abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 08:34:27 #201
382129 crew  Donna
pi_203164889
Hier nog 2,5 maanden en dan mag ze naar school. Gisteren toevallig bevestiging van de inschrijving gekregen. :'(
pi_203164968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef Rebubbled het volgende:
Bobby, dat is ook een mentale ontwikkeling. Ze willen niet perse de dictator uithangen, maar kunnen soms niet anders. Hier zijn we onlangs de dictatorfase uit. Bij Lily is het kwartje gevallen dat 'mag ik' en 'ik wil.. please.' fijnere interacties opleveren dan ergens meteen om gillen met één woord of het nog irritantere wijzen naar 8 dingen en dan alleen die zeggen. Die wat?! :')

Wat een herkenning al en mijn draak is net 2 :') :'( Gelukkig wordt het beter..
Sneu van de waterpokken en ook dat het al zolang duurt! Ik zou blij zijn als draak het toch een keer oppikt voor baby nummer 2 er is. Dan hebben we dat maar gehad.
Shine bright like a diamond.
pi_203166109
Dat je je peuter 's ochtends hangerig en snipverkouden om half 8 uit bed moet halen, terwijl hij anders al om 6 uur wakker is, en je dus besluit hem een dagje ziek te melden... en hij een uur later kiplekker en vrolijk over de bank stuitert. :') Nog wel met snotneus maar soit.
  donderdag 13 januari 2022 @ 10:30:15 #204
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203166181
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef lunapuella het volgende:
Dat je je peuter 's ochtends hangerig en snipverkouden om half 8 uit bed moet halen, terwijl hij anders al om 6 uur wakker is, en je dus besluit hem een dagje ziek te melden... en hij een uur later kiplekker en vrolijk over de bank stuitert. :') Nog wel met snotneus maar soit.
Effe bellen of z'n plek ingevuld is en anders gewoon brengen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!fotograaf donderdag 13 januari 2022 @ 13:17:37 #205
148247 taxibabe
pi_203168677
Hier heeft meneer 39 graden koorts en ligt nu te slapen op de bank.. 1e keer ziek en gelijk corona (denk ik) ;(
pi_203169764
Wat sneu taxibabe! Hopelijk is hij er snel vanaf.

Heel herkenbaar allemaal, hier is het ook vaak een kleine dictator. Nu zijn zijn zinnen nog niet lang genoeg om heel beleefd te kunnen zijn maar die toon... :X
Vooral de 'Mama, KANT!' als hij erlangs wil.
Qua driftbuien vind ik vooral het gooien met dingen vervelend en nu ook het bonken met zijn hoofd. Daarnet koos hij wel net het 0.5 meter stukje gipsmuur uit, zo slim is hij dan wel weer :D
Meestal komt hij er vrij snel uit, maar met de combo honger en moe is het net een gremlin. En dan is niets nog goed genoeg.

Als hij lief is, is hij ook weer echt heel lief en dat maakt veel goed. En soms bedoelt hij het goed maar komt het er raar uit. Zo probeer ik hem telkens uit te leggen dat ik niet alles meer kan doen door mijn zwangerschap. Maar als ik dat nu doe krijg ik netjes te horen 'Mama dik! *)'. En bedankt _O-
pi_203173180
Hier momenteel drama met de peuters. We zijn allemaal geveld door corona. We hebben de jongen geen pcr test gedaan maar de zelftesten waren ook bij hun positief. Onze pcr testen ook positief en vriend en ik zijn aardig beroerd.. blegh. Zometeen lekker naar bed allemaal en hopelijk morgen een betere dag.
  FOK!fotograaf donderdag 13 januari 2022 @ 19:18:58 #208
148247 taxibabe
pi_203174180
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:11 schreef aapieannie het volgende:
Hier momenteel drama met de peuters. We zijn allemaal geveld door corona. We hebben de jongen geen pcr test gedaan maar de zelftesten waren ook bij hun positief. Onze pcr testen ook positief en vriend en ik zijn aardig beroerd.. blegh. Zometeen lekker naar bed allemaal en hopelijk morgen een betere dag.
Beterschap! Ik ben vooralsnog de enige met een positieve pcr-test. Man blijft negatief testen met zelftesten. Wat bij mij begon met koorts en gewrichtspijn, is het nu stevige verhoging met flinke hoofdpijn en misselijkheid. Niet prettig iig. Thomas had net 39,1, dus die heeft weer een zetpil gekregen en ligt alweer te slapen.
pi_203176408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:18 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Beterschap! Ik ben vooralsnog de enige met een positieve pcr-test. Man blijft negatief testen met zelftesten. Wat bij mij begon met koorts en gewrichtspijn, is het nu stevige verhoging met flinke hoofdpijn en misselijkheid. Niet prettig iig. Thomas had net 39,1, dus die heeft weer een zetpil gekregen en ligt alweer te slapen.
Ook beterschap voor jou en thomas! Hier bleven vriend zn zelftesten ook negatief maar pcr toch positief. Later op de dag werd hij ook echt wel ziek. Inderdaad die vreselijke hoofdpijn en mn neus zit volledig dicht waardoor ademen lastig is soms.

Ik heh bij de ggd gevraagd waar we goed aan deden ivm de leeftijd van de jongens. Daar gaven ze aan dat als er al een zelftest is die positief is, je ervan uit kan gaan dat pcr ook positief is. Ze testen dan liever niet bij kleintjes tot 4 jaar.
Oudste van 8 is wel getest en die vond het gelukkig meevallen.
pi_203182682
Beterschap!

Het hele besmetten blijft een raar iets, ik heb vorig jaar april corona gehad (viel gelukkig mee) geen quarantaine aangehouden thuis, geen doen met kleine kinderen, er nicht alleen niemand op bezoek komen uiteraard.
Man en kinderen zijn altijd negatief geweest, ook via GGD.

Persoonlijk hoop ik dat we het buiten de deur kunnen blijven houden, maar heb t idee dat dit toch lastig is. Bewijs is er met in lockdown zitten en mega veel besmettingen.
pi_203183454
Beterschap allemaal!

Hier is de buikgriep toegeslagen. Peuter is wel vrolijk maar heel rustig en heeft nergens zin in. Ook niet in eten en drinken, gisteren wel maar toen heeft hij alles uitgespuugd. En door de diarree heeft hij zijn billen ook stuk ;(
pi_203183487
Volgens mij heerst buikgriep ook weer.. hoor het zo vaak nu in m’n omgeving.
Beterschap allemaal!
Protège moi de mes désirs.
pi_203186196
Hier is de buikgriep in december rond gegaan :Y helemaal kut was dat, wasmachine stuk en iedereen na elkaar buikgriep :')

Beterschap allemaal!
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 16:14:43 #214
382129 crew  Donna
pi_203187566
Jakkes bij ons ook in december de buikgriep overal.
  FOK!fotograaf vrijdag 14 januari 2022 @ 16:33:16 #215
148247 taxibabe
pi_203187816
Beterschap met de buikgriep!
Met mij gaat het iets beter vandaag, temperatuur vliegt op en neer van 37,5 naar 38,5 en weer terug (gisteravond had ik ook 39,1). Thomas zijn temperatuur wil niet echt zakken, laagste vandaag was 38,8. Hij is wel wat hangerig en 1 van ons moet van hem bij hem op de bank zitten. Maar verder is hij nog wel redelijk vrolijk. Hij wil alleen niet echt eten, maar een waterijsje ging er wel in en plassen doet hij gelukkig ook nog wel goed.

Gisteravond wilde hij geen verhaaltje voor het slapengaan. Ik had 2 zinnen voorgelezen, zegt hij 'Mama, plapla (slapen)'. Dus ik vraag hem of hij geen verhaaltje wil, zegt hij 'Neehee, plapla.' Hij is iig duidelijk :')
pi_203192677
Buikgriep is ook vreselijk! Sterkte ermee.

Hier vandaag een iets betere dag. Koorts is bij iedereen weg. We zijn alleen allemaal zo moe. Vanmiddag heeft iedereen ruim 2 uur geslapen. De hoofdpijn is helaas ook nog steeds aanwezig wat maakt dat ik een stuk minder van de kids kan hebben. Sws is hoofdpijn in combinatie met hoesten echt een verschrikking.
pi_203210429
Hier helpt grote zus goed om te zorgen dat de kleine zus er niet langs kan. :9

pi_203227165
Saar wat heb je lange benen O+
pi_203233209
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 21:27 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier helpt grote zus goed om te zorgen dat de kleine zus er niet langs kan. :9

[ afbeelding ]
:D

De buikgriep lijkt hier bijna voorbij. Hij heeft vier dagen lang amper gegeten en hetgeen wat hij at, kwam er weer uit. De arme vent was ook echt een hoopje ellende, hoewel hij er bij tijden ook gewoon heel monter onder was. Hij weegt al zo weinig (zijn gewicht zit twee curves lager dan zijn lengte) en nu is ie echt een veertje. Maar vanochtend weer bijna een hele boterham gegeten en nu zit ie aan een cracker. We hebben hem maar thuis gehouden van het kdv... De eerste volle dag peuters zo slap beginnen, leek ons niet zo'n goed idee.

Hoe gaat het met de coronapatiëntjes hier?
pi_203238264
Ik ben net gebeld door de juf van U. om de wendagen en eerste echte schooldag af te stemmen. 🥺

De dag nadat hij 4 wordt begint hij echt. Zo spannend! Word er een beetje emotioneel van, haha.
Protège moi de mes désirs.
  FOK!fotograaf maandag 17 januari 2022 @ 19:19:25 #221
148247 taxibabe
pi_203241443
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:53 schreef arvensis het volgende:
Ik ben net gebeld door de juf van U. om de wendagen en eerste echte schooldag af te stemmen. 🥺

De dag nadat hij 4 wordt begint hij echt. Zo spannend! Word er een beetje emotioneel van, haha.
Oh wat spannend! Komt wel dichtbij zo!
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:44 schreef B.ertha het volgende:

[..]
:D

De buikgriep lijkt hier bijna voorbij. Hij heeft vier dagen lang amper gegeten en hetgeen wat hij at, kwam er weer uit. De arme vent was ook echt een hoopje ellende, hoewel hij er bij tijden ook gewoon heel monter onder was. Hij weegt al zo weinig (zijn gewicht zit twee curves lager dan zijn lengte) en nu is ie echt een veertje. Maar vanochtend weer bijna een hele boterham gegeten en nu zit ie aan een cracker. We hebben hem maar thuis gehouden van het kdv... De eerste volle dag peuters zo slap beginnen, leek ons niet zo'n goed idee.

Hoe gaat het met de coronapatiëntjes hier?
Fijn dat de buikgriep bijna voorbij is!
Hier wordt de quarantaine verlengd. :') Met mij gaat het stukken beter, nog wel wat hoesten en hoofdpijn. Voor Thomas hebben we gisteren toch ff de hap gebeld. Hij had nog steeds 39 graden koorts en wilde gisteren alleen maar slapen en slecht wakker worden. Hij deed ook iedere keer zijn handjes voor zijn ogen, dus volgens mij had hij hoofdpijn. Toch maar ff een zelftest bij hem gedaan (vond 'ie niet leuk), nog voordat de vloeistof bij de controlestreep was, was de andere streep al zichtbaar.. Hij begon ook al met hoesten en vandaag nog erger. Echt sneu, hij kent dat helemaal niet dus hij is steeds half in paniek.. :'( Maar met structureel 3 paracetamol zetpillen per dag, op advies van de hap, is de koorts redelijk onder controle dus dat scheelt al een stuk.

En mijn man en oudste zoon zijn nu ook ziek, morgen weer een ritje GGD (Man nog steeds negatieve zelftest, zoon positief)
pi_203241564
Wat fijn dat de buikgriep op zn retour is! Lekker aansterken nu weer.

Ach taxibabe, toch best ziek ervan dus. Beterschap voor jullie.

Hier zijn we weer aardig opgeknapt. Vandaag mocht oudste uit quarantaine en is weer naar school geweest. Best spannend voor ons want ze is voor het eerst zelf heen en weer geweest omdat wij nog binnen moeten blijven. Ik verwacht zelf woensdag weer eruit te mogen. De jongens mogen ook al, die hebben op 1 dag koorts na nergens last van gehad gelukkig en gaan donderdag weer lekker naar het kdv. Hebben wij even twee dagen om écht bij te komen. Want eerlijk, allemaal tegelijk ziek hakt er behoorlijk in. Maar ben ook blij dat we het allemaal tegelijk hebben gehad!
  FOK!fotograaf maandag 17 januari 2022 @ 19:59:23 #223
148247 taxibabe
pi_203242355
Ja zieker dan dat ik had verwacht. GGD zei vanmiddag dat we waarschijnlijk de Delta-variant hebben.
Ik had ook niet verwacht dat Thomas er zo lang ziek van zou zijn. De enige verklaring die ik er voor heb is dat hij nog nooit ziek is geweest en dat zijn afweersysteem voor het eerst echt wat moet doen. Pff maar wat is dat naar om je kleintje zo ziek te zien. ;(
pi_203253856
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef taxibabe het volgende:
Ja zieker dan dat ik had verwacht. GGD zei vanmiddag dat we waarschijnlijk de Delta-variant hebben.
Ik had ook niet verwacht dat Thomas er zo lang ziek van zou zijn. De enige verklaring die ik er voor heb is dat hij nog nooit ziek is geweest en dat zijn afweersysteem voor het eerst echt wat moet doen. Pff maar wat is dat naar om je kleintje zo ziek te zien. ;(
Hier waren Lily en 3 weken oude baby ook flink ziek, ondanks dat het zou moeten meevallen voor kleintjes. Ik heb 4x op de HAP gezeten met de baby. Lily is drie weken thuis geweest.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 januari 2022 @ 16:06:37 #225
148247 taxibabe
pi_203255486
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:14 schreef Rebubbled het volgende:

[..]
Hier waren Lily en 3 weken oude baby ook flink ziek, ondanks dat het zou moeten meevallen voor kleintjes. Ik heb 4x op de HAP gezeten met de baby. Lily is drie weken thuis geweest.
Poeh.. 3 weken..
Ik heb vanmorgen ook weer de huisarts gebeld. Mijn man en oudste zoon moesten vanmorgen testen en hij viel dus in de auto al weer in slaap om half 10. Hij heeft net ook weer 1,5 uur geslapen. Huisarts bevestigde overigens mijn theorie dat het bij hem zo heftig lijkt te gaan omdat dit de eerste keer is dat zijn afweersysteem echt aan het werk moet. Maar zolang hij drinkt, plast, reageert en geen vlekjes krijgt kunnen we vrij weinig doen. Paracetamol geven en laten slapen is het enige..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')