abonnement bol.com Coolblue
pi_202465934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:14 schreef _serial_ het volgende:

[..]
tuurlijk joh.
Compleet onbetrouwbare meuk, die al een paar weken uitverkocht is. Dat het averechts werkt lijkt mij duidelijk. Thuisblijven bij klachten is de belangrijkste basisregel. Niet Yolo na zelftest.
- verwijderd door admin -
pi_202465942

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 04-12-2021 16:59:25 ]
pi_202465944
Omicron variant may have picked up a piece of common-cold virus
By:Reuters
Updated: Dec 4, 2021, 04:21 EST•2min read

By Nancy Lapid NEW YORK (Reuters) – The Omicron variant of the virus that causes COVID-19 likely acquired at least one of its mutations by picking up a snippet of genetic material from another virus – possibly one that causes the common cold – present in the same infected cells, according to researchers.

This genetic sequence does not appear in any earlier versions of the coronavirus, called SARS-CoV-2, but is ubiquitous in many other viruses including those that cause the common cold, and also in the human genome, researchers said.

By inserting this particular snippet into itself, Omicron might be making itself look “more human,” which would help it evade attack by the human immune system, said Venky Soundararajan of Cambridge, Massachusetts-based data analytics firm nference, who led the study https://osf.io/f7txy posted on Thursday on the website OSF Preprints....

Source: https://www.fxempire.com/news/articl...d-virus-830065
pi_202466010
Er zijn op flutrackers wat twijfels over Omicron, of het wellicht ontstaan is terwijl men werkte aan een vaccin, medicatie, of bewust een mildere variant heeft willen creŽren.

Een quote:

No SARS2 Omicron predecessors have been detected between June 2020 and fall 2021, despite their supposedly already higher infectivity. So in this time, - a single isolated patient bred more mutations than 100 Million others? - survived continous infection in complete isolation?

@Vallon
pi_202466031
Bij gebrek aan beter maar een 4 gangen lunch gedaan net. Kun je wel de rest van de avond nog een beetje ontnuchteren.
pi_202466039
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:35 schreef Za het volgende:
Er zijn op flutrackers wat twijfels over Omicron, of het wellicht ontstaan is terwijl men werkte aan een vaccin, medicatie, of bewust een mildere variant heeft willen creŽren.

Een quote:

No SARS2 Omicron predecessors have been detected between June 2020 and fall 2021, despite their supposedly already higher infectivity. So in this time, - a single isolated patient bred more mutations than 100 Million others? - survived continous infection in complete isolation?
gain of function op mensen?
pi_202466044
quote:

Een quote:

Zullen we gewoon de officiŽle onderzoeksresultaten afwachten ipv dit soort gezwets?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202466060
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:36 schreef alpeko het volgende:
Bij gebrek aan beter maar een 4 gangen lunch gedaan net. Kun je wel de rest van de avond nog een beetje ontnuchteren.
Ik een twee gangen ontbijt op schiphol *O*
pi_202466063
quote:

Een quote:

Daar geloof ik niet in. Maar het is best een interessante gedachte. Zouden we al de technologie hebben om bewust een corona variant te maken en in omloop te brengen die een stuk besmettelijker is maar niet meer dan een lichte verkoudheid oplevert? Waarbij de Delta variant eruit wordt geconcurreerd.
pi_202466067
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zullen we gewoon de officiŽle onderzoeksresultaten afwachten ipv dit soort gezwets?
Voorlopig weten we nog weinig, maar er waren wel wat aanwijzingen in het genome dat bepaalde mutaties niet zo maar uit zichzelf nŠŠst elkaar hebben kunnen ontstaan. Nog geen hard bewijs.

Maar als het doel is om een minder ziekmakende, besmettelijker variant te maken, dan is het 'kruisen' met een verkoudheidsvirus een heel logische stap.

Mocht het echt zo zijn dat het opzet is, dan krijgt er straks iemand nog een Nobelprijs voor dat trucje.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202466069
'Kinderartsen toch voorstander vaccineren gezonde keren' (RTL Nieuws)

Wat een geklets weer. Adviseren we het wel voor kinderen? Of toch niet? Of alleen kwetsbare kinderen? Of kinderen die in huis wonen bij kwetsbare mensen?

Weet je, de EMA heeft het al goedgekeurd voor jonge kinderen. Laat ouders zelf bepalen of ze het willen of niet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_202466085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:40 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Daar geloof ik niet in. Maar het is best een interessante gedachte. Zouden we al de technologie hebben om bewust een corona variant te maken en in omloop te brengen die een stuk besmettelijker is maar niet meer dan een lichte verkoudheid oplevert? Waarbij de Delta variant eruit wordt geconcurreerd.
De technologie om zoiets bewust te maken en in omloop te brengen is er wel. Alleen is de grootste drempel ethiek: Je gaat niemand met opzet besmetten met allerlei actieve virussen om als mutatiefabriek te dienen. En de risico's van een fout zijn natuurlijk enorm.

