nog wel.............quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:42 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Leuk voor je. Pakkans is nihil.
Ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:03 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar dat is toch beleid waar men bewust voor heeft gekozen?
klopt helemaal..........gewoon feitenquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Egoistische hufters?
Ja dat zijn de weldoordachte argumenten ja.
die zorgen niet voor een zorginfarct.....simpel hequote:Op zaterdag 4 december 2021 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaan we dat ook zeggen tegen mensen die iedere week een zak chips leegvreten?
Of tegen mensen die toch nog een pakje Marlboro aanschaffen vandaag?
Of die volgende week toch weer een keer te diep in het glaasje kijken?
Immers, het is zo simpel toch?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt helemaal..........gewoon feiten
Ik weet het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, we hebben weer de "discussie" over wie de schuldige is.
Erg leuke rubriek.
Gezonde ongevaccineerden jonger dan 50 jaar ook niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die zorgen niet voor een zorginfarct.....simpel he
hahaha de wappies zitten idd zo thuis....boe fucking hooquote:
Probleem is dat een covid patiënt weigeren op een kortere termijn een doodvonnis zal zijn dan een kankerpatiënt weigeren die geopereerd moet worden. In die zin is de nood het hoogst bij een covid patiënt. Maar als je iets verder kijkt dan kan het voor beiden het doodvonnis betekenen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Degene bij wie de nood het hoogst is lijkt me.
En nee er wordt geen voorrang gegeven aan de ongevaccineerde covid parient. Er wordt voorrang gegeven aan de covid patient. Ongevaccineerd is in deze niet van belang. Hetzelfde als die longkankerpatient die 2 pakjes per dag wegpaft voorrang zou krijgen op die downer met vaccinatie en covid.
Vertel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig zijn de cijfers er bijna.
Ik zal het vast verklappen: erg mooie cijfers vandaag.
Die komt er toch niet, jammer johquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hahaha de wappies zitten idd zo thuis....boe fucking hoo
ik kan niet wachten op de vaccinatieplicht !
*mede veroorzaakt. Ik durf niet te zeggen hoe het er anders uit had gezien maar sowieso met lichtere maatregelen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat ik nu met een avondlockdown zit opgescheept omdat er sprake is van een zorginfarct veroorzaakt door ongevaccineerden die een onevenredig groot beroep op de acute zorg doen.
dachten ze in DE ook....jammer johquote:
Bepaal jij nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dachten ze in DE ook....jammer joh
veel plezier achter de geraniums
Plicht wil dus ook zeggen ieder half jaar een prik, daar zit ik dus niet op te wachten. 2 vacs zijn genoeg geweest voor mij.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hahaha de wappies zitten idd zo thuis....boe fucking hoo
ik kan niet wachten op de vaccinatieplicht !
Dan is je QR straks niet meer geldig en ben je net zo’n gevaar voor de samenleving als de “wappies”.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Plicht wil dus ook zeggen ieder half jaar een prik, daar zit ik dus niet op te wachten. 2 vacs zijn genoeg geweest voor mij.
wat een onzin, gewoon baas over je lichaam.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:19 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Het laat goed zien wie de egoïstische mensen zijn , niets doen voor de samenleving maar wel onnodig een bed bezet houden, je kunt ze beter saboteurs noemen in plaats van anti vaxxers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
0 gemeentes met 2-4 besmettingen
3 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |