Wat een herkenning al en mijn draak is net 2quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef Rebubbled het volgende:
Bobby, dat is ook een mentale ontwikkeling. Ze willen niet perse de dictator uithangen, maar kunnen soms niet anders. Hier zijn we onlangs de dictatorfase uit. Bij Lily is het kwartje gevallen dat 'mag ik' en 'ik wil.. please.' fijnere interacties opleveren dan ergens meteen om gillen met één woord of het nog irritantere wijzen naar 8 dingen en dan alleen die zeggen. Die wat?!
Effe bellen of z'n plek ingevuld is en anders gewoon brengenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef lunapuella het volgende:
Dat je je peuter 's ochtends hangerig en snipverkouden om half 8 uit bed moet halen, terwijl hij anders al om 6 uur wakker is, en je dus besluit hem een dagje ziek te melden... en hij een uur later kiplekker en vrolijk over de bank stuitert.Nog wel met snotneus maar soit.
Beterschap! Ik ben vooralsnog de enige met een positieve pcr-test. Man blijft negatief testen met zelftesten. Wat bij mij begon met koorts en gewrichtspijn, is het nu stevige verhoging met flinke hoofdpijn en misselijkheid. Niet prettig iig. Thomas had net 39,1, dus die heeft weer een zetpil gekregen en ligt alweer te slapen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:11 schreef aapieannie het volgende:
Hier momenteel drama met de peuters. We zijn allemaal geveld door corona. We hebben de jongen geen pcr test gedaan maar de zelftesten waren ook bij hun positief. Onze pcr testen ook positief en vriend en ik zijn aardig beroerd.. blegh. Zometeen lekker naar bed allemaal en hopelijk morgen een betere dag.
Ook beterschap voor jou en thomas! Hier bleven vriend zn zelftesten ook negatief maar pcr toch positief. Later op de dag werd hij ook echt wel ziek. Inderdaad die vreselijke hoofdpijn en mn neus zit volledig dicht waardoor ademen lastig is soms.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Beterschap! Ik ben vooralsnog de enige met een positieve pcr-test. Man blijft negatief testen met zelftesten. Wat bij mij begon met koorts en gewrichtspijn, is het nu stevige verhoging met flinke hoofdpijn en misselijkheid. Niet prettig iig. Thomas had net 39,1, dus die heeft weer een zetpil gekregen en ligt alweer te slapen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:27 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier helpt grote zus goed om te zorgen dat de kleine zus er niet langs kan.![]()
[ afbeelding ]
Oh wat spannend! Komt wel dichtbij zo!quote:Op maandag 17 januari 2022 15:53 schreef arvensis het volgende:
Ik ben net gebeld door de juf van U. om de wendagen en eerste echte schooldag af te stemmen. 🥺
De dag nadat hij 4 wordt begint hij echt. Zo spannend! Word er een beetje emotioneel van, haha.
Fijn dat de buikgriep bijna voorbij is!quote:Op maandag 17 januari 2022 10:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
De buikgriep lijkt hier bijna voorbij. Hij heeft vier dagen lang amper gegeten en hetgeen wat hij at, kwam er weer uit. De arme vent was ook echt een hoopje ellende, hoewel hij er bij tijden ook gewoon heel monter onder was. Hij weegt al zo weinig (zijn gewicht zit twee curves lager dan zijn lengte) en nu is ie echt een veertje. Maar vanochtend weer bijna een hele boterham gegeten en nu zit ie aan een cracker. We hebben hem maar thuis gehouden van het kdv... De eerste volle dag peuters zo slap beginnen, leek ons niet zo'n goed idee.
Hoe gaat het met de coronapatiëntjes hier?
Hier waren Lily en 3 weken oude baby ook flink ziek, ondanks dat het zou moeten meevallen voor kleintjes. Ik heb 4x op de HAP gezeten met de baby. Lily is drie weken thuis geweest.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef taxibabe het volgende:
Ja zieker dan dat ik had verwacht. GGD zei vanmiddag dat we waarschijnlijk de Delta-variant hebben.
Ik had ook niet verwacht dat Thomas er zo lang ziek van zou zijn. De enige verklaring die ik er voor heb is dat hij nog nooit ziek is geweest en dat zijn afweersysteem voor het eerst echt wat moet doen. Pff maar wat is dat naar om je kleintje zo ziek te zien.
Poeh.. 3 weken..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:14 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hier waren Lily en 3 weken oude baby ook flink ziek, ondanks dat het zou moeten meevallen voor kleintjes. Ik heb 4x op de HAP gezeten met de baby. Lily is drie weken thuis geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |