Nee hoor, ik kom je daar alleen af en toe eens tegenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu verraad je gelijk waar ik je van ken
Hue hue serieus nemenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd serieus te nemen
Maar je gaat wel het Letse songfestival kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom je daar alleen af en toe eens tegenIk ben geen ESF'er
Daar heeft Koen geen bezwaar tegen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd serieus te nemen
Sterker nog. Hoe spreek je het uitquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja welkom, maar je naam is kut om te onthouden
Precies, dat wordt een probleem voor onsquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
ESTS, Koen!quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je gaat wel het Letse songfestival kijken
Ik luister ook naar Jobi en Aibodingesquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dat wordt een probleem voor ons
Verrek, af en toe heb ik het geheugen van een goudvisquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog. Hoe spreek je het uit
Jobiquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Jobi en Aibodinges
Ik ben er langs gezapt... zag net wel het einde van de dames waar Kramer 2e is gewordenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je teamspringen gekijkt? ik het eind
oostenrijk gewonnen
vibd ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
dat heb ik helemal gemistquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er langs gezapt... zag net wel het einde van de dames waar Kramer 2e is geworden
Tuurlijk wel. Ligt eraan hoe je het zegtquote:
Volgens mij heeft Estland het gewonnen nuquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ligt eraan hoe je het zegt
Jobiiiiquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Jobi en Aibodinges
Tja, ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Sodemieter op met dat gezeik en dan ook nog eens onaangekondigd op een markt waar ook kinderen lopen, op 4 december.quote:
Hey youquote:
Wie is Ben Westworld?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:16 schreef Prisha het volgende:
Ben Westworld aan het kijken. Nooit eerder gezien. Ben nu bij de een na laatste aflevering. Geeft wel te denken..
Ik ook hoor. Ik walg van dat clubje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Sodemieter op met dat gezeik en dan ook nog eens onaangekondigd op een markt waar ook kinderen lopen, op 4 december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |