Ik denk Gooshehonkquote:
Koeneloenquote:
Ja, tegen mij liegen en kennelijk mij ook nog een niet-leuke SC aanradenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen
[..]
Ja, tegen mij liegen en kennelijk mij ook nog een niet-leuke SC aanradenWat heb ik je misdaan Koen
Die vaste PI doet het umquote:
Wie?quote:
Ja die moet er eens af,quote:
Ja er zijn maar een aantal vaste barkrukken hierquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het antwoord die je wist dat ging komen
Zo is datquote:
Koffie kan altijdquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die moet er eens af,is niet altijd een handige PI
Nu verraad je gelijk waar ik je van kenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga jullie over een halfuurtje wel weer verlaten hoor. Er wacht een Estlandse show voor mij in ESF
Jij bent ook niet altijd serieus te nemenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt wel maar als PI niet altijd serieus te nemen
Nee hoor, ik kom je daar alleen af en toe eens tegenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu verraad je gelijk waar ik je van ken
Hue hue serieus nemenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd serieus te nemen
Maar je gaat wel het Letse songfestival kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom je daar alleen af en toe eens tegenIk ben geen ESF'er
Daar heeft Koen geen bezwaar tegen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd serieus te nemen
Sterker nog. Hoe spreek je het uitquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja welkom, maar je naam is kut om te onthouden
Precies, dat wordt een probleem voor onsquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
ESTS, Koen!quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je gaat wel het Letse songfestival kijken
Ik luister ook naar Jobi en Aibodingesquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dat wordt een probleem voor ons
Verrek, af en toe heb ik het geheugen van een goudvisquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog. Hoe spreek je het uit
Jobiquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Jobi en Aibodinges
Ik ben er langs gezapt... zag net wel het einde van de dames waar Kramer 2e is gewordenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je teamspringen gekijkt? ik het eind
oostenrijk gewonnen
vibd ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
dat heb ik helemal gemistquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er langs gezapt... zag net wel het einde van de dames waar Kramer 2e is geworden
Tuurlijk wel. Ligt eraan hoe je het zegtquote:
Wie is bibi ?quote:
Volgens mij heeft Estland het gewonnen nuquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ligt eraan hoe je het zegt
Oh, diequote:
Jobiiiiquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Jobi en Aibodinges
Kijken of ze de 10 nu wel halen?quote:
Tja, ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Sodemieter op met dat gezeik en dan ook nog eens onaangekondigd op een markt waar ook kinderen lopen, op 4 december.quote:
Hey youquote:
Wie is Ben Westworld?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:16 schreef Prisha het volgende:
Ben Westworld aan het kijken. Nooit eerder gezien. Ben nu bij de een na laatste aflevering. Geeft wel te denken..
Ik ook hoor. Ik walg van dat clubje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Sodemieter op met dat gezeik en dan ook nog eens onaangekondigd op een markt waar ook kinderen lopen, op 4 december.
Waar zie je die?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |