal boven water”
https://www.mediacourant.(...)et-komt-boven-water/

Ik ben geen kenner maar met die uitspraken begeeft ze zich wel op erg glad ijs. Dat zou gewoon laster zijn.
O :o

Ik dacht dat het alleen om die tweet ging dat haar leerling bij de bbq was en daarna een hekel had aan MB.
My bad!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker zaterdag 4 december 2021 @ 20:44:58 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202470744
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:18 schreef DKUp het volgende:
Misschien is Marco wel bezig met een nieuw album 8}
Titelsuggesties? :+
pi_202470897
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:44 schreef maily het volgende:

[..]
Titelsuggesties? :+
"De waarheid als een koe"
  zaterdag 4 december 2021 @ 20:53:42 #8
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202470918
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
"De waarheid als een koe"
_O- _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zaterdag 4 december 2021 @ 20:58:13 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202471004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
"De waarheid als een koe"
De meeste koeien zijn bedrog _O- *O*
  zaterdag 4 december 2021 @ 21:12:27 #10
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202471289
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:58 schreef maily het volgende:

[..]
De meeste koeien zijn bedrog _O- *O*
Maar als ik wakker word naast jou dan loei ik nog *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zaterdag 4 december 2021 @ 21:27:26 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202471581
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:12 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan loei ik nog *O*
Omg mijn arme toetsenbord verzuipt _O- _O_
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 december 2021 @ 21:29:22 #12
39237 crew  H_T
2733
pi_202471626
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:12 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan loei ik nog *O*
Kijk naar je uiers en streel je gezicht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_202471737
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Kijk naar je uiers en streel je gezicht
Het is een koe waar ik naast liiiiig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Spellchecker zaterdag 4 december 2021 @ 21:34:21 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202471758
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Kijk naar je uiers en streel je gezicht
Je bent een stier die naast me ligt :(
pi_202472288
Ik loei niet meer voor jou
pi_202472543
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:02 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik loei niet meer voor jou
Voorbij zijn alle vlaaien
pi_202472554
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:58 schreef maily het volgende:

[..]
De meeste koeien zijn bedrog _O- *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:12 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan loei ik nog *O*
_O- _O- _O-
pi_202472676
Ik moet dit niet doen, maar ik doe het toch.

Er wordt wat geklaagd over mijn grap, dat dat niet kan omdat er (misschien) iets met minderjarigen is. En dan is het not done...

???

Er staat -uit naam van War Child- dat War Child liever zouden hebben dat Marco van kinderen af zou blijven. Dat is ook de (wrange) grap. Met enkele woorden veranderen in een bestaande slogan tegen de waarheid aan schuren.. (War Child zal namelijk niet blij zijn met de situatie. Child in je naam, en dan heeft je ambassadeur opeens een imago probleempje op het gebied van kinderen)

Daarnaast kun je er de suggestie in lezen dat het heel moeilijk is om Marco van kinderen af te laten blijven (de originele slogan sloeg op hoe moeilijk het werk van War Child is).

Het is niet eens echte zwarte humor, alleen een beetje grof. En als iemand vind dat ik geen gevoel voor humor heb: prima. Maar Fok! is toch niet zo woke dat dit niet meer kan?
_-L'avenir est déja là
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 december 2021 @ 22:35:22 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202472889
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:23 schreef Paddo het volgende:
Ik moet dit niet doen, maar ik doe het toch.

Er wordt wat geklaagd over mijn grap, dat dat niet kan omdat er (misschien) iets met minderjarigen is. En dan is het not done...

???

Er staat -uit naam van War Child- dat War Child liever zouden hebben dat Marco van kinderen af zou blijven. Dat is ook de (wrange) grap. Met enkele woorden veranderen in een bestaande slogan tegen de waarheid aan schuren.. (War Child zal namelijk niet blij zijn met de situatie. Child in je naam, en dan heeft je ambassadeur opeens een imago probleempje op het gebied van kinderen)

Daarnaast kun je er de suggestie in lezen dat het heel moeilijk is om Marco van kinderen af te laten blijven (de originele slogan sloeg op hoe moeilijk het werk van War Child is).