Bij een HIV-patiŽnt die nog maar een paar maanden te leven heeft, kan ik me best voorstellen dat zo iemand zich vrijwillig aanbiedt in een land waar er wat minder strikt omgesprongen wordt met medische ethiek.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202466151
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef Celestien het volgende:
'Kinderartsen toch voorstander vaccineren gezonde keren' (RTL Nieuws)

Wat een geklets weer. Adviseren we het wel voor kinderen? Of toch niet? Of alleen kwetsbare kinderen? Of kinderen die in huis wonen bij kwetsbare mensen?

Weet je, de EMA heeft het al goedgekeurd voor jonge kinderen. Laat ouders zelf bepalen of ze het willen of niet.
Nederland zou Nederland niet zijn als we niet eerst ook even zelf het wiel opnieuw uitvinden.
pi_202466165
twitter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202466215
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
zou dat lab ook testen hebben ontwikkeld?
pi_202466259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Maar besmette mensen met klachten hebben over het algemeen een hogere virus load dan besmette mensen zonder klachten lijkt mij.
pi_202466264
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:47 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nederland zou Nederland niet zijn als we niet eerst ook even zelf het wiel opnieuw uitvinden.
Idd. Oeverloos gekletst en weinig actie en als er toch wat gebeurt is het meestal nogal laat.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_202466585
Weet iemand of Zuid Afrika zich voor Omicron zich ook zo liet voorstaan op brede sequencing?

Dat was toch vnl de UK, zonder ZA zouden we hier niet eens van Omicron geweten hebben.
pi_202466874
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 15:43 schreef Za het volgende:

[..]
Het al dan niet nemen van een vaccin is een medische afweging die iedereen in vrijheid kan maken. Dat is de opvatting van de mensen in mijn omgeving, dus nee.

Mensen die een ophitser als de Jonge napapegaaien dat ongevaccineerden bedden bezet houden van anderen is van een allooi, daar zal ik tegen ageren, elke keer weer.

Indien de gevaccineerden niet massaal naar de kroegen en all inclusive hotels waren afgetogen, om aldaar hangend op elkaars schouders dronken de ene na de andere superspread event te creŽren en vervolgens ongetest weer naar huis en naar moeders om te knuffelen, zouden niet zoveel ongevaccineerden (waarvan ook nog eens een derde 70plus) besmet zijn geraakt.

Ik durf te wedden dat met hun arrogantie en het weggooien en weigeren van gratis zelftests er gewoon gevaccineerden rondlopen die hun eigen ouders, grootouders of de hele afdeling in een verpleeghuis besmet hebben.
Lol en dan roepen dat je 'ongevaccineerden' niet de schuld mag geven. Rot lekker op man.
pi_202466952
Up to 300,000 people facing heart-related illnesses due to post-pandemic stress disorder, warn physicians

.
https://www.standard.co.u(...)sicians-b969436.html
pi_202467038
Weer een stuk waarin wordt voorgesorteerd op een nieuw normaal. Het begint nu wel meer en meer op inmasseren te lijken.

https://www.volkskrant.nl(...)r-de-zomer~b5541c31/
pi_202467098
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Weer een stuk waarin wordt voorgesorteerd op een nieuw normaal. Het begint nu wel meer en meer op inmasseren te lijken.

Ik vind het heel naÔef om te denken dat een hele wereld in het winterseizoen voor altijd binnen gaat zitten.
pi_202467140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
De technologie om zoiets bewust te maken en in omloop te brengen is er wel. Alleen is de grootste drempel ethiek: Je gaat niemand met opzet besmetten met allerlei actieve virussen om als mutatiefabriek te dienen. En de risico's van een fout zijn natuurlijk enorm.

Bij een HIV-patiŽnt die nog maar een paar maanden te leven heeft, kan ik me best voorstellen dat zo iemand zich vrijwillig aanbiedt in een land waar er wat minder strikt omgesprongen wordt met medische ethiek.
Hypothetisch: Het is ontsnapt uit een Chinees lab, toen heeft China een nieuwe milde variant in elkaar geknutseld om de boel weer op te lossen. Het is niet onmogelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202467150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:45 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik vind het heel naÔef om te denken dat een hele wereld in het winterseizoen voor altijd binnen gaat zitten.
Ik snap ook niet dat hier Łberhaupt politiek draagvlak voor lijkt te zijn.

Dat er nu wordt gezegd dat omikron een terugkeer naar het oude normaal definitief de nek heeft omgedraaid vind ik vooralsnog voorbarige stemmingmakerij. Er is nog amper iets bekend.
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:48:23 #250
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202467167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef Spablauw214 het volgende:

Voor plezier is geen plek meer. Eat sleep work repeat en verder je bek houden.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')