Het is niet eens echte zwarte humor, alleen een beetje grof. En als iemand vind dat ik geen gevoel voor humor heb: prima. Maar Fok! is toch niet zo woke dat dit niet meer kan?
Het kan ook, want het staat er toch nog? Je hebt ook geen ban of waarschuwing, volgens mij?

Ik vond ‘m ook smakeloos/niet grappig maar dat heeft weinig met woke zijn te maken, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 5 december 2021 @ 00:42:31 #20
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202475103
Blijven we wel lief voor elkaar, ook al zijn we het niet met elkaar eens en delen we niet dezelfde humor? :*

Als al die geruchten niet waar zijn dan is het behoorlijk klote voor Marco. Maar ik denk dat er inmiddels iets teveel rook is om geen vuur te laten zijn ;)

Ik wacht af.
With love :*
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 december 2021 @ 00:51:22 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202475230
Mag dat warchild plaatje in de op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 5 december 2021 @ 06:54:08 #22
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202476141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
“Wacht maar af. Het misbruik komt allemaal boven water”
https://www.mediacourant.(...)et-komt-boven-water/

Ik ben geen kenner maar met die uitspraken begeeft ze zich wel op erg glad ijs. Dat zou gewoon laster zijn.
uit de context gehaald, in de context heeft ze niets verkeerd gezegd

En ik heb keihard gelachen om je grap, @Paddo, dit had zo uit een oudejaarsconference kunnen komen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202476152
Wat @vencodark en @DKUp eerder al aankaartte, ongewenst gedrag is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn mensen die een knuffel al ongewenst gedrag vinden zonder dat de gever zich dat realiseert. Daarmee wil ik de boel niet bagatelliseren, schijnbaar zijn er 3 meisjes die zich niet fijn hebben gevoeld bij Marco B.

Zoiets als sex gaat het er bij mij niet in. Dan zouden de ouders in kwestie aangifte hebben gedaan. Kan gewoon niet anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 05-12-2021 07:11:58 ]
  zondag 5 december 2021 @ 07:52:40 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202476240
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 06:54 schreef Andromache het volgende:

[..]
uit de context gehaald, in de context heeft ze niets verkeerd gezegd

En ik heb keihard gelachen om je grap, @:Paddo, dit had zo uit een oudejaarsconference kunnen komen.
Wat is die context dan? Het woord misbruik valt toch weinig anders uit te leggen dan dat ze Marco loopt te beschuldigen an foute dingen..
pi_202476353
Ik zie dat Robbert van den Broeke ook zijn bijbels genplasje heeft gedaan. :')
LEEF!
pi_202476454
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 07:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat @:vencodark en @:DKUp eerder al aankaartte, ongewenst gedrag is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn mensen die een knuffel al ongewenst gedrag vinden zonder dat de gever zich dat realiseert. Daarmee wil ik de boel niet bagatelliseren, schijnbaar zijn er 3 meisjes die zich niet fijn hebben gevoeld bij Marco B.
Je zegt dat je het niet wil bagatelliseren maar je doet het wel. Zoals ik in het vorige topic aangaf zijn er wel vaker 'gevers' die zich er niet van bewust zijn dat ze opdringerig en handtastelijk zijn of hun positie misbruiken. Ik noemde Laurens Ivens al; Bart de Pauw is een ander recent voorbeeld. De Pauw is zelf nog altijd van mening dat zijn gedrag onschuldig geflirt was.

Ik heb het voor mezelf altijd afgedaan als 'boys will be boys,' maar de huidige tijdgeest heeft me er anders naar doen kijken. 't Is van de zotte dat we het handtastelijke hebben genormaliseerd en vrouwen die het ongewenst vinden aan hebben gepraat dat ze niet zo moeten zeuren omdat er geen penetratie bij kwam kijken. En een verschil in machtspositie geeft er een geheel eigen, perverse dynamiek aan.

Ergo: het is goed om terughoudend te zijn met beschuldigingen, maar laten we hier in hemelsnaam niet ervan uitgaan dat de tienermeisjes overdrijven omdat ze tienermeisjes zijn, overgevoelig zijn, aandacht willen, et cetera. Da's net zo kwalijk als ervanuit gaan dat Marco aan te jonge meisjes heeft gezeten omdat hij al jaren met jan en alleman naar bed gaat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202476504
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 06:54 schreef Andromache het volgende:

[..]
uit de context gehaald, in de context heeft ze niets verkeerd gezegd
Het is wel interessant wat ze aan de kaak stelt ten aanzien van de NDA's. Technisch gezien zal het ongetwijfeld zo zijn dat misbruik van kinderen er niet onder valt, maar je kunt je voorstellen dat kinderen en hun ouders erdoor geïntimideerd raken en de drempel hoog is om zich uit spreken. Haar verklaring voor de radiostilte vind ik ook wel plausibel, namelijk dat Marco probeert om een schikking te treffen met... een NDA.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202476515
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 07:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat @:vencodark en @:DKUp eerder al aankaartte, ongewenst gedrag is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn mensen die een knuffel al ongewenst gedrag vinden zonder dat de gever zich dat realiseert. Daarmee wil ik de boel niet bagatelliseren, schijnbaar zijn er 3 meisjes die zich niet fijn hebben gevoeld bij Marco B.

Zoiets als sex gaat het er bij mij niet in. Dan zouden de ouders in kwestie aangifte hebben gedaan. Kan gewoon niet anders.
Dat weet je niet. Wellicht zijn ze bang of achten ze een zaak niet heel kansrijk (unus testis, nullus testis). Sommige reacties hier geven ook aan hoe mensen zulke zaken kunnen bagatelliseren. (Het is maar wat knijpen in een tiet, hij is nou eenmaal amicaal...)

De doofpotten in bijvoorbeeld de Engelse televisiewereld zijn niet heel bemoedigend. Ik zeg niet dat hij schuldig aan wat dan ook maar je kunt het mijns inziens ook niet zo stellig uitsluiten.
Dit verhaal gaat al jaren in het wereldje en dat maakt het niet per se waar, maar het feit dat het nu pas openbaar wordt zegt wel dat zulke zaken lang onder de pet gehouden kunnen worden.
pi_202476522
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 09:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je zegt dat je het niet wil bagatelliseren maar je doet het wel. Zoals ik in het vorige topic aangaf zijn er wel vaker 'gevers' die zich er niet van bewust zijn dat ze opdringerig en handtastelijk zijn of hun positie misbruiken. Ik noemde Laurens Ivens al; Bart de Pauw is een ander recent voorbeeld. De Pauw is zelf nog altijd van mening dat zijn gedrag onschuldig geflirt was.

Ik heb het voor mezelf altijd afgedaan als 'boys will be boys,' maar de huidige tijdgeest heeft me er anders naar doen kijken. 't Is van de zotte dat we het handtastelijke hebben genormaliseerd en vrouwen die het ongewenst vinden aan hebben gepraat dat ze niet zo moeten zeuren omdat er geen penetratie bij kwam kijken. En een verschil in machtspositie geeft er een geheel eigen, perverse dynamiek aan.

Ergo: het is goed om terughoudend te zijn met beschuldigingen, maar laten we hier in hemelsnaam niet ervan uitgaan dat de tienermeisjes overdrijven omdat ze tienermeisjes zijn, overgevoelig zijn, aandacht willen, et cetera. Da's net zo kwalijk als ervanuit gaan dat Marco aan te jonge meisjes heeft gezeten omdat hij al jaren met jan en alleman naar bed gaat.
Euhm, ik zeg nergens dat ze overdrijven omdat ze tienermeisjes zijn :? Ik zeg alleen dat ongewenst gedrag voor iedereen anders is.

En die kwestie met Bart de Pauw heb ik ook gevolgd ja. Hij heeft de 'pech' gehad dat vrouwen minder gecharmeerd waren van zijn avances. Die zaak werd trouwens door heel veel mensen gebagatelliseerd als we het daar toch over hebben. Ik heb heel reacties gelezen van mensen die de vrouwen als boosdoeners zagen. Hoe durfden ze zo'n charismatische en leuke tv man voor de rechter te slepen?! En, als ze niet op zijn sms'jes zaten te wachten, waarom hebben ze zijn nummer niet geblokkeerd? Nee, hij had in eerste plaats niet ongevraagd zulke sms'jes moeten versturen. Dan hadden die vrouwen namelijk helemaal niks hoeven blokkeren.

Maargoed, dat is Bart de Pauw. Is volgens mij ook nog een topic over op fok.
pi_202476668
https://hollywoodhuizen.nl/wareverhaal01/

tekst kopieren lukt mij niet
pi_202476732
Zoals ik al dacht, deze beschuldigingen komen zeer waarschijnlijk van wraakzuchtige jaloerse wijven.
LEEF!
  zondag 5 december 2021 @ 09:57:19 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202476874
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 07:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is die context dan? Het woord misbruik valt toch weinig anders uit te leggen dan dat ze Marco loopt te beschuldigen an foute dingen..
Ook dat kan een algemeenheid zijn geweest: "misbruik komt altijd boven, kijk maar naar de katholieke kerk, Me too, Bill Cosby".
Even los van het gegeven dat bronnen als Mediacourant niet echt zorgvuldig zijn, dat xie je al aan hun koppeling NDA en daarom niets over het misbruik kunnen zeggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 december 2021 @ 10:09:05 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202476984
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 09:34 schreef fleuril het volgende:
https://hollywoodhuizen.nl/wareverhaal01/

tekst kopieren lukt mij niet
Ah, het bericht waar je al op zat te wachten: het is niet waar, het is wraak.

Dit zijn dus de dingen waar slachtoffers van misbruik mee te maken krijgen, en als de misbruiker beroemd is dan is dat nog veel erger.
Het is ook gelijk de reden waarom mensen in dit soort zaken terughoudend zijn en niet gelijk aangifte doen, dat ze jou als ouder door het slijk halen is één ding, maar je misbruikte kind gaat er net zo hard achteraan, en dat in de pubertijd, waar leeftijdsgenoten het minste of geringste aangrijpen om je onderuit te halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202476999
*O* Leandra *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202477051
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 07:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat @:vencodark en @:DKUp eerder al aankaartte, ongewenst gedrag is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn mensen die een knuffel al ongewenst gedrag vinden zonder dat de gever zich dat realiseert. Daarmee wil ik de boel niet bagatelliseren, schijnbaar zijn er 3 meisjes die zich niet fijn hebben gevoeld bij Marco B.

Zoiets als sex gaat het er bij mij niet in. Dan zouden de ouders in kwestie aangifte hebben gedaan. Kan gewoon niet anders.
Aangifte doen heeft bij dit soort dingen vaak geen zin. Als er geen getuige is, mag je al in je handjes knijpen als je überhaupt verder komt dan een melding en ze de moeite doen om met de aangewezen persoon in gesprek gaan.

Tot er een schijnwerper op staat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202477068
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* Leandra *O*
QFT
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202477411
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
QFT
Was al drie keer begonnen en dacht :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202477434
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ah, het bericht waar je al op zat te wachten: het is niet waar, het is wraak.

Dit zijn dus de dingen waar slachtoffers van misbruik mee te maken krijgen, en als de misbruiker beroemd is dan is dat nog veel erger.
Het is ook gelijk de reden waarom mensen in dit soort zaken terughoudend zijn en niet gelijk aangifte doen, dat ze jou als ouder door het slijk halen is één ding, maar je misbruikte kind gaat er net zo hard achteraan, en dat in de pubertijd, waar leeftijdsgenoten het minste of geringste aangrijpen om je onderuit te halen.
Het is niet waar omdat Hollywoodhuizen dat zegt? Wat/wie is dan hun bron?
pi_202477606
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ah, het bericht waar je al op zat te wachten: het is niet waar, het is wraak.

Dit zijn dus de dingen waar slachtoffers van misbruik mee te maken krijgen, en als de misbruiker beroemd is dan is dat nog veel erger.
Het is ook gelijk de reden waarom mensen in dit soort zaken terughoudend zijn en niet gelijk aangifte doen, dat ze jou als ouder door het slijk halen is één ding, maar je misbruikte kind gaat er net zo hard achteraan, en dat in de pubertijd, waar leeftijdsgenoten het minste of geringste aangrijpen om je onderuit te halen.
Dat is ook wel waar.
Slachtoffers worden heel snel geshamed.

De enige weg om achter de waarheid te komen is toch aangifte doen en aandringen op onderzoek.
En hopelijk als er meerdere slachtoffers zijn dat ze zich ook melden. Want vaak is het niet 1 geval van misbruik.
pi_202477700
Denk dat je het nut van aangifte doen irt waarheidsvinding toch echt een beetje overschat in deze...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202477892
Wat de uitkomst ook is, de smet zit nu reeds op zijn naam.
Zijn carrière gaat rap neerwaarts.
Tijd voor weer een “open en eerlijk” interview met Linda om de boel te lijmen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_202477992
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is niet waar omdat Hollywoodhuizen dat zegt? Wat/wie is dan hun bron?
Ehh Leandra zegt dus niet dat niet waar is hè....
pi_202478103
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:12 schreef quirina het volgende:

[..]
Dat is ook wel waar.
Slachtoffers worden heel snel geshamed.

De enige weg om achter de waarheid te komen is toch aangifte doen en aandringen op onderzoek.
En hopelijk als er meerdere slachtoffers zijn dat ze zich ook melden. Want vaak is het niet 1 geval van misbruik.
Als je de uitspraken in dergelijke rechtzaken op rechtspraak.nl naleest, zie je hoe vaak zulke zaken stuklopen op gebrek aan bewijs. Zoals ik al zei, unus testis, nullus testis. Vaak zijn alle aangevoerde bewijzen (bijvoorbeeld getuigenissen van de ouders aan wie het slachtoffer het verhaal heeft verteld) te herleiden tot de primaire bron, namelijk het slachtoffer. En dan volgt dus dikwijls vrijspraak.
pi_202479303
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 07:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat @:vencodark en @:DKUp eerder al aankaartte, ongewenst gedrag is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn mensen die een knuffel al ongewenst gedrag vinden zonder dat de gever zich dat realiseert. Daarmee wil ik de boel niet bagatelliseren, schijnbaar zijn er 3 meisjes die zich niet fijn hebben gevoeld bij Marco B.

Zoiets als sex gaat het er bij mij niet in. Dan zouden de ouders in kwestie aangifte hebben gedaan. Kan gewoon niet anders.
Marco is wel extreem aanrakerig en pusherig. Bij The Voice was dat altijd wel goed te zien. Ik kan best wel voorstellen dat meisjes zich er niet prettig bij voelen.

Alleen is het wel moeilijk te zeggen wat wel en niet waar is.
Dit is gewoon een gevaarlijke situatie.
SOONY
pi_202480515
Tussen al dit gehakketak door blijf ik maar denken aan die koe. Die (mogelijkerwijs, eventueel, naar verluidt, volgens de geruchten) getuige was van de (mogelijke) amoureuze escapades van Marco. Sta je daar gewoon op je gemak je ding te doen, beetje herkauwen, chillen, ben je ongevraagd getuige van een wel heel intieme meet and greet van een zanger en zijn fan.
Dit detail blijft me intrigeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 05-12-2021 15:38:01 ]
pi_202480531
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 15:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Tussen al dit gehakketak door blijf ik maar denken aan die koeien. Die (mogelijkerwijs, eventueel, naar verluidt, volgens de geruchten) getuige waren van de (mogelijke) amoureuze escapades van Marco. Sta je daar gewoon op je gemak je ding te doen, beetje herkauwen, chillen, ben je ongevraagd getuige van een wel heel intieme meet and greet O+ van een zanger en zijn fan.
Dit detail blijft me intrigeren.
Overigens één koe en een man met een hondje
pi_202480761
  Moderator / Miss SHO zondag 5 december 2021 @ 15:59:42 #48
22592 crew  Ole
pi_202480842
Even ruimen
Weer open. Svp geen persoonlijke aanvallen

[ Bericht 68% gewijzigd door Ole op 05-12-2021 16:08:37 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202481518
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2021 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was zij ook alweer
pi_202481540
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:49 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Wie was zij ook alweer
Oud turnster/ex porno actrice. Wil ook nog even een momentje van aandacht hebben blijkbaar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')